طرح کسب و کار سفارشی سازی خودرو با متد canavas
اسلاید 1: طرح کسب و کار سفارشی سازی خودرو با متد Canvas1
اسلاید 2: VALUE PROPOSITIONS CHANNELSCUSTOMER RELATIONSHIPSCUSTOMERSEGMENTS REVENUE STREAMS COST STRUCTUREKEYPARTNERSKEY RESOURCESKEYACTIVITIESارزش ارائه شده به مصرف کننده:1. عملکرد مناسب محصول مطابق با رضایت مشتریان2. نوآوری در محصول3. سفارشی سازی براساس نیاز مشتریان خاص4.استانداردسازی محصول (عملکرد کامل)5. انجام فرآیند های مرتبط با مهندسی محصول6. برند شرکت تحت نام شرکت سایپا7. کاهش قیمت ناشی از کاهش تعرفه وارداتی قطعات 8. برخورداری از قطعات دارای کیفیت، گارانتی قطعه و خودرو و سرویس مناسب در خدمات پس از فروش ( کاهش ریسک )9. قابلیت دسترسی آسان به خرید قطعه و خدمات پس از فروش آن10.راحتی در استفاده از سیستم1. هزینه خرید تجهیزات و دستگا های تست2. هزینه های سربار مربوط به مونتاژ محصولات آپشن3. هزینه های نیروی انسانی4.هزینه مواد اولیه(قطعه) 4. هزینه های حمل و انبار داری و توزیع1. تأمین کنندگان خارجی و داخلیقطعات( مالتی مدیا ،سنسور ، دوربین دنده عقب ، دزدگیر ، کروزکنترل )2. تضامین مالی(BG) توسط بانک یا سایپا3. سایپا4. توزیع کننده (اداره پست)5. شبکه نمایندگی های سایپا6. سرمایه گذار داخلی یا خارجی1.میزان فروش از طریق شبکه های نمایندگی سایپا2. میزان فروش از طریق نمایشگاه مرکزی3. میزان فروش از طریق شبکه نمایندگی شرکت4. میزان فروش اینترنتی 5.میزان فروش از طریق فروشگاه زنجیره ای 1. تأمین کننده یا شریک خارجی2. سوله خط مونتاژ متعلق به شرکت 3.نیروی متخصص انسانی4. مراکز فروش و خدمات پس از فروش5. مالی ( پول )1.انتخاب شریک تجاری خارجی با برند و سابقه معتبر2.تحقیقات، بازاریابی و تبلیغات3. توسعه محصول3. مونتاژ و کنترل کیفی4. مدیریت سفارش گذاری ،انبارها و توزیع5. مدیریت فروش و خدمات پس از فروش1. ایجاد بخش شکایات و نظرات در سایت شرکت2. اتصال بهCRM گروه سایپا3. ایجاد بخش شکایات و نظرات مشتریان بازار خارجی1.شبکه نمایندگی های سایپا2. نمایشگاه های مرکزی3. شبکه نمایندگی های شرکت4. فروش اینترنتی5.فروشگاه های زنجیره ای شاخص های تقسیم بندی مشتریان 1. سایپا به روشOEM on line 2. نمایندگی های شرکت (A.M)3. مشتریان بازارهای صادرات سایپا4. بازار داخلی شامل ارگانها ، سازمانها ، با مشتریان OEM Off Line مراجعه مستقیم و سایر خودرو سازها5. مشتریان سایر بازار های خارجی6. نمایندگی های سایپایدک6. هزینه های بازاریابی و تبلیغات5. هزینه های خدمات پس از فروش2
اسلاید 3: بخش1شاخص های تقسیم بندی مشتریانCUSTOMER SEGMENTS3
اسلاید 4: OEM ONLINE تامین قطعات آپشن OEM توسط شرکت مطابق با استاندارد نصب توسط شرکت سایپا در ایستگاه های خط تولید خودرو مزایا : توليد مطمئن تر و تخصصي تر امكان توليد انبوه امكان جذب مشتريان بيشتر به علت فروش در شبکه نمايندگی ها امکان ارائه گارانتی خودروفروش به سایپا (OEM ONLINE )4
اسلاید 5: AM(After market) : تامین قطعات After Market توسط شرکت با رعایت الزامات کیفی محصول نصب توسط نمایندگی های شرکت بر روی خودروهای نو و کارکرده مزایا: امكان نصب اقلام آپشن در هر زمان پس از تحويل خودرو صفر امكان انتخاب بيشتر مشتري براي انواع اقلام آپشن و با برندهاي مختلف.نمایندگیهای شرکت (A.M)5
اسلاید 6: تامین قطعات آپشن مطابق با استانداردهای OEM برحسب نیاز صادرات شرکت سایپانصب توسط نمایندگان شرکت سایپامشتریان بازارهای صادرات سایپا6
اسلاید 7: 7
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.