صفحه 1:
05
صفحه 2:
صفحه 3:
مقايسه ميدان با ساي تقاطحات با ترزافيك جر خشى
مشخصه
كنترل ترافيك در مسير ورودي
مشخصات كاربردي
ی
حق توقف
5208
دور زدن
a
Pert ine ates es]
eer ye
وسایل تقلیه داخل میدان داراي تقدم
تنيت به وسابل ورودي مي باشند
1 1 2117111111
سیب کاهش سرعت نداغل میدان میگیرد.
00000 rics
وجود ندارد
حق عبور ابر از جزیره مان وجودندارد
[1 eerea ncn ee)
۳
وجود لجكي به منظور جداسازي مسیر
reer
ا
27201
أولويت به وسيله نقليه ورودي
eee
تداخل ترافيك چرخني دچار گره مي شود
ايجاد مسير حركت مستقيم در نقاطعات بزرك
5-2330
AC erty Pe
قلیه حق توقف دارند
عابر بياده قادر به اقواع حركت ميباشد
00 eerie ger
ادر به كردش به جب مي بأشد.
|
صفحه 4:
صفحه 5:
تامین ایمنی جریانات ترافیک ed Tea
0 ear ee
0 ees
صفحه 6:
قدم با وسیله نقلیه لیکه در میدلندر حا لح رکتهستند <
صفحه 7:
Beer Cee Cnet ie
صفحه 8:
صفحه 9:
۳
ا ا ل 0
ا لاا ل لازع و یا عملینباشد <
nye P Se rey Te EEE) ی
Sats SS eco nee BY en نصبتابلویایستیا رعاینتقم
0 eae
ی tay an re ee monte y a
ساره Soy nds val رما و با
. راه یکطررفه به دوطیرفه تبدیل شود
صفحه 10:
به اصلی وارد میشول) لزومی ندارد که برای تمام بازوهای تقاطع انحراف مسیم ایجاد شده ویا تانیس
- افنرایش پیدا نماید
0
۱ eee ee Seria Cree Seo eee
و سطح کافی برای عبور عررضى بياده ويا زي كذر عابس براى تامين رفت و امد
22100 ever
در جايوكه بيشبينوب و
فعکوس شود
. بیندو تتاطع مجه به چراغ راهنا که احتمایجاد صفدر خروجوهیمیدن و جود داشته باشد <
صفحه 11:
. جادم کمتر از سه خظاعبور در هر جهتدلشته باشد -
آدیقابلیترویتدر هر کلم از رویکد هیتقاطع کمتر از حدق(هسافتدید توقنخباشد -<
آهشسمعتدر تقاطع از نظر رانندگانقابلقبول و ضسروریباشد -
صفحه 12:
ميان يليك وجكذ مينانجه ) -
000
صفحه 13:
هوبد قواره که در ناج رایمیانهیمسولنیاز به تامیزفضا و تفیراتبیشتوبارد 7
1 et Sce ae veer en eee
ریتمیدانمسولیاشباعشده 7
بهینه از فضا در سطع کمبا لیمنيپيشتر در تقاطع ها ییکه بیشتر از چهار ورودباررند <
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
