صفحه 1:
INJECTOR SYSTEMS

صفحه 2:

صفحه 3:
سوخت رسانی فهرست آتزکتوری اول: آشنایی با پدیده هاي موتور ۱ ae Dentonation, Pre-ignition: 9l >! ,> sgllol Jolgs - ‏کات لیگ‎ ا 0 00 و ب [ 0111 000 ‎Borers oie‏ ل ا ا ا ا 0 000070 ‎oli‏ ۱ آلاینده ‎Breer eee‏ - عدد اکتان ‎Sires 8) ge roe pee roe Pera be moeerta‏ - سيستمهاي تركيب هوا و سوخت - حالات باشش 77 رت

صفحه 4:
سوخت رسانی فهرست اتزکتوري سوم: معرفي اجزاء - اجزاء سیسم - نمودار عملکرد كلي ‎ane rae‏ ار ‎wlaleis ply -3 ey ۲ am ECU‏ ‎ee ae‏ آهوتور پله اي دریچه ي ‎Sn SLC Et ce!‏ 4 سنسور دور موتور ریل سوحت ل رحوة ‎Pees ry ee Ca OG‏ يتأنسيومتر ‎٩‏ ی رله دوبل 1 مخزن کنیستر سوئیج اينرسي رس ‎om‏ 022 لامپ عیب يابي ار و ی ‎Per ert non yer)‏ ا و (معرقي اجزاء و انواع آن) سنسور اكسيزن كا سنسور سرعت خودرو ‎JS CL. Tee‏

صفحه 5:
سوخت رساني ههه رسعت 9 oe) ‏چهارم: پالایش آلاینده هاي‎ ‏يك‎ مبدلهاي كاتاليزوري(نحوه كاركرة) ل لت نكات مربوط به نكهداري و تعويض و i Cem

صفحه 6:
فصل اول: اشنابى .با ‎Bere eed‏ عرحلة جوم تراكم ‎١‏ مرحلة ول :مکش د مد ‎a Pe‏

صفحه 7:
‎Juo9‏ دوم ‏تركيب هوا و

صفحه 8:
Rey et eee pes | - بارافينهاء مانند اكتان لاي مفودعتن مود هو ‎Peis ce cove Pan er‏ كت ذا : مغلوط رقيق (سوخت ‎(ti‏ ‏- ترکیبات آروماتيك مانند بترل ۴۰۲۱۰

صفحه 9:
ال فصل دوم: تركيب هوا اتزكتورق و صبوخت 5 هوا و سوخت بر روي آلابنده هاي خروجي موتور 00000 ‏ا ل‎ NO, «HC ‏بنزينيمرياشد‎ ی رش تا سارت كه غلظتيكدرصد آزدر هوايت نفسو لنسازياعث| خفگيمي‌شود. CO; HC; NOx wm ast Eerie Te No) reg ret eee Devt eran كه به صورتبووينزينخام از موتور به ۳ لع لا گازیب یی و و بیرنگ‌ميی اشد که ل ل ا طلا دار ‎Son‏ ل 7 0 اكتان 100).: ولي هبتان نرمال (5ا!ر©) مقاومت خوبي در برابر خودسوزي ‎(eS Sg SO) os‏

صفحه 10:
‎<li OO‏ فصل دوم: ترکیب هوا اتزکتوري ‎STs‏ ‏"نسبت هوا و سوخت در شرایط مختلف کارکرد موتور ‎ ‏6 و در هواي سرد و فاز گرم کردن موتور ‏كاركرد موتور در حالت نيمه بار و دورهاي مياني ام ‎۳۳ ||. Se Cs ‎Declaration) .8:. clus oI ‏کارکرد موتور در‎ (Fuel Cut-off ‏سرعت هاي بسيار بالاي مونتور ))-( ‎CON (Terai a‏ ‎(Cut-off‏ ‏10

صفحه 11:
ددر 7 اي ‎res‏ نقطه اي ‎Tate (Medina‏ اعن ؟ ‎irect‏ تنيلك اتلك ۳۷ ات ‎injection‏ اه کیت را ‎injection‏ : 11

صفحه 12:
Of ۳ a 1 سوپاپ ورودی باز تزریق seh

صفحه 13:
سوحت روباری فصل دوم: ترکیب هوا ‎sre‏ و سوخت osogw Sleoimuw shljo Sree ery ae Pine oan 2- كاهش مصرف سوخت ‎cuLls -3‏ استارت ‎cit wer ieee‏ ال ا عملیات گرم شدن موتور ‎۱ Ser aL ey iat ‏راحت 9 ‎aug‏ منیفولد ورودي هواء ‎Ao pers‏ ‎۲۲ 1 eS ‎ ‎13

صفحه 14:
14

صفحه 15:

صفحه 16:
Pe peer Pere ee) slot Electronic Control Unit (E.C.U.) ‏ل الكترونيكي‎ 2- محاسبه زمان جرقه زني 3- كنترل عملكردء كنترل كننده هاي

صفحه 17:
01 ‎pansies‏ تعداد پایه | کانکتور سمند و پژو پارس سمند» پژو پارس و پژو 405 پژو 10 پیکان ‎Hom: SAGEM 82000-35‏ | پژو 206 تیپ یک ‎NONMUX‏ ‏7 :۳ پوو 206 تیپ دو وسه ‎MUN‏ ‎iow | SAGEM S2000-10‏ بزو بارس و بزو 405 با يونيت فن ‎SAGEM $20000-101LC‏ | سمنده بِرُو بارس» بِرُو 405 بدون يونيت فن ۸۱ | پیکان و پژو 110 0561115744 | پژو 206 تیب پنج و شش ‎SD 93: | BOSCH ME 7.45‏ 206 ‎ ‏03 | پژو پارس ‎ELX‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎130 ‏پیکان وانت و پژو‎ ‘SIEMENS. ‎ee Sere a‏ با روشی نودن اتومبیل هیچگاه کانکتور لا86 را جدا ننمایید. 79 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
OE ns oe ee ‏اترکتوزی اجزاء‎ بخش اول سنسورها

صفحه 19:
Pe peer Pere ee) lin ‏اترکتوری اجزاء‎ سنسور دور موتور يا موقعيت ميل لنكّ (660م5 ع وأومع | 00-700 Ox PA'S WN mn oll) ‏فمايد:‎ 1- محاسبه را سح 2-مجاسیه دور ۳ 3- تنظيم دور آراء 1 محل قراركيري اين سنسور برروي يوسته كلاج مقابل فلايويل ‎no‏ ال ا ا ل ‎mM o92>‏ 0 19

صفحه 20:
Why | IN, 1 “iN 5207 NA NAN ‏اا‎ I NNN i |

صفحه 21:
Pe peer Pere ee) on ae اترکتوری اجزاء دا ‎Camshaft Position) slow Jiro‏ ‎(Sensor‏ لاع5 از اطلاعاتاينيسنسور برايموارد زير استفادم نماید: 5 2- شناسايي سپلندرها رای و رنگ سوکت 2- شناسايي و محاسبه زمان دقیق پاشش براي هر آبي ا ا ا تعداد پایه: 3 9000 Igil 52 pad GLizl oS ula jaihw ‏الات‎ 3 ۳۳ Ea A id PIES) BYE eae Pier ee reared Cnt) ine] Perera 9 ‏تم‎ 0 ۳ ‏ار در‎ On ee oe

صفحه 22:
| اجزاء 35 اثر هال : لا شکل مقهومی سنسور ۶ جكالى شار ميدان مفناطيسى ‎ob Me Si ISH) oa fad Ho Sts:‏ هال ,1 جریان منبع تغدیه 6 ولاز ها[ ‎١‏ دثداتة يا ‎ca‏ ‏۲ آهن بای دایعی و ماده رساناى مقناطيسى ‏۳ 1 اثرهال فاص هوایی ‎

صفحه 23:
وخ ۱ فصل سوم: معرفي ‎Sey‏ اجزاء سنسور موقعيت دريجه كاز («هأغزوهم مالغ أمءط ‎g‏ اللاي rE ‏ا‎ alt] ‏نماید:‎ رگ سوکت زسفید یا ‎EP een ee |‏ سح« پایه: 3 الل ب ار را دا باز) ا اا الل 0 مثبت» شتابگيري منفي و ...) محل قراركيري اين سنسور برروي دريجه كاز مي باشد. محور ‎Ce a ree‏ و ‎Re‏ sib ols eg] 23

صفحه 24:
ك١‏ 2 012501 ال ين لتكلا ‎(Sensor‏ وتا ستجش. ‎Ro‏ ,,1/ جاروبکهای مقاومت یک و دود ! محور دریچه کاز, امسیر مقاومت یک ۳ هسیر مقاومت دود ,/ .1 مقومتهای تنظیم کننده. | دريجه كاز. ۴ بازوی جارویک همره با جارویک. ۵ اتصالات الکتریکی

صفحه 25:
نم موی ‎vib‏ فصل سوم: معرفي زر ۳ اجزاء سنسور ضربه (561501 عاع1)20) لا8 از اطلاعاتاء 5 1 0 ‎eel‏ د ‎ee‏ 1- تنظیم صحیح آوانس جرقه 2- جلوگيري از ایجاد پدیده ي کوبش در محل قرارگيري این سنسور بین سیلنا مي باشد

صفحه 26:
محلهای تصب سنسورهای ضربه اسنسوز ضرية ۱ ۱ سنسور ضربه بین سیلندرها: ‎(Sensor‏ شب ی کرد + le شده فثار داخل سیلندر ۴ اما در صورت استفاده از دو سور آثها را ين سیلندرهای او ۲و سيلندرهاى ؟ و4 مستقر 5 OO Olt ای دوم و سوم ۱ جرم لوزنده ۲۰ جرم بدنه(ماکن) سراميكك بيزوالكتريكك 4 انصالات ‎abe‏ اى خروجى سنمور f° > سیگنال تولیدی سنسور پدون ضربه

صفحه 27:
فصل سوم: ‎Pe‏ oi ae رز جزاء 7 9 مایع خنک ‎Lae‏ موتور ‎Coolant)‏ ‎(Temperature Sensor‏ لا©5 از اطلاعاتلينيسنسور بر!وموارد زير 1 نماید: ۱۳ Say 2 ‏تشخيص حالتهاي موتور اعم از استارت سردء استعارك يأيم:‎ -1 ‏و‎ ‎el> 52 paige JpiiS -2‏ | رسيدن موتور به دماي نرمال كاري (80 96) ‎ ‏3- كزارش دماي موتور به نشان دهنده هاي يشت آما ‎ees eT P|‏ ون ري ‎Cee pres ee ee aCe ‏ل‎ ‎a 7 Cero emer ee ey

صفحه 28:
4.10 Ka لعتسم] [voc [saxo | [rao € [292.0 —| اتصال الکتریکی 28

صفحه 29:
۳ 7 at Bie ‏إر بره‎ aa Bree per oe rere) peo re ree ‏سوخت‎ رنگ سوکت: مشكي 2- بررسي عملكرد و راندمان مبدل كاتاليزوري تعداد بايه: 4 محل قرارگيري این سنسور بر روي منیفولد کاز خروجي از موتور بر ‎re‏ رس ار ی ‏از مبدل كاتاليزوري نصب مي ‎gw‏ ‎ ‎ ‎29

صفحه 30:
ee er eee) oi aa ‏اتركتورق ل‎ (Oxygen Sensor) yj. ‏ور‎ ۱ پوشتی سرامیکی, ۲ الکترودها. ۳ انصالات. ۴ اتصالات محفظه. 0 لوله اكزوز ۶ پوشش محافظ سرامیکی (متخلغل). ۷ کازهای خروجی. ۸ هوای اتمسغر. ۱1 ولا | محفظه سنسور: ۲ لوله محافظ سرامیکی, ۳ سیم رابط. ۴ لوله محافظ شیارد عنصر كرمكن. 4 اتصالات موجداربرای عنصر کرمکن,۱۰واشر فتری: ۲

صفحه 31:
‎lb CO‏ فصل سوم: معرفي ‎ ‎ ‏اترکتوری اجزاء إر ا سرعت >9529 ‎Vehicle Speed)‏ ‎(Sensor‏ ‏لاع از اطلاعاتلین‌سنسور برایموارد زیر استفا 9 ‎ ‎Tox 9‏ الا ااال الل ‎peel cas Soy‏ اراك سوك ‏2- م ا ل اا 00000 ‏3- وضعيت موتور و خودرو را از نظر بار موتور» سرعت و ... ل ل ‏ی ل رو م ل 2 ار ا ‎3

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:
نم موی ‎vib‏ فصل سوم: معرفي زر ۳ اجزاء ١ 1 ۱ 8 8 eee cme aad a 5 | 2- اندازه گيري میزان جرم هواي ورودي به موتور 3 ‏تعداد پایه:‎ fos oP Pee ee Cone) pee) محل قرارگيري این سنسور در خودروهاي پژو 206 , پیکان و بزو 80 بر روي منیفولد هواي ورودي به موئور و در خودروهاي پژو 5 سمند و برد ۳۳ روي سيني فن جلوي خودرو است كه خلاء منيفو شيلنى رابط به ان وصل مي كردد.

صفحه 35:
« Piezoresistive gla jpuie , ‏دیافراگم اصلی‎ محفظه قشار مرجع ‎٠‏ ‏زیربنای سرامیکی . م : فشا mo ‏واجم‎

صفحه 36:
0 nl ene eee ‏اترکتوری اجزاء‎ Air Temperature) ( Sensor Ge بح 2 ۱ tub -محاسبه ي دقيق دبي جرمي هواي ۳ 5 ل ا ا ل 00 مي باشد. ولي در برخي خودروها با سنسور فشار هواي منيفولد به صورت 8 مجتمع بوده و بر روي منیفولد نصب مي گردد. 36

صفحه 37:
لع 420 لش ‎fee‏ ‏لعها ‏لش [se 9 pase 2 سا | 1251| ع ]| 0۱| ۱ اتصال الکتریکی ۲ محفظه ۳ مقاومت 10۲6 37

صفحه 38:
Bey es ne ‏اتركتورق ام‎ بخش دوم ‎iro) (3 ero erm | gue ees‏ 01000 1- سيستم سوخت رساني ‎(Fuel Supply System)‏ 38

صفحه 39:
eT eo) ‏ي سولحف رساني (باتوجه به محل‎ (soe ee Seo سوخت رسانی ‎١‏ باكك پنزین ۲۰ پمب بنزين برقى 'فيلتر بنزين 4 ريل سوخت ۵ انزکتورهای پنزین رعلانورفثار سوخت ‎۲ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 40:
ee er eee) Borger) ee نم سوخت رساني | پاک پنزین ۰ ۲ پمپ پنزین برقی ۰ ۳ فيلتر بنزين ؛ ريل سوخت ه انؤكتورهاى بنزين 7 رعلاتور فشار سوخت 20 تا 2 مم / 0 ۱ yu

صفحه 41:
إيعب الكتريكى سوخت (دو مرحله اى): مجرای ورودی سوخت. ۰ ۲ پروانه .۳ مرحلهاول مکش یمب(کانال جابی پمپ) ۶ مرحلهاصلی (بمپ غلتکی) ‎ .‏ بدنه پمپ الكتريكى ۷ شیر یک طرفه : ۸مجرای خروجى بمب

صفحه 42:
‎١‏ المان عا ‎

صفحه 43:
اجزاء ‎fos‏ سوخت رسانی بات کتورهای تغذيه شوفده از كنار: ‏۱ مجرای ورودی سوخت ۲ انزکتور ‏ ۳ اتصال الکتریکی انزکتور ۶ رکلاتور فشار سوخت | ‎

صفحه 44:
اجزاء نار سوخت: به متیغولد ورودی ۲ فتر ۳ تکهدارنده سوپاب| كم سوباب ‎١‏ ورودى سوخت سوخت

صفحه 45:
| es on, ‏اترکتوری اجزاء‎ (Injectors) le, این قطعه داراي یک سوکت دو پایه مي باشد. ‎Jago aly jl ely 12 canis jlly :2 wl,‏ پایه 1: اتصال بدنه (منفي) از طریق ‎ICU‏ ۱ Ser eee Se kore] oe 45

صفحه 46:
۱

صفحه 47:
الکوهای پاشش سوخت و روشهای سنجش مقدار آن: | باش مخروطى با سئجش توس تداز يليه شح بوذت ۳ باشش اسوانه ای چند ش توسط قطر سوراخ اریفیس ۶ پاشش استوانه ای دوگانه با توسط قطر سوراخ اریفیسر

صفحه 48:
ee er eee) ‏اجزاء‎

صفحه 49:
نم موی ‎vib‏ فصل سوم: معرفي زر ۳ اجزاء 8 »9 ت0۱ ‎(Valve‏ اين قطعه داراي یک سوکت دوپایه مي باشد. پایه 1: ولتاژ مثبت 12 ولت از رله دوبل ‎jl (.ntio) aia, JLail :2 ab‏ دا ‏محل قرارگيري این قطعه در نزديكي محل مخزن کنیستر ۳۳۱۱ ‎

صفحه 50:
‎oe |‏ كنيسقوة ‏| ورودی و خروجی شیر شیر یک طرفه ‏۳ فنر برکی ؟ المان آب بند ۵ هسته آهنی سلنوید| تلیمتگاه المان آب يند ۷ سیم پیج سلتوبيد ‏كتتول الايندد هاى تبخيرى از باكك خودرو: ورودی از بهمخزن کنستر ‎JW JUST‏ ؟ هواى اتصفر 6 شير برقى كنيستر © خروجى به منيفولد هوا 1 دريجه ‎ANGIE‏ اخلاف فثار بین فثار هوای متیشولد :1 و ‎Pv pat lg AEB‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 51:
سوحت فصل سوم: معرفي اتركتورق اجزاء بش دوم عملكرها و 25 آنا سيستم (Ignition System)

صفحه 52:
را oni Beth cl hs ete ke Ae ee پایه 4: وصل به مثبت یک خازن 22/0 میکروفاراد محل قرارگيري این قطعه برروي سرسیلندر و در محل دلکو در ‎oS a‏ 27

صفحه 53:
أ كويل تكى: | محل اتصال سوكت 7 هسته مغناطيسى ؟ سيم بيج اوليه 4 سيم بيج ثانويه أكويل دوبل: © ترمينال ولتاز بالابا اتصال فنرى + شمع ۱ محل اتصال سوکت ۲ هسته مغناطیسی ۳۲ سیم پیج ‎Wal‏ سیم پیج انویه ه محل اتصال وایرها

صفحه 54:
Spee tpg es on. ‏ا اجزاء‎ (Coil) 8

صفحه 55:
| ‏محل اتصال وایر‎ | ALD, el Set ۸ الکنرود جابی (متصل بهپدنه)

صفحه 56:
نم موی ‎vib‏ فصل سوم: معرفي زر ۳ اجزاء ۳ 7 oe PEPE ‏قدرت جرقه مي باشد و‎ او ‎ee‏ ‏530 ان بين ‎jd‏ و شمع مي باشد. د ‎EL‏ 9 :}9 206 وایرها حذف کر ۱۳ 56

صفحه 57:
0 ees on, sljol ‏اترکتوزي‎ بخش دوم 3- 7۳۱ متعلقات 57

صفحه 58:
Ben Pan peney Fee pera ts Pe ‏ل‎ ‏فرمان‌مي‌دهد:‎ - کنترل دور درجاي 7 ‎Bere eee) ee] gee sol eee erry‏ مانند فعال ساختن کمپرسور کولر یا پمپ فرمان هیدرولیک و .. - جلوگيري از بسته شدن ناگهاني مسیر هواي ‎L il @Sl yissloy po 300 rr er)‏ از روي يدال

صفحه 59:
اجزاء اين قطعه از يك المان كرمكن الكتريكي تشكيل كرديده است كه وظيفه آن كرم کردن محفظه دریچه ي گاز در هواي سرد و ‎rir peered‏ اا 1 ‎see a pt esi Sea‏ pe Oe RCS eee gee) که پایه یک آن متصل به تغذیه 12 ولت از رله دوبل و پایه ي 2 اتصال ال 1 محل قرار گيري گرمکن دریچه ي كَاذَ روي محفظه ي دريجه ي 59

صفحه 60:
نم موی ‎vib‏ فصل سوم: معرفي زر ۳ اجزاء — ۳ ee 5186 ‏پیکان و پژو 110 و خودروهاي با 0ي مدل‎ 500 | er) ۳ DC rte Ferg] cl el (ne | rere err eer Sl 7 ioe Beet vege) ‏را مي توان در حد استاندارد تنظیم نمود.‎ ا الل 0 آن اتصال بدنه: يايه 3 آن تغذيه 5 ولت و يايه 2 يايه ارسال ولتاز متغير به [7801 مي باشد. 60

صفحه 61:
بم سوحت رساری فصل سوم: معرفي و اجزاء لَك دوبل رله ي دوبل از دو رله مجتمع شده در یک مجموعه تشکیل شده است. تغذيه 12 ولت تقريبا تمامي مصرف كننده هاي 2 ولتي از رله دوبل صورت مي كيرد (مانند انزكتورهاء كويل: شيربرقي كنيسترء المنتهاي كرمكن و ...) در خودروهاي مجهز به شبکه 0۸ مانند پژو ‎BM34 7‏ را ‎re Sere ee ere e sa rerer ey‏ ‎SROs] Ne 1) ky Weer een Ox‏ 61

صفحه 62:
نم موی ۱۳ فصل سوم: معرفي و اجزاء eee See enreey Jee ak or Seer ‎ne ear Bel pera‏ ا ‎Wer SIP ary ‏م تصادفات شدید‎ 5 ‎oe‏ بمنظور جلوگيري از آتش سوزي مي ‎peer‏ ‏در برخي خودروها مانند پژو 206 این قطعه در ‎1 ope) ty 101 0) ‏5 ود صورت عمل نمودنء تا زمانيكه ‏تس فسابطي ۳ 9 نخواهد ‎ee‏ ‎A‏ ‎So oe San ae ‎ ‎axis L ‎ ‎wre Si5 5059 L ppSrino yuSay 5 ‎

صفحه 63:
ere re ee re Ce we PCRS ES 63

صفحه 64:
0 ree ey | ery ‏اترکتوری اجزاء‎ ۱ در سيستم مي باشد. در صورت بروز عيب د ‎oe‏ ‏5 ر سیستم این ‎ree‏ توسط ‎Ole)‏ روشن گردیده و ‎Bey) error) 69 ae er) By ‎ ‎64

صفحه 65:
را اترکتوری: اجزاء از اين قطعه براي اتصال دستگاه عيب یاب به تا0 ۳۳ شود. در محصولات ايران خودوو ا ‎Be‏ ‏وجود ناكد ‎Jlosl -1‏ ی رات ‎er et eee eed‏ ‎a‏ الكت فب یاب و نا۳6 مي بات ‏2- سوکت عیب بابي با ‎SS aS EOBD‏ ا 0۳ ۱۳997۱۷۳ استاندارد ار ‎‘Slory cin‏ ‏ادتباط با 3ا©28 ازآن استفاده مي ‎as‏ ‏فصل سوم: معرفي ‎ ‎65

صفحه 66:
سوحت را اتركتورق فصل جهارم 5 Seren Be ‏هاي خروجي‎

صفحه 67:
5 ۱-90۹3 9 ۱ 0)اكسيدهاي نيتروزن و هيدروكربنهاي

صفحه 68:
1- سیستم کنترل حلقه بسته ي لاندا ‎rl nl J alas Fs‏ | سنسور سنجش جرم هواى ورودی به موتور ۲ موتور 32 سنسور اکسیژن قبل از كاتاليست 360 سنسور اكسيزن بعد از كان + مبدل کاتالیزوری ‏ ۵ انزکتورها ‎ECUN‏ ولا ولتاژ ستسور مقدار سوخت تزریقی

صفحه 69:
7 ‏مبدلهاي کاتاليزوري‎ (Catalyst Converter)

صفحه 70:
Peres] eg) Pa Py 01 ار ‎nad ore)‏ خروجی ي کاتاليزوري میدل کاتلیزوری سه راهه با سور ‎١‏ سنسور اكسيؤن ؟ مونوليت سرامیکی .۲۰ صفحه فلزی انطاف پدیر. ۶ ایق حرارتی با بوسته دوکانه © بوشش بلاتينى و راديمى 7 زیرساخت فلزی یا سرامیکی ‏واکش شیمییی: ‎2C0,‏ =— ي200+0 40۵ حت یو 7+ وال26 02 2 خيلا حل ‎2NO#2CO‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 71:
‎uns‏ بالايش ‎eee Ne‏ ‎

صفحه 72:

صفحه 73:

صفحه 74:
74

صفحه 75:

صفحه 76:

صفحه 77:
۱ with out 0 5 © 650

صفحه 78:
ها ن ۱۲۷۱۵ 1 1 Marelli od

صفحه 79:
Magna ۱ Marelli ا

صفحه 80:

صفحه 81:
SAGEM SL96

صفحه 82:
مدار سیستم سوخت رسانی وجرفه ساژم 52000:

صفحه 83:

صفحه 84:

صفحه 85:

صفحه 86:

صفحه 87:
> 11 ترم 1D) 0 Tection de PHase | ree a 1

صفحه 88:
سوخت رسانی اتزكتورق 9 - زمان نصب کمتر ‎ee ae‏ و و ۳ باشد - هزینه ساخت سنسور و 0 بسیار کمتر است ا ل ۱ 353 سر لاسر كاد ات 88

صفحه 89:
22-7 (Oe DEPHIA a a براي تولید یک جرفه بایستی ولتازي مناسب در حَدَوَز 15 000 ۰ ال ‎Ps Cae ea‏ ل :دارد ای 2- فشار كاز بين دو الكترود 89

صفحه 90:
2 2 am Cylinde Cylinde مد عفسنتاك

صفحه 91:
‎fees‏ 4 در سیکل تراکم مي باشد: سیلندر یک ‎۲۳ ye ee Perry Pen | eee eva peed Ferra ‎ ‎ ‎

صفحه 92:
for =10KV TTT

صفحه 93:
۳ 0 slp u,, auulae yen eee ees ‏ا‎

صفحه 94:
موم

صفحه 95:
‎u,, >0 55‏ ۱ تراکم است ‏3 ‏اكر 0 > ,11 باشد سيلندر 1 در حال ‎95

صفحه 96:
— cylinder 4 96

صفحه 97:
— cylinder 4 DEPHIA cylinder «— 1 57

صفحه 98:
لك

صفحه 99:

39,000 تومان