علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

فرآیند تدریس درس ۱۴ فارسی نهم

dars14-farsi14

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند تدریس درس ۱۴ فارسی نهم”

فرآیند تدریس درس ۱۴ فارسی نهم

اسلاید 1: فرآیند تدریس درس سیزدهمفارسی سوم متوسّطه اوّل

اسلاید 2:

اسلاید 3: فرایندتدریس درس چهاردهپیدای پنهاناهداف درسارزشیابی تشخیصیایجاد انگیزهروش تدریسنکات کلیدی درسدانش ادبیارزشیابی تکوینیارائه ی تکلیف

اسلاید 4: آزمون تشخیصی ( فردی)1- معنی واژه ها را بنویسید.( 1 نمره)رخصت ، خرقه ، منجی ، عیش2- از آثار « قیصر امین پور» دو مورد نام ببرید. ( 1 نمره)3- با توجه به بیت های زیر پاسخ دهید. ( 2 نمره) « پرسش تشنگی را تو آبی جوابی ریگ های بیابان تو را می شناسند» « میلاد گل و بهار جان آمد برخیز که عید می کشان آمد » الف) منظور از « می کشان » چیست؟ ( 5/ نمره) ب) مصراع « پرسش تشنگی را تو آبی جوابی » یعنی چه؟ ( 1نمره) ج) در دو بیت چه ارایه هایی وجود دارد؟ ( 1نمره)

اسلاید 5: 4- لحن هر دو شعر درس را توضیح دهید؟( 1 نمره)5- چرا شاعر می گوید: « فصل غریبی سرآمد» ؟( 1 نمره)6- جدول زیر را کامل کنید. ( 1/5 نمره) مصدرصفت مفعولیبن مضارعماضی بعیدماضی مستمرماضی التزامیمضارع اخباریدانستن7- دو هم خانواده برای واژه های« رخصت و عیش» بنویسید. ( 1 نمره)8- نقش واژه های مشخص شده را بنویسید. ( 1 نمره) « نام تو رخصت رویش است و طراوت زین سبب برگ و باران تو را می شناسند »

اسلاید 6: اهداف آموزشیآشنایی با کتاب توحید مفضّل و محتوای آن نشان دادن خداشناسی در آثار ادبیآشنایی با نمونه نثر ترجمه ای در مفاهیم خداشناسیتقویت الهام گیری و تفکّر در طبیعتآشنایی با نقش قید در زبان فارسی

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید