سایر تحقیق و پژوهش

صرع در بارداری

baardari9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “صرع در بارداری”

صرع در بارداری

اسلاید 1: صرع در بارداریارائه:

اسلاید 2:

اسلاید 3: صرعصرع نوعی اختلال سیستم اعصاب مرکزی بوده که با حملات ناگهانی، موقتی و غیرطبیعی و بروز تشنج همراه است.اختلالات حمله ای ناگهانی موقت و عودکننده در اعمال مغز که معمولا با اختلال شعور همراه است.صرع اولیه (ایدویوپاتیک)صرع ثانویه در اثر تومور، ضربه، عفونت یا اختلالات متابولیک

اسلاید 4: انواع صرعصرع پارشیال یا جزئی (کانونی). از یک قسمت از مغز سرچشمه می گیرد و ممکن است گسترش یابد تا به صرع عمومی تبدیل شود. ممکن است با از دست دادن یا ندادن هوشیاری همراه باشد.صرع جنرال یا عمومی. با یک اخطار اولیه (اورا) مثل طعم یا بوی نامطبوع، حس غیرعادی در اپی گاستر یا پدیده حافظه ای آغاز می شود. معمولاً اختلال در هوشیاری و فعالیت عضلانی غیر ارادی وجود دارد.صرع بدون طبقه بندی. در دو گروه فوق الذکر قرار نمی گیرند و شامل تشنج های نوزادی و تشنج های ناشی از تب می شوند.

اسلاید 5: تأثیر چرخه قاعدگی بر صرعتداخلات داروهای ضد صرع و ضد بارداریعوارض جانبی داروهای ضد صرعتراتوژنزاثر بر شیردهی و کیفیت زندگیدر دوران بارداری، چندین عامل ممکن است برای افزایش فرکانس تشنج به طور مستقیم یا با تغییر غلظت سرمی داروهای ضد صرع موثر باشد. سطح تغییر یافته هورمونتغییرات فیزیولوژیکی بارداریمحرومیت از خوابعدم تمایل زنان به مصرف دارو در دوران بارداریتهوع و استفراغ در بارداریصرع نگرانی های بالینی زیادی را در زنان ایجاد می کند:

اسلاید 6: در دوران بارداری ، افزایش غلظت خونی استروژن ها و پروژسترون می تواند آستانه مغز برای تشنج را تغییر دهد. تصور می شود استروژن ها آستانه تشنج را کاهش می دهند ، در حالی که پروژسترون تحریک پذیری عصبی را کاهش می دهند.کودکان زنان صرعی بیشتر در معرض ناهنجاریهای مادرزادی می باشند. با تعدادی از داروهای ضد صرع گرفته شده ، خطر بیشتر می شود. شکاف کام ، مشکلات حنجره ، نرمی مفاصل ، خطای انکسار ، لوچی، ناهنجاری های قلبی و نقص لوله عصبی اگر رحم در معرض داروهای ضدصرع قرار گیرد، کودکان مبتلا به احتمال زیاد دچار تاخیر در رشد و گفتار و مشکلات رفتاری از جمله اوتیسم خواهند شد.

7,500 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید