صفحه 1:
دس ۲۲۲ المییاد ملی

صفحه 2:
*اشراف کامل بر پروژه #تفامل آسانتر با سرمایه گذاران #جذب منابع و امکانات بیشتر *مسابقات و جشنواره های ملی و بین المللی

صفحه 3:
جلد و اجزاء مهم آن نام طرح نام طراح تاريخ نكارش میزان سرمایه گذاری مورد نیاز (نام و لوگو شرکت, تلفن و آدرس)

صفحه 4:
طرح کسب و کار کامل )676 61113576 5111271221577( ‏خلاصه مديريتى‎ © (description) 5 5 UwS ‏#توصيف‎ ‎(market analysis) jIjL Ubs® (risk analysis) Sun, Jubs® (human resource) sluil wlio® (action plan) wz! aoby® (financial analysis) JL Jdw®

صفحه 5:
© سوابق و تاريخجه #نواورى #کاربردهای محصول/خدمت وضعیت کنونی محصول/خدمت و مقایسه با فناوری‌های رقیب

صفحه 6:
© ارائه كالا يا خدمتی جدید © ارائه روشى جاديددر فرايند توليد يا عرضه خدمت ‎Se ge‏ گشایش بازاری تازه یا شیوه نو بازاریابی #ايجاد ه ركونه نوآورى در تشكيلات ©نوآورى در بسته بندى» قيمت كذارى يا ... كارآ فرينى فرايند يوياى ايجاد ثروت بيشتر است .

صفحه 7:
#توصیف خدمت يا کالایی که ارائه می‌شود (چگونگی درامدزايى از كالا/ خدمت) © مشتريان كالا و خدمت جه كسانى هستند؟ (دولت, بخش. خصوصى....) #جه نيازى از جامغه را باشخ م دهد؟ #چه کسب وکاری را ایجاد می‌کند؟ © محدوده فعاليت كسب و کار مورد نظر چه اندازه است؟

صفحه 8:
گون ئوآوری در کسپ و کار #طراحی و انتخاب ایده (نوع محصول یا خدمت) *اصلاحات و تکمیل فناوری (روش تولید, مواد اولیه) *شیوه بازاریابی (ارتباط با مشتری, کانالهای توزیع, قیمت ذاری. بسته بندی) *مدیریت (منابع انسانی, مالی, تحقیق و توسعه, اجرایی) #انتخاب مدل کسب و کار

صفحه 9:
یک متال ساده: پیشنهادهایی ‎sly‏ یک رستوران غذای بسته بندی آموزش اینترنتی فروش دانش فنی برند سازی خدماتی خانگی و

صفحه 10:
تاثیر مدل بر سرنوشت طرح 10 #تغییر در میزان سرمایه اولیه #بازار و ارتباط با مشتری #نحوه درآمد #هزینه های ثابت و متغیر(نقطه سر به سر) #همکاران (تیم داخلی و افراد بیرون از سازمان) #منابع و مواد اولیه مورد نیاز #نقطه شروع

صفحه 11:
جند مثال واقعی #دهکده زبان #آنتی بیومتریک © واكس ميوه ©آن » ب شيرين كن خورشيدى يك مثال آموزشى: خودتان بجينيد

صفحه 12:
طرح کسب و کار یک صفحه ای © Building a business is a journey, The business plan is your map. Jim Horan. 12

صفحه 13:
طرح كسب و كار يك صفحه ای #عناصر ظرج كسب و كاويكه صفحه اى: جشم انداز ‎Vision‏ بیانیه ماموریت ‎Mission‏ ‏اهداف ‎Objectives‏ ‏استراتژیها ‎Strategies‏ ‏برنامه ها ‎Plans‏ * كتاب كار تدوين طرح كسب و کار(محسن روح الامین گرگابی) 13

صفحه 14:
بيانيه ماموریت یل از ادامه طرح کسب و کار در مورد مسئولیت اجتماعی خودتان و شرکتتان فکر کنید © موفقترين كارآفرينان كسانى هستند كه به حل یک مشکل در محيط اطراف خود فكر ميكنند. #رسالت و فلسفه وجودى شركت شما جيست؟ #يى داستان موفقيت كوتاه: جوينده-يابنده راهكشا

صفحه 15:
بيانيه ماموریت #مشتريان شما جه كسانى هستند؟ *#چرا مشتریان کالاها و خدمات شما را ميخرند؟ #ماموریت باید دقیق و واضح باشد و تعهد و فاداری شما را نشان دهد. #ميخواهيد به چه نبازی باسخ دهيد و اساسا جرا باد شركت شما وجود داشته باشد؟ #ارزش افزوده ناشی از خرید خدمت يا محصول شما برای مشتری سعی نکنید موفق شوید, بلکه سعی کنید با ارزش شوید. (آلبرت 5 اینشتین)

صفحه 16:
بيانيه ماموریت #بیانیه ماموریت, ابزار مناسبی برای انتقال رسالت شما به مخاطبین بیرونی است. #بیانیه ماموریت یک شرکت تولید کننده اسباب بازی: ماموریت این شرکت همراهی با پدران و مادران ایرانی است که میخواهند کودکانی باهوش, کنچکاو, پرنشاط و خلاق داشته باشند. این شرکت اسباب بازیهای شگفت انگیز تولید میکند.

صفحه 17:
*مشتریان و ذینفعان این شبکه سه گروه زیر با منافع تقض به خود هستند: #تولیدکنندگان خرده پا: محصولات خود را بدون واسطه, بدون هزینه های جمع اوری و بسته بندی به فروش میرسانند. #دفاتر خدمات اینترنتی: ثبت نام تولید کنندگان را در وبسایت عهده دار میشوند و هزینه این فعالیت را از تولید کننده دریافت میدارند. *#مصرف کنندگان: مایحتاج خود را با هزینه کمتر و احیانا در بر جریان یک گشت و گذار تفریحی تهیه میکنند.

صفحه 18:
#چه تصوری از کارتان دارید؟ #چشم انداز باید پرمحتوا, آرمانگرایانه و مهیج باشد. ۴ویژگی های یک شرکت خوب و تحسین برانگیز از نظر شما چیست؟ #چه وعده هایی به خود میدهید؟ فضای دور و هیجان انگیز شرکت شما چگونه است؟ 18

صفحه 19:
چشم انداز چشم انداز باید: #زمان دار #تصویرساز #ایده ال #آرمانكرايانه باشد

صفحه 20:
چشم انداز #در سال 1397 وبسایت جامعی از تولید کنندگان خرده با در سطح ایران و کشورهای همچوار است که باعث کاهش هزینه های اضافی در اقتصاد منطقه میشود.

صفحه 21:
تاثیر چشم انداز #در دانش آموزان در زندانیان اردوگاه آشوئیتس #در سازمانها

صفحه 22:
ofa oe oo + ۰ چند نكته مهم در مورد چشم انداز #چشم انداز باید در کل سیستم ساری و جاری باشد. لجسم انداز رای سرماره گذار جدانيت اجاد مكيد ©جشم انداز وحى مُنرّل نيست.

صفحه 23:
یک چشم انداز بی خاصیت #اين شرکت در سال 1400 با کیفیت ترین محصول یا خدمات را به مشتریان خود ارایه میدهد.

صفحه 24:
۰ #تدوین فهرست اقدامات اجرایی به همراه زمان انجام هر یک و مسئول مربوطه #هر برنامه باید به یک استراتژی و یک هدف مربوط باشد. #باید بتوانید برای هر برنامه تخمینی از هزینه و وقت مورد نیاز به دست آورید. © استفاده از روشهاى مديريت بروزه توصيه ميشود. زندكى مثل دوجرخه سوارى است, برای حفظ تعادل 24 آلبرت اينشتين

صفحه 25:
ss ‏ویژگیهای مهم یک برنامه خوب‎ ‏تا جایی که ممکن است از اقدامات کوچک شروع کنید.‎ ‏#هر اقدام کوچک تامین کننده اقدام بعدی باشد.‎ ‏#مجموع چند قدم یکی از اهداف شما را شکل دهد.‎ ‏قدمهایتان را با استراتژیهای تدوین شده بسنجید.‎ *

صفحه 26:
wll ‏برنامه‎ #برگزاری یک تور خانوادگی میوه چینی #هماهنگی با یک دفتر ارتباط مخابراتی روستایی و اجرای یک نمونه #تعریف عملیات و گردشکار وبسایت #ایجاد یک ایمیل گروه برای معرفی فرصتهای میوه چینی #هماهنگی با دو دفتر ارتباط روستایی و شروع کسب و کار #انعقاد قرارداد وبسایت موقت

صفحه 27:
مطالعه و بررسی بازار #داده ها واطلاعات بازار شامل برآورد فروش وقیمت چیست؟ #آینده کسب وکار مورد نظر و رقبای چگونه پیش بینی می شود؟ *#چه روش بازاریابی برای ورود کالا/ خدمت به بازار در نظر فته شده است؟ #چه تأثیرات اجتماعی و ویژگی‌های منحصر بفردی برای کالا خدمت وجود دارد؟ 27

صفحه 28:
تحلیل بازار #سوال کلیدی که باید در این قسمت به پاسخ ‎ol‏ دست یافت عبارت است از استراتژی بازاریابی کسب و کار #در برنامه بازار مشخص میکنید که شما در چه بازاری چه نيازي را مرتفع میسازید و در این راه از چه روش‌هايي براي رساندن محصول يا خدمت خود به كساني كه به لن نياز دارند استفاده خواهيد كرد. 28

صفحه 29:
اندازه بازار #در قدم اول تخمینی از اندازه کل بازاری که میخواهید در أن فعاليت كنيد به دست اوريد. ©درك نادرست از اندازه بازار دليل شكست بسيارى از كسب و كارها. © احتمالا مجبور ميشويد در اين قسمت از روشهاى تخمينى استفاده كنيد. #روند بازار به چه سمتی است؟ 29

صفحه 30:
تعیین بازار هدف در قدم دوم و پس از تعیین اندازه کل بازار, بازار هدف را تعيين كنيد كه شامل: © علاقمندان به خريد محصول شماء © كسانى كه يول و توان كافى براى خريد را دارند, *منع قانونی نیز ندارند, #بخشی که شما قصد فعالیت در آن را دارید, ©آن قسمت كه شما متصرف مى شويد. سعى كنيد در اين مرحله به يى عدد تقريبى دست يابيد. اين عدد در يايان طرح كسب و كار به درد ميخورد. 30

صفحه 31:
31 بخش. بندى بازار در قدم سوم, بازار هدف را بخش بندی کنید: #بخش ‎sau‏ بازار: مشتریان متفاوت نیازهای متفاوتی دارند و تمرکز بر بخش اصلی بازار شانس موفقیت را بالاتر می‌برد. #معیارهای جغرافیایی: شهری يا روستایی, ویژگیهای جوی *معیارهای جمعیت شناختی: سن. جنس, تحصیلات. شغل و حرفه, درامد و ملیت. *معیارهای روانشناختی: سبک زندگی, علایق, ارزشها و باورها, *#معیارهای رفتاری: نرخ استفاده از محصولات. وفاداری به علائم تجاری ‎pol‏ فراوانی استفاده.

صفحه 32:
‎riz‏ نکته کوچک ولی کلیدی ‏#هزینه‌های ورود به بازار زیاد است يا کم؟ ‏#برتری در بازار بر مبنای مزیت‌های تکنولوژیک است یا روابط تامین‌کنندگان؟ ‏#خصوصیات منحصر به فرد محصول يا خدمت شما چیست؟ به یاد داشته باشید که قیمت کم و کیفیت بالا براي كسب و کارهاي جدید دیگر به عنوان مزیت محسوب نمي‌شوند بلکه این دو پارامتر حداقل شرایط لازم براي و ‏#آيا هيج کالا یا خدمات ویژه‌ای هست که محصول شما به آن وابسته باشد؟ اگر چنین چیزی هست, آن چیست؟ ‎32 ‎

صفحه 33:
تحلیل رقبا #رقبای مستقیم: شرکتهایی که محصولانی همانند شما رآ به بازار عرضه می‌کنند. #رقبای غیر مستقیم: شرکتهایی که محصولات با قابلیت 33 جايكزين شدن با محصول شما را عرضه مىكنند. #تعیین نقاط ضعف و قوت رقبا اعم از: تنوع محصول, ‎wrod‏ سهم بازار. قدرت مالی, فرایندهای تولید و فروش, خدمات پس از فروش,روشهای تبلیغاتی.

صفحه 34:

صفحه 35:
35 استرانژی‌های با اریاتی با اطلاعاتی که تاکنون به دست آوردیم میتوانیم استراتژی بازاریابی را تعیین کنیم. چند نمونه استراتژی خلاقانه: #بازاریابی ویروسی, #بازاریابی پنهان, #*بازاریابی شبکه‌ای, #بازاریابی اینترنتی ?9

صفحه 36:
#چه امکانات و فناوری‌هایی برای اجرا موردنیازاست؟ #محل اجراى كسب وكار كجا بيش بينى شده و تأمین‌کنندگان امكانات كجا قرار دارند؟ © ساختار تشکیلاتی کسب وکار شامل ترکیب نیروی انسانی جه مى باشد؟ #نمودار زمان بندی اجرای کسب و کار 36

صفحه 37:
توصیف کسب و کار #توصیف کسب و کار: مدل كسب و کار, چشم انداز, بیانیه ماموریت انتخاب نام و علائم تجاری, تشریح فناوری و نواوری. هر احمقی می تواند چیزها را بزرگتر, پیچیده تر و خشن تر کند؛ برای حرکت در جهت عکس, به کمی نبوغ و مقدار زیادی جرات نیاز است. آلبرت اینشتین 37

صفحه 38:
توصیف کسب و کار #مهمترین نکاتی که در توصیف یک کسب و کار لحاظ 38 می‌شوند عبارتند از: شکل کسب و كار شامل كسبء, شرکت, نوع شرکت., کارگاه. مزرعه و ..» نام كسب و كار. زمان شروع کسب و کار, زمان عملیات كسب و كار (تمام وقت یا پارة وقت. ساعات کاری), توضیف محضول یا خدمات, محل کسب و کار و غیره.

صفحه 39:
برنامه‌ریزی و توجیه مالی *میزان سرمایه مورد نیازبه تفکیک ثابت و در گردش چقدر #نحوه تامین بودجه لازم برای سرمایه گذاری چیست؟ *میزان هزینه های سالیانه تولید/خدمت چقدراست؟ *میزان درآمد وسود سالیانه چقدر پیش بینی می شود؟ 39

صفحه 40:
تحلیل مالی #تعیین دو شاخص مهم مالی: میزان سرمایه گذاری اولیه نقطه سر به سر 40

صفحه 41:
sa ‏سرمايه كذارى اوليه‎ ‏#بودجه مورد نياز براى راهاندازى كسب و کار (هزینه‌های‎ آغازین). و میزان ‎aoe‏ مورد نياز براى بازنكه داشتن (هزینه‌های عملیات) را مشخص نمایید. #سرمایه ثابت: زمین. ساختمان, ماشین آلات, دانش فنی, خرید انشعابات, هزینه‌های پیش راه‌اندازی, © سرمايه در كردش: هزینه‌های پرسنلی, بیمه, اجاره. پرداخت اقساط, تعمیر و ‎i‏ اری سرمایه در گردش را برای چه مدت باید پیش بینی کرد؟ 41

صفحه 42:
نقطه سربه سر #نقطه سربسر را تعیین نمایید. نقطه سر به سري جايي است که هزینه‌ها و درامدهای شما برابر می‌شود. برای محاسبه نقطه سربسر بایستی هزینه‌های ثابت را بر تفاوت قیمت فروش محصول و هزینه متغیر هر واحد هزینه ثابت: به هزینه هایی اطلاق میشود که چه کسب و کار شماغیر فعال باشد و چه فعال باید پرداخت شوند. #هزینه متغیر: هزینه هایی هستند که در صورت فعالیت 42 كسب و كار ايجاد ميشوند.

صفحه 43:
سس سح ‎om‏ استخراج نقطه سربه سر #نقطه برابری دخل و خرج: 6 هزینه هاعتابت ۴ نقطه سریسر, ۴ هزینه هاعمتغیر هر واحد, 6 قیمنفروش‌هر واحد ‎S=FC(SP-VC)‏ مقایسه نقطه سر به سر با بازار هدف 43

صفحه 44:
= ——— ee ارزیا ‎uy‏ ريسك كسب 9و کار © منشاءهاى ریسک در طرح سرمایه‌گذاری چیست؟ (میزان سرمایه‌گذای, هزينههاى توليد محصول يا خدمت, ميزان درامد حاصل از فروش محصول يا خدمت) #علل ایجاد ریسک چه می باشد؟ (تورم. عدم استفاده از ظرفیت نصب شده, اشتباه در برآورد و ...) #زادهاى مقابله با ريسكها و نجوه بر طرق کردن ضعف‌ها جه مى باشد؟ 44

صفحه 45:
#يكى از ویژگیهای کارآفرینان توانایی تحلیل ریسک است. #کارآفرینان آماده پذیرش مخاطرات معتدل هستند. ‎High Risk Taker‏ © ‎Moderate Risk Taker‏ ® ‎Low Risk Taker‏ ® استفاده از قانون پرتو 45

صفحه 46:
#شما كسب و کارتان را بر اساس مجموعه شرایط محیطی امروز بنا میکنید, تغییر كدام عامل شرايط را به ضرر شما تغییر میدهد. #جه تغييراتى خارج از کنترل شما می‌تواند کسب و کار 46 شعا رای مخاظرهانذارد. ار این محاطرات فهرستى تهية کنید و تاثیر اين تغییرات بر کسب و کار خود را ارزیابی كنيد و براى هر تغيير راه حلى را پیش‌بینی کنید.

صفحه 47:

صفحه 48:

صفحه 49:
اقتصادی نرخ ارز حاملهای انرژی مالیات سود بانکی تعرفه های گمرکی تورم بازارهای رقیب وه

صفحه 50:
كير عات اكير 7( 7 ‎pe‏ ‏نرخ بیکاری نرخ ازدواج و طلاق هرم سنى باورها فرهنگ مصرف 50

صفحه 51:

صفحه 52:
www.nanochallenge.com © Nanochallenge and Polymerchallenge 2009 is an international business plan competition for business ideas in nanotechnology and _ polymer-based materials. The competition aims at funding high- tech start-ups and at soliciting funds from early stage investors and venture capital firms. The finalist teams will present in a three-day Final Contest in Padova- Italy in November 2009. A total amount of € 600.000 will be awarded at the 2009 Competition Final Contest. The winner of the nanotechnology Grand Prize will receive € 300.000. The winner of the polymer-based materials Grand Prize will receive € 300.000. 52

صفحه 53:
ت ملى و بين - المللى Cambridge Entrepreneurship Festival @ Eureka @ MIT @ Dubai Internet City @ © جشنواره فن آفرينى شيخ بهايى

صفحه 54:
#منشأ نكرانيها: #بى اعتمادى به شريك و سرمايه كذار, #بی اعتمادی به کارشناس بانک یا دستگاه دولتى حامى, #فقدان متخصص در تیم کاری. #رقبا. #سرعت در نوأوری. 54

صفحه 55:
ثبت اختراع (پتنت) #ثبت اختراع (پتنت): #عدم افشا قبل از ثبت, #تهیه اظهارنامه با همکاری وکیل, #ثبت در کشورهای رقیب و استفاده از کنوانسیون پاریس. 55

صفحه 56:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان