صفحه 1:

صفحه 2:
We me ۴ سا

صفحه 3:

صفحه 4:
لا ی سیستم آموزش مجازی( ۱/5 ) بیازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

صفحه 5:
اصطلاح "یادگیری الکتروتیکی " برای اولین بار در اواغر سال ۱۹۹۰ ابداع شد و در انگلستان رلیج است و در امریکابه آن "سیستم مدیریت یادگیری " اطلاق می شود و لین اصطلاح به محصولات سخت افزاری و نرم افزاری اشاره دارد که دانشجویان و کارمندان را قادر می سازد تا در وب بخوانند و بنویسند وبا یکدیگر ارتباط برقرار در اغلب موارد اصطلاحات محیط های آموزش مجازی و محیط های یادگیری به جای هم استفاده می شوند. "محیط های مدیریت یادگیری " فرصت های جدیدی را برای‌ییک پارچه سازی محیط های یادگیری فناوری محور و سیستم های اطلاعلتی برای فراگیران مها ساخته است و لین سیستم ها بلید دانشجو محور بوده و در شرلیط مختلف به صورت کامل در دسترس باشند.

صفحه 6:
آموزش الکترونیکی :(۱6۵۲۳۴۱۴9 6۱۵6۲۲۵۳۲۲) آموزش الکترونیکی وبه عبارت بهتر فراگیری الکترونیکی عبارتست از آموزش از طریق اینترنت. آموزش الکترونیکی. فناوری شبکه را برای طراحی. انتخاب. اداره کردن و توسعه فراگیری بکار می‌برد. (Distance Learning): 49901, 3! ‏آموزش‎ آموزش از راه دور. سازماندهی فر آیند یادگیری از طریق بکارگیری فناوری آموزشی در جهت برقراری ارتباط میان یاددهنده و یا سازمان یاددهنده به فراگیر که به لحاظ زمانی و مکانی از هم جدا هستند. آموزش از راه دور شامل ارلئه دروسبه صورت مکاتبه‌ای. از طریق برنامه‌های رادیوئی و تلویزیونی و... است. در لین شیوه از آموزش لزوماً معیارهای آموزش الکترونیکی را پوشش نمی‌دهد. آموزش الکترونیکی حالت خاصی از آموزش از راه دور است.

صفحه 7:
E-Learning clin کاهش هزینه‌های آموزشی * امکان آموزش فارغ از زمان و مکان(۷/6۲6- 5۳۷ , ۳6 ۵۳۷) امکان فراگیری در هر سن انتقال آموزش و فرهنگ دانشگاهی به تمام نقاط تحقق عدالت در نظام آموزشی دسترسی سریع و آسان به متابع آموزشی جدید هماهنگی سرعت آموزش با توانایی فراگیران انعطاف پذ یری فرآیند یادگیری عمومیت و جامعیت قابلیت استفاده با تعداد فراگیران مختلف

صفحه 8:
(a) E-Learning ol سهولت و سرعت در بروزرسانی. ذخیره. بازیلبی. توزیع و به اشتراک‌گذاری اطلاعات مبتنی برشبکه ** انجام فر آیند یادگیری و ارتباط مستقیمبا فراگیران از طریق رایلنه وبا استفاده از تکنولوژی استاندارد اینترنت * تمرکز بر دیدگاه جامع در یادگیری * ایجاد سیستم فراگیر -محور به جای استاد-محور *** قابليت انعطاف زیاد در فراگیری روش‌های نوین و مناسب فراگیری ** قابلیت تکرارپذیری و جبران مشکلات

صفحه 9:
کارایی در زمان و هزینه افزايش متقاضیان جهت ارتقای دانش و مهارت امکان ارتباطات بين فراكيران و تبادل اطلاعات وجود مشکلات جفرافیایی افزایش تقاضای آموزش در سازمان‌ها و موسسات

صفحه 10:
آماذة سازى درآموزش 0 ** مناسب بودن سطح سواد کامپیوتری کاربران * سطح دسترسی مناسب به اینترنت * قابلیت اجرای الکترونیکی برنامه. محتوا و منابع آموزشی ), ‎E-BOOK‏ ‎(..Digital Library‏ ** وجود انگیزه مناسب در اساتید. فراگیران و مشاوران * فراهم ساختن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری ** فراهم ساختن بسترهای فرهنگی و اجتماعی

صفحه 11:
* «٠ 5-3 قابليت هماهنكى با ساير سيستمها قابلیت استفاده مکرر از برنامه‌های آموزشی مدیریت صحیح اطلاعات قابلیت دسترسی آسان و پایدار انعطاف پذیری سیستم قابلیت بروزرسانی سریع محتوای آموزشی

صفحه 12:
لایه مربوط به اساتید : (پرتال شخصی) 6 لا مدیریت کلاس از طریق وب کنفرانس : استاد امکان حضور در کلاس مجازی و مدیربت کلاس . ارتباط آنلاین با دانشجویان و اشتراک منابع را خواهد داشت. لا درج و ساختن منابع آموزشی جهت استفاده دانشجو: استاد قابلیت ایجاد کتابخلنه مجازی و اشتراک فلیل و ساختن آرشیو مطالب درس را خواهد داشت. مدیریت پیام ها و تالار گفتمان: استاد می تولند برای دانشجویان پیام ارسال نموده و همچنین در تالار گفتمان شرکت و مدیریت پرسش و پاسخ ها به عهده داشته باشد.

صفحه 13:
** حضور در کلاس های آموزشی ‎i‏ ‏* استفاده از منابع و دانلود آنها ** ارتباط از طريق يبام و شركت در وب *** تقويم آموزشى

صفحه 14:
۲ مدیریت اساتید و دانشجویان ( امکان تعریف و ت اساتید و دانشجویان را خواهد داشت) ‎a‏ و تقویم آموزشی آن را کامل مدیریت نمایید. ) .به اساتید و دانشجویان از

صفحه 15:
http: aa! ‏به مانندییک وب سایت عمل نموده و همه افراد‎ 2 > می توانند از طریق بستر اینترنت به آن دسترسی داشته و اخبار آموزشی . جزوات و برنلمه های آموزشی رابه شکل طبقه بندی شده در دسترس داشته باشند.

صفحه 16:
01 سيستم مديريت فراكير(ل ۱۵۴۵96۳۵۲۲ ۱۵۵۲۴۵۱۵9 5 5استناده از بسته‌های نرم افزاری تحت تکنولویی اینترنت جهت مدیریت تعاملات بین کاربران و سیستم یادگیری

صفحه 17:
ات 9 * ارائه مشخصات دروس به صورت 0۳1186 ثبت نام از فراگیران * ثبت اطلاعات از فراگیران در طی فرآیند یادگیری تهیه گزارشات مدیریتی * مدیریت منابع آموزشی * مدیریت ارزیابی آموزشی

صفحه 18:
لا سیستم مدیریت محتوا (6۳5) 608۲6۳۴ ۱۵۵۲۵۱89 ‎Management System‏ کاربردهای نرم افزاری جهت امکان ثبت» ذخيره سازىء ايجاد و مدير محتوای آموزشی بر اساس استانداردها جهت ارائه در محیط ۱۷۷60 لا سیستم ارزیابی ‎Assessment System (AS)‏ در سیستم ارزیلبی, ارزیلبی عملکرد فراگیران بر اساس اهداف از قبل تعيين شده وبا استفاده از ابزارها جهت ارزیابی‌های ساده تا پیچیده و تهیه ابزارهای ارزیابی بر اساس استانداردها و مشخصات

صفحه 19:
های مشارکت رف برقراری ارتباطات بین فراگیران از طریق سیستم‌های مختلف از جمله: % سيستمهاى 02 ‎(Synchronous) cb‏ * تخته سياه )5 455 ‎(Digital whiteboard)‏ ۰ اتاق‌های گپ (۲۵۵۲۴5 ‎(Chat‏ ” سيستمهاى غير همزمان (0130105 تأ 3الاة * پست الکترونیکی (|6-۳۵) * گروه‌های مباحثه (9۲۵۷۴ 55100:

صفحه 20:
قابلیت ارائه در 115و یا 16۳15 ۲" دسترسی مناسب توسط فراگیران 7 امکان پردازش و کنترل Learner Needs Technolo

صفحه 21:
۷ طراحی ستاربوی کامل عناوین رن سای رسای یا صدای گو:

صفحه 22:
تکنولوژی پیاده سازی سیستم: ۰ ۰ 6 ۱- استفاده از ماژول ‎CONNECT‏ ]۸۸008 برای وب کنفرانس NET + AJAX. p55 aly ‏عبان‎ SQL SERVER 2008 ‏۳-پایگاه داده‎

صفحه 23:
* افزایش سرعت ** کاهش بار ترافیک در سرورها * ارائه خدمات هر چه بهتر ** مدیریت هر چه بهتر کاربران

صفحه 24:
2 4 خرید وب سرور آموزشی8۵61+ 1085 خرید سرور ‎Back up‏ خرید ۴1۳۵۷۷۵11 ۴ سور مرکزی هزینه برپایی هر پایگاه منطقه ای (شامل سرور معمولی «ملحقات) پهنای بان 38/8 به ازای هر ایستگاه محلى ) براى شروع كار و در صورت نياز افزايش پهنای بانداینترنت هزينه توليد محتواهای الکترونیکی ( پرتال عمومی آموزش و سیستم آموزش الکتروئیکی ) پشتیبانی ساليانه به ازاى هر كارشناس ( با توجه به نرخ تورم و افزايش حقوق و دستمزد افزايش خواهد يافت )

صفحه 25:
اجرا رم " تولید و اجرایی شدن پرتال عمومی آموزشی * از تاریخ ۱۳۹۲/۰۱/۰۱ ت] تاریخ ۱۳۹۲/۰۲/۱۵ * تحلیل جامع و ارائه سيستم در قالب فايل جهت نمايش | * از تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۰۱ پرتال های شخصی ( استاد » دانشجو » مدير ) ‎aaa ۰‏ ۵ " تاریخ ۱۳۹۲/۰۴/۰۱ " ارائه طرح به شکل آزمایشی * از تاريخ 5[ / ‎rat‏ wild cab ۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ‏از تاریخ ۱۳۹۲/۰۶/۰۱ ت] تاریخ‎ *

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:

صفحه 29:
از توجه شما سپاسگزاریم

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان