طراحی سایت پاور طراحی سایت بازاریابی الکترونیکی

prooshe

21 صفحه
420 بازدید
07 تیر 1401

برچسب‌ها

صفحه 1:
درس بازاریابی الکترونیکی فصل پنجم : طراحی سایت نام استاد نام دانشجو بيار ۱۴۰۱

صفحه 2:
معرفی طراحی تارتما طراحى تارنما > عملیات + محتوا + شکل + سازماندهی + تعامل ترکیب این عوامل طراحی را چالشی می کند که برای دستیابی به موفقیت نیازمند مهارت های زیادی است. شرکت ها تیازمند مهارت های دروتی و یا استفاده از آرانس های تخصصی برای دستیابی به عوامل کلیدی موفقیت در طراحی تارنما هستند. عوامل زیر در این فصل مرور خواهد شد: ۰ قابلیت دسترسی ۴ قابلیت استفاده و طراحی مشتری محور * قابلیت یافتن و معماری اطاعات * _بهینه سازی موتور جستجو 50 * استاتدارد هاى وب * تشويق به ارائهى نتايج تجارى * طراحى تصويرى (بصرى) * تحليل هاى وب * الزامات قانونى فرایند پیشرفت و برنامه ریزی بازاریایی اینترنتی

صفحه 3:
اهداف تارنما پنج رکن آغاز شده با 5 وجود دارد. طراحی سایت میتواند دستیابی به اين 55 کمک کند: Sell iss ۰ + اراده 56۳۷6 ۰ صحبتا۵2م5 * ذخیره سازی ‎Save‏ ‎٠‏ صذا ‎Sizzle‏

صفحه 4:
اهداف متغییر و رویدادهای ارزشی بايد اهداف متغيير براى سايت خود را تعریف کرده و بررسی کنیم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم. بازدید از صفحاتی نظیر ثبت نام خبرناعه الکتروتیکی . صفحات تایید خرید و فروش ‏ ارزشمندتر از دیگر سفحات هستند. اولویت های طراحی متفاوت هستند. اما سازمان ها از اهداف مدیریت ارتباط با مشتری استفاده می كنند تا اين اهداف را برای خود به کار گیرند: ۱ جذب مشتریان ۲ حفظ مشتریان ۳. گسترش مشتریان

صفحه 5:
077,309 1,606,321 1350 00:07:35,

صفحه 6:
مزیت بازاریابی الکترونیکی ترغیب کاربران وب به بازگشت به سایت می بررسی فورستر با ۰۰ ۸۶ مصرف کننده در آمریکا مشخص کرد که چهار عمل زیر با شوند: + محتولى يا كيفيت بانا محتوای با کیفیت با | ۶ اسيونت اسفقافه ‎ce‏ ۲ 1 اج[ * دانلود قوری به روز رسانی آسان * سایر عوامل : کوپن های تخفیف . پيشنهادات و فناوری Sole 1

صفحه 7:
افزایش نرخ انعکاس صفحه اصلی * هدف ۱: پاسخ مربوطه را ایجاد کنید (عملیات برخط یا فروش و کال بک برون خط) هدف ۲ : انواع مختلفی از بازدید کنندگان را به کار بگیرید. ( کاهش نرخ پرش . افزایش رویداد های ارزشی و افزايش نرخ بازگشت) * هدف ۳: با پیام های مرتبط با علامت تجاری کلیدی ارتباط برقرار کنید. هدف ۴ : به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دهید. * هدفه یترینی از پيشنهادات * هدف ۶ : بازدید کنندگان با بهینه سازی موتور جستجو , جلب کنید.

صفحه 8:
قابلیت استفاده و قابلیت دسترسی * در وب . قابلیت استفاده یک موقعیت مناسب ‎oy‏ حساب می آید. اگر استفاده از یک ‎las JU‏ مشکل باشد . افراد از سایت خارج می شوند . اگر صفحه ی اصلی با مشکلی روبرو شود . و فعالي ت های سازمان مربوطه یا استفاده‌ی کاربران از سایت با شکست روبرو شود . بازدید کنندگان سا ایت را ترک خواهند کرد. اگر کاریران در سایت گم شوند . دیگر به سایت نمی آیند. اگر خواندن اطلاعات یک تارنما مشکل باشد و یا پاسخگویی به سوالات کلیدی کاربران نباشد . کاربران خواهند رفت. به همین دلیل پيشنهاد می شود ۰ ۱ درصد از بودجه‌ی پروژه بایستی صرف قابلیت دسترسی شود. ۰ قابلیت دسترسی . در رابطه با اجازه تعامل همه کاربران به یک سایت با مرورگر ها و سکوهایی است که برای دسترسی یه ت. مورد استفاده قرار می گیرند. افراد کور و ناتوان . بازدید کننده های اصلی هستند که طراحی یک تارنما قایل دسترسی . قادر به استفاده ی آسان تر از کاربران بینا و جهت مسیریابی روشن تر هستند.

صفحه 9:
طراحی یکپارچه ممم ——_— Google | torinatech.com a ۱ وب و ارتباطات باز اریابی یکپارچه ۲ تارنما و حات های خرید : بر خط و برون خط ۳ مزیت بازاریابی الکترونیکی ۴ چگونه یک تارنما بایستی با پایگاه داده ی خود یکپارچه شود؟ ۵. روش طراحی کاربر محور برنامه ریزی شده *_ استاندارد 13407 ۱50 : فرایند های طراحی انسان محور برای سیستم های تعاملی

صفحه 10:
مجموعه ی ارزشی برخط میلیون ها سایت وجود دارد که از صدها دامنه استفاده میکننند که هر روز به این میزان افزوده می شود . چگونه در این بین پایدار بمانیم؟ * بخش بازاریابی الکترونیک عملی * هزيت بازاریابی الکترونیکی ( مثالهای از مجموعه ی ارزشی برخط 828 , 826 * نگرش بازا الکترنیکی ( نگاه های متفاوت به مجموعه ارزش)

صفحه 11:
مشتریان به وسیه ی این درک و رضایت کامل ازتامین نیاز های مختلف خود . خشنود و راضی می شوند. بنابراين . از مشتریان سوال کنید ! درباره‌ی انواعی از خدمات فکر کنید که می توانید به مشتری پیشنهاد دهید. فعالیت های کلیدی و اهداف را تشخیص دهید و انتخاب های آنها را برجسته و اصلح سازید. روزنفلید و مورویلی چهار مرحله تحقیقاتی را معرفی می کنند که به دستیابی به گرایشات مشتری کمک می کند: ۱ بازدید کننده های مختلف را شناسایی کنید. ۲ هر کسب و کار را رتبه بندی کنید. ۳ سه نیاز اطلاعاتی مهم بازدید کننده ها را فهرست کنید. 6 از هر یک از بازدید کننده ها درخواست کنید تا قهرست مورد انتظار خود را بیان کنند. ‎J‏ LTT 8

صفحه 12:
تعریف محتوای قابل استفاده نیگل بی ون . به عنوان کارشناسی قابلیت استفاده . به گرایشات مشتری اشاره می . وی پیشنهاد می کند تا طراحان از خود بپر, * کاربران با اهمیت چه کسانی هستند؟ هدف آنها برای دسترسی به این سا ۰ چگونه آنها از سایت شما بازدید می کنند؟ چه تجاربی دارند؟ ۰ چقدر بین المللی هستند؟ آیا می توانند انگلیسی صحبت کنند؟ در جستجوی چه نوع اطاعاتی هستند؟ ۰ چگونه از این اطلاعات استفاده می کنند؟ چگونه آنها را در صفحه نمایش می بینند. پرینت و یا دانلود میکنند؟ ۰ از چه مرورگرهای استفاده می کنند ؟ چه میزان سرعت در برقراری اطلاعات دارند؟ * صفحه نمایشی که آنها استفاده خواهند کرد : چه اندازه ای و با چه يزان رنك هاب

صفحه 13:
طراحی داینامیک ( پویا ) و شخصی سازی شخصی سازی به فروش , ارائه ؛ بیان و هم آوایی کمک می کند. گزینه هایی برای شخصی سازی: * نام مشتری یا سازمان تاريخ و زمان * كشور ترخيحات تشترى * الكوريتم هاى ييشنهادى رویدادها و خبر ها شخصی سازی تامتاسب و مخرب رشته ارجاع دهنده (مرورگر) * مكان زمان واقعی چند متغیره . شخصی سازی بهینه

صفحه 14:
زیبایی شناسی زیبایی شناسی - گرافیک + رنگ + سبک + طرح و صفحه آرایی ۰ هویت و شخصیت یک سایت * محدودیت ‎Gla‏ طراحی چه مواردی هستند؟ * وضوح صفحه نمایش ۰ تعداد رنگ ها ۰ مرورگر ها *_ پلاگین ها و زمان دانلود ۰ اندازه فونت ها ( قلمها) * بستر (پلتفرم) * طراحی بصری رنگ * _تایپو گرافی (حروف چینی)

صفحه 15:
اب ا 0 و بعد اين يكى

صفحه 16:
طراحی صفحه پیگیری پایداری یک تارنما اغلب شامل موارد زیرمی شود: * نام شرکت و آرم هویت (اين باید به صفحه اصلی لینک شود) منو و منوهای فرعی برای جهت یابی * _پاورقی برای اشاره به عنوان صفحه محتوا .به عنوان مثال اطلاعات مربوط به محصولات. و اطلاعات مربوط به حریم خصوصی دید از سایت نگاه بازدید کنندگان به روش های زیر است االبته این مورد میتواند تحت تاثیر قالب قرار در زمان با 0 شروع در مرکز 0 ۱ قال به بالا سمت چپ 0 حرکت به پایین ستون سمت راست و یا مسیریابی در صورت 3979 0 انتقال به پایین صفحه اش بل[

صفحه 17:
۰ قانون گری مک گورن از حق تالیف: ۱ راستگو باشید ۲ ساده . روشن و دقیق باشید پیشنهاد خود را به وضوح بیان نمایید. با کاربران در رابطه با محدودیت های محصولات. صحبت کنید. فراخوانی تایعی روشنی داشته باشید sb oR ‏يخ‎ به سرعت به آنها بگویید که مشتری وجود ندارد که ارزش تامین کند ویرایش : ویرایش و ویرایش & جزئى بيان كنيد ‎٩‏ روی فضای وب بنویسید. ۰.مرحله ‎٩‏ را رها تکنید.

صفحه 18:
مسیریابی و ساختار سهولت استفاده - ساختار + مسیریابی + قالب صفحه + تعامل الت استفاده عامل کلیدی ا, ت که مشتری را ترغیب ‎Su‏ تا باز به سایت برگردد.برای د, بتیابی به این مورد . نیاز به ساختاری داریم که کاربر بتواند به سادگی مسیریابی کند. ‎Flat vs. Deep Website Structure‏ ساختار سایت 8 8 ساختار سایت . تصویر بزرگی از محتوای گروه بندی شده و صفحات ‎B ] BB‏ ۵ 8 مختلف در درون یکدیگر است. ‎me‏ 8 مخ م م م ذذن ذنم ففخ 8 ذف ف فف ف ذا ذخ FLAT DEEP 12 قانون شست بدین صورت است که حتی برای یک سایت بزرگ : ‎A‏ ‏سه كليك بايد مناسب باشد تا کاربر را قادر به پیدا کردن علاقه و جذاییت مد نظر خود بسازد.

صفحه 19:
انواع مختلف تعامل : * کلیک ساده ی موس روی تصویر یا جهت یابی برای پیدا کردن اطلاعت و مشاهده ی قراردادن موس روی متون منو ها و ارائه ی بازخوردی از تغیید * انتخاب کنترل های دراپ دان بکس ( آبشاری ) ۴ کشیدن موس روی صفحه ۵ & ف *_تایپ نیاز ها د رجعبه و جستجو در میان آنها 8 ‎e‏ ‏* اسلايدر و انتخابى كوجك: كوجك ؛ متوسط ‎١ 3 ٠‏

صفحه 20:
تعاملات و ارتباطات برای کمک به مراحل خرید بررسى 9 ‎.١‏ يادكيرى ۲ تصمیم گیری ۳ خرید ‏۴ پشتیبانی پس از فروش ‏استفاده از تعامل برای جستجو : ‎ ‏* ترجیحات مشتری ۰ ارتقای واکنش ها ‏۰ مشکلات مشتری

صفحه 21:
با تشکر

79,000 تومان