صفحه 1:
بازنگری: خرداد ۹۶ صفحه : جد راهی که کشورهای چین, هند. روسیه. ژاپن. استرالیا و مالزی درجهت توسعه پایدار اقتصادی خود انتخاب کرده اند ابزاری ‎oly‏ توسعه پایدار اقتصادی ایران. قابل استفاده در کلیه سازمانهای تولیدی و خدماتی موضوع اصل ۴۴ قانون اساسی - راهی به سوی چشم انداز ۲۰ ساله. تجارت جهانی. اجراء اصل ۴۴ قانون اساسی و اقتصاد بدون نفت و كاز

صفحه 2:
شماره : ۲۰۰۰ تمما بازنگری: خرداد ۹۶ طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانیا تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ صفحه : ۱ از ۲۴ والزه هاى كليدى: مديريت منايع مدا.” دانش مدل (9)» مديريت تغيير مدل (©) * يادآورى * اين سه مدل بصورت يك سيستم يكيارجه براى مديريت بايداراقتصادىء اولين بار دروزارت دفاع ايالات متحده كشف و دركليه سازمانهاى دولتى اين كشورامروز كاربرد دارد. ae ge all go il yl be ‏اب استقاد از ساغتار‎ مدل (۲: با تعامل. همکاری و تدوین نشریات استاندرد زما نکم الل كاهش و بهره ورى واخدهاى توليدى و خدماتى افزايش مى يابد. عدل (5 با شتاسایی مدوم مشکلات سازمان و صلاح ضوابط مرتبط با کار سیستم آموزشی کارکناناصلاع. داش حرفه ای فاد افزایش و کیفیت (محصول و خدمات) داوم می اد ارائه دهند«تقدير يعقوبى (كارشناس برنامه ريزى آموزش) مدت اجراه: ‎Gol‏ محل اجراه:معاونت عوم و فنآوری رییس جمهور . اریخ ارت:خرداد 96

صفحه 3:
شماره :۲۰۰۰ تسم | عتوان: طرح توسعه مديريت منابع انسانى سازمانها (توليدى و خدماقى) | بازنكرى: تيرماه ‎٩۰‏ تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ (توجیه) صفحه : ۲ از ۲۴ ؟ تقد بم به مدیران» محققین, اساتبدمحترم وعلاقه مندان به توسعه منابع انسانی بویژه مدیران منابع انسانی سازمانهای تولیدی و خدماتی * میزان توسعه یافتگی کشورما ابران ازبین ۱۷۷کشورجهان رتبه۱۰۱ بود (سازمان ملل متحد سال ۱۳۸۳). * میزان توسعه بافتگی ملت ها با سه عامل زیر توسط سازمان ملل متحد اندازه گیری می شود: - عامل (۱) آموزش (میزان آموزش های عمومی وحرفه ای موردنیاز توسعه پایداراقتصادی کشورها) - عامل (۲) بهداشت (میزان افزایش طول عمرافرادجوامع که دراثر آموزشهای بهداشتی تحقق یافته است) - عامل (۳) در آمدسرانهافراد جامعف(ارزش پول ملی که باآموزش ومدیریت منطقی بهنتیجه رسیده است)

صفحه 4:
عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها(تولیدی و خدماتی) | بازنكرى : تيرماه :1 (توجیه) تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ صفحه : ۲ از ۲۴ اساس توسعه بافتگی ملتها بستگی به آموزش کار وخدماتی کشوردارد. ‎vo‏ سازمان های تولیدی ‏۵ مدیران منلیع انسانی درسازمانهای دولتی. خصوصی و برنامه ریزی توسعة سنلیيم ‎PP lh ah Bil ght gl BS adda gE pla‏ قانواخ ‏اساسی است. ‏از گفته های بزرگان در رابطه باعلم دانش وبا 101916006 داریم:. ‎ ‏لب اعلم من هداد (زگهورهتکوردانش بجو) ازپیامبرا کم ‎ ‏عقب علم بروید حتی اگر درچین باشد (که راهی دوربرای آن زمان بود) ازپیامبراکرم(ص) ‎ ‏تونابوده رکه دانیود(فردی توانای انجام کاراست که دانش آنرا بداند) ازفردوسی دانشمند ایرانی ‏201061 15 1000101608 (دلنش يساس ولنايإنجام كا لس فان سیس یک زچلن شمند ار ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمنها (تولیدی و خدماتی) | بازنكرى : تيرماه 51 ۴ ‏متحه: ۲ از‎ (es) eee . مجموعه تجارب ثبت شده من و شمابه زبان فارسی که مورداستفاده جامعه امروزوآینده کشور قرار گرفته» نشریات وبادانش مکتوب نامیده می شود؛ لین تشریاتو یا تجارب ثبت شدم اسامن آموزش وتوسعه پایداراقتصادی, اجتماعی و فرهنگی کشورها می باشد. ابزارکار برای ثبت نحوه انجام کار واقعی ما در صنعت.کشاورزی وخدمات. نوشتن وخواندن فارسی است که در دوران ابتدایی به ما آموخته اند . آیاما نحوه جمع آوری تجارب کارکنان(مدیران ومتخصصین انجام کار) راشناخته. آن رامدیریت و بطورصحیح استفاده می کنیم؟ . باعتقاد من بعنوان متخصص سیستم های آموزشی می توان با برنامه ریزی و فرهنگ سازی در دوربرد سازمان های کوچک . متوسط و بزرگ رابه توسعه پایداراقتصادی در سطح کشورهدایت مود من سعی دارم بطورخلاصه تجاربم را دررابطه با مدیریت دانش(نحوه جمع آوری» ثبت. اصلاح» نگهداری واستفاده بهینه درآموزش) که حاصل نیم قرن تجربه ام درآموزش‌مدیریت وصنعت است دراختيارعلاقه مندان به توسعه منابع انسانى قراردهم.

صفحه 6:
شماره : ۲۰۰۰ تمما بازنگری:تیرماه ‎٩۰‏ ‏عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ صفحه : ۵ از ۲۴ اهداف طرح : ۱ استاندارد چیست ؟ وچه ارتباطی باتوسعه پایدارفرهنگی .اقتصادی واجتماعی کشور ایران دارد؟ ۲ قوانین اساسی (استاندارد های) مرتبط باتوسعه فرهنگی .اقتصادی واجتماعی ایران کدامند؟ ۳ اصل ۱۵ قانون اساسی چیست ؟ وچه ارتباطی باتوسعه پایدارفرهنگی جامعه وبنگاههای اقتصادی دارد ؟ ۴ اصل ۴۴ قانون اساسی چیست؟ وچه ارتباطی باتوسعه پایداراقتصادی جامعه ايران دارد ؟ ۵. اصل ۱۱۳ قانون اساسی چیست؟ وچه ارتباطی باتوسعه پایدار اجتماعی جامعه ایران دارد؟ ع قامها وسازمانهاى مسئول برنامه ريزى.فرهنك سازى واجراء اصول قانون اساسى كشور ايران كدامند ؟ ۷ راه دستیابی به چشم انداز۲۰ساله. تجارت جهلنی. اجراء اصل ۴۴قانون اساسی واقتصاد بدون نفت وگاز ایران چگونه است ؟ ۸ چگونه می توان کارکنان سازمانهای تولیدی وخدماتی راتوانمندودرجهت اجراءاصل ۴۴ قانون اساسی هدایت نمود

صفحه 7:
بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ طرح توسعه مدبریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) استاندآرد چیست و کاربرد آن در توسعه پایدار اتتصادی چگونه است ۶ صفحه : ۶ از ۲۴ تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ ‏تاریخچه استاندرد : ۱ مصريان حدود ۴۵۰۰ سال بيش استاندارد را شناخته.به كار بردندمبه علت عدم ثبت تجارب پیشینیان و انتقل ن‌به جامعه آنروز یه مردم زمان ما منتقل نشد.(مورد اهرام مصو) جينى ها حدود۲۵۰۰ سال بيش: استاندارد را شناختهمبه كار بردندسبه ثبت رسيسبه علت عدم انتقال به جامعه آنروزنبه مردم زمان ها آمنتاقل نشد. (مورد كنقسيوض) ؟: ايرانيان حدود ۲۵۰۰ سال بيش: استاندارد را شناخته. به كار بردفد. به ثيت رسيد به علت عدم انتقال به جامعه آنروز به مردم زمان ما منتقل نشد. (موردستگ نوشته کورشی) ۴ غربی ها حدود ۲۵۰ سال پیش: استاندارد را شناخته.به کار بردندوتجارب خود را مرتب بهبود دادند وبه سیستم آموزشی مردم زمان خود انتقالدادند. امروز در سطح جهان کاربرد توسعه مدیریتی در کلیه سازمانهای تولیدی و خدماتی دارد: استاندارد چیست ؟ استفاده از حداقل هلئی است که مدیران به منظور هماهنگی کارکنان خود در جهت اهداف وماموریت سازمان بازبان عمیمی(رسمی کشور) هیا زبان تخصصی(حرفه ای) در رابطمبا موضوع مدیریت. بصورت مکتوب تهیه و اساس توسعه مدیریت زد قرار می دهند. خود قرار می

صفحه 8:
شماره : ۲۰۰۰ تما بازنگری:تیرماه ‎٩۰‏ ‏عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) صفحه : ۷ از ۲۴ تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ ‏تار یخچه مشاغل استاندارد **آمریکا اولین باردر سال ۱۹۳۵ میلادی برای توسعه پایدار خود. مشاغل مورد نیاز کشور را تخصصی (علمی) و استاندارد کرد و تمام دانشگاهها را درجهت آموزش ن هدلیت نمود. امروز دارای ۸۳۰ شغل تخصصی می باشد و براى سال ۲۰۱۰ میلادی برنلمه بازنگری داردتا مشاغل غیر ضروری را حذف و مشاغل جدید را جایگزین نماید. *#اروپا ۵۰ سال بعد از آمریکا در سال ۱۹۸۵ میلادی اصول مدیربت را شناخت و مشاغل مورد نظر خود را تخصصی (علمی) کرد و امروز دارای ۵۴۴ شغل تخصصی می باشد. *ایران متاسفانه تا امروز به مشاغل تخصصی (علمی) نرسیده و دانش و تجربه كسب شده ما در جهت اقتصاد پایدار اصل ۴۴ قانون اساسی نیست.

صفحه 9:
شماره : ۲۰۰۰ تمما بازنگری:تیرماه ‎٩۰‏ ‏عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ صفحه : ۸ از ۲۴ مدیریت بدون کنترل و کنترل بدون ضابطه و آموزش امکان ندارد . + کاربرد مدبربت در تمام فعالیتهای جامعه. صنعت. کشاورزی و خدمات تعریف مدیریت استفاده صحیح (بهینه) از امکانات (منابع) در جهت رسیدن به اهداف سازمان

صفحه 10:
شماره : ۲۰۰۰ تما عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ اصول مدیریت ( مناسب فرهنگک غرب * برنامه ریزی * تقسیم کار * نظارت براجرای کار بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ صفحه : ‎٩‏ از ۲۴ - فرهنگ مدیران ایرانی صدور بخشنامه و دستورات شفاهی است . - درصورت ادامه این فرهنگ توسعه منابع انسانی غیر ممکن می باشد .

صفحه 11:
شم تمما | نوان:اصول مدیریت منسب فرهتك ايرئبان براى اجراء اصل 44 نون اساسی درچثم ادا بل بازنگری : تیرماه ‎٩۰‏ ‏(حلقه هاى مفقوده درنظام برقامه ريزى آموزش و توسعه متابع انسانى دربتكاه هاى اقتصادى 8 ). تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ صفحه : ١٠از‏ 75 راه کارهای پیشنهادی برای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی (معاونت توسعه مدیریت وسرمایه های انسانی) ‎Bye yo er en rere rrr oe‏

صفحه 12:
شماره ۰ ۲۰۰۰ تمما | عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) | - بازنگری : تیرماه ‎٩۰‏ (مدیریت منابع) صفحه : ۱۱ از ۲۴ مدل (0) مشاغل استاندارد مدرجهت اجراء اصل 009 قانون. اصل 113 اسا: بعدازرهبر, رئیس جمهو رکشورمسئول اجراء قانون اساسی است. * برای اجراء اصل44 قانون اساسی, توانمندسازی کارکنان سازمانهای تولیدی و خدماتی از اصول اولیه است. راهکار اجرائی اصل 113 قانون اساسی در سطح کشور (دولت وسازمانهای تولیدی وخدماتی) مرحله موضوع برنمه ریزی معلوئت توسعه سرمیههایاننانی رژسای دانشگاههای مرتبط با توسعه وأماده سازى مديران وأماده سازى مجريان ‎Jos‏ 7 ل رئيس سازمان فنى وحرفه ى كشور 8 ارسال فهرست. مشاغل استاندارد شده مدیرانبناههای دولتی و خصوصی

صفحه 13:
qo ۳ Neha اره : ۲۰۰۰ تمما | عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) | بازنگری : تیره ۲ برنامه ریزی توسعه منابع انسانی ایران تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ مشاغل استاندارد بمنظور تعيين مشاغل(ييش نيازتوسعه) مورد نياز كشور» اتتخاب افراد واجد شرايط (ازنظر استعداد و علاقه به شغل)» آموزش تخصص های مورد نیاز توسعه و قراردادن کارکنان آموزش دیده به مشاغل تعریف شده در سازمانهای تولیدی و خدماتی (درجهت اجراء اصل قانون اساسی)

صفحه 14:
شم ره : ۲۰۰۰ تمما تاریخ : فروردین 1۰ زبان رسمى مردم كشور جمهورى اسلامى ايران فارسى است و كليه توشته ها و تجارب شفلی کارکنان سازمانهای دولتی و خصوصی میبایستی به بتواند با زبان استاندارد كه دردبستاتها يه عموم ايا تهيه تا اقوام مختلف ابران (أذرى زبانء كرد ‎obs‏ قرس: بلوج وغيره عنوان: طرح توسعه مديريت منابع انسانى سازمانها (توليدى و خدماتى) (مديريت منابع) برقرارتموده ودرجهت اقتصاد بابداراموضوع اصل44قانون اساسى) درسازمانهاى توليدى وخدماتى بكاريرئد. بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ صفحه : ۱۳ از ۲۴ ارسي نيان أموزش داده شده ارتباط اصلى ارتباط بين مديران ومجربان درسازمانهاى توليدى وخدملتى عدم وجود وایدهای حرفه ای است که بائیت تجارب كاركنان ‎ting‏ ‏ان ازطريق أموزش به كاركنان فردا منتقل وفرهتك جامعه حرقه اى (تخصصى) را افزايش داد. راهکاراجرائی اصل 15 قانون اساسی در سطح کشور (دولت وسازمانهای تولیدی وخدماتی) eae 1 2 استانداردسازى نشريات. وزش وأماده سازى مده شماره كقارى وكنترل تجارب كاركنان (مديريت ‎se‏ 5 ارسال فهوست نشریات روز Loom te ‏راهنماى تدوين نشريات استاندارد‎ ‏مصوب رئيس جمهور وقت‎ ‏مدل 160-۵0000 در ارو‎ ‏ازسال 1994 میلادی‎ بتكاههاى اقتصادى موضوع اصل 44 أسازمان مديويت و برنامه ريزى معاونت توسعه مديريت (واحدسيستمها و روشهة رؤساى دانشكاههاى ايران مديران بتكاههاى دولتى وخصوصي

صفحه 15:
شماره : ۲۰۰۰ تمما | عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) | بازنگری : تیرماه :3 تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ برنامه ریزی توسعه منابع انسانی ایران صفحه: ۱۴ از ۲۴ نشریات استاندارد بمنظور ثبت تجارب کارکنان امروز در جهت پیشگیری از زیانهای مکرر و غیرقابل جبران که بعلت عدم وجود سیستم پایدار (ثبت تجازب) اتقاق مى افتد. بااستفاده ا مدل تذوين ضرابط مصوب رئيس جمهور وقت و مديريت دانش در سطح كشور . (درجهت اجراء اصل 06 قانون اساسى)

صفحه 16:
شماره : ۲۰۰۰ تمما | عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) | بازنگری : تیرماه :3 (مدیریت منابع) تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ صفحه : ۱۵ از ۲۴ مدل (©) آموزش استاندارد درجهت اجراء اصل 6 قالون ‎las ial cage a Slip Jay Wa‏ سوسین وتعوتن که ماموریت تولیس عضو و سا ‎Sis‏ ‏* زملنى .به توسعه بايدار اقتصادی می رسیم كه سازمانهای آموزشی کشور بطوریکپرچه درجهت توانمند سازى منليع انسانى مورد نیز توسط عماوتت تونعه تایه های انسائی هساهنگ شوند ‎ ‏نار يستكي ‏راهکار اجرائی اصل 44 قانون اساسی در سطح کشور (دولت وسازمانهای تولیدی وخدماتی) موس موضوع برنمهریزی سازمان رسمی/ مبتاء کار ‏1 نامه ریزی توسعه ماع انسانی معاوئت توسعه سرمیههایانسائی ‎ ‏اسب بای روز | بمب تشریات (تجارب تخصصی پبشینیان) ‏آموزش براساس نبازشتل مدل 10/00 | ‎ ‏عديران يتكلفهاق دولتي وخصوصي ‎ ‏4 اجراء اصل 44 قانون ‎eal‏ بتكاههاى اقتصادى موضوع اصل 44 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
شماره : ۲۰۰۰ تمما | عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) | بازنگری : تیرماه :3 تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ برنامه ریزی توسعه منابع انسانی ایران صفحه : ۱۶ از ۲۴ آموزش استاندارد بمنظور مدیریت تغییر بصورت یک نظام پویا درجهت توسعه پایدار اقتصادیبابرنامه ریزی آموزش براساس نیاز شغل. با استفاده ازنشریات ویاتجارب پیشینیان به کارکنان فردای جامعه ایران (درجهت اجراء اصل 426 قانون اساسی)

صفحه 18:
شم تاریخ : فروردین 1۰ مراحل تکامل سازمان سبلتو سليمان. د ‎ay‏ ره : ۲۰۰۰ تمما وضعیت عملکرد و کاانی کاکنان فقدان ای مناسب برای کنترل شلیط معیطی از شاه های لین لح ‎el‏ ويزكى هاى سازمان هرلين سطح عبار اند از سازمان دچار هوجو مرج است.. برامه ‎EMG GEIS clan fat Sgn gat‏ بده و شا و ‎aps‏ ‏کاری در کاهابسیر زد است. سازمان در گهدرینبروهای لابق تن بوده و یت ساردنوابشت به رد قوزمن و فلت سیر یادن اند سازماتدهى كارمتديابى و جذب متیع انسانی. سازماندهی هماهنگی و ارتباطاث كارى, ساماتدهى محيط و ففاهاى كارىء ساماتدهى ارزيل و مديريت عملكردء سازماندهى أموزش و توسعه متابع انسانى و ساماتدهى حقوق و دستمزد کارکنان ويذكى هاى سازمان درلين سطح عبارت لند از : سازمان از طريق طراحى نظام خا وف آينتهلى مشت ‎age‏ كتترل شرليط را فونيست مي كير و فلع ‎lel eeu Sot‏ می کی هرفرد خایستگی رم بای قلم كر محول را ارو ویی لاعف اجه کر خیش ‎Be ge gee atts te‏ ‎le‏ خود را میناسد وا سار بخش های سازمان هماهنگ فست. عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) (جدول توسعه متابع انسانی ازمرحله بی ثباتی تا مرحله تعالی سازمان )) دیدگاه جیمز هارینکتون (عللعلممدبرستووزجهان مدیریت توسعه ‎Process‏ ‎(management)‏ مدیریت اهداف ‎Project‏ ‎(management)‏ ازنگری : تیرماه ‎٩۰‏ صفحه : ۱۷ از ۲۴ نظام مديريت a ance غارشه ‎ght sh‏ روش 60-1 تما lok sks us ‏اطرج 20-1 تسا‎

صفحه 19:
tr eon ted تجزیه و تحليل شابستكى هاى فردي سازمائى. طرح ريزى نيروى كار شركت. برورش و توسعه شايستكى هاى فردى سازمنى. برورش و توسعه مسيرهاى شفلى كاركنان. ‎oly‏ سازي شايستكى هاى فردى سازمائى درعمل. يرورش و توسعه نيروى كار سازمان و کسترش فرهنگ مشاركتى در شوكث. ويزكى هاى سازمان دراين سطح عبارت اند از سازمان به كاركنان خود کمک مى کند ا كاستى هلى غود رأ برطرف و قيليت هلى جديد را مرخود ايجاد كنند. شليستكي هرفرد شناخته شده و ميناى رشد وى در ميسرهاى مشخص شده شفلى بوده و برأى ساير كاركتان مورد احترام لست راد تواتمتدى هاى حرفه لى خود را در كروه هاي اشتراك مى كفارد و فرهدك مشاركتى شكل مى كيرد ‎AS.‏ سازى شايستكى هاء قدرت يخشيدن به كروه هاى كار دارليى هاى انسائى مبتنى بر شايستكى هاء مديريت كمى عملكرد شركت. مديريت ظرفيت هاى سازمائى و ‏ظرفیت سازی از طريق مره ‎Ps‏ سازمائى دراين سطح عبارتن إز؛ اراد وسازمان به سطج مناسبى از بلوغ حرف أى رسيده آند و به عنوان يخشى از سرمايه شركت تلقى مى شوند. عملكرد يخش هلى اشركت بر ميناى شاخص ها وأرقام حاصل مديريت مى شود. قدرت تصميم كبرى به كروه ها كارى منتقل مى شود. فرأينده براساس نتايج حاصل و الكوبردارى از جرب موفق ديكر سارمان ها به طور مرتب اصلاح مي شوند و بهيود مى يابند. ميزان موفقيت اقدام ها ايل بيش بينى لست و تكرار يذيرى أنها ممكن م شود. ‎ ‏يهبود مستمرظرفيت شركت. همسوسازى عملكرد شركت و نوأورى مستمرنروی سای ‏ویزگی های سازمانداین سطح عبارت اد از :اما زطریق ‎sete‏ فر يندها و نوأورى. بطور مستمر تفيبرهلى محيطى را به نقع خود مديريت کرد و هم سوبی همه فاد بخش ها و امكانات سازمان براى دسترسى بهره ورائه به اهداف سازمان مخسوس ‏عنوان: طرح توسعه مديريت منابع انسانى سازمانها (توليدى و خدماتى) (جدول توسعه منابع انسانى ازمرحله بى ثباتى تا مرحله تعالى سازمان ). ‎ ‎ ‎ ‎ ‏مدیریت دانشٍ ‎Knowledge‏ ‎(management)‏ ‏مدیریت تغییر ‎Change‏ ‎(management)‏ ‏مدیریت منایع ‎‘Recourse‏ ‎(management)‏ ‏بازنگری : تیرماه ‎٩۰‏ ‏صفحه : ۱۸از ۲۴ ‏تدوین نشیات ‎syste‏ ‏اعسای 70-1 تس ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
هموص | دده ارزيلى (عارضه يلى) سازماتها مل (©) ۰۰ تمما_ | عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) (آموزش های برنامه ریزی شده و در حال اجراء در مزسسه پیاماقتدار) (Aes scale) طرح توسعه مديريت منابع انسانى سازمانا منایع آموزشی روشهای ود ماع آموزشی روشهای ,000سا روش ارزیابی عملکرد کارکنان منبع أموزشى روش تسا شناخت وضعیت موجودسازمان و ارانهراهکرتعالی سازمان منابع أموزشى روشهاى ©وا-(0إتمما دوره مدیریت دنش کارکنان راهتماى تنوين ضوابط و مستئدات (نشريات استاندارد) متبعآموزشی روش [04 تما محتوی دوره نحوه آموزش نیازشتل بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ صفحه : ‎٩‏ از ۲۴ مبلغ پرداختی ‎(dex)‏ 4800.00 © 4800.00 © 200.000 4800.00 0 4800.00 © آدرس : تهران - پژوهشکده دانشگاه شریف» تلفکس : 090906606 هرا : 0906096679 un نشانی اینترنتی : مس ‎sek @1RBOWRO‏

صفحه 21:
عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) | بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ تاريخ : فروردین ‎٩۰‏ مدیریت پایدار در بنگاههای اقتصادی فحه : ۲۰از ۲۴ مدیریت جامع منابع 111 تثوری دکتر جیمز هارینگتون ( طراح و برنامه ریز شههر دبی و رئيس افتخاری مدیریت کیفیت ایران 4

صفحه 22:
شماره : ۲۰۰۰ تمما تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ مدیران و متخصصین موسات صنعتیٍ مدیران و متخصصین موسات کشاورزی عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) (سیستم آموزشی پیشنهادی برای کشور ایران) فارغ التحصیلان دانشگاهها مناسب مثاغل مد! slo ‏آموزش هرفه اک‎ چند منظوره فارغالتحصیلان وزارت آموزش و پرورش مناسب مثاغل اجرانی بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ صفحه : ۲۱از ۲۴ مواداولیه توسعه

صفحه 23:
۵ Gre ‏طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان های ایرانی‎ ۲۴ ‏موضوع اصل ۴۴ قانون اساسی صفحه ۰ ۲۲از‎ use ‏ترس‎ اصول کار اجراء 9 اصل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مرتبط با توسعه پایدار فرهنگی؛ اقتصادی و اجتماعی در سطح جامعه. راه کار اجرانی: آموزش مثلث توسعه به کارشناسان حرفه ای دانشگاههای ایران و قراردادن آنان در مشاغل مرتبط با آموزش و توسعه نیروی انسانی.

صفحه 24:
۹۵ ‏بازنگری : مهر‎ (opens طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمان های ایرانی ریخ فروردین ‎٩۰‏ موضوع اصل ۴۴ قانون اساسی صفحه : ۲۲از ۲۴ کارترد استاندارد در حامعه ‎yee‏ حله اول (معرفی ملسم ساختا ‎ee ese‏ اجرای ‎i)‏ ‎ashe a ۱‏ وی وید ی (وتلیون ‎sg lan, ‏وم‎ ‏مورب‎ eae apes oe 9 ‏ستول‎ aid ‎ee:‏ ی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏یه ‎ ‏اعضا: ‎fae oles‏ ‎ ‎CFAD 2 ۵0 ‏(0) موجه ات6 اسطلعتق8 مس (1660) (0) مت را ۳ متسه سس (6680) ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 25:
هدف از سیستم (سازمان) واحدهای اصلی سیستم وظانف واحدها در سیستم ارتباط واحدهای اصلی سیستم قدرت هدایت سیستم رهبری و هدایت سیستم وضعیت موجود سیستم عنوان: مقایسه سیستم وسیله نقلیه باسیستم ساختار سازماناستاندارد (بتگاههای اقتصادی) جابجائى افراد ويا كالا ازنقله ف به نقله 8 درحداكل ازمان باحداقل هزينه (مسوخت كمتر و سرعت بالائر) واحد موتوره شاسی» لاستيك هاء ترمزهاء اطاقه باطری: بنزين وسيبتم فرمان براى همانگی کل ‎se) Se‏ تعريف ‎oa‏ فرهنك سازى شده وقايل فهم براق سازندكلن وكاربران(رانندكان) خودرو سيستم منطقى. يكبارجه وهر واحدجزء بموقع وظائف خود را در جانی كه براى آن طراحي (برنامه ريزى) شده اجام می دهد انتخاب موتورباقدرت مناسب درجهت اهداف سيستم سوارى(براى"نفر) ‎(AT) vet‏ وكريلى ‎Ore)‏ راندگان با آموزش متناسب با نوع خودروء هدايت أنواع وسيله نقليه را بعهده دارقد. كامل؛ درجيت اهداف؛ (كاهش زمان وكاهش هزينه) و اكاراتى بهتربراى كاربران واستفاده کندگان بطورمستمر بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ تولید محصول و يا انجام خدمات اقتصادی در حدال زمان با حافل هزین واحد ارتباطات» متايع ‎wis hay! «chal‏ بازركانى» تحفيق وتوسعه ومديريت وبرنامه ريزى كل سازمان (سيستم) تعرین ننده. خافیوم برای مدیران حرفه ای و متخصسين انجام كار و مديران عامل سازمانها. عدم وجود سازمان تعريف شده و قرار نگرفتن كاركنان آموزش دینه در واحد حرقه ای در اكثر موارده مثناسب يا اهداف سازمان عدم التخاب و تناسائى كاركنان متاسب با اهداف سارماتای کرچک زیر(۲۰۰) موس بین(: ۰-1۰ ۱۰۰) و بزرگ باای(۱۰۰۰) نفر آن عامل سازمانها بدون آموزش ر آشتائی یا ومفورات مرتط با بنگاهایاتسادی وطافف ‎yall‏ بدون برنامه ریزی» فاد ابزار مناسب إى درحال تعطيلى بعلت دوباره كاريها و اتصادی تبودن فعلیت بنگاههایتولیدی و خدماتی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 26:
تاریخ : فروردین ‎٩۰‏ عنوان: طرح توسعه مدیریت منابع انسانی سازمانها (تولیدی و خدماتی) بازنگری: تیرماه ‎٩۰‏ با تشکر از عزیزانی که حوصله نموده و وقت گرانبهای خود را در اختیار اهداف آتی جامعه قرار دادند. با تشکر قدیر یعقوبی به اميد آينده اى بهتر

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان