صفحه 1:
اسلاید اول: مباحث مقدماتی

صفحه 2:
وبلاگ درس ° 1 * شامل مطالب مفیدی از ترم‌های پیش * ویلاگ به‌طور متتاوب مور شود.

صفحه 3:
تدریس با اسلاید * اسلایدها را از وبلاگ دانلود گرده و همراه بیاورید. * نکات نوشته شده در اسلایدها در وبللاگ قر‌ار داده می‌شود.

صفحه 4:
اهميت درس يكى از دروس مهم در آزمون كارشناسى ارشد ييش نياز براى درس محمارى كامييوسع يايه براى رشتهدى سخت اضزار يايه بسراى كارهاى عملى سخت اضزارى

صفحه 5:
روال نمه دهى ۴ تمرین؛ ‎LNs‏ ‏* امتحان میان ترم: ۳۵ ؟ امتحان پایان ترم: ۵۰ ۶ / ارفاق! * کسر۱/ نسره بهازای هر غیبت * کسر ۰.۵ نمره به ازای هر ‎ae‏

صفحه 6:
/ مدارهای منطقى نو واه ری راخ اجان ستاو سرفصل مطالب: و راعشا بش رای را درج ع من ارچ ها مد ‎IP‏ جنول ندق روجا كلميو سادة سرس نر ‎ek‏ كاده لاملاب كتف د مع كته ا قر ‏لکد ماو زر سه رای اه سای مها کی - هی 40۸4 باق و کر ماهتلا ‎MOORE ts gn «tS san ‏ری لا رای‎ ar CASO) Hage a ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏فون لشن بابض كول وهاه « ووشياق طراحي نر ‏مراجع ‎Mio Nan hes Mak BAD Chvelland Basi iin Cit Lage vn‏ 1 ‎ne96‏ ای 0 ‎ ‏ی ‎ ‎۱ ‎ ‎BE Mois Mis, Compu Ege Hi duare ‏ام‎ Prive Pa 189

صفحه 7:
منابع درس ‎roa Woktswortk, Clue Ovods, Digital Looie‏ ‎Orsiga.‏ ‎Qotk, Purdawedta of boogie Desiqa, Gt‏ ‎Edhion, COOS.‏ ‎Okey, Digital Desiqa Priaiztes ord‏ ‎Provices, F* Edis, 0000‏ ‎Qatz, Coutexpporary Logic Desig‏ ‎Daw, Digital Oesiqa, O" Editor, COOL,‏ ‎Prectice-Wat‏ ‎Orton et dl, Digital Logic Oircuis, Oodlpsis ocd‏ ‎Opsicn‏ A KA KA KA

صفحه 8:
سپلابس درس * مبحث اول: مقدمات < سيستمهاى نمايش اعداد: سيستع دهدهیء دودویی» هشتگانی» شانردهگانی و تبدیل آن‌ها به هم نمایش اعداد منفی و متمم کدهای دودویی

صفحه 9:
سپلابس درس * مبحث دوع: مدارات منطقی ت رکیبی جبر بول و گیت‌های منطقی < ساده سازی معادلات به روش جدول کارنو < ساده سازى معادلات به روش 0011111-1/1000111516[37 < تأخیر و هازارد Programmable Logic < دیکودر؛ مولتی ‎Sh‏ مدارات محاسباتی

صفحه 10:
سیلابس درس مبحث سوم: مدارات منطقی ترتیبی > فليب ذلاب > تحليل و طراحى > ثبات و شمارنده

صفحه 11:
هدف درس * آموزش تكنيك هاى تحليلء طراحی و پیاده سازی سیستم‌های ۰ ۳ 6 ‎aa‏ چیس ۱ ۱ دارای ورودی هاه ضروجی ها و رفتار مشخصی است ‎sien ~‏ موی شود كد ورودىها رايه خروجی‌ها

صفحه 12:
سیستم 9 مثال: گوشی تلفن: > ورودى ها: كليدها > حروجى ها: صفحة نمايش و سيكنال هاى ارسالى به م كر تلفن رفتار: شماره گیری و ایجاد ارتباط * مثال: آسانسور: ورودی ها: کلیدهای داخل آسانسور و کلیدهای داخل طبقات خروجی ها: ضرمان حرکت یا توقف موتور آسانسور < رفتار: حرکت یا توق براساس الگوریتم داخلی

صفحه 13:
هدف درس آمونش تکنیک های تحلیل» طراحی و پیاده سازی سیستم‌های > نا >> بررسی عملکرد یک سیستم دیجیتال داده ذه ۱ Leib ‏فرایندی که طی آن؛ نيازمندىهاى نادقيق و ناقص که هدف و عملکرد‎ ‏سیستم را توصیف می کند؛ تبدیل به توابع دفیق دیحیتال می‌شوند.‎ ‎cola‏ سازی: © توصیف دقیق را می گیررد و محصول فیزیکی را تولید می کند. > توجه: توصیف اولیة سیستم» قبل از طراحی» قابل ساخت نیست. ‎ ‎۱۳ ‎ ‎

صفحه 14:
چرا طمراحى مدار منطقى بياموزيم؟ > نكاه عميق تر به داحل کامپیوتر: 7 با دانش منابع سخت افزاری» بهتر هم برنامه می نویسیم. > تفاوت يك رانندة غيى فنى با رانندة مطلع. 1 4

صفحه 15:
چرا ‎erie‏ مدار منطقى بياموزيم؟ < وسایل روزم» به سرعت در حال دیحیتال شدن هستند. - دستگاه‌های بهترو سریع تر از سابق (آنالوگ): 7 دوربین» ضبط صوته تلفن؛ تلویزیون و غیره

صفحه 16:
انقلاب دیجیتال * دستگاه هایی که دیحیتال شده اند: دوربين عكاسى؛ دوربین ویدئو؛ ضبط و پخش صوت» سیستم های تلفن و مخایررات» چراغ های راهتمایی» تلویزیون و رادیو» وی‌ايش عکس و تدوین فیلم و جلوه های ویژهء کامپیوترء بازی‌ها Musical instruments Cameras TVs 27 = DVD Video ‎Satellites‏ نت ‎players recorders‏ ‎Portable ‎music players ell phones ‎1995 1997 1999 2001 2003 2005 2007 ‘Years shown above indicate vihen digital version began to dominate ‎(Wvot the frst year that a digital version appeared) ‏* تحتیق اختیاری: آنتن‌های دیجیتال ‎ ‎ ‎

صفحه 17:
100 microprocessors

صفحه 18:
تفاوت سیستم‌های آنالوگ و دیجیتال سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال Time آنالوگ: مقادیر در یک دامنه‌ی پیوسته دیجیتال: فقط مقادیر گسسته

صفحه 19:
مرایای دیجیتال * میت اصلی سیستم بایضری: < مفاهیم فیزیکی به راحتی می توانند به مقدارهای * و ۱ کد شوند. 7 روشن-خاموش 7 بلی-"حیس 7 وجود-عدم وجود (ولتاژ) 7 باز-بسته بودن (در مخزن) - فشار-آزاد بودن پدال

صفحه 20:
مرایای دیجیتال ole ‏آسانی‎ A ‏_نیازی به فرمول های پیچیده و پيشين؛ ریاضی قوی ندارد (منطقی است!)‎ ‏سطح بالای مدل:‎ < ‏نيازى به داشتن اطلاعات دقیق از الکترونیک و پدیده های فیزیکی‎ > ‏ندارد.‎ آن کیفیت طبراحی را بالا می برد. ۲ توانایی بالا در پیاده سازی: > تتريباً هرجه را كه الكوريتمش را مى دائيد مى توانيد مدارش را طبراحی کنید و بسازید. ۳ انعطاف پذیری: < تفییررات بسیار آسافتر از آنالوگ - مثلاً افرودن امکانات جدید در یک مدار. ۲۰

صفحه 21:
مرایای دیحیتال ‎ele af‏ ماجولار: ‏استفاده از ماجول های گذشته و کنار هم قرار دادن آنها. 5. قابلیت بر‌نامه ریزی: ‏استفاده از نرع افزارهای طرراحی اتوماتیک ‎Pa‏ اقتصادى بودن: > مقدار بسیار زیادی اجزای سخت افزاری روی یک تراشد کوچک ‎۳۱ ‎ ‎

صفحه 22:
مرایای دیجیتال ۷ سرعت پیشرفت تکنولوژی: < همواره می توان مطمئن بود كه يك يا دو سال بعد محصول بهترى مى آید (مریت؟) 8. قابليت اطمينان بالاتر: > تغييرات ولتاذ ورودي (نوين ) تاحد زيادى يم اشرند. ما نميه دوی 404 L304 Hier ‏اه‎ لها سس | دمم YY

صفحه 23:
سیستم‌های واقعی * سيستم ها معمولا مخلوطند: < دیحیتال: - بخش کنترل الگوریتمیک و پردازش داده های عددی ک آنالوگ: 7 پخش مدارهای رابط با دنیای خارج (سنسورها و ‎(wactuator‏ ۳۳

62,000 تومان