صفحه 1:
فهرست انجام کارها
To-Do Lists
۱۸۵۲ 5
صفحه 2:
عنوان
نوع
مراحل استفاده
موضوع
Le
پیچیدگی
صفحه 3:
ae
ree
otal ale
Seu
eae
noe
=.
باعت
مت
۳
Hie
ادر
3
كردي
صفحه 4:
0 7 1
ا ۳
د فهرست کار تهه شده و در آن سعى ميشود ذا ائرات أبن زياد بودن وطايت 1
اد امد
بی اهمیت ante ی بعدی مو؟
ee میا
xl oS 3 1 یکی |
Se i سر ار اس ده از
صفحه 5:
7
ie
معایب
فهرست انجام کارهای اولویت بندی شده, یکی از مهم ترین ابزارها برای داشتن بیشترین اثربخشی در شغل و
وظایف فردی است. به کمک این ابزار میتوان مطمئن بود که:
هیچ یک از وظایف مهم و ضروری فراموش نخواهد شد.
*بر فعالیتهای مهم متمرکز بوده و از اتلاف وقت در فعالیتهای وقت گیر جلوگیری می شود.
*در رویارویی با وظایف متعدد و بی اهمیت, استرس ایجاد نمی شود.
ءبرای استفاده از اين ابزار از الگوی نشان داده شده استفاده کنید. فعاليتها را در آن وارد کرده و بسته به
میزان اهمیت از 1 (بیشترین اولویت) تا 6 (کمترین اولوبت) به آنها امتیاز بدهید.
در نهایت کار خود را با بالاترین وظایف فهرست شروع کنید. اين وظایف معمولا مهمترین و پرمنفعت ترین
وظایفی هستند که باید انجام شوند
oul ابزار, فهرستی از اقدامات متمرکز و برنامه ریزی شده نیست. . علاوه بر اين اغلب جزییات اجرایی کارها در
اين فهرست نادیده گرفته شده و یا حذف می-شود.
با استفاده از اين ابزار. فرد حس میکند که بهره وری فردی او افزایش یافته و یک مدیربت زمان موفق را
اعمال کرده است. او به تدریج به فردی موفق در شغل خود تبدیل خواهد شد.
به وسیله فهرست انجام کارها. وظایف سازماندهی بهتری خواهند داشت و اعتبار فرد بیشتر ميشود.
صفحه 6:
a
KK
صفحه 7:
برات کسی اطللاعات بیشدر به
یایب ام حه تور مره
2
MGt Is