پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

عوارض ژلیش و کاشت ناخن

kasht-nakhon

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “عوارض ژلیش و کاشت ناخن”

عوارض ژلیش و کاشت ناخن

اسلاید 1: ژلیش لاک موقت است. یعنی به‌صورت موقتی روی سطح ناخن قرار می‌گیرد و مثل لاک کلاسیک مایع است؛ با این فرق که برای قرارگیری روی سطح ناخن، باید با اشعه UV خشک شود. ژلیش ناخن، براق‌تر بوده و شما با استون نمی‌توانید به‌راحتی آن را پاک کنید. دوام ژلیش به جنس و برند آن بستگی دارد که بین ۱۰ تا ۲۰ روز است. در فرایند ژلیش ناخن باید از دستگاه برای خشک کردن استفاده شود.لاک معمولی با استون پاک می‌شود، اما ژلیش را نمی‌توان با استون پاک کرد. ژلیش معمولا ۲ تا ۳ هفته سالم می‌ماند، ترک نمی‌خورد و سیاه نمی‌شود و این، به جنس و برند محصول بستگی داردژلیش یا لاک ژله ای (لاک موقت) چیست؟

اسلاید 2: مزایای ژلیش ناخن از مزایای ژلیش ناخن نسبت به لاک‌های معمولی می‌توان به دوام و ماندگاری بیشتر اشاره‌کرد. به عنوان مثال، لاک‌های معمولی اغلب ماندگاری‌ بین سه الی چهار روز روی ناخن‌ها دارند و بعد از این زمان پاک، خدشه‌دار یا اصطلاحاً لب پر می‌شوند. اما این زمان در لاک ژل به حدود یک ماه می‌رسد.یکی از مزایای ژلیش ناخن این است که هر کسی می‌تواند آن را امتحان کند؛ خواه ناخن‌هایش فوق‌العاده کوتاه باشد یا بسیار بلند.لاک ژل قابلیت این را دارد که بعد از انجام طراحی، فوراً با استفاده از دستگاه اشعه ماورا بنفش در سالن خشک شود؛ بنابراین ترس از ایجاد خراش روی ناخن لاک‌زده، تماس لاک خیس با لباس و … وجود نخواهد داشت.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید