صفحه 1:
صفحه 2:
فاز اول نتايج ارزيابي نظر سنجي ۸۳0 در معاوفت تولید خودرو سواري
صفحه 3:
, 0
قسمت اول
فتایج ارزيابي مطابق استاندارد ۸۵۳0
صفحه 4:
سطوح بلوغ سازماني
استقراردانش. ارزيابي ببيسته اجراشدد درفنیلز ند تگلمي
(ss) ) (تیسعه) Gs) (ياكش)
صفحه 5:
0 4
IRANKHODRO ا
02
نمودلر رلدلري ارزيلبي مدیریت دلنش. مطلبق. مدل 690
رهيريه
Si
فرلینده نت ت دلنش.
موه انتايح مدير يك
فلوو" 1
1 © ههه
کارکتان+ 26699 +يلدكيريء و نولويري.
i هه کی
فنلوري* *فرلیندها ي دلنشي
ae
صفحه 6:
0
IRANKHODRO
نمودار رتبه بندي گروه ها
نتایچ . فرلیند يالگيري فايري رهبري کارکنان فرليندهاي
مديريت ونيليري دلنشي
wale
a
صفحه 7:
قسمت دوم
نتایج کليدي ارزيابي
صفحه 8:
0
براساس نظر سنجي به عمل آمده میانگین نظرات پیرامون سطح بلوغ
سازمان درمعاونت سواري در حوزه مدیریت دانش به قرار ذیل مي
باشد
انتليج. برداشتي بلوخ دلنشي سازمان.
adage ase
on
سيار خوب و
ees ل
eee
moe
aaa?
6666
صفحه 9:
0
سوال دوم بعنوان يكي از سوالات كليدي با موضوع :در اين سازمان.
هماهتگي سازماني لازم براي رسمیت بخشیدن به:ابتکارات مدیزیت: دافش
(از قبیل: ایجاد واحد هماهنگي مركزي براي مدیریت دانش, انتصاب مدير
عالّي دانش, تشکیل تیم هاي فناوري ارتباطات و بهبود کیفیت و طراحي و
استقرار شبکه هاي دانش ) انجام,شده است. حدود 63 درضد امتیاز زا کشت
ننموده.
سوللح متولي و شبکه دلنش.
640 en
9 بسيار خوب
mls
os
oan
خيلي ضعیف وه
صفحه 10:
0
سوال پنجم بعنوان يكي از سژالات كليدي با موضوع : مدیران سازمان,
ري ارزشهاي تسهیم دانش و کار گروهي هستند.و وقت زيادي را
صرف توزیع اطلاعات و تسهیل جزیان دانش بین کارکتان کلیه واحدهاي:
سازمان مي نمانند حدوو68 درضد افتیاز را کسب شتوده
سولله ليفاي نقش, مدیران در مدیریت دلنش
ence ace aaon
9 بسيار خوب
۷ as
۱ خيبه
سین همه
9 خيلي ضعيف
صفحه 11:
0
سوال یازدهم بعنوان يكي از سوالات كليدي با موضوع : این سازمان
قرایندهای کازي کلیدی 355 را اجزا ف,هذبریت میکند. تا اطمینان حاضل
كتد که به نیاز هاي مشتریان پاسخ داده مي شود ونتایج تجاري پاندار مي
ماندپیش از تیم و حدوة 59 نرصد امنياز كسب سودق
سولل 10 توجه به نیاز مشتري ونتایج تجلري
age ه66
بسيار خوب 9 9
POOP |r
ace : Due
أخيلي ضعيف بو
arco
صفحه 12:
0
مهو
سوال هفدهم بعنوان يکي از سوالات كليدي با موضوع : کارکنان سازمان,در
گروه هاي کوچك ( مانند حلقه هاي کیفیت, تیم هاي بهبود کار, تيم هاي بين
وظیفه اي و جوامع كاري ) سازماندهي شده اند تا به مشکلات و نگرانبهاي
محبط کار پاسخ دهند.بیش از نیم و حدوذ 56 درصد رضایت کسب نموده.
سوللج"0 تيمهاي دانش محور
موه 09
nos
کیو| موصه-
خوب م
| خيلي ضعيف و
dane
صفحه 13:
0
سوال بیست پرسنامه ۵۴0با موضوع :در اين سازمان همه اقراد به
رایانه دسترسي دازند.بالاترین امتیاز را در نظر سنجي کسب نموده.
سؤال1© بيشترين رضليت
dager
بسيار خوب 9
mais
خوب و
ضیف و
|خيلي ضعيف هو
666
صفحه 14:
0
سال بیست ويك پرسنامه ۵۴0با موضوع:در اين سازمان, همه افراد
عه انتعرنت ایتترانت و آدرنتن پیست:الکتروتيك دسترسي دازند:پایین ترین
آفتباز رازص نظر سنجي كسب نموذه:
سولل 20 کمترین رضلیت.
@ep ace
aa
صفحه 15:
0
سوال بیست وسوم بعنوان يكي از سوالات کليدي با موضوع : اینترانت
سازمان (يايك شبکه مشابه آن) به عنوان يك منبع اصلي ارتباطات در کل
سازمان براي پشتيباني انتقال دانش یا تسهیم اطلاعات, استفاده مي
شود. حدود 64 درصد آمتیاز را کسب ننموده.
سؤلل©© سيستم لرتبلطي دلنشكرلن
صفحه 16:
0
IRANKHODRO
سوال بیست و چهارم بعنوان يكي از سوالات كليدي با موضوع : در اين
سازمان, فرايندهاي نظام مند براي شناسايي, خلق, ذخیره, تسهیم و به
كارگيري دانش وجود ذارد. حدود 66 درصد امتیاز را کسب ننموده.
سولل60۳ لجرلي مدلي از مدیریت دلنش
aa
هه
بسيار خويب © دا 3
= اله
oss
oe
خيلي ضعیف و age
eral
صفحه 17:
0
سؤال بيست و هشتم بعنوان يكي از سوالات كليدي با موضوع : این سازمان
بهترین روشهاي انجام کار و دروس آموخته شده را در کل واحدها تسهیم مي
کند به نحوي که دوباره کاریها و اختراع مجدد چرخ به طور مستمر در آن اتفاق
نمي افتد
حدود 66 درصد اکتیاز را کسب ننموده.
سولل 0مدیریت دلتش. ولنتقال درس آموخته
بسیار خوب و
کاني سر ۱
خوب و
mee
أخيلي ضعيف هه “ere
©
صفحه 18:
0
IRANKHODRO
سوال بیست و هفتم بعنوان يكي از سوالات كليدي با موضوع : دانش حباتي
مربوط به كاركناني که سازمان را ترك مي کنند در داخل سازمان حفظ و
نگهدازي ضي شنود. جدود ,71 دزصد امتباز را کشب نتموده:
سؤلل© مديريت خروج دلنش.
هه
كنك
بسيار خوب © Shire
كي و موه نت
os
ضعيف 0
أخيلي ضعيف ©«
ener
صفحه 19:
0
سوال سي و هشت پرسنامه ۸۴0با موضوع: سازمان از طریق کاهش زمان
چرخه عملیات. صرقه جويي بیشتر در هزینه, بهبود اثر بخشي, استفاده کاراتر از
منابع (از جمله دانش) تصمیم گيري بهبود یافته و افزایش سرعت نوآوري, به بهره
وري بالاتر دست یاقته است. بیشترین نظر ضعیف را از بین نظرات دریافت
نموده.
سؤيلل©© بيشترين. ضعيف
هع 0060
بسیار خوب 0 هه 9
کی و =
نت نج
ضیف ج
خيلي ضیف هو
er ace
صفحه 20:
قسمت سوم
نتایج حاصل از نظر سنجي ۸۳0
منطبق بر سؤالات و انتظارات مدل INQA
صفحه 21:
0
مدل ۱۱0۸ زیر معیار 1-5-3: در راستای خط مشي و راهبرد ارتقا کیفیت
محصول راهبرد و سازوکارهای لازم براي جمع آوریساختاردهي و مدیریت داده
sla اطلاعات و دانش, ایجاد و توسعه ميپابند.
پرسشنامه ۸۳0سوال 7 :سازمان قابليتهايي که از جنبه راهيردي مهم بوده و
مزیت رقابتي ایجاد مي کنند را مشخص مي کندو آنها را با مأموریت و اهداف
راهبردي خود هماهنگي مي کند
Pale
ae eave
سيار غيب 9
sean fms 7
os
ا 66م
|خيلي ضعيف هوأ
eae
صفحه 22:
0
a
مدل ۱۱۱۵۵ زیر معیار 1-5-3: در راستای خط مشي و راهبرد ارتقا کیفیت محصول راهبرد و سار
و
كارهاى لازم براي جمع آورى.ساختاردهي و مديريت داده هاء اطلاعات و دانش, ایچاد و توسعه
مييابند.
برسشنامه 480سؤال 16: اين سازمان داراي يك بانك اطلاعات از قابليت هاي كاركنان مي باشد
dedi
aan ea
9 بسيار خيب
کنیس
os
خیلی شمیت سر
صفحه 23:
0
مدل ۱۱۱۵۸ زیر معیار 1-5-3 در راستای خط مشي و راهبرد ارتقا کیفیت محصول راهبرد و
سازوکارهای لازم براي جمع آوری.ساختاردهي و مدیریت داده هاء اطلاعات و دانش, ایجاد
و توسعه مييابند.
پرسشنامه ۸00 سوال25- اين سازمان براي شناسايي, جمع آوري و نگهداري
اطلاعات دارائيهاي دانشي و منابع دانشي در کل سازمان, يك مخزن دانش دارد
سور
awe
1 و ena
ene ace
صفحه 24:
0
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 2-5-3 داده هاء اطلاعات و دانش موثر بر کیفیت محصول شناسايي,
دسته بندی, صحه گذاری,تحلیل و مدیریت شده و به منظور تصمیمگیری موثر و به موقع
در حوزه مدیریت کیفیت محصول استفاده می شود.
پرسشنامه ۸۳0سوّال 24-در اين سازمان, فرايندهاي نظام مند براي شناسايي,
خلق, ذخیره, تسهیم و به كارگيري دانش وجود دارد
سول لجراي مدلي از مدیریت دانش
صفحه 25:
0
ioe
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 2-5-3 داده هاء اطلاعات و دانش موثر بر کیفیت محصول شناسايي,
دسته بندی, صحه گذاری,تحلیل و مدیریت شده و به منظور تصمیمگیری موثر و به موقع
در حوزه مدیریت کیفیت محصول استفاده می شود.
پرسشنامه ۸۳0 سوال 25- این سازمان براي شناسايي, جمع آوري و نگهداري
اطلاعات دارائيهاي دانشي و منابع دانشي در کل سازمان, يك مخزن دانش دارد
inp
nee مه
صفحه 26:
0
مدل ۱۱۵۸ زیر معیار 3-5-3 درستی, محرمانه بودن , در دسترس بودن , امنیت و
يكپارچگي داده ها و اطلاعات مدیریت شده و بهبود ميیابند.
پرسشنامه ۸۳0 سوال2- در این سازمان, هماهنگي سازماني لازم براي رسمیت بخشیدن
به ابتکارات مدیریت دانش(از قبیل: ایجاد واحد هماهنگي مركزي براي مدیریت دانش,
انتصاب مدیر عالي دانش, تشکیل تیم هاي فناوري ارتباطات و بهبود کیفیت و طراحي و
استقرار شبکه هاي دانش ) انجام شده است.
ede
ewes aoe
5 as
6 = 2
3 سس
صفحه 27:
0
مدل ۱۱۱0۸ زیز معیار 3-5-3 درستی, محرمانه بودن : در دسترس بودن. امئیت و
يكپارچگي داده ها و اطلاعات مدیریت شده و بهبود مييابند.د.
پرسشنامه ۸۳0سوّال 4- اين سازمان يك سیاست براي محافظت از دانش خود
(براي مثال: حق تألیف, حق اختراع, مدیریت دانش و امنیت دانش ) دارد
هه
دی
ممه
صفحه 28:
0
مدل ۱۱۱0۸ زیر معیار 3-5-3 درستی, محرمانه بودن : در دسترس بودن , امنیت و
يكپارچگي داده ها و اطلاعات مدیریت شده و بهبود ميیابند.
پرسشنامه ۸۳0 سوال22-اطلاعات موجود در وب سایت و اینترانت سازمان,
به طور مرتب روز آمد مي شود.
aan,
7 ere) ۳
کی و
oo
beet
صفحه 29:
0
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 4-5-3 در چهت اکتساب, به اشتراک گذاری و استفاده موثر از دانش
در چهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردي و گروهي تلاش مي شود.
پرسشنامه ۸۵۳0 سوال12- برنامه هاي تربيتي, آموزشي و توسعه شغلي سازمان, دانش,
مهارتها و شايستگي هاي موردنیاز براي کارکنان را ایجاد مي کنند و نیل به اهداف كلي
سازمان را پشتياني مي کنند و در عملکرد بالاي کارکنان سهم دارند
سویدهه
so مه
mas
=a
صفحه 30:
0
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 4-5-3 در چهت اکتساب, به اشتراک گذاری و استفاده موثر از دانش
در چهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردي و گروهي تلاش مي شود.
پرسشنامه ۸۴0 سال 17- کارکنان سازمان,در گروه هاي کوچك ( مانند حلقه هاي كيفيت,
تيم هاي بهبود كارءتيم هاي ge وظیفه اي و جوامع كاري ) سازماندهي شده اند تا به
مشکلات و نگرانيهاي محیط کار پاسخ دهند.
سوللج تيمهاي دانش محور
ase 5
as 3
~~ ی
ence ~ inn |
saw
=a
صفحه 31:
0
2 مت
Pe
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 4-5-3 در چهت اکتساب, به اشتراک گذاری و استفاده موثر از دانش
در چهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردي و گروهي تلاش مي شود.
پرسشنامه ۸۵ سوال26-در اين سازمان دانش حاصل از کارها با پروژه هاي اتمام یافتهمستند
شده و تسهیم مي شود
aes ove
0
صفحه 32:
0
xe tRaNKHODRO
a
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 4-5-3 در چهت اکتساب, به اشتراک گذاری و استفاده موثر از دانش
در چهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردي و گروهي تلاش مي شود.
پرسشنامه APO سوال 28- این سازمان بهترین روشهاي انجام کار و دروس آموخته شده را در کل
واحدها تسهیم مي کندبه نحوي که دوباره کاریها و اختراع مجددچرخ به طور مستمر در آن اتفاق
انمي افتد.
سویلل 6مدیریت دلنش, ولنتقال درس آموخته
aa
ences ares
es
as 1
یب
aay
| خيلي ضعيف 8# ame
مم
صفحه 33:
ae 0
, IRANKHODRO
a
مدل ۱۱۷۵۸ زیر معیار 4-5-3 در چهت اکتساب, به اشتراک گذاری و استفاده موثر از دانش
در چهت ارتقا کیفیت محصول در سطح فردي و گروهي تلاش مي شود.
پرسشنامه ۸۳0 سوال32- تیم هاي بین وظیفه اي براي مقابله با مسائل یا مشكلاتي که
در واحدهاي مختلف درون سازمان اتفاق مي افتد. تشکیل مي شود.
axe
exe
صفحه 34:
قسمت چهارم
تجزیه تحلیل و ارائه نظرات کارشناسي
کمیته توسعه دانش معاونت سواري
صفحه 35:
0 J
dA
تدوین شرح مأموریت و شناسنامه کمیته عالي توسعه دانش
1- اعضاء
2- وظایف
3- اختبارات
4- ارزيابي( كارايي-اثربخشي)
=a
صفحه 36:
2 هم
تدوین شرح مأموریت و شناسنامه کمیته اجرايي توسعه دانش
1- اعضاء
2- وظایف
3- اختبارات
4- ارزيابي( كارايي-اثربخشي)
=a
صفحه 37:
2 هم
تدوین شرح مأموربت و شناسنامه متولیان توسعه دانش
1- اعضاء
2- وظایف محوله
3- اختبارات
4- ارزيابي( كارايي-اثربخشي)
=a
صفحه 38:
IRANKHODRO
یکپارچه سازي متولیان دانش ضمني و آشکار در معاونت سواري
1- هماهنگ کننده گان و رابطین آموزشي
2- دبیران و کاربران پیشنهادات(خلاقیت ونو آوري)
3- نمایندکان کنترل مدار ك
4- نماینده علمي
۱ حير تت
صفحه 39:
سس تعیین مدل معاوفت تولید خودرو سواري a
صفحه 40:
0
من دلایل و منطق انتخاب مدل
1- در پيشنهادات ارائه شده نماینگان مدیریتها .این مدل داراي اقبال ویذیرش اکثریت بوده.
2- نسبت به سایر مدلها کاملتر وكاربردي تر مي باشد.
3- شامل دو بخش درون سازماني وبرون سازماني مي باشد و تطابق بيشتري با جایگاه معاونت تولید
خودرو سواري دارد که از یکسو وابسته به استراتژي و اهداف کلان شرکت و از سوي دیگر داراي ابلاغیه
استرالتژي و ماموزیت و اهداف مستقل مي باشد.
4- علاوه بر بهبود مستمر از درون این مدل نشان دهنده ارزيايي از ببرون نیز مي باشد. که ساختار
فعلي معاونت سواري در جوایز تعالي است.
5- مفهوم چرخه رادار در مفهوم مدل قابل رو یت و مشخص و قابل درك و در نتیجه داراي قابلیت
اجزايي بيشتري مي باشد. ۳ ۰
6- نسبت به سایر مدلها جدید تر و روزآمد مي باشد در عین اینکه همه آنها را پوشش مي دهد.
7- مسیر تعالي و تکامل مدیریت دانش قدم به قدم و بصورت راهنما در مدل تعیین گردیده.
8- با عنایت به نتیجه ارزيابي ۸۴0 و اخذ نمره 108 از 220 و قرار گرفتن در رده آغاز و در ك نیاز اين
مدل به دليل جامعيت مناسب مي باشد.
9- در منابع علمي: جهت استفاده در واحدهاي توليدي و صنعتي سفارش شده.
صفحه 41:
0 برنامه بهبود داخلي منتج از تحلیل نتایج ارزیابی ۸۳0
aes é
IRANKHODRO
شاد
| عيرم
om
taut
فرح سول
als ya hls ce مربوطيه جشم ادا ale الف سلزمقي را يه ميزان.
أزيذي با كركان تسهيم كردد ات
در ان سلزمان» هماهدكي سازمقي لاز براي رسميث بخشيدن به رات میت داش(
aly dl مماضكي مركزي براي منيريت دالش» اتتصاب مدير علي دال» تنل تم هي یر
ارتباطت ر بهبيدكبنيت ي طراحي ر استقرار شيكه هيال )نج ده است.
lade الكيي ارزشهاي تسهيم دالش يكار كرضي هستد نا (ميران) رف زياد را
مرف تيزيع املاعات ر تسهيل جريان داش بين كاركا aga anny A
gal ds | خود را ( يهاي ك از جنبه راعبردي مهم بيده مزيت رقاتي ليجد مي
ند ) مشخص مي كن أنه ريا مأميريتي fin geal lal مي كد
سومان مت اي کي رد اي يد خود را براي خلق ارش بلي مشترين و ست يه
gl رده رم یک
أسازمان در طراحي فرايندهاي كاري» فنارري جديد و تسهيم دانش. را مورد توجه قرار مي دهد.
أين سازمان به طير مسثمر فرفندهاي كاري خرد را لرزيابي كردد و بهبود مي دهد تابه لكرد
أيهتري دست يبد رات رکش دهده محصولات ب خدمات را هب دهد طلاات ریز مد
|مربوط به آخرين روندهاي تجاري؛ بهبردها و دستورات مربيطه رادشه بش
#
aay
ارسل ابلاغيهلسترازى سيارى سازى به كليه كارشداسان
شكست ادف كارث امتيازى متوازن تاسطلع بق هلى ete
Jay 5 مایت در جات شست نویه یت ملد
تشكيل كميت لجرائى منيريت دان. ي اعلامماميريت ي اهداف یه یه کاان مرت
ee بيد سازى مدل
تا ات مرت »مهار ماما
رگزاریجلست مرزشی و ققل دنل به سطیح eat Jae can So
و هاش ها
تمد لک بای میت میدس نی"
مین Aa A ele Sl شناسائى دم
00 هلى لدم لسلاحي منور هد لکد در حوزه ای diya)
Pe a lad gas
جدد paladin گرش
renee A Atte a
صفحه 42:
0 برنامه بهبود داخلی منتج از تحلیل نتایج ارزیابی ۸۳0
J. ۳ 2
IRANKHODRO د
مد | اشر ميل ay
چم ین امن ی اد gall gl نج داد هشال تايآ نیت .]مور شد درس مزشي د خدمت براي كرك جنيد لتقل واحدها SARA
gel Alea il یت دا زرا میت دق يب
US | ج0 ألين من اي ty مت از تلبت اي رن یبد تنل للع رسای جیل هی تفمصی ارت منسی
اکن سل در گرید JS pl i lh a) on Sp هلي ين يظيفه
“0 | دجیم کي )مزمدي شده دا شکفت هي Kl مغ هن ده ی سر الا بقل
0 أدراين سازمان» همه افر به رايانه نسترسي دارند. بررسى كمس راياقه
فايري | 69 أأعلاعاكميجرد در بات تالت سلزمانء به طير مرئب ريز مد مي ديد يدرو زرسقي يباسلت بيكري ود
.تلم( که لد )بذعو ياسع سني تدم وی
Ah eal Ll fb il att
صفحه 43:
0 برنامه بهبود داخلی منتج از تحلیل نتایج ارزیابی ۸۳0
iar 2
IRANKHODRO
شماره
۳ | ورد
شرح ميل
ران ازاك ال امل لز كاه ب رياه دلي ا اه تشد و میم فد
أ يقي مرب طبدكركفي كز را ركسي كنددر لل سزمن حخطو تكباي م شود
أبن زم بترن ريشب لا نیس من ددرا نر كل يله تي مي كلدبة
أنحري كه ديباره كاريها و أختراع مجند جرع ب طير مستمر در آن اناق نمي لفك
أن هلي ين ريف ل برأ له سل 9 در هي تلف رن سفق
أمي فد یل مي شود
ly dal كاركرين رد با کیگر نسهيم لماعك أن با هب مشوفهابي رأ در نظر مي كيرد
#
diy
Mate be ges: سای دحل تیربک پرژه ای
سای مش
نمه ميريت سازمان به زير كررد منكام فتلأنراد و الزم نانش و تجريه به نفر جابكزين
بركرارى جلساك لقال تجارب.
وجيد ارد أين ستول براى كارشناسان توجيه كرد
کی دازا رل گرد ای نی
صفحه 44:
۳ برنامه بهبود خارجي منتح از تحلیل نتایج ارزيابي ۸۳9
ay شرح ميل | Je
أمنابع ملي للزم به بنكارات ميريت نانش در سازمان لختصاص نادم شده ست مرتبطبا کته لرائیسازمان
ين سلما يك سيلمت برأي محف از داش api gs jn Mg) a
0 ربا نی مان
یرت زان بود عملكرد يالكبري فردي و سازمئي: تسهيم hl خلق نانش ر نوليري را. 5
٩ دی زار رابود اپ ده Rede
ania Cae gyal aha gud afi با رخددهاي پش بيني نشدد
0 أدارد كه نجم عليك دي مستمر وبي قد جلوكري أز يفرع مشكلات وني به هود را تضمين مرئيطبا كيت لجرائى سلرمان
Syl
bi
debe] داز ی خر رل کرد و میت مک بل حمل ود کب مرتبطباکینه ی مان
gg yaa aly ia yj با دار مي مان
صفحه 45:
0 برنامه بهبود خارجي منتح از تحلیل نتایج ارزيابي ۸۳9
2 IRANKHODRO
شمرد
= ace an)
شايستكي هاي ميرد نيز Lae i Jan teas tod yin gay]
a Ansty Pl بان را اج مي كند نيل به لداف كلي سزمان را يشئئي مي كن 09
نسم اند
مرتطيا كيته لجرائي سلزمان Big dd sehr dS ube puny shi ألين سازمانء دراي 8 | JS
اي ميرخقي با أن ذيري بت لح هايتويي يم رال ١ دلددمي شونديا. | مقرر شد ya dit چی. دنام یدش رگد به رز نها
sy] أأملاح مي شوند.
أميريت سازما برثي تیه اي لژ اي تسیل يريت دلت رنه زر ها مرف تيه
أقايري لامك( اقل إزنت» لات ب يبسايت) اج موه لنت در نظرمجيبديبه سوت مربط نك ود ٠9
ریسم AS ghd زر سنت فراعت سزمنباراهرد يريت دا من نگ یبد ED | yt
69 أنر ين سزمان» هاراد پاتردت ارت ری پس رونك نسئرسي دار در نطرني بديب سوالت رت شید
صفحه 46:
۸۳9 برنامه بهبود خارجي منتح از تحلیل نتایج ارزيابي O
IRANKHODRO
شاد
عسلد | as
©
فیس وم
شرح سولل
أدر ين سازمان: فرايندهلي نظام ند براي شناسابي» خلق» ذخيرى تسبيم و به كاركري دائل.
وید درد
لين سزمان براي شناسبي؛ gg a em دارائيهاي دانشي ي نايع دتشي در كل
ody lal داش نارد
داي ادخب رن من اج مي شود نتوج أن براي بهديد صلكرد سازمقي و خلق.
pm افده مي شود
أن سازمان ارزشهاي مرميطبه يدري و نيلوري را به طير مستمر تشريع ر تفييت مي نمايد
ألين سازمان مخاطره بذيري ب مرتكب لشتباد شدن أفرلد را به عنوان فرصت يادكيري تلفي مي كندء.
ha که ین ماد نارهت کار نون
فاد اس a ya ga ین اس را رد که Big cage هيآ و سم
له در ار ازش فا مي شود
أمديريت سازمان ؛ ميل به alg AST جدد ات
د
ay
یه تسد
درميرد طراحي مخزن دائره در كبيته أجرابي تصميم كبري كردد.
مقرر شد با سكاري مهننسي سلزما برسي شد
در كميئه أجرائي بررسي كردد.
رد 00700
» أجرائي بررسي كرقد.
رد 00700
صفحه 47:
راهكارهاي بهبود واصلاح داخلي
od te معاونت سواری
كميته عالی توسعه دانش ی
مایب تج ی
صفحه 48:
سیر
on
شاد
53
3
كانت جارت مصوب بهبود داخلى منتج از تحليل نتايج ارزيابي
APO IRANKHODRO 2
ay
أرسال بلاهيه استراتزى سوارى سازى به كليه كارشناسان.
شكست اهداف كارت امتيازى متوازن تا سطع بخش, هاى ere
نیع چم از ابیت در لمات نشست دیسیه یت میدس
تشكيل مه جات منيريت دائش ي اعلا مموريت ب اکن به مارا arte
اد سا مل
کی کت ی میت دا
eBlog dbo
ae JB 8 ازماميريتها سميارها؛ يحضير درنمايشكاهها
©+ركزارى لساك أميزقس ب اتقال دائش به رح در زان"
TD eae Re Teas
تعین ایب ای میت Aesth A شتلساقي شدم
بنركارى يل متهي مهارئهاى تكميل شد مديريث مهننسي در وري لاع رسقى از طريق
أسيستمهاى كارى ب دای كليدى در لب 006 اهداف تقو تعريف شدم و برنامه على مربوطه أ
afte
تسلو ب ترون A TORE Sg ۳ ]
تاد سای فادهای کار ریشهای كاري
مساند سای دش اسلا نی اد در ره هن یدای
A ناستمة فرق منيريث موسي
We ited
»ید کته فاد
oe
یمین دوز
-
eee
anes
بيستين ديق
ین بر بر یه
ینکن سرا
مین سینت
ay ahs ميريتها
ays pathy
ریسا مستيلين يف ها
پخش نظارت بر بريه نا
#
تليع يلق
ممم
معصه
مهمه
صمو
eecean
مومه
مهمه
صفحه 49:
گانت چارت مصوب بهبود داخلی منتج از تحلیل shite
و
ده APO 7
مد | و Sia ie wy تلم ييل
Bind ely ae ۳ كاركان at السزيير کین بای دا
نهيه yaa pe IIS yl A تیک ارات ریسای ارات مهننسی. پیستین دوز
ete pai deeds dn Hod
کرکن | جو اتبيه فرمت مهازتهلى تخصصى نفرات مديزيت مهلاسي ريصي lg ce موصو
املاع رسق ازطريق نات بارش استقدارد
5 يدكيرى ب جزسزى ستيرالصل تيم هلى كرى- تقل تجازب sees يوستين ديز
لامي dll مديريت مهنسى و oe en se ريص 039
ae 8
تب دول تیزم اه ریت میدس ۳ پیستن دیز
eins phat a sane J LANL Sod sy a 7 همه
فيري | و ريزرسالي وبسایت پيگيري شود پیستیندیز المايدكان ارات eeaneD
فل نميدن رتیت میدس یر له
ملاع رسقى ب هيه ريش جهت مرلجع به نراقت مديريت مهلاسي.
صفحه 50:
AeA od ee ole كانت جارت مصوب یبود 0
IRANKHODRO
| رد سا | wes |e
| .ناه سرینس نیزر گید اذل راد زانرف جليكزين op Saye م
ادا
طلم .بركزارى جلسات انل تجارب. يريك
9 فا ی راز كزن سو SD] Ease ne
a © يجيد درد این نو بای شنال ترج كرد ميري لین ديز 20
0
me یاعد نزن سه | عش | eam
ati gh pial ya Jans gay خربياد Jong
صفحه 51:
قسمت شم
راهكارهاي بهبود واصلاح خارجي
ب كميته توسعه دانش ابران خودرو
مصو ته اجرابي تو يران
بين "كرابي
صفحه 52:
a g
گانت چارت مصوب بهبود gs منتج از تحلیل نتایج ارزيابي
=a
صفحه 53:
ترسیم نقشه دانش
صفحه 54:
گام 1
تهیه وتدوین دانشهاي كليدي مدیران در حوزه مدیریت دانش
صفحه 55:
۳ Oo
x IRANKHODRO
دانش مدیریت تغییر -1
دانش مدیریت مشاركتي وتیم سازي -2
3- دانش ارتباطات و اصول و فنون مذاکره
4- دانش مدیریت پروژه
5- دانش راه هاي کسب رضایت مشتري
6- دانش مدیریت استراتژيك
7- دانش مدیریت دانش -خلاقیت ونوآوري
8- دانش مدیریت بحران
9- دانتش مدیریت هزیند
-1- دانش منابع انساني
11 دانش مدیربت تولید
صفحه 56:
گام 2
شناسایی بستر های 1۲ استقرار مدیریت دانش
صفحه 57:
4 ام
1- اتوماسیون اداري
2- پورتال مدیریت دانش
3- سیستم انبار
4- سیستم کنترل تولید محصول
5- سیستم ثبت توقفات
6- سیستم 580
7-پورتال آموزش
infocent-8
-9سیستم (886)
0- سیستم 600۴0۲6 4212
صفحه 58:
كام 3
شناسايي مشخصه هاي فرهنگ سازماني
صفحه 59:
IRANKHODRO
9 مشخصه هاي فرهنک نقش سازماني
1- کارهاي تيمي
2- مديريت مشاركتي
3- تيمهاي بين وظيفه اي
4- تيمهاي تخصصي
6- وظايف بخشي در سازمانهاي بزرى
7- مدیریت اقتضايي بر حسب فرهنک سازماني
صفحه 60:
a 9.
گام 4
تعیین دانشهاي كليدي و مورد نیاز فرایند هاي کسب وکار
=a
صفحه 61:
١ شا | نس له 0 لها