کسب و کارمهارت‌های شخصی

فهرست انجام کارها To-Do Lists

صفحه 1:
فهرست انجام کارها To-Do Lists ۱۸۵۲ 5

صفحه 2:
عنوان نوع مراحل استفاده موضوع Le ‏پیچیدگی‎

صفحه 3:
ae ree otal ale Seu eae noe =. باعت مت ۳ ‎Hie‏ ادر 3 كردي

صفحه 4:
0 7 1 ا ۳ د فهرست کار تهه شده و در آن سعى ميشود ذا ائرات أبن زياد بودن وطايت 1 اد امد بی اهمیت ‎ante‏ ی بعدی مو؟ ‎ee‏ میا ‎xl oS 3 1‏ یکی | ‎Se i‏ سر ار اس ده از

صفحه 5:
7 ie معایب فهرست انجام کارهای اولویت بندی شده, یکی از مهم ترین ابزارها برای داشتن بیشترین اثربخشی در شغل و وظایف فردی است. به کمک این ابزار میتوان مطمئن بود که: هیچ یک از وظایف مهم و ضروری فراموش نخواهد شد. *بر فعالیتهای مهم متمرکز بوده و از اتلاف وقت در فعالیتهای وقت گیر جلوگیری می شود. *در رویارویی با وظایف متعدد و بی اهمیت, استرس ایجاد نمی شود. ءبرای استفاده از اين ابزار از الگوی نشان داده شده استفاده کنید. فعاليتها را در آن وارد کرده و بسته به میزان اهمیت از 1 (بیشترین اولویت) تا 6 (کمترین اولوبت) به آنها امتیاز بدهید. در نهایت کار خود را با بالاترین وظایف فهرست شروع کنید. اين وظایف معمولا مهمترین و پرمنفعت ترین وظایفی هستند که باید انجام شوند ‎oul‏ ابزار, فهرستی از اقدامات متمرکز و برنامه ریزی شده نیست. . علاوه بر اين اغلب جزییات اجرایی کارها در اين فهرست نادیده گرفته شده و یا حذف می-شود. ‏با استفاده از اين ابزار. فرد حس میکند که بهره وری فردی او افزایش یافته و یک مدیربت زمان موفق را اعمال کرده است. او به تدریج به فردی موفق در شغل خود تبدیل خواهد شد. به وسیله فهرست انجام کارها. وظایف سازماندهی بهتری خواهند داشت و اعتبار فرد بیشتر ميشود. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 6:
a KK

صفحه 7:
برات کسی اطللاعات بیشدر به یایب ام حه تور مره 2 MGt Is

رایگان