فلسفه نوآوری
اسلاید 1: فلسفه نوآوریدکتراحمد حائریاندانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزدبی نام تو نامه کی کنم بازای نام تو بهترین سر آغاز
اسلاید 2: فرآیند کسب اندیشه ای خلاق و تبدیل آن به محصول، خدمت و یا یک روش عملیاتی جدید (رابینز، 1998) نوآوری سازمانی عبارت است از: قبول یک ایده یا رفتار که برای صنعت، بازار یا محیط عمومی سازمان تازگی دارد (ال دفت 1998) تعریف- نوآوری، نوآوری سازمانی
اسلاید 3: نیاز به نوآوریهرم نیازهای مازلووالاترین درجه انسانیتبالاترین و برترین نیاز انسان
اسلاید 4: خود شکوفایی: گرایش انسان به رشد و تکامل از یک وضع ساده به وضع پیچیده، از وابستگی به استقلال، از قالبی بودن به انعطاف پذیری توانایی نیرومند ذاتی موجود در هر فرد که موجب شکوفا شدن استعدادهای مثبت گرددبطوریکه بتواند با محیط اطراف و زندگی خود به بهترین نحوه ممکن تطابق یابد و با تحمل ضربات سنگین سعی در بهبود روش مقابله خود با مشکلات بنمایدشکوفایی- خود شکوفاییشناخت خلاقیت ها و استعدادها
اسلاید 5: کمال جویی و میل به تعالی وجود خلاقیت ذهنی نیاز به حل مسایل و مشکلات لزوم سازگاری با شرایط جدیدنیاز به نوآوریدر جوامع سنتی با ساز و کارهای ابتدایی و روابط غیر پیچیده و روند کند تغییراتجوامع سنتینیاز فردی
اسلاید 6: اگر نوآوری نبود، انسان هنوز غارنشین بود!
اسلاید 7: نیاز به نوآوری نیازهای سیستمیانقلاب صنعتیضرورت تولید مداومعصر جدید
اسلاید 8: وابستگی عمیق امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به یکدیگرنگرش سیستمی (نظام مند)ظروف مرتبطهآموزش- وجه ضروری و مشترک
اسلاید 9: پژوهش- مسیر توسعهنوآوری-حاصل پژوهشنوآوری- نیاز مستمر پژوهش- فرآیند مستمرتوسعه- حاصل مستمرتوسعه- نیاز مستمرپژوهش- فرآیند مستمرنوآوری- حاصل مستمر
اسلاید 10: نظام آموزش پزشکی نظام ارائه خدماتمدل سلامتBio-medicalBio- psychosocialارتقاء سلامت جامعه
اسلاید 11: Science Oriented Medical Education Discipline Oriented Medical Education Community Oriented Medical EducationMedical Education
اسلاید 12: نوآوری در آموزش: فکر و برنامه جدید، مقررات و ضوابط جدید، روش های جدید ابزار جدید، نیروی انسانی جدید، محتوای جدید.... نوآوری آموزشی: دگرگونی یا تغییر در جهت بهبود کیفیت آموزش است. این تغییرات در حوزه برنامه درسی می تواند در محتوا، روشهای آموزش، شیوه های ارزشیابی و..... باشدنوآوری در نظام آموزشی: کوشش های آگاهانه و هدفداری است که برای ایجاد تغییر در نظام آموزشی در جهت بهبود بخشیدن به نظام موجود به عمل می آید. تعریف- نوآوری در آموزشپژوهش در آموزش- ارتقاء سلامت جامعه
اسلاید 13: به راه بادیه رفتن به از نشستن باطلکه گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشمممنونم،خسته نباشید
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.