صفحه 1:

صفحه 2:
Ckopter 259 Key snes ‏فصل5 : عوامل‌کليدي‎ خصوصیات شرکت (3 مورد) ۰ استراتژي سازماني (3 مورد) ° شیوه هاي گوناگون دستيابي به رشد سازماني ‎az ۰‏ هنگام سکون بهتر از رشد است؟ ماتریس مشاورین گروه بستن الات ,ماطف بسنا بسح دم ‎(ee)‏

صفحه 3:
* رقابت در صنایع منفرد : به شرکت ها فرصت تخصصي شدن را مي دهد, اما بدلیل سرمایه گذاري در يك زمینه خاص ؛ ريسك افزايش مي يابد. * رقابت در سطح صنعت : براي شركت هايي در اين سطح , امکان بهره برداري از فرصت هم آفزايي واحد هاي کسب و کار را فراهم مي آورد . ۰ رقابت در صنایع نامشابه : ميزان ريسك را از طريق افزایش تنوع , افزایش مي دهد.

صفحه 4:
استراتژي سازماني (3 مورد) 5 رشد + ثبات ۶ دفاعي (ee) oor

صفحه 5:
انواع استراتژي هاي رشد رشد داخلي ادغام افقي تنوع بخشي ناهمگن (ناموزون) یکپارچه سازي عمودي ادغام مشارکت استراتژيك ) شراکت) ‎De beta, DDE‏ مس

صفحه 6:
ادغام, تملك ومشارکت استراتژيك . ادغام در شرکت هايي رخ مي دهد که داراي اندازه برابر باشند و از ترکیب آنها يك شرکت واحد به وجود آید. * تملك مانند ادغام است با این تفاوت که يك شرکت ۰ شرکت ديگري را خريداري میکند در طي این عمل فرایند ها و تولید کارخانجات یکسان مي شود. * مشاركت استرتزيك (شراکت) هنگامي روي مي دهد که طرفین معاهده هزینه هاء ريسك و منافع مربوط به موضوع کسب و کار جدید را تسهیم نمایند. ‎ODE‏ هافر هل

صفحه 7:
چه هنگام ثبات بهتر از رشد است؟ رشد صنعت ناچیز است و يا صلا رشدي وجود ندارد. هزینه مربوط به رشد از منفع و عواید آن بیشتر است . رشد باعث کاهش سطح خد: شود. شرکت هاي بزرگ و غالب در بازار نمی خواهند انحصار خود را به خطر بياندازند. 3 الات ,ماطف بسنا مسح مريت

صفحه 8:
استراتژي هاي دفاعي * استراتژي دفاعي (محافظ کار) - اغلب براي خاتمه دادن به کسب و کار مورد استفاده قرار مي گیرد. * کاهش بهره برداي ۶ انحلال (بدترین حالت) ۴ این استراتژي همواره با نهدسي مجدد فریند ها همراه بوده و منجر به طراحي مجدد ساختار مي شود ‎De beta, DDE‏ مس

صفحه 9:
آنالیز موردي گام نهم : شناسايي استراتژي هاي سازمان * خصوصیات سازمان چیست ؟ ۰ استراتژي هاي سازمان کدامند ؟ (یا شرح جزئیات) الات ,ماطف بسنا بسح دم ‎(ee)‏

صفحه 10:
(00))ماتریس گروه مشاورین بستون سهم نسبي پایین از سهم نسبي بالا بازار ازبازار ۱ رشد بالاي علامت سئوال ستاره ‎a‏ ‎Su.‏ گاوشیرده رشد پایین در

صفحه 11:
كزينه هاي ماتريس 6005 در تصمیم گيري استراتژيك * سهم بازار را با استفاده از ستاره ها و علامت سئوال ها ۰ سهم بازار مربوط به گاو شیرده را نگهداري کنید. * منابع (شیر) را در بازه ها کوتاه مدت جمع آوري نمایید. ۰ واحد هاي کسب و کار کنار بگذارید. ‎De beta, DDE‏ مس

صفحه 12:
سطوح حضور سازمان در مقیاس جهاني حضور در سطوح بين المللي ( حداقل) * حضور در سطوح جند مليتي (ميانه ) ‎٠‏ حضور در سطح جهاني ( حداكثر ) (ee) ‏ی‎ COOP

صفحه 13:
گزینه يك : حضور در سطوح بین المللي * واردات * صادرات * پروانه بین المللي * فرانشیز بین المللي * مشارکت بین المللي (ee) ‏ی‎ COOP

صفحه 14:
گزینه دو : حضور در سطوح چند مليتي سرمایه گذاري مستقیم در کشور هاي دیگر * واحد هاي تابعه به صورت مستقل از يكديكر عمل مي كنند (ee) ‏ی‎ COOP

صفحه 15:
گام سوم: حضور در سطح جهاني *_ سرمایه گذاري در کشور هاي خارجي * واحد هاي تابعه به یکدیگر وابسته مي باشند. (ee) ‏ی‎ COOP

صفحه 16:
نکات مربوط به فعالیت در سطح جهاني *_آیا نیاز مشتریان خارج از کشور مشابه نیاز کارکنان داخلي است ؟ * آيا حمل ونقل و ديكر هزينه هاي مربوط به تولید و ارائه خدمات متفاوت است ؟ يا شركاي شركت تا کنون بازار هاي جهاني را تجربه نموده اند؟ ایا توزیع کالا و خدمات در خارج مشکل نیست ؟ یا قوائین دولتي در جهت تسهیل مبادلات جهاني وضع شده است؟ *_آیا مدیران در يك کشور توانایی يادگيري از مدیران سایر کشورها را دارا می باشند؟ (ee) ‏ی‎ COOP

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان