کسب و کار اقتصاد و مالی

(فصل اول نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس ( حسابرسی پیشرفته)

hesabdari-pish-rafteh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
نکته مهم:اصول،استانداردها و رویه های حسابداری و حسابرسی که در این کتاب عنوان شده لزوماً نظر رسمی سازمان حسابرسی نیست. عناوین این کتاب(والاس)تحت عنوان : نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارتحت نظارت میباشد که توسط خانم وندا،ای،والاس ارائه شده است به سفارش موسسه مالی تاش راس و شرکا در سال 1980 خانم وندا ای-والاس کیست؟ وی دارای درجه دکتری حسابداری با گرایش مالی است.فارغ التحصیل روش شناسی و آمار از دانشگاه فلوریدای آمریکا و عضو انجمن حسابداران رسمی و خبره و حسابرسان داخلی آمریکا و مدرس دانشگاه ها و مراکز عالی معتبر مانند دانشگاه های راچستر،کلمبیا و کرنل در نیویورک،متودیست و ای اند ام در تگزاس و وارتن در پنسیلوانیا در آمریکا،دانشگاه لنکستر و مدرسه عالی حسابداری منچستر در انگلستان مدرسه عالی اقتصاد کپنهاک دانمارک،مدرسه عالی اقتصاد برگن نروژ است.و درحال حاضر مدیر کمیته پژوهش حسابداری و حسابرسی مدرسه عالی ویلیام اندمری و یرجینیا ست.ا ز موثر ترین افراد سال 1970 به بعد می باشد. جوایز اعطایی: -بهترین اثر نوشتاری وایلدمن از انجمن حسابداری امریکا و حسابداران رسمی آمریکا -رتبه برتر آزمون بین المللی -جایزه برترین رساله دکتری از دانشگاه فلوریدا
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
452 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “(فصل اول نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس ( حسابرسی پیشرفته)”

(فصل اول نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارهای تحت نظارت نوشته واندا والاس ( حسابرسی پیشرفته)

اسلاید 1: به نام خدافصل اول نقش اقتصادی حسابرسی در بازار های آزاد و تحت نظارتاثر : وندا ای والاس

اسلاید 2: نکته مهم:اصول،استانداردها و رویه های حسابداری و حسابرسی که در این کتاب عنوان شده لزوماً نظر رسمی سازمان حسابرسی نیست. عناوین این کتاب(والاس)تحت عنوان :نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد و بازارتحت نظارت میباشد که توسط خانم وندا،ای،والاس ارائه شده استبه سفارش موسسه مالی تاش راس و شرکا در سال 1980

اسلاید 3: خانم وندا ای-والاس کیست؟وی دارای درجه دکتری حسابداری با گرایش مالی است.فارغ التحصیل روش شناسی و آمار از دانشگاه فلوریدای آمریکا و عضو انجمن حسابداران رسمی و خبره و حسابرسان داخلی آمریکا و مدرس دانشگاه ها و مراکز عالی معتبر مانند دانشگاه های راچستر،کلمبیا و کرنل در نیویورک،متودیست و ای اند ام در تگزاس و وارتن در پنسیلوانیا در آمریکا،دانشگاه لنکستر و مدرسه عالی حسابداری منچستر در انگلستانمدرسه عالی اقتصاد کپنهاک دانمارک،مدرسه عالی اقتصاد برگن نروژ است.و درحال حاضر مدیر کمیته پژوهش حسابداری و حسابرسی مدرسه عالی ویلیام اندمری و یرجینیا ست.از موثر ترین افراد سال 1970 به بعد می باشد.

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید