معماری و عمرانکسب و کاراقتصاد و مالیعلوم مهندسیمنابع انسانی و مشاغلسایرتحقیق و پژوهشفروش و بازاریابیمهندسی شهرسازی

قالب 4در یک:2 پایان نامه،1 قالب بیزنسی و یک قالب انیمیشن دار

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۶۹ اسلاید پکیج فوق العاده و ارزشمند ۵ پاورپوینت جذاب و حرفه ای در یک پاورپوینت گردآوری شده است.با توجه به زیبایی پاورپوینت های موجود شما از خرید سایر پاورپوینت های متفرقه با قیمت بالاتر بی نیاز خواهید شد.این خرید یکی از بهترین خریدهای شما خواهد بود.

hassan shabani

صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
0 35 جهت تعویض عکس ها ابتدا روی عکس کلیک راست نموده و بر روی گزینه

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:
0 0 os ۳ ۱ sl ill

صفحه 8:

صفحه 9:
روش هایی که در گرد آوری تحقیق پیشرو استفاده کرده ايد را بنويسيد روش هایی که در گرد آوری تحقیق پیشرو استفاده کرده اید را بنویسید روش هایی که در گرد آوری تحقیق پیشرو استفاده کرده اید را بنویسید XK روش هایی که در گرد آوری استفاده کرده ايد را بنويسيد

صفحه 10:
قلمرو پژوهش و روش گردآوری اطلاعات

صفحه 11:
جامعه اماری روش نمونه 2

صفحه 12:
Sample Size هر جه حجم نمونه بزركتر باشد. ميزان اشتباهات در نتیجه گیری کاهش می‌بابد و بر عكس. حجم نمونه ارتباط بسيار نزديكى با ازمون فرضيه يوج (صفر) دارد

صفحه 13:

صفحه 14:
پایایی پژوهش به روش ‎“GIT‏ | (Cronbach, 1951. p. 299) BN Ve

صفحه 15:
روش تجزیه و تحلیل . اطلاعات عنوان چارت mSeries 2 mSeries 3 إرى د ‏ 6

صفحه 16:
د 000 ها > هش های

صفحه 17:

صفحه 18:
9۵999 ‎ol):‏ هاي ارتباطی در صورت هرگونه سوال درباره اين قالب با ایمیل در ارتباط ‎shabanihassan6@gmail.com

صفحه 19:
قالب حرفه ای قم ها 1 | روی عکس کلیک راسته نمو روى sales “sisthange picture rewH@giueqeysuessey ]'دمننا

صفحه 20:
فصل اول فصل دوم فصل سوم فصل چهارم

صفحه 21:
فصل اول در این بخش متن مورد نظر خود را وارد نمایید دقت کنید در پاورپوینت از کلمات زیاد .استفاده ننمایید

صفحه 22:
در اين بخش متن در اين بخش متن مورد نظر خود را مورد نظر خود را وارد نمایید وارد نمایید دقت كنيد در دقت كنيد در ياوريوينت از كلمات ياوريوينت از كلمات .ز باد استفاده ننمایید .زباد استفاده ننمایید

صفحه 23:
در اين بخش متن مورد نظر خود را وارد نماييد دقت كنيد در ياوريوينت از كلمات زياد استفاده ينماديداين بخش متن مورد نظر خود را وارد نماييد

صفحه 24:
عنوان ‎2h ۱‏ خود را وا نظر ‎malas‏ نوش شتن کلید 4 واژه ها

صفحه 25:
در اين بخش متن مورد نظر خود را وارد نماييد در اين بخش متن مورد نظر خود را وارد نماييد در اين بخش متن مورد نظر خود را وارد نماييد

صفحه 26:

صفحه 27:
پروژه اول پروژه دوم پروژه سوم

صفحه 28:
معرفی خدمات در اين بخش متن مورد نظر خود ۳ وارد

صفحه 29:

صفحه 30:
Julai SWOT S WO تهدید هظرصت نقاط ‎bla;‏ ‏ضعف قوت

صفحه 31:
a درباره ما مختصری خود و یا 1 1 2 ‎al‏ ایس ایس ‎

صفحه 32:

صفحه 33:
عنوان پایان قالمم‌مخصوص پایان مه در اين قسمت به نوشتن چندکلیدواژه اکتفا نمایید HESI

صفحه 34:
اسم شما استاد استاد جهت تعويض عكس ها ابتد اسروك بح 5 راست نموده مسب ور 6 13096 کلیک نمایید

صفحه 35:
فصل اول فصل دوم فهر نب فصل سوم فصل جهارم ۲۱۳5۱

صفحه 36:
در اين قسمت توضیحات لازم ۳ بنویسید اين مقدمه بايد به شروع بحت

صفحه 37:
در اين بخش مقداری در مورد مسئله و فرضيات .مورد نظر بحث كنيد حدالامكان از زياده .نويسى يرهيز كنيد

صفحه 38:
UNDERSTANDING SIGNIFICANCE 835) درباره اهمیت اهیت و ضرورت پژوهش UNDERSTANDING SIGNIFICANCE UNDERSTANDING SIGNIFICANCE ضرورت و درباره اهمیت

صفحه 39:
اهداف پژوهش اهداف پژوهش را اهداف پژوهش را بطور واضح بطور واضح بنویسید ,از پیچیدگی بنویسید ,از پیچیدگی در حين ارائه ای در حین ارائه ای كه زمان محدود دارد كه زمان محدود دارد بيرهيزيد بيرهيزيد

صفحه 40:
‎ee‏ 9 مرحله طی شده را روش هاي ‎as‏ دز > ‎ub al> yo‏ شده را 9 ۹ _يتصيسيتخ م اورى تحقيق مرحله طى شده را ‎i 1 ‏تسیر ‏"استفاده

صفحه 41:
پژوهش و روش گردآوری © © © قلمرو موضوعى: در قلمرو مكانى: محيط قلمرو زمانى: با توجه طرح تحقیق حیطه پژوهش مکانی است به انجام پژوهش در موضوعی موضوع و که تحقیق در آن انجام دامنه زمانی خاص مساله پژوهش بايد .می شود بطور کلی و همچنین بطور خاص و جزئی .بیان شود

صفحه 42:
جامعه آماری روش نمونه ايت انر ار از مجموعه تمام افراد. كرودهاء اشياء ويا رويدادهايى كه داراى یک يا چند ویژگی مشترک باشند. ‎Prt ere‏ 0 ا ‎Reece eprn‏ نشان مودهند ل بزرى ‎١‏

صفحه 43:
Sample Size ape ‏.و‎ 1 1 از ee هر چه حجم نمونه بزرگتر باشد, میزان اشتباهات در نتیجه گیری کاهش می‌یابد و بر عکس. حجم نمونه ارتباط بسيار نزديكى با ازمون فرضيه يوج (صفر) دارد

صفحه 44:
گرد آوری اطلاعات اران كس ۴ 60۱101 اراد ۱019۱0 دهید

صفحه 45:
پایایی پژوهش به روش" الفا ۷ 2۷: Vv. (Cronbach, 1951, p. 299) ty t فرمول ree

صفحه 46:
موارد خواسته شده را

صفحه 47:
نتایج فرضیات موارد مربوطه را وارد اين

صفحه 48:
۳ ۱ پيشنهادات برای پژوهش ‎Peer 1۳‏ ى پژوهش های ات وسیله ‎A el‏ 0

صفحه 49:
در | ¢ قسمت

صفحه 50:
‎ol‏ هاعارتباطن ‏در صورت هرگونه سوال درباره این قالب با ایمیل در ارتباط باشید ‎ ‎

صفحه 51:

صفحه 52:
20 21 بسنده نماييد .در اسلايدهاى اتى موضوع .را بیشتر باز نمایید

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:
هدف اول هدف بلند مدت ومیان مدت خود را از انجام طرح بیان نما بید گ هدف دوم هدف بلند مدت ومیان مدت خود را از انجام طرح بیان «نمابيد

صفحه 58:
= 7 رازه ‎A; aoe‏ ۳ : نی شرح مختصری در این باره : مختصری در لین با يي حم

صفحه 59:
خدماتی که ارائه می دهید محصولات و وويزكى هاى خدماتى كه ارائه ممتاز انها ( ی مد 00000

صفحه 60:
6 اناليز بازار بازاری که در آن می خواهید فعالیت کنید به همراه گروه مشتریان خود را بیان کرده و ویژگی های مهم آنها را شرح دهید ‎canal‏ از ول ‎mSeries 1 ‎Oo rF NY WwW Ff UI

صفحه 61:
استراتژی های کلان را به همراه استراتژی در حوزه شیوه استفاده از منابع داخلی» شیوه فروش و بازاریابی و عملکرد ءداخلی توضیح دهید استراتژی های کلان را به همراه استراتژی در حوزه شیوه استفاده از منابع داخلی» شیوه فروش و بازاریابی و عملکرد ءداخلی توضیح دهید

صفحه 62:
هزینه های خود را به همراه در آمد برای سه سال بيشبينى كنيد و ميزان سرمايه مورد نياز را (در صورت وجود) بيان هزينه هاى خود را به همراه در آمد برای سه سال ييشبينى كنيد و ميزان سرمايه مورد نياز را (در صورت وجود) بيان

صفحه 63:
نقطه سربسر ۳ ‎ST SaaS,‏ 8,000,000 ‎PSS om 1‏ ارتباط میزان 6,000,000 تولید يك بنگاه اقتصادی با میزان سوداوری 4,000,000 آن به کار می‌رود. نقطه سربه‌سر. میزانی از 2,000,000 تولید بنگاه اقتصادی را نشان می‌دهد که در 0 ‎T scale epg 1 ۳‏ 0 800 600 400 200 0 آن میزان هزینه‌ها با میزان درآمدها برابر می‌شود و بنگاه در این سطح از تولید نه سود هزینه ثابت- فروش- می‌کند و نه زیان. اگر تولید. بیشتر از نقطه برچسب نمودارت هزینه کل - سربه‌سر باشده بنگاه سود خواهد برد و اگر ۳ کمتر باشد. زیان خواهد دید

صفحه 64:
۱" ۱ در صورت دفول درباره اين قالب با ايميل در ارتباط باشيد ‎shabanihassan6@gmail.c‏ om ——_— Eu a ل 5

صفحه 65:
عنوان ‎ed‏ به به معرفى کوتاه بسنده ‎A ee er eee ee)‏ آتى موضوع را بيشتر باز 99

صفحه 66:
سماد ۳۹ راب همراه روش هاى بازاريابى و ‎ees lor) jisl.‏ شرح و

صفحه 67:
‎oa Pere‏ و ‎lal jerked‏ ‎ROPER en ‎

صفحه 68:
اآوگتراتژی های کلان را به همراه استراتژی در حوزه شبوه استفاده از مایم داعلی. شبوه فروش و بازاربابی و عملکرد داخلی توضیح ءدهید

صفحه 69:

50,000 تومان