صفحه 1:
۱ 4
۳۳۳ ۸
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
IAS ۳/۸0
صفحه 8:
2 Ts
Hii
صفحه 9:
صفحه 10:
صفحه 11:
صفحه 12:
سرا و تسرين يس از خواندن درس aS دراب عوم تجری سا چام ه هی سنکها
i ee آنه براى il مات بشتری در سنگ هه دست آرند برش زاو
هر ری گدند. یک خر وعکس هرا آن در رها Siam lg
کرد
با غوقدن ابن خر پرسشهایی در ذهن سار at A pW aus
را درس مرح ند سری با جازوى مع خبر را براك هم كلاس هايش خوائد ميس يدها
كلاس برسشهاى غود ايان كردقدة
صفحه 13:
صفحه 14:
le دش آموزان خواست براك يان مخ يرسق هابشان فقاليت زير را نجام دهند.
ار اثر دستو ياى يك جاندار جه ججيزهابى مي توان ياد
كرفت
| روش اجر
مدری ل مجشهسازی را در یک قرف قرار دیع آن
er
]- دست غود را با کي آب مرطوب کید کف دستان راو
کل برد و فتر دهد سپس دست خو ره رای بدارید
dn AE Ye ane ps دهد خشک شود
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
"با دقت به كف دست غود وأثر آن روى كل نكاد كنيد چهچییمشاهده ی کید؟
ليناد زوين ب دست خود ارآ ناه كيدو بكويد چه چیزهای دی مشاهده م کید
2- طول هريك ار الكشتان خود اداه كيريد و روى كر الكت خود وس
*- دست شما ور دستان جه iso glace paca
وبذكى هاى آنها را در جدول زير بنووسيد.
eee
6-١ اتكفت نارة
۷ اثر دست خود رابا ار دست هم كرودهاى خود مقايسه كنيد جه تقاوتها و شباحت هاي ا
Sone sain
SS perc A زر رهام دیاین بر پشت دست خود را روگ
قا هافر را برس کید
ype Dl gab eco اف دیوید مت نیک
الب كام عاش أموز تعلق دار
صفحه 23:
صفحه 24:
ادر كذشتههى خيلى جور, خزندكان بزركى بعلم داتاسورها روى زمين زتدكى م ى ah a
چقوران در حدد ۵ لبون سل یش زین رفشد, تصومر زير ار باى DY ee
عودهد از اين اتر جه ااعاتى متوان Saal case
در قاليتهاى قبل. مشاهده كرديد كه ال بدن جانداران به خود آنا شباهت دارد. بنابرلين. گر ار
بعضي قر فسمتهاى بدن جاقدارى يافت شود ا روى آن موتوان به برضي از ويزكي هل آن جانار
أدر لين تصوير: ار قسبتى از يدن انان را
ع ينيد ار ين اثر. جه لاعت متو
oh gf sol ose كفتوكو كيدا
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
3
eee : 5
5 cs ع i
صفحه 31:
صفحه 32:
انيد نين عناسان
برعي از مين شناسان در ست وجوى ae a eS ate ate ng tT آنه يدهي يسوي
را مد ایهم این ری برد سپس as aed زار مسب میک
ie EVE bye HOU ATS الم زان #ابدحاى رسوى خا كتنر
ان الجا كيد
یکقاشق خاک ول رادرليوان بريزيد.
یک فلی یادها موجود زد تخاب کید وروی
صفحه 33:
صفحه 34:
خاك داخل ليان قرا دید سس با یک اش از
خاک معمولي ری آن را ود
- يك قلشق ماسه روى خاك داخل لبون بيزيد.
3- قطعدى ديكرى ل باق مانددى موجود ندر
برداريد و روى ملسه داخل ليان قرار دهيد رو
pat مه بای
5 حلادو لفق خاك رس هم در ليوا برد و
نصف ليوان آب رو آن بريزيد.
SE TSE aS GAS dF
re) جد رون ليون يونوينض رامد شكل بافيجى ف كروي ريد وليدهى خاك والآن خارج كيد
+- ایک برس یا تشک ای خاک رابه دق كنيد وبق ماتددى موجود زنددى درون آنا
را دا کید ماب بشید نی جنر از رود
- مشاهدههاى خود ودر جدول زر وید
ا
بد
در اين فقاليته شم تقش بك زمين شالس رابر عهده داشتيد وماد اوبه دبال كنف بناياى موجودات.
5
صفحه 35:
صفحه 36:
صفحه 37:
صفحه 38:
صفحه 39:
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
کل زیر ایا ای رسوی زسی اسان میهد
این تصوی WY میند؟ با را شاه گنای کید
7 در كدا ليها ايه باقي مانددى جالدارى ديده نم شودة.
Je ln dF دم هقی تست
نان دنک وت نایمرد فستهی من آن با گذشت زان این مرو
لا قسمتهلى سخته اند استطوان. لدان وصدفه در ین گل وی بای یندب ار وی
كيمان وجاوران كه بس ار سالاها بج ماده لست قسيل مي كويتد در شكل زير. لصوير جد ضيل
as وه ست
صفحه 43:
صفحه 44:
صفحه 45:
صفحه 46:
صفحه 47:
صفحه 48:
صفحه 49:
صفحه 50:
99.6
2522
29
36
359.2
46
443
468.3
542
صفحه 51:
صفحه 52:
Sy
PA aie جاتوران براى يعدست آوردن فل فرفر ا دشمن و حرکت م کنر ایآ وی
Sa Se ge AC yl ag Beg pt وگل و ای که آن
در شكل زیر رای ند اور نشان دده شده ست آنهارايه دقفت يررسي كيد ويس لل توكو
أدريارءى برسش هاى زير:به آنه جوف دهيد.
Gaya
این شک جند نوع رذ با وجوددارد؟ نهار شمارهكذارى كيد
دانشندان ب مالهدى فسيلهادرياردى جاتوران و كياهان قديسس. محل زندكى آنها نوع ناشن و
ne ell میرن منز تقسرات آب وهول شكل ووضع خشكي هاو دريهاى ين در
کدف دون
شسیلهای زير در سه متطقهى متقاوث بيدا شدءاد. ا مطالعهى این فسه دربردی گذشتای.
Sel wane lea she
در گروه ود دی اربزهای یگ فس مات جبعآوری کید و آن راب سوت ویر
| ترش دی
صفحه 53: