کامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسی

فاکتورهای بهینه‌سازی در موتورهای جستجو (SEO)

صفحه 1:
Owe فاکتورهای بهینه سازی در موتورهای جستجو ) 5-0 ) #بهینه سازی برای موتور جستجو (5۳60) فرآیند توسعه حجم یا کیفیت ترافیک یک وب سایت از موتورهای جستجو از طریق نتلیج جستجوی " طبیعی " است. اصولا هرچه سایتی زودتر (بیشتر) در لیست نتلیج جستجو ظاهر شود. در موتور جستجو بازدید کنندگان بیشتری را دارا است. ممکن است (5۳:6 انواع مختلف جستجو شامل موتورهای جستجوی تصاویر جستجوی محلی و همچنین جستجوی خاص صنعتی عمودی را مورد هدف قرار دهد که لین عمل باعث بهبود حضور (۳۳65618606) وب سایت در اینترنت می شود. www.kaums.ac wir

صفحه 2:
فاکتورهای بهینه سازی در موتورهای جستجو ) 5۲0 ) دانشگاه علوم پزشکی کاشان ‎http://www.kaums.ac.ir‏

صفحه 3:
> — SEO #به مجموعه اقد املتی که برای بهینه سازی و افرایش رتبه در موتورهای جستجو انجام می شود. ‎SEO ( Search Engine‏ ‎Optimization)‏ ‏گفته می شود. www.kaums.ac wir

صفحه 4:
راهنمای بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو ©از اسيم بير هيز بد. هدف نهايى شما كاربران هستند نه موتورهاى جستجو مطالبتان را براى بازديدكنندكان خود بنويسيد نه براى موتورهاى جستجو www.kaums.ac wir

صفحه 5:
راهنمای بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو استفاده از ‎Description » Keyword‏ در صفحات ایجاد شده www.kaums.ac wir

صفحه 6:
رلهنمای بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو *ساختار سایت به ساده ترین شکل ممکن حفظ شود یکی از اصلی ترین مشکلات ناشی از استفاده از سایت های پیچیده به وجود آمدن تله ( 1010 ) در سایت است که موتورهای جستجو می توانند در آن گرفتار شوند ( که البته به جای گرفتار شدن سایت شما را ترک می کنند ) www.kaums.ac wir

صفحه 7:
رلهنمای بهینه سازی و افزایش رتبه در موتورهای جستجو ؟لینکهای ورودی و خروجی فر آموش نشود لینکها اصلی ترین و گاه تنها راه ارزش گذاری سایت ها و صفحات از طرف موتور های جستحجو است. برای موتورهای جستجو راه دیگری برای اينکه تشخیص دهند یک صفحه چقدر مهم است وجود ندارد. www.kaums.ac wir

صفحه 8:
لینکهای ورودی به سایت #لینکهایی هستند که در سایت های دیگر به سایت ما ایجاد شده اند که هر چه تعداد آنها بیشتر باشد رتبه ما نزد موتورهای جستجو بالاتر می رود #هر چه اعتبار سایت لینک دهنده بیشتر باشد لینک او هم از اهمیت بیشتری برخوردار است. www.kaums.ac wir

صفحه 9:
۰ 2 ۰ .و لینکهای خروجی از سایت #اگر سایتی لینکهای خروجی اش عمدتاً سایت های با رتبه پایین تر باشد. يس خود اين سايت هم احتمالاً به اين رتبه از سايتها تعلق دارد #لینک دادن به سایت های با رتبه پایین تر قدرى تاثير منفى در ارزش سایت دارد. #به طور کلی می توان گفت میزان تاثیر لینکهای خروجی به سایت های با رتبه پایین تر تا حد زیادی کمتر از تاثیر مثبت لینکهای ورودی به سایت می باشد. www.kaums.ac wir

صفحه 10:
لینکهای دو طرفه #از دید گوگل وقتی دو سایت با هم لینک دو طرفه دارند به نوعی با هم به اصطلاح ۸1111126 هستند و ارتباط دارند و بالا بودن رتبه یکی باعث بالا رفتن رتبه دیگری می شود www.kaums.ac

صفحه 11:
لینک های داخلی سابت #صفحات يك وب سايت بايد بيشترين لینک ها به صفحه اصلى باشب #فاصله يك صفحه از ريشه سايت مى تواند عاملى در يبدا شدن يا عدم آن توسط موتورهاى جستجو باشد. www.kaums.ac

صفحه 12:
کلمات کلیدی سایت #ليى وب سایت بلید تعداد بسیار محدودی کلمات کلیدی را انتخاب و بر روی آنها تمرکز کند #موتورهای جستجو معمولاً چگللی همه کلمات در داخل صفحات را می سنجد و با جدا کردن کلمات مستعمل در زبان. کلمات کلیدی صفحات شما را استخراج می كنند کلمات کلیدی هنگامی که در عنوان صفحه عنوان مطللب و متن لینکها بکار روند اهمیت بیشتری دارد. #مهمترین کلمه کلیدی هر صفحه باید در عنوان صفحه بکار رود. pow iron 0 www.kaums, a

صفحه 13:
> = — اصلی کلیدی برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو حداکثر نیازهای بازدید کننده را برآورده کند #کامل بودن مطالب سایت به نحوی که فرد کمتر احساس کند که نیاز به مطالعه مشابه دارد و سراغ دیگر سرویس ها و مطالب مشابه نرود www.kaums.ac wir

صفحه 14:
نتیجه گیری: هر چه کاربران در صفحات جستجو بر روی لینک سایت شما پیشتر و بر روی لینک سایت های رقیب کمتر کلیک کنند تاثیر زیادی روی افزایش رتبه سایت شما برای آن مورد جستجو خواهد گذاشت. #لازمه کلیک های بیشتر روی لینک شما این است که صفحه شما از ابتدای رتبه از ابتدا رتبه خوبی داشته و در اولین صفحات نتایج ظاهر شود. www.kaums.ac wir

فاکتورهای بهینه سازی در موتورهای جستجو ) ) SEO ‏بهینه سازی برای موتور جستجو ( )SEOفرآیند توسعه حجم یا کیفیت ترافیک یک وب سایت از موتورهای جستجو ،از طریق نتایج جستجوی " طبیعی ” است .اصو ً ال هرچه سایتی زودتر (بیشتر) در لیست نتایج جستجو ظاهر شود ،در موتور جستجو بازدیدکنندگان بیشتری را دارا است .ممکن است SEOانواع مختلف جستجو شامل موتورهای جستجوی تصاویر، جس تجوی محل ی و همچنی ن جس تجوی خاص صنعتی عمودی را مورد هدف قرار دهد که این عمل باعث بهبود حضور ( )Presenceوب سایت در اینترنت می شود. ‏www.kaums.ac .ir فاکتورهای بهینه سازی در موتورهای جستجو ) ) SEO دانشگاه علوم پزشكي كاشان ‏http://www.kaums.ac.ir SEO ‏به مجموعه اقد اماتي كه براي بهينه سازي و افزايش رتب ه در موتورهاي جس تجو انجام مي شود، ‏SEO ( Search Engine )Optimization گفته مي شود. ‏www.kaums.ac .ir راهنماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجو ‏از اسپم بپرهيزيد: هدف نهايي شما كاربران هستند نه موتورهاي جستجو مطالبتان را براي بازديدكنندگان خود بنويسيد نه براي موتورهاي جستجو ‏www.kaums.ac .ir راهنماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجو استفاده از Keywordو Description در صفحات ايجاد شده ‏www.kaums.ac .ir 3نماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجو راه ‏ساختار سايت به ساده ترين شكل ممكن حفظ شود يكي از اصلي ترين مشكالت ناشي از استفاده از سايت هاي پيچيده ،به وجود آمدن تله ( ) trapدر سايت است كه موتورهاي جستجو مي توانند در آن گرفتار شوند ( كه البته به جاي گرفتار شدن سايت شما را ترك مي كنند ) ‏www.kaums.ac .ir 3نماي بهينه سازي و افزايش رتبه در موتورهاي جستجو راه ‏لينكهاي ورودي و خروجي فراموش نشود لينكها اصلي ترين و گاه تنها راه ارزش گذاري سايت ها و صفحات از طرف موتور هاي جستجو است. براي موتورهاي جستجو راه ديگري براي اينكه تشخيص دهند يك صفحه چقدر مهم است وجود ندارد. ‏www.kaums.ac .ir لينكهاي ورودي به سايت ‏لينكهايي هستند كه در سايت هاي ديگر به سايت ما ايجاد شده اند كه هر چه تعداد آنها بيشتر باشد رتبه ما نزد موتورهاي جستجو باالتر مي رود ‏هر چه اعتبار سايت لينك دهنده بيشتر باشد لينك او هم از اهميت بيشتري برخوردار است. ‏www.kaums.ac .ir لينكهاي خروجي از سايت ‏اگر سايتي لينكهاي خروجي اش عمدت ًا سايت هاي با رتبه پايين تر باشد، پس خود اين سايت هم احتما ً ال به اين رتبه از سايتها تعلق دارد. ‏لينك دادن به سايت هاي با رتبه پايين تر قدري تاثير منفي در ارزش سايت دارد. ‏به طور كلي مي توان گفت ميزان تاثير لينكهاي خروجي به سايت هاي با رتبه پايين تر تا حد زيادي كمتر از تاثير مثبت لينكهاي ورودي به سايت مي باشد. ‏www.kaums.ac .ir لينكهاي دو طرفه ‏از ديد گوگل وقتي دو سايت با هم لينك دو طرفه دارند به نوعي با هم به اصطالح Affiliateهستند و ارتباط دارند و باال بودن رتبه يكي باعث باال رفتن رتبه ديگري مي شود ‏www.kaums.ac .ir لينك هاي داخلي سايت ‏صفحات يك وب سايت بايد بيشترين لينك ها به صفحه اصلي باشد. ‏فاصله يك صفحه از ريشه سايت مي تواند عاملي در پيدا شدن يا عدم آن توسط موتورهاي جستجو باشد. ‏www.kaums.ac .ir كلمات كليدي سايت ‏يك وب سايت بايد تعداد بسيار محدودي كلمات كليدي را انتخاب و بر روي آنها تمركز كند. ‏موتورهاي جستجو معمو ً ال چگالي همه كلمات در داخل صفحات را مي سنجد و با جدا كردن كلمات مستعمل در زبان ،كلمات كليدي صفحات شما را استخراج مي كنند. ‏كلمات كليدي هنگامي كه در عنوان صفحه ،عنوان مطالب و متن لينكها بكار روند اهميت بيشتري دارد. ‏مهمترين كلمه كليدي هر صفحه بايد در عنوان صفحه بكار رود. ‏www.kaums.ac ‏www.kaums.ac .ir .ir اصلي كليدي براي بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو ‏حداكثر نيازهاي بازديد كننده را برآورده كند ‏كامل بودن مطالب سايت به نحوي كه فرد كمتر احساس كند كه نياز به مطالعه مشابه دارد و سراغ ديگر سرويس ها و مطالب مشابه نرود ‏www.kaums.ac .ir نتيجه گيري: ‏هر چه كاربران در صفحات جستجو بر روي لينك سايت شما بيشتر و بر روي لينك سايت هاي رقيب كمتر كليك كنند تاثير زيادي روي افزايش رتبه سايت شما براي آن مورد جستجو خواهد گذاشت. ‏الزمه كليك هاي بيشتر روي لينك شما اين است كه صفحه شما از ابتداي رتبه از ابتدا رتبه خوبي داشته و در اولين صفحات نتايج ظاهر شود. ‏www.kaums.ac .ir

51,000 تومان