صفحه 1:
a
فارسی دوم متوسطه ی اول
ف رآیند تدریس
درس چهارم
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
ارزشيابى ee ۱
ا ا
«سینك فر کل همکنانت هجره ستوه 0
ا
Prices ار ی
ee es og OR eg ee
ote ope Soave ie ny
۴« آرایه های موجود در,نمونه هاینزیر را بنو سید.
ل ل ا are are Sas es wae eal
ee سرزمین بل فر و فروخ و قرزانگی و فراهتختکی بوده الق
صفحه 5:
Here ال ار ل ell ipneary
۶- در قشییه,های زیژ ار کان تشبه را مشخص نمایید.
۷- در هرقیمت چند .جمله وجود دارد و نوغ نها را بگویید.
ل ا ل ل اي ا
صفحه 6:
3 انى و_تلاش در هاى ز
آشنابى با مهارت هاى زندكى
Ne Leal 1
صفحه 7:
صفحه 8:
روش مشارتتم كارا تنعسست
-١ تشكيل تيم ها
pi eat Coot os J lle ۲
۳- اجرای آزمون به صورت فردی
6- اجرای آزمون به صورت تیمی
0- تصحیح و نمره گذاری پاسخ فردی و تیمی
رفع اشکال وجمع بندی
صفحه 9:
|
١ حوانی را
قدر بدائيد
صفحه 10:
سح مد
0
صفحه 11:
صفحه 12:
poll | 2
۱ ۳۹ ==
ا
8
صفحه 13:
صفحه 14:
و ۱
ظر کت کنید؟ خومرابا آداك خاصو لباسن مناسب که حتشندو ,حال
coe aloe سل |
صفحه 15:
cco ۲ ذازه بلقت
Oh (at
صفحه 16:
الف هج رای فلاشتد بای
ب) اسودة باقن 7
"ج) هیج گاه دیر یست. ۲
د) باید تدببری انديشید, ۰"
صفحه 17:
eee
الف) خودارزبایی- ۳
"ها مهار اصاسات 7
صفحه 18:
چه جیزی 4 .شفر تشینه شاه است؟
ی
عل
صفحه 19:
1
bye (SO
"ج) تصویر رویایی 7
O20 Fae asl (oe
صفحه 20:
۱۵۹ در موه ی Coaaar
الف) نهاد .7
aN ae
عامفعون 1
eee oS BNR:
صفحه 21:
كدام ۱2
الف) نها 7
ج) مدا 7
ی
صفحه 22:
شده ككادام استب؟
slg (at
۳
5
آد) صفت
صفحه 23:
٠--درة دزس به كدام
الف) کوه نوردی 7
آب)نماز جماعت. 7
ج)غذا خوردن" :
ب
صفحه 24:
صفحه 25:
