صفحه 1:
نام طرح فن آورى مجموعه حقوقی: اسامی مجموعه های درگیر در پروژه در .اين بخش وارد شود مجری اصلی طرح: اسامی مجری اصلی طرح در این بخش .وارد شود

صفحه 2:
تار بخچه مختصر شر کت و خلاصه‌ای از اهداف مورد نظر در این طرح در این بخش تاریخچه مختصر ش ر کت و خلاصه‌ای از اهداف مورد نظر در این طرح مورد بررسی قرار گیرد. لازم به توضیح است حدا کثر زمان ارائه ۲۵ دقیقه می باشد. لطفا ابتدا فونتهاى مورد نياز ‎nazanin, Irannastaliq)‏ 8) را روی سیستم خود لوگوی شرکت

صفحه 3:
خدمات یا تولیدات احت ات یا تولیدات احتمالی مورد نظر شر کت از خروجی این طرح لوگوی شرکت

صفحه 4:
تشريح ايده و دلايل مؤثر بودن ايده و امکان تبدیل آن به کسب و کار این محصول یا خدمت چیست؟ چه کاری را انجام می‌دهد؟ زمینه‌های اصلی و فرعی کاربرد آن کدامند؟ چه نیازی ار مصرف‌کننده را برطرف می کند؟ چرا دیگران پیشتر این ایده را اجرا نکرده‌اند؟ مشتری چه هزینه‌هایی باید بپردازد و در مقابل چه منافعی به دست می‌آورد؟ در حال حاضر به جای استفاده از این محصول/خدمت از چه جایگزینی استفاده می‌شود؟ برتری این محصول نسبت به جایگزین خود چیست؟

صفحه 5:
توانمندی تیم مجری تاریخچه‌ی تشکیل تیم پا شرکت سابقة طرح ایده یا ثبت ‎CS pb‏ اعضای تشکیل‌دهنده‌ی تیم اولیه‌ی ایده سوابق کارهای انجام شده‌ی قبلی تیم نقاط قوت تیم کدامند؟ لوگوی شرکت

صفحه 6:
شرح فنی طرح از جه نوع فن‌آوری و دانش فنی در طرح استفاده می‌شود؟ دسترسی به این فن‌آوری چگونه حاصل می‌شود؟ نمونه‌ی اولیه طرح چه زمانی آماده می‌شود؟ مشخصات فنی محصول يا خدمت ارائه شده چیست؟ در حال حاضر طرح در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد؟ آیا قسمتی یا تمام محصول دارای مالکیت معنوی ثبت شده ۱ آیا استاندارد داخلی یا خارجی مشخصی برای محصول وجود دارد؟ مرجع تأییدکننده‌ی محصول چه نهادی است؟ لوگوی شرکت

صفحه 7:
آینده ش ر کت تصور بنیان گذاران شرکت از آینده (۱۰ تا ۱۵ سال بعد) جایگاه شرکت در بازار رقابتی داخل و خارج کشور دید گاه مشتریان نسبت به جایگاه اجتماعی؛ فرهنگ حاکم بر شر کت و محیط داخلی آن چیست؟ لوگوی شرکت

صفحه 8:
ربسکت‌های مهم کسب و کار مهمترین خطراتی ناشی از مسائل قانونی. سیاسی اقتصادی در زمینه‌ی ورود به بازاره کسب سهم بازار مناسبه و رشد و توسعدق شركت وجود ذارة كدامتد؟ اثرات و ييامدهاى وقوع اين اتفاقات جيست؟ جه تدابيرى براى حذف يا كاهش اين اثرات انديشيده شده است؟ لوگوی شرکت

صفحه 9:
برنامه‌ی بازاریابیی یح بازار محصول: مشتريان محصول را به چند ذستهه مینتوان تقسیم کرد؟ حجم کل بازار چقدر است؟ ‎alt‏ و روندهای حاکم بر زا از قببلقواین ارات جهانی شدن: ‎Sally‏ خارچی, مسایل چمعیت شناختی, سیاسی و اقتصادی چگونه است و اثرات آنها بر آين کسب و کار به چه شکل است: ‏بازار هدف: ‎ ‏تمرکز کسب و کار در هر یک از مراحل رشد خود بر جذب کدام دسته از مشتریان است؟ بر مبنای چه تحلیلی این دسته از مشتریان به عنوان بازار هدف انتخاب شده‌اند؟ اندازه‌ی فعلی بازار هدف و پیش‌بینی رشد آن در سال‌های آینده چقدر است؟ سهم بازار شرکت چقدر خواهد بود و در چه مدت به این سهم بازار می‌رسد؟ لوگوی شرکت

صفحه 10:
تحلیل رقبا و مزایای رقابتی و نسبی رقبای مستقیم (رقبایی که کالاو خدمات یکسان ارائه می‌دهند) رقبای غیرمستقیم (رقبایی که کالای جایگزینی برای محصول ارائه می‌دهند که همان نیاز را برآورده می‌سازد» و رقباى آتى (رقبايى كه احتمالاً پس از ورود شرکت به بازاربه عرصه‌ی ارائه‌ی کالا یا خدمات مشابه رو خواهند آورد.) کدامند؟ اصلی‌ترین رقبای شرکت را نام برده. میزان سهم بازارآنهاء و نقاط قوت و ضعف آنها ذکر شود. مزیت‌های نسبی(مزیت در تولید کالا در مقایسه با سایر کالاها از نظر سرمایه. نیروی کار و .-) و رقابتى (مزيت در توليد نسبت به رقبا از نظر كيفيت, قيمت و ..) شركت كدامند؟ لوگوی شرکت

صفحه 11:
برنامه‌های بازاریابی و جذب مشتریان ورود به بازار چگونه و با چه روش‌ها و راهبردهایی صورت می‌گیرد؟ راهبرد توسعه‌ی بازار و کسب سهم بیشتر از بازار چیست؟ قیمت‌گذاری محصولات بر چه مبنایی صورت می‌گیرد و قیمت فروش حدودا چقدر پیش‌بینی می‌شود؟ مللاک‌های خرید مشتریان کدامند؟ شرکت چگونه این ملاک‌ها را در خدمات و محصول خود در نظر می‌گیرد؟ روش‌های تبلیغاتی برای دستیابی به مشتریان کدامند؟ روش‌های مختلف برای توزیع محصول در بازار کدامند و شرکت از کدام شبکه‌ی توزیع استفاده خواهد کرد؟ لوگوی شرکت

صفحه 12:
فروش گذشته و پیش‌بینی فروش آینده در صورت ذاشنتن پیشیتهه مقنارافروش ‎ES ph AAT‏ چه مقدار.بوده اسكة یزان فروش پیش‌بینی شده برای هر یک از لات و خدمات شرکت چقدر است؟ بر مبنای چه فرضیاتی این پیش‌بینی‌ها صورت گرفته است؟ قراردادهای موجود یا مذاکرات جدی با مشتریان چنانچه شرکت قراداد بالقوه يا بالفعلى دارد که نشان‌دهنده‌ی استقبال مشتریان از خرید محصول اوست در این قسمت می‌تواند به ذکر آن بپردازد. لوگوی شرکت

صفحه 13:
برنامه‌ی سازمان‌دهی کسب و کار ساختار سازمانی در هر یک از مراحل رشد شرکت چه سازمانی در نظر گرفته شده است؟ واحدهای مختلف آن کدامند؟ هر یک از این واحدها چه وظایفی دارند؟ ساختار حقوقی ثبت شدمی شرکت (مسئولیت محدود؛ یا سهامی خاص) چیست؟ سهامدارن شرکت چه اشخاص حقیقی يا حقوقی هستند و سهم هر یک چقدر است؟ نفرات کلیدی اعضای اصلی تیم مدیریت و هیثت مدیره چه کسانی هستند؟ این افراد دارای چه تخصص‌ها و ویژگی‌هایی هستند که شانس موفقیت شرکت را افزايش می‌دهد؟ مشاوران تخصصی اصلی که به همکاری با شر کت می‌پردازند چه کسانی هستند و چه تخصصی دارند؟ لوگوی شرکت

صفحه 14:
پيش بيني کارکنان مورد نیاز و تخصص‌هاي آنها برای هر یک از واحدها چه افرادی با چه تخصص‌هایی و به چه تعداد مورد نیاز است؟ پیش‌بینی نیروی انسانی شرکت در سه سال آینده چقدر است؟ میزان وابستگی کار به نیروی انسانی متخصص و کمیاب چقدر است؟ شرکت تا چه حد می‌تواند این نیروها را تأمین کند و چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ لوگوی شرکت

صفحه 15:
برنامه‌ی عملیاتتی برنامه‌ی اجرایی تعیین اهداف اصلی در زمینهی تولید محصول» جذب منا تحقق اهداف. تعیین روابط پیش‌نیازی بین فعالیت‌هاه تعیین ز: ‎wor‏ برنامه‌ی تولید زمان آغاز با » بازاریابی؛ شناسایی فعالیت‌های موردنیاز برای شروع هر یکک از فعالیت‌ها و مدت زمان انجام ليد جه موقعی است؟ پیش‌بینی میزان تولید و محصولاتی که نیاز به خدمات پس از فروش دارند به صورت ماهیانه در سال اول؛ فصل در سال دوم و ساليانه در سال سوم چقدر است؟ تجهيزات و امكاناتى كه براى توليد بيش بينى شده مورد نياز است كدامند؟ نيروى انسانى مورد نياز توليد جقدر است؟ لوگوی شرکت

صفحه 16:
برنامه مالیی هزینه‌های سرمایه گذاری اولیه هزینه‌ی زمین و ساختمان. هزینه‌های تجهیزات. وسایل اداری و دفتری. آموزش کارکنان؛ هزینه‌های تولید و فروش سالیانه مواد اولیه. نیروی انسانی» مصارف تأسیساتی. نگهداری و تعمیرات. هزینه‌های بازاریابی» سود وام‌های دریافتی, منابع و روش‌های مورد استفاده برای جذب سرمایه چه منابعی برای تأمین سرمایه گذاری اولیه و نیز سرمایه در گردش شرکت وجود دارد؟ میزان تأمین مالی از طریق هر یک از این منابع چقدر است؟ میزان حمایت درخواستی از ستاد لوگوی شرکت

صفحه 17:
اجزای یک طرح کسب و کار پیش‌بینی صورت‌های مالی: صورت‌حساب سود و زیانبرای سه سال أول: دوم به صورت فصلی و سال سوم به صورت سالیانه نقدى (ميزان وجه نقد دريافتى و پداختی) سال اول به صورت ماهيانه. سال تحليلهاى مالى محاسيدى قيمت تمامشدمى محصول» نقطدى سر به سرء نرخ ‎AIR) ls sn‏ خالص ارزش ‎(NPV) ge cd‏ نحودى اثرگذاری عدم تحقق پیش‌پینیها در درآمدها یا هزینهها بر تحلیل‌های مالی صورت گرفته و سودآوری طرح با جه ميزان عدم تحقق پیش‌بینی‌ها طرح همچنان توجیه‌پذیر باقی می‌ماند؟ لوگوی شرکت

صفحه 18:
گزارش‌های تحقیق بازار داخلی با خارجی لوگوی شرکت

51,000 تومان