تجزیه و تحلیل اطلاعاتعلوم مهندسیمهندسی صنایع و مواد

سمینار بررسی چیدمان و طراحی سیستمهای حمل بار

صفحه 1:
سمينار بررسي چیدمان و طراحي

صفحه 2:

صفحه 3:
:توالي تسهیلات 10 i venrgel re nes * تعریف مساله توسط ۸۶6121619 در سال 1989. "" اثبات 112-11210 بودن مساله توسط 101176115 ,11122 در سال زار "" مدلسازي مساله بصورت يك حالت خاص ”041 توسط ,132811 الع ا * ارایه روشی هيوريستيك توسط 811612 , 1۳561 در سال 1998. 3

صفحه 4:
:جايگزينتي کامل دپارتمانها 8 هدف در این دسته از مسایل "" كارهاي اساسي انجام شده توسط 1/1011]:161111 در سال 1991. "" ارايه روشهاي هيوريستيك توسط 1(285 در سال 1993و توسط ‎ghee ere‏ در سال 1998.

صفحه 5:
۳ ۳۳۳06۵۵ "" از جمله وسايل حمل و نقل بدون راننده با انعطاف يذيري بالا در مسیر يابي که براي انجام جابجاييهاي افقي بکار مي روند. "" موارد كاربرد باربران خودكار * این وسایل توسط 1۷1111161 در سال 1983 معرفی شده اند. * تنوع فراوان در ظرفیت و توانايي هاي باربران خودکار. ل لا ل ل اتا ا دافا له ام بر روي ۸.۷5 ها انجام گرفته است.

صفحه 6:
:انواع باربران خودكار 1-Fork- trucks:

صفحه 7:
:انواع باربران خودكار ‎unit/multiple load‏ -2 ‎vehicles:‏

صفحه 8:
:انواع باربران خودكار 3-light load vehicles:

صفحه 9:
:انواع باربران خودكار 4- medium load vehicles:

صفحه 10:
:انواع باربران خودكار 5- heavy load vehicles: 0

صفحه 11:
:انواع باربران خودكار 6- pallet trucks:

صفحه 12:
:انواع باربران خودكار 7- work plat forms:

صفحه 13:
:انواع باربران خودكار 8- towing vehicles:

صفحه 14:
ee) ode) ‏انواع روشهاي‎ (guidance method) ۱ هدايت سيمى(6]111021266 0/7116 ۳ ۱ هدایت غیر سیمی(81106 تال 20۳-1176 انواع باربران از نظر ظرفیت حمل بار: ۹ \ anulti-load) 3 ponte

صفحه 15:
" اجزاء سيستم حمل و نقل باربران خودكار: ۱ 2 شبکه حمل و نقل ‎ols BE‏

صفحه 16:
:ادبیات * 5 نوع شبکه حمل و نقل باربران خودکار وجود دارد. [ ۳ ۳ تک لح يكسويه SO eee Slt IB cca dad Tandem jst. -4 ل يكم

صفحه 17:
1 ‏ساختار سنتي‎ ۱ (conventional configuration) * در سال 1982 توسط 161201651۵01 , 1۷۲826۷7611 معرفي شد. "" نرم افزار مورد نياز براي كنترل جنين سيستمي بيجيده و يرهزينه است ‎Tanchoco,1992)‏ , ۳0۵/۲۱۱۷۱۵ <

صفحه 18:
(unidirectional single loop) ۱ cled eam ‏ل‎

صفحه 19:
کوتاهترین مسیر دو سویه ‎(bidirectional shortest path)‏ "" 31 نأ© 01211360 بالمفزومزدو فرض]زاد و فولصليله ليمدل م

صفحه 20:
0 ساختار " در سال ©©©0 توسط 80261 , 51111151352311 معرفي شده [| " در سال )©©0 توسط :202761 , 511215735311 يك روش هيوريستيك براي اين ساختار ارائه شده است. co

صفحه 21:
تويولوزي حلقه جند بخشي ‎(segmented loop topology)‏ * در سال 968 توسط 1ج 6 ۹1۳01۲16017 معرفي شده است. Pen Der ec RO Die Create epee Ere ESP ‏ا‎ ere eee ‏که هیچ همپوشاني با هم نداشته باشند.‎ و

صفحه 22:
يك واحد توليدي را در نظر بگیرید که هشت نوع محصول در ن است توليد شود نرخ توليد و توالى عمليات آنها در جدول زير خلاصه شده است. Operation sequences m[-m5-m10-ml [-m13-m15-m20-m24 mé6-m9-m12-m14-m16-m21 m|-m2-m5-m10-m17-m7-m4 n18-mé-m22 m6-m2-m8-m 14-m13-m21

صفحه 23:
"" و حريم مربوط به هر يك از ماشينها در جدول زير خلاصه شده است. چ ررك قار ‎lly AON) Cad)‏ رد ر سین مس مرا مسار نا ناا اناري ناف 2518 ‎sh‏ 1 ا ا ا ل ‎Ba‏ ‎ah‏

صفحه 24:
Tranter station

صفحه 25:
00

صفحه 26:
بارامترهاي مسئله: و -() مسافت سفرهاي خالي پیموده شده در حلقه با ام REM ES tae S WrCr AT es A Se esi +008000) حريم ماشين -, ام ‎eS‏ 00 000 Bene Tors roid 00 TE </ طول پریود زماني tee wre ies vey متفیرهای تصمیم گیری ‎ 1<‏ , ار ماش ام به حلقه الم تعصیس بل 0 در غير اينصورت ‎CO] ree tel ese - ‎۱ va Sepeny, Yee Peres Pes ELI ‏.اكوجكترين مختصات * ماشينهاى مربوط به حلقه ١أم‏ مسئله ‎Biren Peart eye es vee as ‎1 Parta egy Cee Ta ‎ ‎ ‎

صفحه 27:
مثال عملی 17 16 ۳5 ك ‎M2‏ قطمه لول 5206 1 M3 27 M2 ‏ماشينها‎ 21 22 M3 M4 5 26 M7 55 70 0 80 100 0 70 70 PARC ‏ا ام ا ا‎ Tees) .شود ‎Seer See Cee ee eee eer er Teor‏ en

صفحه 28:
00 eee eal Fle Edt UNGO Wincow Heb ۶۱۴ ره رهاط اماهره 212۱ ۰۱۱8 (2اصاعاه Local optinal olution found at iteration i284 Objective value: 382.4562 ‎Reduced Cost‏ ونوا ,0.000009‘ 2 ۳ ,32.7000 9 00 0000‘ 9 ‎00u000,‏ ,0 0020000 ‎o,020000, ‘0, 000000,‏ 00000 1000 000000 00000 000000 1000 000000 00000 000000 10000 0000000 000000 0000000 92261 0000000 0.29386698-04 ‎presse 1 1222-2‏ تا ‎0 0 ۳ eh coe ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 29:
شکل خروجی برنامه 11170300

صفحه 30:
:مراجع [1] Ying-Chin Ho and Ping-Fong Hsieh. A machine-to-loop assignment and layout design methodology for tandem AGV systems with multiple- load vehicles. INT J.PROD.RES., 2004, VOL.42, NO.4, 801-832. [2] Ardavan Asef-Vaziri, Gilbert Laporte, 2004. Loop based facility planning and material handling. European Journal of Operational 270۰ [3] C.Huang. Design of material transportation system for tandem automated guided vehicles systems. INT.J.PROD.RES., 1997, VOL.35, NO.4, 943-953. [4] Iris F.A. Vis, 2004. Survey of research in the design and control of automated guided vehicle system. European Journal of Operational BSC cr tae) 0 [5] Srinivasan Rajagopalan, Sunderesh S.Heraga, G.Don Taylor. A lagrangian relaxation approach to solving the integrated pick-up/drop- off point and AGV flowpath design problem. Applied Mathematical Modeling 28(2004)735-750. [6] Yavus A.Bozer and Mandyam M.Srinivasan. Tandem AGV system: A partitioning algorithm and performance comparison with conventional AGV systems. European Journal of Operational Research 63(1992)173- 152 [7] Ying-Chin Ho, A dynamic-zone strategy for vehicle-collision ‏ا ا ل‎ ete ele guide path. Computers in Industry 42(2000)159-176.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان