معماری و عمرانعلوم مهندسی

طراحی المان شهری

صفحه 1:
اال سر MO US AllIK_A ۳۹ فغلى شعروی [

صفحه 2:
رشه روز افزون جعیت بالا رفتن سطع آگاهی افراد ۳ 0 1 ‎a‏ #9 نياز بء طراحى و زيبا سازى فضاهاى شيرى بالا رفتن سطح ‎irre JG‏ الزوم استاندارد سازی زندگی شبری ( بخصوص د رللانشيرها ) ‎sg ts |‏ © .طيف وسيعى از اتسانيا با سطح نيازها و خواسته حاى متفاوت ‎

صفحه 3:
با توجم به تفات شديد در بين سليق و نازهای افرد استفده کننده ۱ نیازهای کلیدی که در بین تیم افراد مشترگک است شناسایی و در طراحی ها لعاظ شود ۳ om عبت سح سه اصل طراحی فضاهای شبری ۶ راحتی

صفحه 4:
مد ای تب ##* تركيبى بيلره وا رك در ساخت آن میتران از حر آنچء جبه ی تنینی و ساختانی داردبه صورت یک کلیت یپاچ و تلفیقی استفاده گرد ۱ ‏البان‎ se Sys دارای تظام هندسی تركيب و تعادلى بايدار و زا خودندايى المان » جذب افراد و دركي گردن کر عموم سببليك و جزء ‎Crt ge melt‏ به ياد آورى المان به حثلام بردن نام منطقه جلوه اى از شاخص. ها و ویژگی حای خاص آن منطقد

صفحه 5:
wh_ sh BE WG 25 pb | ‏ميتواند بس از مدتى به يف بناى تاريخى و مان دكار تبديل شودو منطقه‎ ie) ‏ای نادین‎ monumental structur

صفحه 6:
a» در فضایی که با حنر عجين شده انسان راحت تر نفص ۲ هنر در خون هر انسان است و ناخود كاه جذب عتظمت و زیبایی میشود ایجاد فضایی زیبا و یك اتسفر هنری در سطح شبر ها جل وكيرى ازحالت بلنواختى و گراری شدن در سطع شير حوبت بخشى و خاص شدن هر بخش از شير مقياس زيستى و انسانى بخشيدن به محیط های شبری

صفحه 7:
‎jl‏ ات له یا ‏1 انتزاعى و غير مستقيم الدانها به يك موضوع: تلاهى ك ذهن انسان را بعنوان يك موجود مقر د رگیر خود ند ‏آنچم موجب درگیری ذهن شود در اذهان باقی ميماند ‏المانبا ج. به لعظ فرمبا وآرایه های به کار رفن و مصالح و ریا و تننات معمارائء ميتواتتد سرشار از تنوع و زيبايى باشند ‎abe uaF yl‏ اس ت كه در آن از خندسه و ويدكى حاى درونى اشّكال و احجام استفاده ميشود ‎mere‏ مقبوم را مستقیما یم فد عرضد ميدارد و د ركيرى فرد با موضوع بم سطح نزول ‎AL,‏ ‏مجس. پیره ایست تراشيده از ‎IL LE‏ مصالح خاص....معسمولا تنوع خاصى ندارد وكالبدى يكنواخت دارد ‏هزر بيره سازى و مجسبه سازى مقو ى يريس ت که مستقیا در این گروه طبقء بنری ‎

صفحه 8:
Gaye ng

صفحه 9:

صفحه 10:
Jy اصرفا چنبه ی نبایشی» هنری و زیبایی دارن. اغلب هدف و رسالتی برای القاء مطلبی یا انتقال پیامی ب. پینده ندارند های هتسی و رویط درون آنيا المان, نمايشى 1 تنبا ب لحاظ ‎fay‏ حاى زيبايى شناسانه و تعادل بصرى و حنرى ميتوانند ب كروهى خاص از انسانها ارتباط برقرا ركنند مخاطبين آن افرادى خستن دك دركير مسائل حنريند و تعاالبا و نظامباى خندسى و سبكباى خنرى و هثر مفبومى و انتزاعى را ميشتاستد بازی با خط و حجم و صفح با تجهب و در سطح شير ها كبتر ديده ميشوند و مكان استقرار آنه كالريباى حنرى - نماي لاخباى آثار زى است ميدان ©الا© در بارك شير مادريد

صفحه 11:
حدف طراح بیان سطلبی خاص طراح اثر رسالتى را در انتقال ييامى خاص «نبال ميلند بك ركيرى نظامى مشترك از هن و عنم مفبوم و بیان موضوع به شكلى ‎plate‏ و بصرى اما كاملا انتزاع دقت نظر طراح در خوانايى و شيوايى بيان مطلب در عين انتزاعى بودن فرم ها و استفاده از آرایه های ‎alpen‏ ‏براى برقرارى ارتباط بييشتر با مخاطمبين ‎٠‏ مكان قرا ركيرى اين نوع المانها در سطع شير در مياوين شبری است المان مورد نظر با نام ميدان با منطقء ى شررى مورد نظر ارتباط دارد olf ‏علم‎ ميدان ضد مشبد

صفحه 12:
عنصر عگرد برای ما محدوديتبابى بم لحاظ قوانين فرمى ايجاد خواحد نمود خلق فضا با استفاده از همان ‎LT‏ ها و ‎pele‏ بصری فضابى که انسان ولو براى مدتى درون آن و با در اطراف ‎oT‏ استقرار مى بابد و از آن عمكارد استفاده مينسايد البان عگردی| رعايت اصول و قوانين زيستى انسان و استانداردهاى طراحى معيط زيست أكر سازه ى عمكاردى داراى زيبابى و نظام حنرى باشد ميتواند براى هر شب بء سبك خود طراحى شده و با ساير شبرها متفاوت باشه طراحى جنين فضاحابى نباز ه برنسه ی فیزگی مدون دارد بر تعداد در سطع شير ها

51,000 تومان