علوم انسانی و علوم اجتماعی ادبیات و زبان

فرآیند تدریس درس ۱۷ فارسی نهم

dars17-farsi9

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرآیند تدریس درس ۱۷ فارسی نهم”

فرآیند تدریس درس ۱۷ فارسی نهم

اسلاید 1: فرآیند تدریس درس هفدهمفارسی سوم متوسّطه ی اوّل

اسلاید 2:

اسلاید 3: فرایندتدریس درس هفدهشازده کوچولواهداف درسآزمون تشخیصیایجاد انگیزهروش تدریسنکات کلیدی درسواژه شناسیارزشیابی تکوینیارائه تکلیف

اسلاید 4: ارزشیابی تشخیصی ( گروهی)1- معنی و مفهوم مصراع ها را توضیح دهید. الف) تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهند. ب) تا زیاده به خودت غرّه نشوی. ج) آری پول ارباب بدی است ؛ اما خدمتگزار خوبی است2- چرا شاعر می گوید: انسان باید دشمن هم داشته باشد؟3- « ویکتور هوگو» کیست و از آثارش چند مورد نام ببرید؟4- با توجه به مصراع های زیر پاسخ دهید. آرزومندم/ نیکان و نیکویی ها به تو روی بیاورند / آرزو دارم دوستانی داشته باشی الف) نقش واژه های « آرزومند و آرزو » را بگویید. ب) نوع فعل ها را بیان کنید. ج) واژه های « نیکان ، نیکویی ها و دوستان » از نظر ساختمان چگونه اند؟

اسلاید 5: اهداف آموزشیآشنایی با نمونه ای از ادبیّات جهان و انتوان دوسنت اگژوپریآشنایی با « نوشته های نویسندگان خارجی و سایر ملّت ها»آشنایی با نمونه ای از آثار و محتوای ادبیّات جهانتقویت دامنه تخیل در دانش آموزانآشنایی با ساختار واژه ها : ساده ، مشتق و مرکّبشناخت مختصری درباره اگزوپری

اسلاید 6: روش تدریسروش های پیشنهادی:کارایی تیماعضای گروه

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید