صفحه 1:
اال سر
MO US
AllIK_A
۳۹ فغلى شعروی [
صفحه 2:
رشه روز افزون جعیت
بالا رفتن سطع آگاهی افراد ۳ 0 1
a #9 نياز بء طراحى و زيبا سازى فضاهاى شيرى
بالا رفتن سطح irre JG
الزوم استاندارد سازی زندگی شبری
( بخصوص د رللانشيرها )
sg ts | © .طيف وسيعى از اتسانيا با سطح نيازها و خواسته حاى متفاوت
صفحه 3:
با توجم به تفات شديد در بين سليق و نازهای افرد استفده کننده
۱
نیازهای کلیدی که در بین تیم افراد مشترگک است شناسایی و در طراحی ها لعاظ شود
۳
om
عبت سح سه اصل طراحی فضاهای شبری
۶ راحتی
صفحه 4:
مد ای تب
##* تركيبى بيلره وا رك در ساخت آن میتران از حر آنچء جبه ی تنینی و ساختانی داردبه صورت یک کلیت یپاچ و تلفیقی استفاده گرد
۱ البان se Sys
دارای تظام هندسی
تركيب و تعادلى بايدار و زا
خودندايى المان » جذب افراد و دركي گردن کر عموم
سببليك و جزء Crt ge melt
به ياد آورى المان به حثلام بردن نام منطقه
جلوه اى از شاخص. ها و ویژگی حای خاص آن منطقد
صفحه 5:
wh_ sh
BE WG 25 pb | ميتواند بس از مدتى به يف بناى تاريخى و مان دكار تبديل شودو منطقه ie) ای نادین monumental structur
صفحه 6:
a»
در فضایی که با حنر عجين شده انسان راحت تر نفص
۲ هنر در خون هر انسان است و ناخود كاه جذب عتظمت و زیبایی میشود
ایجاد فضایی زیبا و یك اتسفر هنری در سطح شبر ها
جل وكيرى ازحالت بلنواختى و گراری شدن در سطع شير
حوبت بخشى و خاص شدن هر بخش از شير
مقياس زيستى و انسانى بخشيدن به محیط های شبری
صفحه 7:
jl ات له یا
1 انتزاعى و غير مستقيم الدانها به يك موضوع: تلاهى ك ذهن انسان را بعنوان يك موجود مقر د رگیر خود ند
آنچم موجب درگیری ذهن شود در اذهان باقی ميماند
المانبا ج. به لعظ فرمبا وآرایه های به کار رفن و مصالح و ریا و تننات معمارائء ميتواتتد سرشار از تنوع و زيبايى باشند
abe uaF yl اس ت كه در آن از خندسه و ويدكى حاى درونى اشّكال و احجام استفاده ميشود
mere مقبوم را مستقیما یم فد عرضد ميدارد و د ركيرى فرد با موضوع بم سطح نزول AL,
مجس. پیره ایست تراشيده از IL LE مصالح خاص....معسمولا تنوع خاصى ندارد وكالبدى يكنواخت دارد
هزر بيره سازى و مجسبه سازى مقو ى يريس ت که مستقیا در این گروه طبقء بنری
صفحه 8:
Gaye ng
صفحه 9:
صفحه 10:
Jy
اصرفا چنبه ی نبایشی» هنری و زیبایی دارن. اغلب هدف و رسالتی برای القاء مطلبی یا انتقال پیامی ب. پینده ندارند
های هتسی و رویط درون آنيا
المان, نمايشى 1 تنبا ب لحاظ fay حاى زيبايى شناسانه و تعادل بصرى و حنرى ميتوانند ب كروهى خاص از انسانها ارتباط برقرا ركنند
مخاطبين آن افرادى خستن دك دركير مسائل حنريند و تعاالبا و نظامباى خندسى و سبكباى خنرى و هثر مفبومى و انتزاعى را ميشتاستد
بازی با خط و حجم و صفح با تجهب و
در سطح شير ها كبتر ديده ميشوند و مكان استقرار آنه كالريباى حنرى - نماي لاخباى آثار زى است
ميدان ©الا© در بارك شير مادريد
صفحه 11:
حدف طراح بیان سطلبی خاص
طراح اثر رسالتى را در انتقال ييامى خاص «نبال ميلند
بك ركيرى نظامى مشترك از هن و عنم مفبوم و بیان موضوع به شكلى plate و بصرى اما كاملا انتزاع
دقت نظر طراح در خوانايى و شيوايى بيان مطلب در عين انتزاعى بودن فرم ها و استفاده از آرایه های alpen
براى برقرارى ارتباط بييشتر با مخاطمبين ٠ مكان قرا ركيرى اين نوع المانها در سطع شير در مياوين شبری است
المان مورد نظر با نام ميدان با منطقء ى شررى مورد نظر ارتباط دارد
olf علم
ميدان ضد مشبد
صفحه 12:
عنصر عگرد برای ما محدوديتبابى بم لحاظ قوانين فرمى ايجاد خواحد نمود
خلق فضا با استفاده از همان LT ها و pele بصری
فضابى که انسان ولو براى مدتى درون آن و با در اطراف oT استقرار مى بابد و از آن عمكارد استفاده مينسايد
البان عگردی| رعايت اصول و قوانين زيستى انسان و استانداردهاى طراحى معيط زيست
أكر سازه ى عمكاردى داراى زيبابى و نظام حنرى باشد ميتواند براى هر شب بء سبك خود طراحى شده و با ساير شبرها متفاوت باشه
طراحى جنين فضاحابى نباز ه برنسه ی فیزگی مدون دارد
بر تعداد در سطع شير ها