صفحه 1:
صفحه 2:
استار : ولتر معباری
صفحه 3:
wer?
۲ MPLS
ATM, FR, Ethernet, PPP
SDH, ODH, WDN, CSMA
Layer 3
Layer 2
صفحه 4:
صفحه 5:
1
جه &
me
۳
م
۳
سوت
ين
۱۱۱۰۵۸ ۳۱ 6 ۰۱ ۷
8
صفحه 6:
صفحه 7:
صفحه 8:
صفحه 9:
۵- سوئیچ های ۲/۳۱5 باید قابلیت برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات
با سایر سوئیچ های غیر ۷۳815 را داشته باشند.
۶- 85 باید با مدل سرویس های مجتمع 10۴ شامل
0 سازگار باشد.
۷- ۷1815 باید قابلیت مقیاس پذیری داشته باشد.
۸
۷۳/5 باید امکانات عملیاتی
حاضر در شبکه WIP Gla
صفحه 10:
تکنولوژی ۱۳۱5
صفحه 11:
pr?
میتوان عملیات مسیر یابی وتعین پرش بعدی بسته ها را ترکیبی از دو
عملیات مختلف تصور نمود:
۱ _ دسته بندی بسته های ورودی به یک سری کلاسهای معادل هدایت به
جلو )080 (ميباشد.
۲ دومین عملیات ارسال هر 680 به
صفحه 12:
اساس کار MPLS :
همانطور که گفتیم در ۷۳5 بر چسب الحاقی به هر بسته نشان
اس ۲6۶0) است که بسته به آن تعلق دارد.فرض کنید که
داخل, شبکه باشند.بعد از مذاکره و توافق اولبه بسن
Ro
889
LSP
(Waa
صفحه 13:
mer?
۱۱۱۳/۳۱۹5
صفحه 14:
MPL?
میتوان مزایای ذیل را برای ۷۳15 عنوان نمود:
۱-می توان با استفاده از سوئیچ هایی که فقط براساس مقدار یک فیلد
خاص عملیات سوئیچینگ را انجام می دهند(مانند سوئیچ های (ATM
عملیات ارسال و هدایت بسته ها را در ۷1۳15 انجام داد.
۲-از آنجایی که هر بسته ورودی به شبکه 1815 به یک کلاس ۳60
خاص نگاشت میابد.بنابر این مسیر یاب های موجود در لبه شبکه میتواند از
هر گونه اطلاعات موجود در مورد بسته های ورودی برای تعیین و تخصیص
كلاس GluS, PEO استفاده نمایند.
۳-چنانچه یک بسته ورودی واحد را از طریق دو مسیر یاب متفاوت وارد شبکه
۳5 نماییم ,در اینصورت بر چسبی را که دو مسیر به بسته ورودی
تخصیص می دهند متفاوت با یکدیگر خ
که این مطلب در پروتکل های متداول
2 مسیر یابی لایه سوم مشاهده نمی
صفحه 15:
5
صفحه 16:
۲3۵۱۶6۲ برای این به وجود آمد که مشکلات کند شدن MPLS
Label ها در شبکه های کلان و زیر فشار را با مکانیزمی ساده تر مثل
زدن به ترافیک هر مشتری حل کند در حالیکه با پیشرفت روتر ها نیاز
چندانی به ۷81-5 برای حل این مشکل دیده نشد. از آن به خاطر
Traffic Engineering - Quality توانایی های زیاد در
Private و هم چنین 6 5
» Networks
sport over MPLS) AtoM
> استفاده می شود.
صفحه 17:
