صفحه 1:
به نام خدا SW NEP Wee

صفحه 2:
* تعاریف و مفاهیم آموزش سلامت را یاد بگیریم. و ۱ و

صفحه 3:
2 ا ا اي خواست ها و رفع نیازها برای تغییر با سازش با

صفحه 4:
سلامتى ل 00

صفحه 5:
تعیین کننده های سلامت ‎eee arn‏ ه ‎ee ga he dle‏ ات ا ‎(Career rv eno‏ ‏خدمات بهداشتی ودرمانی ۵ ‏الراك ا ون عاك سك ير رين )يي ‎eT eee‏ 1 1 1 0[ ۱ ‎yee) )‏ سره سا 7

صفحه 6:
اجزاء اصلی فر ایند آموزش

صفحه 7:
Cua) 1 ‏آنادى‎ ‎2 ‎2 ‏كك‎ 7 9 و Fore Were 13 ‏و‎ غذا me ai : ‏مک‎ = ۳ بار زها 2 ۶ ‎ie‏ ‏نا ن سا آموزش و رهق و اطلاعات 7

صفحه 8:
2 (از ديد خانم كروهالم بونتلند 00 ‎(1's Coppa‏ " حالتى است كه در آن مردم قادر باشند اذهان وا را ری ‎Saye‏ را

صفحه 9:
تعریف ارتفاء سلامت 11621111 1 )| ۱9 Od eS etre ey ole Tee re ‏ارتقاء‎ ١ ey ee ea Toa ew og ‏انتخاب رفتارهاى بهداشتى ودر نتيجه رعايت شيوه زندكى سالم مى‎ ash Breet ey ere erry eo) ears aa ۱ EY BIE ar Yared pee است.

صفحه 10:
راهبرد هاي اساسي ارتقاء رت

صفحه 11:
1 ار آگاهی ‎PA ce ۳‏ هاى نا درست (پیش مرحله حساس سازی نباید فراموش شود)

صفحه 12:
تعریف آموزش سلامت ۱ ee ‏ل‎ a بهداشتی پل برقرار میکند و در فرد ایجاد انگیزه مى نمايد نا اطلاعات موجود را به دست آورده و بكار ببندند تا از رفتارهاى مضردورى و عادات و رفتار سودمند را جايكزين آن كنند

صفحه 13:
شیوه های آموزش * زمانی که گوش می کنیم . فراموش می کنیم. ا وى ‎ene eee‏ ل ل ا (به من نشان دهید ممکن است به یاد آورم) ‏زمانی که انجام می دهیم » با می كيريم. ‎۱

صفحه 14:
نقش حواس مختلف در يادگيري " كوش كردن 80 90 eles eS e:F ae " كوش كردن و ديدن و صحبت كردن ©9678 " كوش كردن و ديدن و صحبت كردن و انجام دادن 900000 '

صفحه 15:
27000000 ‎ei il‏ و ‏- هرچه تعداد حواس درگیر در انتقال مفاهیم بیشتر. باشد يادگيري ره ار حس بيناني 96۳29 نا حس لامسه 909 حس چشائي و حس بويائي هرکدام 709

صفحه 16:
‎Cea | on LE)‏ را ‏( ۳ رت ا 0 آموزش مفاهیم تازه * رسانه ‎lee)‏ ۳ (جزوه» کتاب» نشریه ‎ky‏ ۱ ‎pact ۳‏ 1۳ فلو چارت» پوستر» نوار‌هاي شنيداري» نوارهاي ‎(CELE OCU Wess oar we)‏ ‏ب- روشهاي مورد استفاده جهت آموزش به منظور افززايش مهاريت فراكير ‎aN ee eee eA oe >‏ در تصويري » حل ‏ج- روشهاي مورد استفاده جهت آموزش به منظور. تغییر نگررش و ارزشها در فراگیر * روشهاي توضيحي ‏ بازدید از فیلد » گردشهاي علمي ‎ee‏ ۳۳ ۰ مطالعات موريدي » نوارهاي شنيداري و تصويري » بحثهاي

صفحه 17:
شیوه های انتقال محتوی و مفاهیم آموزشی به مخاطب HOES ERE eee BE SOL NESS Le, te SE PD 0 Er) لاح و در ايفاي نقش » نمایش عملي و تناتر ميداني » سمینار » کنفرانس » کارگاه ال

صفحه 18:
1 | ۳

صفحه 19:
انتخاب روش آموزش با در نظر گرفتن تداوم آموزشات در افکار فرد آموزش ديده (%S0) (%?9)

صفحه 20:
‎ae‏ 1 ن نوع آ سو تت ين نوع اموزشء ار تقاء ‎oe‏ سطح سواد رد ملس حامعه است.

صفحه 21:
*تعریف کیمبل از يدگيري * - يادگيري عبارت است از تغییر نسبتا پایدار در رفتار بالقوه یادگیرنده که در نتیجه ۱ مهمترین واژگان در تعریف يادگيري: - رفتار - نسبتا پایدار - بالقوه - تمرین يا تجربه ی

صفحه 22:
آیا يادگيري باید به تغییر رفتار بیانجامد؟ پاسخ اسکینر ‎ae ee dtl ade ic teh‏ ل قابل مشاهده بيانجا:

صفحه 23:
جه تغييراتي به يادكيري منتهي مي شود؟ 0 تغييراتي که پایدار است 2 در نتیجه رشد نباشد در نتیجه عواملي همچون خستگي و اثر دارويي نباشد < در نتیجه تمرین و تجربه باشد ‎i‏ © در نتيجه حالات موقتي زودكذر نباشد

صفحه 24:
۱ بله - واژه بالقوه در تعریف يادگيري به همین موضوع اشاره دارد yr ee epee ee cre ف ( 5 ی قرار نگیرد شنا را نشان نمي دهد ( عملکرد ).

صفحه 25:
الزامات در امر آموزش امروزي 4 حرکت از روش تعليمي به سوي روشهاي یاد دهي مطالب ©. استفاده از تكنيكهائي براي كمك به يادكيرنده براي دررييافت ‎miley ee‏ (. هم محیط و هم فرد بزرگسال به عنوان یادگیرنده محسوب شون

صفحه 26:

صفحه 27:
‎eens SRO]‏ 1ن ‎Fi: Ces RI tte OE ‏ا‎ enw WO O=Ee ‏مي افتاد‎ ‏افق هاي دانش محدود بود.‎ 0 ‏ا ا ا‎ iar ‏یادگیرنده به مربي خود عشق مي ورزیدند.‎ ‏استاد بهترين نمونه از دانش و رفتار اخلاقي آموزش داده شده‎ ‏بود.‎ ‎

صفحه 28:
مردم در حال حاضر چگونه یاد مي گرفتند؟ در حال حاضر علم پیشرفت کرده است يك ذره کوچك خود در حد يك دنیا بزرگ به نظر مي رسد. تعداد افرادي که باید آموزش داده شوند بسیار زیاد است. برخي آموزشها از طریق کامپیوتر و دیگر تكنولوزي هاي جدید انجام مي شود. شيوه هاي آموزش جديد (آموزش از راه دورء ۱0 * اما

صفحه 29:
* آموزش چهره به چهره هنوز هم بهترین است.

صفحه 30:
‎ee)‏ ل ‏" آموختن بر اساس رقابتها وغلبه مهارتها بر ديكرتن اهميت فراوان بيدا كرده است ‏" برنامه هاي كوتاه مدت بيشتر مورد استفاده قرار مي كيرند. " افراد الزاما به دنبال كسب مدرك نيستند بلكه بر آنجه كه نياز ‎DS Se‏ ‎

صفحه 31:
مردم در آینده چگونه یاد خواهند گرفت؟ در روشهاي آموزشي تغییرات بيشتري رخ خواهد داد * تشریفات برگزاري جلسات يادگيري کمتر خواهد شد * یاد دهنده نیاز به مهارتهاي بيشتري خواهد داشت دوره ها كوتاهتر » سريعتر و تخصصي تر خواهند بود " از تكنولوزي روز بيشتر استفاده خواهد شد روشهاي قديمي نیز در آموزش بکار برده خواهند شد

صفحه 32:
اصول كليدي در يادكيري بزركسالان " 7 ‎Te eee‏ ا ا 1 ‎Oa‏ ال ل ا ‎Perce et ee‏ ديكران باشند. ‎a ae‏ ال ۱ در مراحل خاصي از زندكي كه خواستار نتايج معين تغيير رفتار هستند آماد يادكيري هستند. ” اغلب بر مسائلي تمركز دارند كه در آن شرائط براي آنها مهم است ۷ معمولا به دلائل اصل مطالب منتفل شده و یا علل دیگر مي توان آنها را در یاد كيري داراي انكيزه كرد.

صفحه 33:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان