پزشکی و سلامت مراقبت‌های بهداشتی

فرهنگ ایمنی بیمار (Patient Safety Culture)

Patient Safety

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فرهنگ ایمنی بیمار (Patient Safety Culture)”

فرهنگ ایمنی بیمار (Patient Safety Culture)

اسلاید 1: فرهنگ ایمنی بیماراسم خود را وارد کنید.

اسلاید 2: تاریخچه فرهنگ ایمنیفرهنگ ایمنی اولین بار، به صورت رسمی در سال ۱۹۸۶ توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی، در گزارش حاثه چرنوبیل به کار برده شد.

اسلاید 3: ورود آن به بهداشت و درمانپس از انتشار گزارش موسسه پزشکی ایالات متحده آمریکا در سال ۱۹۹۹ در رابطه با خطاهای پزشکی، ایمنی بیمار به عنوان یکی از اولویت های مراقبت بهداشتی در جامعه آمریکا تعیین شد.بر طبق این گزارش تخمین زده شدکه میزان خطا در ارائه مراقبت سلامت، سالانه منجر به مرگ ۴۴۰۰۰ تا ۹۸۰۰۰ نفر میشود.در سراسر جهان از هر ۱۰ بیمار ۱ نفر تحت تاثیر خطاهای پزشکی قرار می‌گیرد و همین امر باعث شده است که سازمان‌ بهداشت جهانی، ایمنی بیمار را به عنوان یک نگرانی همه گیر معرفی کند.

اسلاید 4: فرهنگبه مجموعه ای از باورها، عقاید و ارزش‌های گروهی افراد گفته می‌شود که در رفتار آنها متجلی می‌گردد.به مجموعه ادراک، شناخت ها و آگاهی های یک گروه مشخص گفته می شود که اعضای آن دارای عناصر شناختی، هیجانی و رفتاری خاص خود هستند.فرهنگ سازمان به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده ایمنی بیمار در بیمارستان ها به صورت مجوعه ای از نگرش ها، باور ها و ارزش های کارکنان در رابطه با ایمنی تعریف شده است که ضرورت، شیوه و مهارت مدیریت ایمنی سازمان را تعیین می کند.

اسلاید 5: فرهنگ ایمنی و فرهنگ ایمنی بیمار«فرهنگ ایمنی» را مجموعه ای از باورها، هنجارها، انگیزه ها، نقش ها و عملکرد های اجتماعی و تخصصی می دانند که موجب کاهش رویارویی کارکنان، مدیران، مصرف کنندگان و عموم مردم با شرایط خطرناک و آسیب رسان می شود.«فرهنگ ایمنی بیمار» به مجموعه ای از باورها، عقاید و ارزش های گروهی افراد گفته می شود که در رفتار آنها متجلی می گردد و نشان دهنده میزان اولویت ایمنی بیماران از نظر کادر درمانی در بخش و سازمان محل کار آنهاست.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید