کسب و کار فروش و بازاریابی

سیستم traffic counter and footfall VC4000

footfall

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “سیستم traffic counter and footfall VC4000”

سیستم traffic counter and footfall VC4000

اسلاید 1: بنام خداسیستم traffic counter&footfallVC4000شرکت پیشران صنعت ویراwww.pishruncontrol.comwww.pishrans.com

اسلاید 2:

اسلاید 3:

اسلاید 4: سیستم های ترافیک کانتر در اوایل دهه 90 در مراکز فروش کشورهایی مانند آمریکا و آلمان و انگلیس دیده شدند و ابتدا برای مدیریت فروش و نیروی انسانی بکار گرفته می شدند اما پس از ان به منظور ارایه خدمات بهتر در بخش خدمات بکار گرفته شدند

اسلاید 5: سپس فروشگاههای وال مارت مدل کامل این سیستم را در درب ورودی خود قرار دادند تا میزان مقبولیت یک محصول و یا محبوبیت وال مارت را در بین مشتریان خود ارزیابی نمایندپس از آن در تمامی نمایشگاهها مانند gitex و مشابه آن سیستم های فوق با مشتریان در ارتباط بوده و در فروشگاههای زنجیره ای بکار گرفته شدند

اسلاید 6: 1)کاربرد در مدیریت فروشالف)بررسی میزان مراجعاتدر حوزه مدیریت هر کدام از واحد های خدماتی و فروش یکی از دغدغه ها میزان مراجعه خریداران ویا بازدید کنند گان از نمایشگاه و فروشگاه مربوطه است چرا که حجم ترافیک روزانه در یک مرکز برای هیچ مدیری مشخص نیست و این حجم با توجه به ساعات کاری نمایشگاه و روزهای کاری نمایشگاهها متفاوت است سیستم ترافیک کانتر قادر است تا اطلاعات زیر را در اختیار مدیران قرار دهد

اسلاید 7: ثبت آمار بازدید فصلی

اسلاید 8: از جمله اطلاعاتی که در اختیار مدیران قرار می گیرد1).میزان بازدید هر روز و ساعت2)تعیین ساعات پر ترافیک3)تعیین ساعات کم ترافیک4)میزان بازدید هفتگی5)میزان بازدید ماهانهاطلاعات فوق سبب می شود تا مدیر مربوطه در خصوص میزان استقبال از یک فروشگاه و یا نمایشگاه خاص آمار کاملا منطقی و درستی را در اختیار داشته باشد تا برنامه ریزی آتی را برای آن انجام دهد

اسلاید 9:

اسلاید 10: 1)کاربرد در مدیریت فروشب)مدیریت منابع انسانیمیزان ترافیک روزانه و هفتگی بهمراه سوابق قبلی سیستم برای یک مدیر یا مسئول فروش تعیین می کند که چه روزها و ساعاتی از هفته نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارد و برنامه ریزی برای این نیروی انسانی و مرخصی های درخواستی و یا جذب نیروی جدید را چگونه انجام دهد

اسلاید 11: 1)کاربرد در مدیریت فروشج)بررسی میزان مقبولیت یک محصولچه بسیارند شرکتهایی که با سرمایه گذاری روی یک محصول ضررهای هنگفتی دادهاند و چه بسیارند شرکتهایی که با یک نظر سنجی ساده می توانستند از این ضرر ها جلوگیری نمایند . در علوم روانشناسی مقوله روانشناسی فروش یکی از پر چالش ترین مواردی است که مدیران فروش با آن دست و پنجه نرم می کنند و عملا میزان فروش یک محصول خاص را قبل از تولید انبوه محک زده و فیدبک درستی را به مدیران تولید انتقال می دهند این مقوله شامل همه شرکتهای تولیدی و خدماتی می گردد

اسلاید 12: 1)کاربرد در مدیریت فروشد)دستیابی به آمار واقعی در بحث مدیریتی اگر آمار بصورت تقریبی و یا غیر واقعی و با استفاده از حدس و گمان ارایه گردد بی شک اشتباهات ناشی از این آمار نادرست موجبات تحمل خسارات و هزینه های بسیاری را خواهد داشت بطور مثال اگر شرکتی در یکی از شعب شهرستانی خود دارای فروش پایینی است به راحتی با این سیستم متوجه می شود که آیا بازدید از فروشگاه فوق پایین است (از نظر مکانی مناسب نیست) و یا فروشندگان در جذب مشتری حرفه ای عمل نمی کنند

اسلاید 13: 1)کاربرد در مدیریت فروشه)تعیین میزان رضایتمندیمیزان رضایت مشتری از فاکتورهای مختلف یک نمایشگاه و یا فروشگاه سبب می شود تا مدیر بتواند از کاستی هایی که موجب رنجش دوباره مشتری می گردد جلوگیری نماید که در این صورت بازگشت دوباره مشتری و خرید بعدی وی را در بر خواهد داشتهمچنین نگرش یک مشتری در مورد قیمت گذاری یک محصول می تواند وی را دوباره به خرید از برند ترغیب کرده یا آنکه بدنبال خرید از برند دیگری باشد

اسلاید 14: نمایش میزان رضایتمندی

اسلاید 15: 1)کاربرد در مدیریت فروشو)درک و حل مشکلات ناشی از موانع فیزیکیخیلی از اوقات بروز یک مشکل فنی و یا فیزیکی باعث کاهش فروش و یا استقبال از محصول می شود بطور مثال قرار دادن یک محصول در جای جدید باعث عدم دیده شدن و کاهش فروش خواهد شد که بازخورد این قضیه بسیار کمک کننده در میزان فروش و رفع نقص خواهد شد

اسلاید 16: 1)کاربرد در مدیریت فروشز)عکس العمل بموقعدر بسیاری از اوقات عکس العمل بموقع می تواند بازار یک محصول را بسیار وسعت داده و گوی سبقت را از رقبا برباید این قضیه در تولید محصولاتی است که با استقبال مشتریان مواجه می شود و در نظر سنجی نسبت به آن نظر کاملا خوب دارند در این صورت می توان برای یک برنامه ریزی فروش بلند مدت روی این سیستم نظر سنجی تکیه کرد

اسلاید 17: آمار هفتگی

اسلاید 18: 2)کاربرد در مدیریت خدماتد)برنامه ریزی برای ترافیک بازدیددر اکثر نمایشگاهها و فروشگاهها میزان ترافیک در روزهای مختلف و ساعات مختلف متفاوت است و برنامه ریزی برای پوشش خدمات خوب در روزها و ساعات مختلف نیاز مند یک شبکه آماری بسیار دقیق است همچنین بسیار اتفاق می افتد که افزایش مدعوین در یک سالن باعث ازدحام شده و گلایه مردم و مسئولین را بهمراه دارد که با استفاده از این سیستم می توان از بروز این مشکلات جلوگیری نمود

اسلاید 19: 2)کاربرد در مدیریت خدماتب)تعیین وضعیت پاسخگوییدر یک نمایشگاه و یا فروشگاه و یا میدان فروش میوه و یا سبزیجات اغلب اتفاق می افتد که مشتری از نوع برخورد یک کارمند و یا غرفه دار ناراضی بوده و نمی تواند این عدم رضایت خود را رو در رو اعلام نماید پس وجود یک سیستم نظر سنجی بدون آنکه از کسی یا چیزی واهمه داشته باشیم تمامی نقاط ضعف و یا قوت کارمندان ما را پوشش می دهد

اسلاید 20: 2)کاربرد در مدیریت خدماتج)تعیین میزان موفقیتیکی از مواردی که در همه نمایشگاهها اهمیت دارد میزان استقبال از آن نمایشگاه خاص در مقایسه با نمایشگاههای دیگر است که محاسبه این موضوع فقط توسط یک ترافیک کانتر ممکن است و این سیستم می تواند میزان استقبال نسبت به دوره قبل را مورد ارزیابی قرار دهد

اسلاید 21: 3)کاربرد در مدیریت هزینهالف)تعیین رشد هزینهدر سیستمهای فروش رایج رابطه مشخصی بین هزینه های یک واحد خدماتی یا فروش با میزان مراجعه به آن وجود دارد برای مثال در یک فروشگاه زنجیره ای میزان استهلاک چرخ های دستی خرید دقیقا متناسب با تعداد مراجعین افزایش می یابد که می توان براحتی با این سیستم آن را محاسبه نمود

اسلاید 22: 3)کاربرد در مدیریت هزینهب)تعیین میزان اجاره بهادر محل هایی که غرفه هایی را به صورت عمومی اجاره می دهند یا اجاره می گیرند میزان ترافیک روزانه بطور مشخص می تواند در میزان اجاره بها در قیمت گذاری موثر باشد چرا که میزان فروش رابطه مستقیم با ترافیک بازدید داشته به عبارت بهتر هر محلی که پاخور بهتری داشته باشد ارزنده تر و دارای اجاره بها و همچنین فروش بالاتر است

اسلاید 23: 3)کاربرد در مدیریت هزینهج)تخمین میزان رشد مصرف انرژیبطور معمول می توان گفت که افزایش ترافیک منجر به افزایش مصرف انرژی می گردد مثلا بیمارستانی را در نظر بگیرید که میزان مراجعه روزهای بعد از تعطیلی بیشتر از روزهای عادی است این امر باعث کارکرد بیشتر دستگاهها و حتی سیستم های تهویه و تبرید خواهد شد که با آمار درست می توان به رقم واقعی انها نزدیک شدد)تخمین میزان رشد منابع مصرفیمیتوان گفت فروشگاهی با مراجعه 20 درصد بالاتر مصرف کاغذ و آب و ریبون و مواد مصرفی 20 درصد بالاتر دارد

اسلاید 24: معرفی فنی

اسلاید 25: یک سیستم ترافیک کانتر می تواند از 3 بخش تشکیل شود1)سیستم های تشخیص ورود-خروج2)کنترلر ثبت اطلاعات 3)نمایشگر تاچ اسکرین(3)(2)(1)

اسلاید 26: سیستم تشخیص ورود و خروجاین سیستم در جلوی درب ورودی قرار گرفته و تعداد ورود به فروشگاه و نمایشگاه مورد نظر را تعیین می نماید همچنین می تواند قابلیت اضافه شدن درب ها در آن دیده شده تا از شمارش مدعوین در همه دربها انجام پذیرد

اسلاید 27: کنترلر ثبت اطلاعاتوظیفه این کنترلر ثبت و ذخیره سازی اطلاعات بوده که می توان اطلاعات کل سالهای کاری یک فروشگاه را بدون محدودیت در آن نگهداری نمودهمچنین این کنترلر قابلیت خروجی فایل اکسل را داشته و به راحتی می تواند فایل ترافیک را برای مدت نامحدود در اختیار مدیر بگذارداطلاعات سیستم فوق می تواند در بستر اینتر نتی نیز توسط هر شبکه ای از هر جای دنیا خوانده شود

اسلاید 28: کنترلر تاچ اسکریناین کنترلر برای فروشگاهها و نمایشگاههایی بکار می رود که تمایل داشته باشند آمار مورد نظر را بدون وجود هیچ گونه سیستم کامپیوتری مشاهده نمایند این کنترلر قادر است بمحض ورود هر فرد تعداد تردد ورودی را روی صفحه مانیتورینگ دستگاه نمایش دهد حتی قابلیت دریافت اطلاعات بصورت اکسل نیز در این نمونه وجود دارد که در صورت نیاز بتوان همه اطلاعات را در یک زمان مشخص دریافت نمود در صورت وجود این کنترلر می توان از بکار گیری کنترلر ثبت اطلاعات صرفه نظر نمود

اسلاید 29: نظر سنجی بدون دخالت شخص

اسلاید 30: سوابق کار شرکت1)شهرداری تهران(سازمان میادین میوه و تره بار)2)فروشگاههای زنجیره ای دبن هامز اصفهان3)فروشگاه زنجیره ای لیلیان مد تهران4)فروشگاه زنجیره ای جنیفر تهران5)فروشگاه زنجیره ای اتکا6)فروشگاه زنجیره ای پانتروما7)فروشگاه زنجیره ای سوپر درای8)نمایندگی فروش اتومبیل میتسو بیشی

اسلاید 31: محصولات دیگر1)کنتور های جامع آپارتمانی2)کنترلر و دیتالاگرهای دما و رطوبت3)سامانه هوشمند کنترل اتاق سرور4)کنترلرهای ثبت تردد 5)سیستمهای آبیاری اتوماتیک6)سیستمهای کنترل تهویه و تبرید7)کنترلرهای صنعتی توسط موبایل8)پرکن اتوماتیک مخازن9)ریموت کنترلرهای صنعتی برد بلند

اسلاید 32: آدرس : تهران –بزرگراه ستاری-پلاک 41تلفن : 44055128-44973681ٌWeb Site : www.pishrans.comEmail : info@pishrans.com

34,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید