فروش و بازاریابی

طراحی داشبورد مدیریتی رشد

در فایل به اختصار در مورد یک روش برای ساخت داشبوردهای حوزه بازاریابی و بازاریابی دیجیتال و همچنین داشبوردهای سازمانی توضیحاتی ارائه شده است

ppt.ir

صفحه 1:
SCV ‏آذر‎

صفحه 2:
ارتباط بين دانش 0 استفاده از ‎KPI‏ 9 رشد Growth KPI Knowledge and KP! Use Figure 13 The relationship between KPI knowledge and use

صفحه 3:
18 18 20 17 21 20 19 100 92 83 83 75 75 75 Conversion rate Churn Rate Burn Rate ۷ Bounce Rate CAC Retention Rate

صفحه 4:

صفحه 5:
حطور داشيورد مفيد ۳ 1. نياز به داشبورد را درك كنيد! 2. اولين داشبورد خود را بسازيد! 3. داشبوردتان را با همكاران به اشتراك بكذاريد و نظرات آنها را دخيل كنيد! 4. به اهداف كسب و كارتان نكّاه كنيد و بررسى كنيد كه داشبوردتان همراستا با اهدافتان هست؟ 5 بر روی داشبوردتان تمرکز کنید و تصمیم بگیرید چطور به اهدافتان برسید

صفحه 6:
a nan Rk ‏دا هنأ‎ . داشبوردها خیلی کسل کننده و گنگ هستند . ساخت داشبورد وقت گیر است . ساخت داشبورد نیاز به تیم برنامه نویس دارد . انتخاب شاخص‌های اولیه کار سختی است . ساخت داشبورد نیاز به دانش تخصصی بازاریابی دارد . اشتراک گذاری با افراد مرتبط سخت است

صفحه 7:
ویژگی‌های جادوبی نمودارهای جذاب ‎at‏ 9 داشبوردهای آماده مس © هلو © ‎on‏ گزارش‌ساز حرفه‌ای ‎We‏ و منابع داده متنوع

صفحه 8:
8 منابع داده جادوبى ‎ity) 8 |‏

صفحه 9:
انتخاب تحلیل داشبورد آماده

صفحه 10:
info@jadoobi 66177068-02

رایگان