صفحه 1:
به نام خداوند بخشنده مهربان

صفحه 2:
شاخص هاي سازمان هاي ل ل (سازمان هاي ‎Pee‏ محور)

صفحه 3:
گرد آورندگان: را سارا آقايى ‎ey‏

صفحه 4:
کار آفربني كار آفريني جهت كيري خاصى است كه شركتها از طريق آن عي توانند منلبع ا ا ا ا ا ‎ree‏ 0 0210 انتخابهاي موجود به عملیات تولید. سعي درایجاد ارزش بطور پیوسته دارند. جلاش اصلي بين شركتها ظرفيت سازي به منظور كشف فرصتهاي رقابتي جدید بوده و آزتمرکز بر روشهاي تحليلي مرسوم نئوري هاي سازمان اجتناب بر ۱ واختیار از حصارنقشهای مرسوم مدیریت يعني برنامه ريژي . سازماندهي و ‎ere rene rene reenter er s\ aa pad‏ ۱ اصرار ورزند.

صفحه 5:
کار آفربني نكرش كارآفر يني براي بسترسازي اقدامات كارآفرينانه 4 شرْط اساسي دارد: توسعه . ارتباط وبه مشاركت كذاري ارزشها نقش مديريت ارشد سازمان در زمينه سازي بروز eens] ‏أت خود دكر كوني‎ ا ا ا ا ۱ 0 ‏ا ال ا ل‎ ay ee oe ‏يي‎ 9 3211110 nee PT 9 ايجاد قابليت شناسابي و خلق ايده.لين رويكرد سعي مى كنسبا رسميت بخشيدن فشار براي شناسابى و خلق مستمر ايده هاء فرايند خلق ايده را ثقويت كند و منلبع موجود را توسعة بخشد. انعطاف بذيري بيشتر شود و در نهايت به منابع . تكنولويي و سيستم هاي جديد

صفحه 6:
کار آفريني سازماني ۴ واژه کا رآفريني ‎oo‏ الل لا گیفورد بیتکات (1985) به کار ؛گرفته شد و به مفهوم ۳ 9 ‏اس‎ NOS Sel een Red oe Sena Oe pee bees RE Tee ced 17 saa ‏ترق‎ 7 ‏ا د‎ eres nal ree ‏محصول مي پردازد و آن را به بهره برداري مي رساند.‎

صفحه 7:
ساختار سازمانهاي كارآفريني در بلوغ اول: در سازمانهای کار آفر بني مرحله اول بلوغ عمده اهداف کار آفرینان را به تر تیب 71 ‎ne CS is wei‏ 3 ‎Te ere eo‏ را منظور رساندن ظرفیت نوليدي ات در رال بر ارت کر ۱ ‏استفاده کارآفرینان از شاخص هاي رفتاري ویژه مانند مهارت هاي ارتباطي, جذب دراك كاري رارك اكاب مار اناق تاجربي. ‎Papen Joes SY eS oom FRA PS Oped Ge cp eC ‏ا‎ ‎1 ee ۳ FEI lp ec Es pe ‏الس‎ ‎ ‏* ایجاد تعامل با شرایط محيطي کسب و کار و سعي در کاهش تنش ایجاد شده در ۱ ‎ ‎

صفحه 8:
مد بربت دانش و ۱ ار و كاربرد لس رد ار لس سرا مورد آستفاده قرار مي گیرد." * مهمترین اهداف مدیربت دلنش: افزا سرعت دا سبه دلنش. تسهیم اس متا کار کی در سومان فک حافظه ده سازمان مي باشد. = جه ليق منظورسازمان ایتدابلید دانش موجود خود را شناسايي و جمه آوري کند (بدلند آنچه را که می دلند). و امکان دسترسی آسان و شریع‌به لن را 1 ا اختیار ندارد تولید وا از منبع مناسبي کسب کند (بدلند آنچه را که نمي داند).

صفحه 9:
هرم داده. اطلاعات و دانش ال

صفحه 10:
0 مديريت دانش مدل كلي تنوسعة مددرد

صفحه 11:
انواع دانش وس لس سس رت ‎Te cee y ESE N Freed PEMA ALON‏ 1۱ خبره): ا ‎ene eee‏ 0ت ۴ آشکار (قابل کد کردن است): | شبکه روابط

صفحه 12:
رهبري در سازمانهاي دانش محور

صفحه 13:
تاثير مديريت دانش بر حوزه هاي كليدي سازمان ب خخ 1 ree ip ممصم ‎١‏ 34 ساختار سازمني 025 rest Se)

صفحه 14:
تاثير مديريت دانش بر حوزه هاي كليدي سازمان Poe ee wee ‏ا ا‎ eats mel S| on Nt S Ibe ‏پوبابراي تصمیم گیری استوار بوده و نیازمند معرفي شاخصهاي جدید موفقیت بوده‎ ‏نا ارزش واقعي دلنش را کامل تر از لن چيزي که در صفحات تراز‎ دهداین نگرش جدید به استراتزي سازماني براههاي نوآورانه تفکر راجع به سرمایه ‎rescore‏ م ‎eS Rone eee) S) a keae Se)‏ ا ا ا ل م د كر ‎aimee‏ ا ‎ce ene‏ اي تسهیم دانش تمرکز دارد ‏بت تن ‎Ont pat Cer see ge ewpee CeCe |g)‏ ۱ متوسط آست لازم است که سيستمهاي مورد نیاز کاربر در سطوح مختلف مدیریت را برآورده کند.

صفحه 15:
ل ا ا ل سازمان ‎cy‏ ل 0 روشي که ‎Pee ye esperar tare ge re nee ie Tse‏ تخصيص داده شده.و براي توليد دانش جديد تر كيب شوند » هستئك . أفرات : سَازْمان ها بد امرش ندید تا نداد ‎shy‏ زد ارت ‎ae‏ هاي تيروهاي نساني باید بر مبناي آموزش درازمدت آنها باشد و سازمان ها ‎ea‏ ين ور ‎rae" ey rap Pay borer Gere liam yp cpa‏ ‎SNS EB Es Oy pes rg yoo ee‏ عوامل درون سازماني : اگر بخواهيم شغل ها پشتیبان قابلیت هاي نواوري سازمان باشند , بایدبه گونه ‎er Cone ead cr ie a yr Crp NE‏ ۱ 0 71 ۱۲۳ ۱ ‏ی زر‎ vor an Pes ‏بزاي دست بابي به نيازهاي مشتریان و تأمین کنندگان با فکر باز عمل کنند. این مشکلات و نیأزها‎ ‏ال ا ل‎

صفحه 16:
ويژگي سازمانهاي دانش بنیان بر انش دانتر سان ر عير برعت رات در حور سایی مرن تور سل رزس زر 0 شبکه ای شدن تازمانهای کارآفریتی که در اصطلاح فارسي ‎Del‏ ل ل ا 615 كناك لاو ‎By [ieee TE E19)‏ ‎Fer 0 penne we fey eerie‏ ل ا ‎FE eat Sa ae ES ee ep ee nee eee)‏ رای برس ورد > ترا اء مي باشد. ا ‎ES) ae ee Beate hd‏ 0 حوزه هاي که طبیعتاً خارج از حیطه قدرت کارآفرینان مي باشد. نتیجتاً سازمان را وادار به ایجاد لت ناد د الكو امش ‎Ts ss EN‏ من م | ‎opr)‏ ات ‎al-l-B)‏ ریگ ال مرحله را مرحله رشد بنيادي مي نامند.

صفحه 17:
ويژگي سازمانهاي دانش بنیان دوباره مهندسي کردن ساختار؛ آولین گام در بكارگيري استراتژي دانايبي مدار و ورودسازمانيهاي کارآفريني به مرحله دوم رشد ۱ ‏ا وه هت را‎ een ere se ee eee ene Tepe eeeener Ee ۳ در برگیرنده تغییرات بنيادي در تمامي فعاليتهاي که با همدیگردر تعامل ایجاد ‎Se et) Deel ID eee Date ee SS Sod)‏ برمي گیرد.

صفحه 18:
ويژگي سازمانهاي دانش بنیان ببس رورس را سرا » انتشار دانش انحصاري Nap Ayes celta ‎٠‏ كسترش يا كاهش بزركي حرفه ساخت ‏بر هاي بولي ‎00 resrag ‏» نوآوري در فرآيند ‏ا اا ل ا تعیین اندزه و سطح حجم تولید کلا و زمان ورود به زار و کنار کشیدن از بزار ‎5 ‎‌ ‏ل‎ ‏ل‎ ‏ل‎ ‎0 ‎e ‎e ‎Cy

صفحه 19:
استراتزي مبتني بر دانابي و نقش مديريت 000-000 ا 7 هاي جدید شركتهاي کوچك و متوسط بکار گرفته شود تا بتواند در استراتژي مبتمي بر دانايي آمادگي لازم را براي حضور دربازارهاي رقابتي و مبتني بر دانايي داشته ‎nwa‏ FES BE Ube ie olay ‏بر‎ ls sla eames) ‏در حوزه افزایش دانايي در چهار حوزه اصلي بعني سرمایه هاي انساني. فناوري‎ ‏تكنولوژي و نوآوري و حوزه مالي و فروش مورد توجه قرار گیرد.‎

صفحه 20:
استراتزي مبتني بر دانابي و نقش مدیریت ارا خلاءهاي موجود در شركتهاي کوج و متوسط را در اس دانايى را ميتوان بشرح زير دانست: ء فقدان زيرساختارهاي لازم براي شروع تغییرات ‎٠‏ عدم ارتباط كامل و كافي كاآفرينان با محيط خارجي و عناصر تغيير دهند. ‎Ree ee I cr ey‏ ا م ‏عدم شناخت معماري جدید بازارها و عدم اطلاع از بازارهاي بکر ‏» کمبود سطح دانش و قدرت تحليلسي کارآفرینان در اجراء تغييرات اساسي در شركتهاي کوچك ومتوسط

صفحه 21:
استراتژي مبتني بر دانايي و نقش مدیریت دانش ۱ شركتباي ترس و ‎Bap‏ بطور جدي در بر گرفت باعث گرایش کارافرینان ‎iS‏ رس رل ارت رح او تني بر راهبر شد ل اد ‎An SATE OSs‏ 2 5 الف) تغيير ساختارها و مهندسي مجدد كسب و كار ا ا ل ا ةر 1377۳7۳71۳ ee ‏ج) تفییر در بكارگيري عمیق نوآوري و خارج کردن آن از حالت مقطعي و سطحي انجام‎ ae

صفحه 22:
استراتزي باد مبتني ۳ دانابي 3 0 و لس سس ‎eee‏ مي كند.تغييرات وسيع ( بهبود جشمكير ) در ‎a ee‏ فناوري و تكتولوقي. ‎ats.‏ منلبع آنساني ,نواوري و فناوري اطلاعات ن چهار حوزه از اصلي تریین حوزه ها سي باشند که تغیبرات در آنها بصورت ‎Sd ae at‏ ابراین از آذ محسوس بازار «مشتريان: كيفيتء تنوع و هزینه ) و غیر محسوا خللت تتادل و تعلمل كرار كبرت تنه ا 01 و تعادل را ایجاد نماید : ‎es eal el aks al 3‏ پر آزری تشر رزیت رتور ‎SDL‏ ‏دی ترا تب زا کی ترا ‎Seer ee Te ety)‏ 0 ‎ ‎

51,000 تومان