سایر تحقیق و پژوهش

فصل پنجم:کودکان با نیازهای خاص

kodakan-khas

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “فصل پنجم:کودکان با نیازهای خاص”

فصل پنجم:کودکان با نیازهای خاص

اسلاید 1: فصل پنجم:کودکان با نیازهای خاص

اسلاید 2: کم شنوا و ناشنواکودکانی که از لحاظ شنوایی اشکال دارند، ممکن است به کلی ناشنوا یا کم شنوا باشند. احتمال دارد ناشنوا به دنیا آمده یا بعد از یادگیری زبان و صحبت کردن، ناشنوا شده باشند. دانش آموزان ناشنوا، یعنی، دانش آموزانی که حتی با استفاده از سمعک، شنوایی کافی و مناسب ندارند و نمی توانند از برنامه ی معمولی مدرسه استفاده کنند .

اسلاید 3: حس شنواییامواجی که توسط ادوات صوتی ایجاد می شوند،به وسیله ی هوا بر پرده ی صماخ می رسد. این امواج تارهای عصبی گوش را تحریک می کند و این تحریکات به مغز فرستاده می شود و بدین وسیله ما صدایی را می شنویم و ارتعاشات مختلف را از یکدیگر تمییز می دهیم .

اسلاید 4: برش عرضی گوش انسانبرش عرضی گوش انسان شامل مجرای شنوایی، پرده ی صماخ، پنجره ی بیضی، پنجره ی مدور، لوله ی استاش، حلزون، عصب شنوایی، کانال ها یا مجاری نیم دایره ای، رکاب، سندان و چکش می باشد.در صورتی که سیستم استخوانی و پرده ی صماخ به گونه ی فعلی وجود نداشت و امواج صوتی مستقیما هوای گوش میانی را سیر می نمود و از طریق پنجره ی بیضی وارد حلزون می گشت، حساسیت شنوایی 30 دسی بل کمتر از حالت انتقال استخوانی بود، که این مقدار نمودار کاهش شدت صوت از یک فریاد بسیار بلند به یک نجوای بسیار ضعیف است.

اسلاید 5:

اسلاید 6: استخوانهای کوچک گوش میانی به وسیله رباط بهم وصل شده است مجموعه استخوان چکشی و سندانی به صورت یک اهرم واحد عمل می کنند و نقطه اتکای این اهرم تقریبا در لبه پرده صماخ قرار گرفته است .سر بزرگ استخوان چکشی که در طرف دیگر نقطه اتکای اهرم نسبت به دسته استخوان چکشی قرار دارد و تقریبا به گونه ای دقیق تعادل را در طرف دیگر اهرم برقرار می سازد به همین لحاظ تغییر وضع بدن ، فشار وارد بر پرده صماخ را افزایش یا کاهش نمی دهد. دسته استخوان چکشی پیوسته به وسیله رباطها و عضله سخت کننده و کشنده پرده صماخ به طرف داخل کشیده می شود .این امر موجب می گردد تا ارتعاشات صوتی که به هر قسمت از پرده صماخ وارد می شود به استخوان چکشی انتقال یابد ، در حالی که اگر پرده صماخ شل بود این چنین عملی رخ نمی داد

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید