صفحه 1:
فنون آموزش 3

صفحه 2:
EZ, imam REZA as) Www.tesvan.wer /

صفحه 3:
هدف آموزش بهداشت ترغیب مردم( گروههای هدف) به اين که: بخواهند سالم باشند. «بدانند چگونه سالم بمانند. 1 eh ۳۰ Sen ‏ا‎

صفحه 4:
تحقق این اهداف نباز مند؛ تشويق مردم به مشاركت در برنامه ريزى و اجراى مراقبتهاى بهداشتى اوليه. توجه و درك صحيح از فرهنك جوامعءشيوه زندكى و مهار تهاى زندكى آنها و برهيز از بيش داورى و نقش ‎SON Cr ipo‏ 0520 برقرارى ارتباط خوب با مردم كه تبادل اطلاعات و افكار را بطور واضح و روشن ميسر سازد. ‎tee terete‏ 30

صفحه 5:
مشاركت: " شركت فعالانه افراك .كروهها و جامعه همراه با كار كنان بهداشتى در تصميم كيرى :برنامه ريزى و همكارى در ا ا 2 ا 200 ‎A ne Spree) epee‏ ا

صفحه 6:
تكنولوزى: technologia ON eee eS Se 5 g0T & Kota 3995 9

صفحه 7:
جیمز براون: ا لت يادكيرى و آموزش بر اساس هدفهاى مشخص و نتايج تحقيقات در زمينه هاى ياد كيرى انسانى و ارتباط و همجنين به كار كرفتن مجموعه اى از منابع انسانى و غير انسانى به منظور ايجاد آموزش موثرتر

صفحه 8:
ee: ‏روس مناسب از دیدگاه پروفسور دیوید ورنر‎ آیا و سیله با روش خاص مورد استفاده ما برا ۱ or or err ree nl ‏کنند؟‎ Sn ee ae (ETS) es re ‏مى كند؟‎ آيا اين وسيله (روش) ارزان و موثر است؟ عردم بحل ستفاده مى ى دارند كمكك 17

صفحه 9:
eS) ters SES By See ‏اطلاعات و توصيه هاى ما تا جه حد ممكن است مورد‎ * ‏قبول واقع شود و در شرايط خاصى كه كار كنان‎ ‏بهداشتى در آنجا كار ميكنند مور استفاده قرار كيرد؟‎ ‏چگونه ممکن است بر سلامت مردم تاثیر گذارد؟‎ * ‏سيس قبل از ارايه هر كونه توصيه به مردم حقايق زندكى‎ ‏آنها مشاهده کردد.‎

صفحه 10:
eS) ters SES By See ‏اطلاعات و توصيه هاى ما تا جه حد ممكن است مورد‎ * ‏قبول واقع شود و در شرايط خاصى كه كار كنان‎ ‏بهداشتى در آنجا كار ميكنند مور استفاده قرار كيرد؟‎ ‏چگونه ممکن است بر سلامت مردم تاثیر گذارد؟‎ * ‏سيس قبل از ارايه هر كونه توصيه به مردم حقايق زندكى‎ ‏آنها مشاهده کردد.‎

صفحه 11:
PORN Led Ste ۱ ee re Dn) از تكنولوزى مناسب(ارزانءموثرءقابل قبول ‎feed] Reine) even] | Cede‏ ‎ee) ie Ore peers | er USN Urn)‏ | ل م

صفحه 12:
برزش بهداشت برای ارتقاء سلامت. برقراری ارتباط بهداشتی

صفحه 13:
با استفاده از تکنولوژی آموزشی بادگیری: سریع تر ‎shy‏ # ۱ می شود.

صفحه 14:
re ‏آموزش دهنده باید‎ ‏برنامه آموزشی خود را‎ ‏طراحى . اجرا و ارزشيابسى كند.‎

صفحه 15:

صفحه 16:
CONSULTING : ‏مشاوره‎ مشاوره یکی از کارامد ترین روشهای آموزش بهداشت ‎RR OS ee ee rot‏ ل مشاوره به معنی همکاری کردن و رای و نظر دیگری را در ‎pom ter nce‏ در طی مشاوره مشکل مورد تجزبه و تحلیل قرار گرفته و راه ‎ec‏ ا ا ا كار مشاور حدادت ‎١‏ 33+ : است نه زور و توصيه .

صفحه 17:
هدف از مشاوره در آموزش بهداشت : تفت هس نما رمع 3 ۳ سلامت

صفحه 18:
هه هه لك مشاوره خوب ؟ 00 ly agua an slate aes ‏كا ا‎ ap Cry [ES ‏در صورت نیاز راهنمائیهای لازم را ارائه دهد.‎

صفحه 19:
كار مند بهداشتى 3 "حين بازديد از منازل و بيكيريها "حین انجام مراقبتهای بهداشتی “در هنكام ۳ خدمات به 090052

صفحه 20:
مهمترین ویژگی مشاوره: گوش دادن و توجه كردن به صحبتهای طرف مقابل است.

صفحه 21:
ZS ‏ویژگیهای یک مشاور خوب‎ ‏سلامت روانى واجتماعى داشته باشد.‎ ‏توانايى استدلال و درك وفهم مطالب راداشته به راحتى و‎ 00 ese Was) ‏به انسانها و حل مشكلاتشان علاقمند باشد.‎ ‏انعطاف يذير و صبور باشد و كسى را به تبعيت از خود مجبور‎ صميمى و مهربان و رازدار باشد و به ديكران احترام بكذارد ‎RL eee BLAS)‏ ل ال ‎Reno Se rel a‏ ا 0 امكانات جامعه داشته باشد.

صفحه 22:
5 an ‏ویژگیهای یک مشاور خوب‎ 1 eer SE RCS arte) ‏حضور ذهن داشته باشد وبتواند سوالات دقیق ومناسب را‎ * ‏بموقع مطرح نمايد.‎ ‏به كسب علم و دانش علاقمند باشدوبكوشد در جريان‎ * ‏جدید ترین مطالب علمی رشته تخصصی خود قرار گیرد.‎ ‏در برقرارى ارتباط با انسانها مجرب باشد و تحمل شنيدن‎ * ‏مطالبى را كه خود به آنها معتقد نيست داشته باشد.‎

صفحه 23:
روش سخنرانی: 76ا601.] ۴ سخرانی نت است که لد رن ور ند ‎Repay‏ ‏را با سخن خود قانع و برای اجرای مقاصدی که ‎ACW Smee ce) Bee en eB)‏ سخنرانی هنری است که همه کس به آن نیازمند است وكسانى كه با مردم سرو كار دارند محتاج ‎ace Pe Be renee‏ SEM HEEB) SI

صفحه 24:
- فعاليت اصلى آموزش ارائه اطلاعات باشد. م ا 0 - اطلاعات فقط براى ياد دارى كوتاه مدت مورد توجه باشند. - اشتیاق شدیدی از سوی یادگیرندگان به موضوع وجود دارد. - مقدمه ای برای آغاز فعالیت یادگیری عرضه شود و فعالیت اصلی با روش دیگری دنبال گردد.

صفحه 25:
sol [ و دقيقه . حداكثر زمان برسش و باسخ در يايان جلسه: 6؟-١٠‏ دقيقه . * برسش و باسخ در كروههاى بزرت: در يايان جلسه بصورت فردى

صفحه 26:
در سخنرانى جه نكاتى را بايد رعايت نمود؟ ‎a ecm pC ee)‏ ا ل ل 0 1ن سخنرانی يا تدریس مور تر گردد سخنرانی را می توان برای هر " كروه بزركك و كوجك , متوسط انجام داد. ‎Se‏ الات گروه متوسط ۳ گروه بزرکت ۰ تا ۱۰۰ نفر ‏ی ‏ا ‎ET SPOOL ee‏ ۵ متر باید باشد . ‎0 ‏ل‎ Se

صفحه 27:
سازماندهى خوب در تداركك يكك ۷۳ ۱ 8 ۱ یادداشت داشته باشید؛ از نکات مهم لیستی تهیه نمائید. 2 es Ree ry eee Rev NRT Cpe SE Mere le ore arr) * از ضرب المثل ؛روابات؛ افسانه؛ داستان؛آیات و روایات؛ لطایف ‎Reese‏ نتايج يزوهش هاى موردى در زمينه سخنرانى را ارائه نمائيد. استوار و مصمم بوده و از نظر ظاهر ؛تمیز و مرقب باشید. ۱

صفحه 28:
سازماندهى خوب در تداركك يكك ۱۳ Se SPIO CS ern Bene we eis oS ‏برورش دهيد.‎ ‎ey)‏ ا ا ‎een Ree Bona‏ ال لل كت نشماريد. ‎ela i oh to ae ps‏ وأا ‏حاضرالذهن وسريع الاانتقال باشيد وسعى كنيد هر كزغفلت وفراموشى برشما ‎ee)‏ ا ۱ ‎ey eye ae lee‏ ا ا ‎Ber eve oor‏ ‎eS) Bee tee Co Ne Mad Oat ed ‏تقدم و تا خر مطالبی که قصد بیان آنها را دارید. به خاطر بسپارید.‎ ‎

صفحه 29:
۳ ee en تمام توجهات خود را روی شنوندگان متمرکز نموده و میزان علاقمندى انان به موضوع سخنرانى را افزايش دهيد. ee ea eee ‏ل ا‎ ene ‏فرا دهيد.‎ oS TPge Pera fee Pan eed Frcs Cares es ng TIPrIR ] ‏تمرین » علاقه و جدیت در کار حاصل میگردد.‎ ميل به سخنرانى و خوب حرف زدن داشته ياشيد. سخترانى را خوب تهيه و تنظيم نمائيد و مطالب سخنرانى واضح و روشن باشد.

صفحه 30:
أدامه ال ا ل ا ار ا م ‎Sy kes eee eres omer Pa py crure‏ 1۱ آنها قائل شويد. ا ا ا ال اك 5د لل 200 0 * سکوت ۳ دلیل بر موافقت یا فهمیدن مطالبی که میگوتید نيست و تائيد مطالب از طرف تعداد معدودى دليل بر درك كامل همه افراد كروه نميباشد.

صفحه 31:
Pe ‏اا‎ " بوسيله برسش و باسخ و با استفاده از روشهاى مختلف آرزشیایی جلسات ‎es) OL‏ كت ۱ ‎ede Ole‏ : مخاطب با اطلاع ‎Paco ۶1‏ 0 بايان جلسه از زبان سخنران بشنودء خود را آماده دریافت محتوا خواهد کرد. بدون این ۳ 20000 م ذهن شنونده ‎reer PS ery)‏ ل منطقی اجزای بحث خواهد شد.

صفحه 32:
مکان سخنرانی باید مناسب باشد. ake lp Roy ere ee ‏سرما و گرما » دیدن سخنران» شنیدن‎ ۱ ‏ا ل‎ ‏ل بو سس‎ 00200202000 ‏وضعیت صند ليها و9‎

صفحه 33:
رما مرا اما ان * از نظر تداخل نداشتن ساعت سخنرانى با ساير وقايع جامعه. tet eR ROE ete ‏وال‎ ‏ان‎ و للك وت ار لت فا

صفحه 34:
و " کل صحبت در هر نوبت در گروههای غیر رسمی و مقاطع ابتدائی و با احتساب نمایش مواد و وسایل ما ا ال ا ۱ * در کروههای رسمی و مقاطع بالاتر تحصیلی این میزان ۱

صفحه 35:
از فنون سخنرانى (فن بيان) و برقراری ار تباط متقابل و کامل با شنوندگان اطلاع داشته باشد.

صفحه 36:
Group DiSCUSS10N 348935 Cow یک روش اموزشی ارزشمند: ب شرك كستدكان فرعت ماوى راك يان إزاناته وماذله افکارداده می شود : " در موضوعات بحث همه اعضاى كروه بطور مساوى مشاركت دارند . " این روش یک نوع فرآیند تفکر جمعی برای حل مسائل است . 0 گذاشتن فکرها و تخصصها حل می گردد .

صفحه 37:
نکات: ا 0 ‎press te) Bean See)‏ تم ‎Pou‏ ا ‎Bree on Cn Roe Sarre erm eines nes‏ قابلیت اجرا: در گروههای رسمی و غیر رسمی کوچک .

صفحه 38:
نکات؛ انتخاب اعضا بر اساس طبقات ...؟ جلب تمايل اعضاء براى شركت در جلسه معرفى اعضاء به يكديكر صحبت نكردن بيش از حد رهبر ‎Pernt BY eee Re eee Me es‏ تشویق اعضاءبه اظهار نظر ا ‎(eee eis FP‏

صفحه 39:
نكات: * کمك گرفتن از اعضاي مطلع براي انتشار پیام ‎sno) Cra Be ie‏ 6 * برگزاري بحث خصوصي با افرادي که کمتر یا ‎et Mee CONE | err)‏ ‎eee eo ep L Ee ae ee‏ ۷ بحث ‎tee‏ سر

صفحه 40:
بارش افکار : مربی در ابتدا سوال را مطرح -تمام افراد عقاید خود را اعلام - نظریات بدون ۳ شده -در يايان پس از گرة تمام افراد ‎Fe er eee ce CO Pe EON to) Ro] CCI nw Oma E TO Ce‏ اضافه مى شود. 1 زمانی ثمربخش است که اعضاء گروه درباره مسئله اطلاعات زمینه ای داشته باشند. 1 2 Ne as Ce ren eno ee nea ee Pepe ent SS Sea Hoy Pee roe ase ree error ie cre ‏مشابه و غیر عملی حذف و اندیشه های باقیمانده را از روش بحث گروهی زیر‎ Bet ne eer Ce

صفحه 41:
eed per eae ea ene eae ‏اعضا داده مى شوداز آنهاخواسته مى شودكه ابتدا در كروه‎ 0 ‏ا‎ IEP ae Cel Ser) etre Tore SPP PETS IN oN ae errs ‏افراد كم رو نيز ابراز عقيده مى كنند.‎ "

صفحه 42:
‎ee kee!‏ و ‏* تقسیم گروه به دسته های کوچک- بحث در مورد موضوعی خاص -نهایتا یک نماینده از هر گروه نظرشان را به مابقی گروهها و مربی ارائه می دهد. ‏م ‎Pe RO SRC CEOS‏ م افراد كم رو وجود دارد.

صفحه 43:
01 ب با شركت همه اعضاى كروه و مربى بحث بزركى به راه مى افتد كه همه مى توانند از نظرات هم مطلع شوند. * در لین اال تسكن ال له اناري تست را لمجتت ريه رد بگیرند و فرصتی برای ابراز عقیده دیگران باقی نماند. ا ا ا ل ا ا ا ل 0

صفحه 44:
گروه نجوا 1 2 دقیقه به آنان فرصت می دهد تا عقاید خود را بیان نمایند مربى اهداف خاص خود را تعيين مى كند و توضيح مربى بايستى ل | ee ee as) ‎OP PEC‏ عقا نام كتن

صفحه 45:
سمیوز یوم 5۷۱0۵05111 : عبارت است از كاربرد و ارتباط دادن تخصصى هر نوع موضوع که توسط تعدادی متخصص , مطالب و نظرهاى مختلف در مورد ان ارائه شده واز 0 6 0 0 ‏ا‎ ‎0 BPs Ree wel

صفحه 46:
3۳۰۱۵23 =) nlel wee pe) در ارتباط با آموزش يا موقعیتهای آکادمیک استفاده مى شود. ا ل 230 و دپارتمانهایی که ‎eee ie‏ اورى تجربيات هستند .مى باشد . شبيه سخنراني است ولي تفاوتهابي دارد .

صفحه 47:
در سطح بالاى علمى بركزار مى شود و در أن شخص كنفرانس ‎epee)‏ ا ا ا ل ل 1ك ‎ue‏ ا ل ا ‎PCD CLG eRe StS CCE Se ICSE MC SENET ‏مشترك انجام مى شود.‎ ‏مدت زمان ارائه يك كنفرانس حداكثر ‎4١‏ دقيقه ( مدت زمان يىك أ 1010000 +1 نان ‎Ou‏ د سام الث

صفحه 48:
سمینار 56710۲ يك روش آموزشی مناسب در موسسات علمی می باشد . ‎eae‏ ا رن اك فردى ويا كروهى به آن دست يافته اند نظرات خود را ارائه مى 57 سنا رها فيه كدان ها هستد با این تفاوت که در سار چند سخنران حضور داشته و نتایج بررسی های انجام شده و رويكردهاى جديد و تازه هاى علمى تخصصى در رابطه با ابعاد ‎cn Dy rereae te‏ 1

صفحه 49:
Fa exo AL RD ۱ بعنوان مدیر يا مجری ( کارشناس مجری) است که دور میزی نشسته و در خصوص همه جوانب موضوع بحث می کنند. | داده . موضوعات بحث و زمان و مکان برگزاری را به متخصصین اطلاع دهد ل ا ضمن 0 ۲ 1

صفحه 50:
فوروم ( مناظره ) ۲۵۲۱۲ : ا ال | ا ا ا ال ل ا ا م دارئد.. فوروم را می توان در پایان سخترانی » سيميوزيوم إيا يانل اجرا ‎e‏ ا ل 0 فوروم زمانى يركزار می شود که در مورد ایده ‎٠‏ موضوع يا ‎SNe‏ ا ا ل 01 ‎Score‏ ا ‎Cite Say‏ وه ‎Bae Oe ee Sere me eee comet o)‏ ‎ete eae el Me REED Lee‏

صفحه 51:
arta a Shop ‏کار گاه آموزشى‎ * يكى تا ۳ ‎Cul‏ 4 99 آن تعدادی از افراد با تجربه و مسئول همراه با تتبی چند از کارشناسان و مشاوران در زمان معینی کرد هم آمده و ۱

صفحه 52:
از خواص مهم کار گاه مشاركت فعال تمام فر ا كيران حاضر در كاركاه ۱ فراكيران فراهم مى شود .

صفحه 53:
507 0 1 ‏ا‎ EM) 0 ON CaO CO BE ee IE ar nag ea 5 5 ce ‏د‎ 2s ‏بحث در گروههای کوچک و فعالیتهای دیگر پیش بینی می شود . از رایج‎ ‏ترين روشهاى مورد استفاده در كار كاه بحث كروهى است . در بحث‎ ق 00 را دارند و راه حل نمی دهند و سخنرانی نمی کنند . ۱ از ۶ ماه قبل و ۶ ماه بعد باید کار شود بعداز کار گاه ارز ل مى شود .

صفحه 54:
پرسش و پاسخ(روش سقراطی) 9 علاوه بر تحريك به مطالعه و حضور ذهن هم براى مربى و شركت كنند كان امكان ياد ورى مطلب را فراهم مى كند. ‎-١‏ سوالات دوره اى : سوال در مورد موضوعاتى كه به هم ‎Aen TORT ae wets Ee)‏ ‏۲- حل مسئله : طرح حل مسئله در کلاس وقت گیر است و از سوئی ا گر مربی اطلاعات صحیحی درباره پاسخ مسئله نداشته ‎ed, emer)‏ |

صفحه 55:
شیوه های نمایشی -آموزشی ا ۱ ۰ ایفای نقش ۳۱۵۷۱۳9 50۱ و ‎ig Ie‏ ناویا ‎Carnival ‏کارناوال‎ - ‎6۱0۵86۲۲۵۲۱۵۳ ) ‏راهبیمایی ( تظاهرات‎ ite A ‎ple Tit Mea NAG Oe, |

صفحه 56:
1 ایجاد یا تغییر نگرش - جلب توجه و حساس سازی - مهارت آموزی - اعلان و تبلیغ خصوصا در بسیج های ‎nee E ol‏ ا ا ا م گذاری و جذابیت بیشتر می توان تعدادی از شیوه های ا 0

صفحه 57:
عالم صحنه نمايش است و انسانها بازیگران این صحنه اند.

صفحه 58:

صفحه 59:
مراحل نمایش عملی اشیای واقعی را به وضوح نشان 0 رای امین از درک رو دز * نمايش را مرحله به مرحله و به 0 * هنكام ارائه نمايش عملى ۳ موضوع و مهارتها را شرح دهید. 20 ا انجام دهد. ار ۳ در مود نمايش ‎ee‏ 7 ‎rey)‏ ‎oop‏ انجام نمايش را به همه كروه بدهيد. ‏نمايش كروه را ببينيد وهدايت ‏ین هرک زرح وه را در كراب واقتى نيزن

صفحه 60:
شيوه اى دليذير براى اشتراك دانش و مهار تهاست . ۱ " در كروههاى كوجك قابل استفاده است . * جريان واقعى انجام دادن يك فعاليت را بصورت تثورى و عملی به گروه می آموزد.

صفحه 61:
دراین روش از مدارک ‏ اشیاء واقعی و عکس و پوستر استفاده می شود ‎y oale ploy y ltl‏ رت م 1 Mess T2) ergo eae ON err BEE Ee ed)

صفحه 62:
۱ ا ا ا ا اك زندكى و مشكلات است و در واقع تمرينى براى كسب مهارت به ويه ارائه كنند كان مراقبتهاى بهداشتى است . " دراين شيوه موضوع وشخصيتهاى مورد نظر را براى بازيكران شرح مى دهيم و بازيكران خود كفتار و حر كات لازم را مى سازند.ولى ممكن است بخاطر ويزكى هاى اين روش به عنوان يكك روش آموزشى توسط فراكيران جدى كرفته نشود.

صفحه 63:
FOES Ie ae Sie te se 1 wey زمند ابزاری است که - پس از نمایش بازیگران و افراد گروه به بحث می پردازند پیرامون موضوع- شخصیتها و عکس العملهای درست و نادرست | IIe SCO SB ISS Se Tey ie 0

صفحه 64:
اين روش به ما كمكى مى كند كه: " ارزشها و تكرشهاى خود را ارزيابى نمائيم. ‎pee cae ate‏

صفحه 65:
Gj در گروههای کوچک و متوسط ۲۰ دقیقه وقت لازم است. پس ‎ie‏ ۲۰-۰ دقیقه به بحث اختصاص می ‎BS‏

صفحه 66:
توقف:00 5 - بازیگران مشکل را حل نمایند - دچار توهم و اشتباه شده از حل مشکل دور شوند ۱ - به جنبه های دیگر پرداخته شود MOOS 5 Oey se

صفحه 67:
eS : PAVILION olS ts Les 0 deen yee) Sen) Se.) Oy I oe) Cae] CSE PO) eI es ee Ce ‏ا ار‎ ee SS i ‏ل‎ red | SI adel ete Te Da) mere ‏ا‎ Fo Teo Ce) ‏مختص بهداشت باشد.‎

صفحه 68:
نمایشگاه ۳۸۱/۲۱۲0۱ : * در ب رگزاری نمایشگاه از تعدادی رسانه های دیگر مثل فیلم یی ‎ec pail) ped oD JES‏ ده ی رد " وسايل مختلف نمايشكاه باعث جلب توجه مردم شده » ياد كيرى را آسان مى كند . ۱ SNES S| ae ee ede) ‏ا آموزش‎

صفحه 69:
نمایشگاه ۲۱10۱۱ ۳۸۷: ۱ ee ie ی( ‎Ree er ee hr er)‏ Re ORL Bn SiC SL " وسایل را به طور منطقی چیده و آنها را شماره ‎Pee ee er ee be ene]‏ باید ببینند. ce ll de al el nel eel ene om

صفحه 70:
نمایشگاه ۲۸۷۲۱۲۵۲۱ : و ‎A ee. ey he‏ توضيح روشنى براى هر بى مهيا كنيد.راهنما؟ | ل ل ‎ee‏ ‏002000 ‏" مسابقه نقاشى .بخش فيلم. بيام صوتى

صفحه 71:
راهپیمایی ( تظاهرات ) 06110051۲31100 طبقات مختلف مردم هم شركت كننده و هم تماشاجى برنامه مى باشند . ‎CR Te Ys ded)‏ ل ل ار ا در نقاط مركزى و خيابانهاى اصلى و يرتردد انجام مى شود . بمنظور جلب توجه , تبليغات , ايجاد تغيبر در تكرش و حساس سازى جامعه نسبت به موضوع انجام ميكيرد.

صفحه 72:
eee ‏ا لا‎ ۱ ‏جنبه حساس سازى و تبليغى را به فراوانى در بر دارد‎ ‏و‎ ‎1 creas) Ee ‏ا‎ Pome Peer kon ne ot 526 2 0 ‏ل ا ا‎ er ere . ‏باشد‎ ‎|

صفحه 73:
:Drama — Play( js) abate Pe) eel eS) SMS) BT ee ra care) Cia ‏مى كند و نشان دهنده زندكى مردم مى باشد و تماشاجى را‎ ‏وادار مى كند بررفتارها و تكرش و ارزشهاى خودشان توجه‎ * نمايشها براى كروههاى بزرك ‎١‏ جرا مى شوند و هدف بوششن همه افراد جامعه است .

صفحه 74:
ee eel a eC ae al ‎Geer 0‏ 200100001000 میان پرده ( میان برنامه با پیش پرده) کمتر از ۱۰-۱۵ دقیقه زا کمتر از ۳۰-۶۵ دقیقه ‏1 کمتر از ‎٩۰-۱۲۰‏ دقیقه

صفحه 75:
در آموزش بهداشت از نمایش بلند کمتر استفاده مى شود. استفاده از نمايش در برنامه هاى ‎esr‏ بهداشت می تواند موجبات تغییر رفتار را فراهم نماید .

صفحه 76:
مطالعه موردی ems ep AB re I ey eS eer ae ‏ا‎ ee) oe nen ey SMC re Wes EL " مطالعه موردى را مى توان با استفاده از كزارش يا يك خبر با استفاده از روزنامه » مجله يا كتاب شروع كرد.

صفحه 77:
بازديد از محدوده در مواردى كه امكان بازسازى شرايط و موقعيتهاى واقتى در كلاس وجود ندارد در ابن موارد بهتر است اطلاعات را از مشاهد مستقيم در خارج از كلاس كسب كرد. ل و ا ‎ROG SO‏ Le TDL LUM Meri meer) يس از بازديد هم وقت براى بحث درباره مشاهدات اختصاص 0

صفحه 78:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان