علوم مهندسی معماری و عمران

ماشین آلات بازیافت آرماتور

Recyching-bton

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماشین آلات بازیافت آرماتور”

ماشین آلات بازیافت آرماتور

اسلاید 1: بازیافت آرماتوربتن ]مسلح[ درس مدیریت ماشین آلات ساختمانی

اسلاید 2: بازیافت (Recyching)تعریف : بازیافت ( (recyclingانجام فرآیند مجدد بر روي مصالح احیاء شده و تبدیل آن به مصالح جدید و قابل استفاده می باشد .آمارها بیانگر آن است که ۳۰ تا ۴۰ درصد گاز های گل خانه ای و ۴۰ تا ۵۰ درصد پسمانده های تولید شده در زمین محصول صنعت ساختمان است . همانگونه که آگاه می باشید حجم روز افزون مواد و زباله هاي شهري به ویژه نخاله هاي حاصل از تخریب ساختمانها و بافت هاي فرسوده شهري، مشکلات فراوانی را در شهرهاي بزرگ به وجود آورده است. که بازیافت این نخاله ها و ضایعات ساختمانی کمک زیادي به حفظ محیط زیست اطرافمان و توسعه پایدار خواهد نمود. بتن پس از آب یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است که از دیدگاه حفظ محیط زیست، جا دارد تولید و مصرف و چگونگی تخریب بتن و بازگشت مواد حاصل از تخریب آن به طبیعت و محیط، مورد بررسی قرار گیرد .با توجه به اینکه پیش نیاز بازیافت آرماتور از بتن، تخریب بتن های مسلح می باشد در این مجموعه سعی شده تعدادی از ماشین آلاتی که در تخریب و بازیافت بتن مسلح و با نگاه ویژه به بازیافت آرماتور حاصل از تخریب بتن مسلح منتج می گردد،معرفی گردند.

اسلاید 3: راه های بازیافت و استفاده مجدد ازمصالح بتن ( Ways to Recycle and Reuse Concrete)مراحل اولیه بسیاری از پروژه های ساختمانی شامل تخریب سازه های بتنی است که می تواند پیمانکار را با حجم قابل توجهی از مصالح سنگین و متراکم مواجه کند. خوشبختانه بتن را می توان به طرق مختلف بازیافت و مجددا استفاده کرد.به طور معمول (اما نه همیشه) این فرآیند شامل خرد کردن یا پودر کردن قطعات بتنی در نزدیکی محل تخریب یا ساختمان است. انتخاب بهترین روش اغلب به اندازه و شکل قطعات بتنی برای بازیافت بستگی دارد.بتن با استفاده از تجهیزات سنگ شکن صنعتی با فک و ضربه گیر بزرگ بازیافت می شود. پس از شکسته شدن بتن، معمولاً از خرد کننده های ثانویه عبور داده می شود و سپس برای حذف کثیفی و ذرات و جداسازی سنگدانه های بزرگ و کوچک غربال می شود. فرآیندها و تجهیزات اضافی مانند شناورسازی آب، جداکننده ها و آهنرباها نیز ممکن است برای حذف عناصر خاص از بتن خرد شده استفاده شوند.

19,998 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید