صفحه 1:
(ram Tren, - " ی مذیریت زنجیره تامین تیه و ارائه: رضا سیف اللهی

صفحه 2:

صفحه 3:
327 لژ کار کرد مدیریت زنجیره تامين شركت “)راكبه كمك مدلهاى موجودى هزينه هاى عرضه خود را تا 784 درصد كاهش داد. شرکت کمپل سوپ. موجودی های خرده فروشی خود رابه طور متوسط ۶ کاهش داد. " شركت (2000 "ابزار مديريت دارائى" در مورد بخش سيستم هاى كاركتان خود اعمال كرد ‎١‏ در ۳ ‎١19/1‏ باعث شد بيش از ‎78٠‏ 5 ‎CS tC Seer ceed‏ ال ا ل تك شود. * شرکت 100 به کعک ک ۰ پیشرفته‌امکان eas RCS oe Re Bie teal

صفحه 4:
1 ‏ا‎ ‎Bele oye PAPE SER Te: | oPt ‏ا‎ " در دهه ‎٩۰‏ میلادی. رویکردهای زنجیره تامین و مدیریت آنن پا به عرصه وجود نهاد. مديريت زنجيره تامين انعطاف پذیری کارابی ۱۹۶۰ ‏فلل‎ cre 1

صفحه 5:
| 9 Sena Bie ES See) ‏است.‎ مدیریت زنجیره الي ايا کت ‎FO‏ ‏هماهنك ساختن توليد , موجودى و ترابرى مابين اجزا يك زنجيره ‎ke eer‏ ل 0 ۱ ۱۱ ‏ا‎ at ce ‏إلى‎ PPI ‏ا‎ ادوره زنجيره ثامين

صفحه 6:
pew) Pegi ceeec meen Carer prev Ee rw Ligon ogee yi خدمات را به تولید ‎SS fac‏ ۲۲ Bers eee cos ” جكونكى مديريت زنجيره تامين تاثير بسزايى در هزينه تمام شده خدمات و محصولات دارد. ‎ae 5 a 2‏ 5 م ا ال 0 ‏۴ زنجيره تامين معمولا جند سطحى است. ‎ ‎

صفحه 7:

صفحه 8:
8 در چند سطح. به مصرف کننده یا مشتری میرسد. * مشتریان همواره مصرث ۲ ۱ ند و خود میتوانند در سطحی معین در حلقه مصرف قرار گيرند. (۸۱۹۳ ۱0 flio ) AE

صفحه 9:

صفحه 10:
oo مد بریت زنجیره تامین ‎is‏ ايجاد يك جريان قابل اطمينان در انتقال مواد. خدمات و اطلاعات از ابتدا تا انتها زنجيره تامين به بهترين روش ممكن ‎gece‏ ص م ال ا ل ل 0 0 لل ‏و در چه زمانی تهیه نماییم؟؟ ‎ ‎۱ 1 oe reer PO Tene Cle weer TEs Bowe very ‎

صفحه 11:
ارتباط با تامین کنندگان ‎Algo‏ را در کیفیت و هزینه های ‏تامین دارد. ‎ ‏آسّامروزه با توجه به پیشرفت فن آوری اطلاعات چگونگی مدیریت زنجیره ‎Ney re gee}‏ ل ‏السأساير عوامل موثر: ‏لساتائيرات ملى ميهنى ‏آساعوامل استراتژیک ‏لساعوامل زیست محیطی ‎AE ‎ ‎ ‏۹ ار ‎ ‎

صفحه 12:
Se ‏ل‎ SEW HO Me SS RUS Iso Cree Sco Ter OOO OSE Og eS See ee ا ۳۲ سازمانهای درگیر در زنجیره تامین عرضه كنندكان و مشتريان بايد اهداف يكسان داشته باشند. جرا؟ 3 52131100

صفحه 13:
ee eee aa a) Rena ‏نگرش زنجیره ارزش "پورتر" است که در آسن زنجیره تامیین شامل تمام‎ ۳ ROMP ‏ای ان‎ ا 520123056 19

صفحه 14:
5 ا لت مدیریت زنجیره تامین می‌باشد. ۱ ا اه ‎Oe She orn sare‏ CS eT RC one Op od ‏ارسال‎ ۱۱ ane Looney tS aa Re Deliver REFIT IES ICE (NC ac oman 0 52131100

صفحه 15:
AE نمونه هائى از زنجيره تامين

صفحه 16:

صفحه 17:
ژنجیره تامین پخش دارو

صفحه 18:
جیوه تأمین پخش مواد دارویی هدف اين زنجيره تامين و توزيع دارو و مواد بهداشتى در سطح بازار مى باشد. و 0-0 2 2 0227277 كينت RRM ‏اس‎ ‎een CEs Cet ‏ا‎ aed ‏ذخیره سازند.‎ لايه بعد را انبار ها و محل های ذخیره سازی موقت دارو تشکیل می دهد آخرین لایه مربوط می شود به سه دسته نهایی خریدار و مصرف کننده دارو یعنی و ا ا ا ا ل ل ليل ‎A ero‏ 8 سح

صفحه 19:
7 تجیره خدمات پس از فروش كالاهاى صو 20133356 7 09

صفحه 20:
یره خدمات پس از فروش کالاها | ee sees eB eee *" شركت هاى توليدى مختلف مى توانند نمايندكى محصولات خود را به شركت ‎eee‏ لاسا ۴ نمایندگی ها با تعمیر کاران مختلفی می توانند در ارتباط باشند که اين تعمیر كاران مى توانند داراى خصوصيات و توانايى هاى يكسان و يا متفاوت باشند. ۴ در لایه آخر نیز مشتریان فرا !7 7 10007 ‎١‏ ا دكى ها تقاضاى ارايه سرویس کرده و نمایندگی ها پسته به نوع مشکل آنها تعمیر کار مناسب را برای آنها می فرستند.

صفحه 21:
ان خودرو |[ تعمي ركاه ‎١‏ |( تعمیرگاه ۳ لا انبار ۲ تامين كننده مواد اوليه 3-2-3-9 60

صفحه 22:
oo زثجیره تأمین قطعات یدکی خودرو ا ا ا ا ل ‎liar dines ir well el nce ueen‏ ا رت 0 ل ‎RUSSO yy creo ce neec nel near renga) ‏* شرکت های تولید قطعات یدکی پس از تولید قطعات مورد نظر یا آنها را به شرکت ‎on en at‏ و ا ل ا ‏ت تعميركاه هاى از طريق انبار ها قطعات مورد نياز خود را تامين خواهند ‎ ‎ ‎

صفحه 23:
ل ۳ ژتجیره نامین شلوار جین

صفحه 24:
زتجیره تأمین شلوار جین(ادامه ( —

صفحه 25:
5 زتجیره قامين بليط هواييما 52131100 66

صفحه 26:
2 nT i; oo ‏ژتخبره تامین خدمات حمل و نقل‎ ‏هوابی‎ ‏هدف این زنجیره تامین تهیه و توزیع بلیط های هواپیما در بازار می باشد‎ 2 oir Oh ites al ‏ا ا‎ ظرفيت هواييما ها و زمان يرواز هاى خود را به بانك اطلاعاتى كشورى اعلام مى نمايند ا ا سس« امکان و وجود بلیط. برای آنها بلیط صادر می 5 7 ad ‏لل‎

صفحه 27:
7 تآمین لبنیات و فرآورده های لبنی

صفحه 28:
قرض های زنجیره ل ا ل م شده است بخش فروش توسط خرده فروشان (در حللت معمولى) خارج از وظايف و ولايد ريزى زنجيره اصلى در نظر كرفته شده است و بجاى أن فروش و ا ا ل من بخش فروش و مديريت آنلاين به منظور تمركز بهتر بر روى مديريت زنجيره بصورت الكترونيكى بعنوان فعاليت ماموريتى خود كارخانه در نظر گرفته شده است.

صفحه 29:
قرض های زنجیره ی با توجه به اينكه نمايندكى ها در سطح كشور يخش هستند. بنابراين ای اس دا تا ۲3 كارخانه مديريت ميشود و سيس به نزديكترين نمايندكى ارجاع داده يت ۱ ‎yee Lee eae‏ * نمایندگی ها میتوانند تقاضاهای خود را نیز به طور الکترونیکی در ne

صفحه 30:
ژنجیره ارزش و زنجیره تامین ۹ زنجیره ارزش ‎ee eee et ee‏ گیرد. ا ل را 0 . زنجيره تامين 1 برساند. By ee I So cp eR CCRC ear per ae a

صفحه 31:
x 0 a” eres ry Dra ث رآیندها و انواع زنجیره تامین recta aca سل ‎١‏ ۰ ۳ Source as

صفحه 32:
37 رآیِه‌های اصلی مدیریت زنجیره تامین ۱ مدیریت اطلاعات ". مديريت لجستيك (597لكورا) ا ها مرت مرس هک مدیریت اطلاعات : ‎.١‏ كردش مناسب و انتقال صحيح اطلاعات ‏۲ هماهنگی در فعالیتها ‎٩ So ‎| cer Carpe ce Se Ege sp ren >) ROO B ‎۱ ‏اا ا ا ا ا كد ا حي ‎ee‏

صفحه 33:
(ورَیّ‌های اصلی مدیربت زنجیره تامین )40151( مدیریت لجستیک eee Ser Sey Reenter a ‏بخش فيزيكى زنجيره تامين را در بر مى كيرد.‎ 1 a ‏مدیریت روابط‎ bv FS Re a al Se pe ee) terns Sia ا لك ل رسای ‎lee)‏

صفحه 34:
گر َیّ‌های اصلی مدیریت زنجیره تامین )40151( ۳ مديريت روابط مشترى ا 7 مد ‎eden ed‏ ل 2 ‎aie a‏ 2 ۳ مدیریت جریان تولید مدیریت روابط تامین کنندگان توسعه و تجاری نمودن محصول مدیریت برگشت

صفحه 35:
ف روابط زنجیره مختلف روا 3 ساختار های ‎owl‏

صفحه 36:
انواع مخ‌لهای تجاری زنجیره تامین Cr ree meee ‏ذخیره کردن مستمر‎ رات ری مونتاژ کانالی . زنجیره تامین جهانی ey ee ۱ 0

صفحه 37:
oo سود" آوری زنجیره تامین سودآوری زنجیره تامین ((۳۳<) من باس کل سودى است كه ميان همه مراحل زنجيره تامين تسهيم مى شود. مديريت زنجيره تامين به جاى انتقال دادن هزينه ها به بخش هاى بالايى يا يايينى زنجيرهء جريان را در كل زنجيره بهينه ‎Re Te Ne ceca ee‏ AE

صفحه 38:
22217 در زنجیره تامين نبود همكارى يا ضعف همكاران در طول زنجيره تامين مى تواند ‎eo oa‏ ا و اجزاء ان ایجاد نماید: ‎.١‏ سرمايه كذارى بيش از حد در موجودى ۲ ضعف در خدمات مشتری ۱ ۴.برنامه های نادرست .۲ ۳۳ ۵ برنامه های ۱ ۲ 2 رت — ۱

صفحه 39:
* ارتباط به موقع و کامل بین همه عناصر زنجیره برای اطلاع از ‎ool lA 5 GES‏ نیازها از ضروریات زنجیره است. * شبکه‌های اکتران ۳ ۱ sy Neen correla ۳ ‏مدرب‎ ا 52131100 عه

صفحه 40:
( یاه مديزيت زنجيره تامين در بيادهسازى تجارت الكترونيى " توليد كننده خود خريدار كالا از تامين كنندكان خود و فروشنده کالایی جدید به خریداران خود است ee eS ao Sc sions eh ara eae فروش بین اعضای زنجیره است. ۱

صفحه 41:
oo ثن آوری اطلاعات توانمند ساز زنجیره 5 و 0 0 ‎LI a‏ تامين را به یکدیگر متصل ‎ae‏ = لكان * فناورى که می تواند داده های محصول "9 كسب و كار الكترونيك: = را از يكه قطعه يا محصول از طريق 7 ‎oe |‏ فیزیکی = اس و کار الکترونیک آن ل م سراسر دنيا يطور ‎Te‏ أى ارتباط داشته لكان باشند. * تبادل اطلاعات تجارى از يك رايانه به رايانه ديكر ‎ane‏ اه ‎ ‎

صفحه 42:
oo كسب و کار الکترونیک و زنجیره تامین *صرفه جوتی در هزینه ها و کاهش قیمت " كاهش يا حذف نقش واسطه ها " كوتاه كردن ياسخ زنجيره و زمان مبادلات ۳ ‏د‎ ake ‏برای شرکتها‎ "انتخاب های بیشتر و اطلاعات بیشتر برای ۱۱۱

صفحه 43:
سد کست و كار الكترونيك و زنجيره تامين 21552-52052225 1 Carer RORY OT lh * کردآوری و یل اطلاعات قابل ملاحظه از ‎el ar Se) Secon‏ " ايجاد شركتهاى مجازى * بوجود آمدن فضای رقابت برای شرکتهای کوچک 1 nel ees eae ee AE 8

صفحه 44:
فر کانسهای ابليتهاى شناسائى بوسيله فر 3 رادیوئی

صفحه 45:
كك ائلیتهای قتاسانی بوسیله فرکانسهای

صفحه 46:
Bute} 0 Quithio-prder curs puer ine Aster cet ‎ap‏ رج ال ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎as ‎Automobile Company ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 47:
نسم سم ‎ed‏ ل ‎reeds‏ 00 ‎Owdeword (dient respouse) delivery‏ ® اا ال 00 030000 ‎OTs Mace carci‏ 0 ‎Bere etn eet een ee keen at ae‏ جك لجكاعك مور 000 a oe Re oe me ‎anne‏ رح ‎

صفحه 48:
6۳ م۳ Outsvurcicry ۱9 ‏ره‎ Nd ce 3 al on ccc يي ل | ل لي ۱9 ‎eo‏ AE

صفحه 49:

صفحه 50:
* خرید مستقیم از اینترنت از طریق اینترنت " بازار الکترونیکی " وب سایت ها محل تجارت برای فعالیتهای 009608 * حراجیها ار کی ار ره را ديكران روی اینترنت به حراج می گذارند. ۱۱۱

صفحه 51:
و قرآیند تدارکات الکترونیکی [Supplier 2 Supe 1) Profile Profile شا Exchange Documents _@ RFQ ss ‎Supplier 1‏ _[إوعم ‎A‏ ‎is Supplier 2‏ ‎Supplier 3 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎1. Initial Supplier Review Start the sourcing process by condueting real-time online supplier reviews Gather RFQ Documents Electronically gather all Request for Quote (RFQ) documents in a central online repository ‎Send Out RFQ ‎From desktop simultaneously send to multiple bidding suppliers electronic RFQ documents, Gather Revisions and Resend ‎All revisions to RFQ tracked electronically. ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 52:
pple supplier Ig “ae 4 whet) 4 RFQUSupplier 2 ۳ yer فوم Receive RFQ Responses Buyers om suppliers in templated format ward business or 6. Compile and Evaluate Responses Compile data f iden 0 review 7. Supplier Review all bids 52

صفحه 53:
00-66

صفحه 54:
‎ved Puccicas ubay the Ook ۳‏ تایه موریسا ما 2؟) مان رامیت بو ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 55:
Customer places orderassigned Reed lights show worker which products ae to closestoj seven Amazon US. cordered—bar codes matched with order— distribution centers prot placed in crates on conveyor Crates ride ah = aaa ‏دوه‎ = Order arives within | to 7 days hems sete by bat codes E 3 3 ‏هك‎ and bar codes of products Boxes shipped by matched with orckrs, Us Posial Service Bat code identifier items soied automatically ard United Parcel eer into one of several tousand Service Boxes are packed, taped and weighed

صفحه 56:

صفحه 57:
7ج یدهتنازی مدیریت زنجیره تامين تعدد مراكز تصميم كيرى ‎STC eran‏ م عدم اطمينان زنجيره تامين از زمانهاى تحويل * زمان طولانى ياسخدهى * ابداعات کم زنجیره تامین یک شبکه gen عرضه‌و تفاضا 9 ا ا دا تعداد زيادى از زنجيرههاى تامين. جديد هستند و درك روشنى از موضوعات مربوطه وجود ندارد. ey ‏رح‎ ree

صفحه 58:
ونع پیآدهآنازی مدیریت زنجیره تامين “ عدم هماهنكى؛ يك بخش شركت با ديكر بخشها ارتباط خوبى ای 354 ‎Gls‏ * حاصل كار مىتواند موجودى زياد از مدافتادكى زياد» واكنش ضعيف به تغييرات و ابداعات كم باشد. 5 ‏ا ل‎ POR ‏در سفارشات‎ | er ere Se Sea ‏ا‎ = كم است اليا

صفحه 59:
۳ 1) ا سس ۱۱۱

صفحه 60:
Bullwhip) 695g (Effect | eee ۳ aR ‏تاش بت اليد أتامين كنندكان‎ سفارش ۳۰ ای ۳

صفحه 61:
شلاق‌گاوی («رنط

صفحه 62:
علل وقوع اثر شلاقگاوی نوسانات قيمت ا لك * بازی کمبو دس 1 ‎Rational/shortage)‏ (gaming ‎eee Se ie ee eee ae‏ ل ا ‎Te Nee‏ ا ‎eed a eC)‏ لل ا ا ‎Cele SD)‏ رس سب سرت ولا ‏بيش بينى تقاضاى مشتری ‎| ‏زمان تحويل ‏" بروز كردن بيش بينى تقاضا ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 63:
oo ‎NG STE aie ahs seh‏ کاوی ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎۱ ver dng hese er eR Ld ‏سفارشات‎ ‎۳ 1 ‏قیمت‌های پایین روزانه‎ yes al a Sees ae orcs ‏هل تا سای بسا ‎BO fies‏ وا تا .. ‎Berets‏ ‏بینی تقاضا * آسان‌سازی دسترسی و تفسیم ‏5 سیاست‌های مستقل با زگشتی اطلاعات ‏0 ]| ۳ تفسیم نقش‌ها متمركز كردن اطلاعات تقاضا " حذف قماربازى در مواقع كمبود ‎ ‎

صفحه 64:
" بخش خربد سازمانها در ای در افزایش کارآیی و اثربخشی آنها موثر است. " برنامه ریزی استراتژیک خرید و ارزیابی مستمر عملکرد تامین کنندگان * بهینه سازی سودآوری در تمامی بخشها زنجیره تامین 1 ‏ا‎ Ser و Cee ee eee ‏توسعه فناورى اطلاعات و كسب و كار الكترونيك‎ "

صفحه 65:
3570 یاه های اطلاعاتی مرتبط با مدبریت زنجيره تامين | 2

صفحه 66:
2۵ د] دشر از دو حه ‎Now‏ رضا سیف اللهی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان