معماری و عمرانعلوم مهندسی

مدرسه هنر سنگاپور

صفحه 1:

صفحه 2:
پروزه: مدرسه هنر سنكايور 212377005 عار تن امتعسا ‎(So‏ گرداورنده: فرزادالله وردی ‎CE i PO‏ 0 TAVAN 8

صفحه 3:

صفحه 4:
مدرسه هنر با سقفی بوشیده از جمن در سنگابور ۱ IR eng NO CHO RORY Pt Tee] يوشيده از كياه است را انتخاب مى كند » مدرسه اى كه ظاهر آن نمايان محلى براى كسب هنر مى باشد ؛ به طوريكه انسان از ديدن اين معمارى عجيب و زيبا سير نمى ‎es.)‏ ا ا ا ا ل الا می ا ا ل ل ل 20 از خلاقيت طورى خلق كرده است كه هر بيننده اى را متحير مى سازد ‎AGEN) cere aye‏ ی ا رو ی را پدید آورده است که از گرما و حرارت خورشید کاسته و اجازه عبور نور و حرارت به 1 ‎UNI ease VrROR rs ncn Ya‏ ل ۱ .استوديو ها وكلاس هاى درس به طور طبيعى در طول روز مى كردند ‎

صفحه 5:
‎file = 2‏ ل ل ۷ ‎3 35 nr ۳:۱۱: ۳ ‎“he ‎

صفحه 6:
Ferree ‏ا‎ IB YO een yun ‏ا‎ epee] ۱ SOB DE ars Ter eer es eee ce Penaeus SUne ee ONT meng ‏ا ل‎ Cem erg Wn reg ۳ ‏الا ير سا‎ 000 cees hy ‏زمین به طور زیبایی محو گردیده » بطوریکه سقف ب سس كت‎ . ‏به زمین متصل می شود‎ فضای سقف برای برگزاری تجمع های خصوصی وغیر رسمی استفاده پل کند. پوشش عایق کاری در پشت بامها علاوه برخنک کردن محیط ‎ae an ae Bea‏ ا ل ل ا ا و را ار جوبى و بى رنك فضاى داخلى را در شكل و رنك بسيارمتنوع نموده cul

صفحه 7:

صفحه 8:
‎tear eee eS ee One: eee Se kod‏ م بتوانند با بهره گیری از قوه تفکر خود آثار هنری زیبا خلق کنند. مدرسه هنر براى اساتيد و دانشجويان تجربه اى جديد از جشم انداز و مناظر زيبا در هر 0 ‏فکر طراحی این ساختمان + شایسته تشویق و قدردانی می باشد که این ن معمارى شكوهمندى در سنكايور را يديد آورده است . شايان ذكر است : ساختمان کتابخانه ای درهلند نیز نمونه ای از طراحی این نوع سقف می باشد اما ساختمان مدرسه هنر در نوع خود نمونه ای خاص و بی نظیر به شمار ‎ule‏ ۳ ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
ES SD ease ene er er ernie) ‏برای من که خیلی جالب بود‎ ۳ ew Cerone RCs dl نسبت به زندكى تاثير داره؟

صفحه 10:
تحلیلی از نور و نما در ساختمان ساختمان منحصر به فرد را سقف يوشيده از سبزه(جمن) كه با زمين تركيب ى در أنجا 06 ae ee ve ‏از محيط بيروتى به‎ ‏راحتى قابل دسترس از طریق رکاب(راه باریک کناره پشت بام) در امتداد لبه‎ ‎easel‏ یک فضای تمایشی در فضا ‎ ‏اختمان ایفا می کند. دیوار شیشه ای کامل پرد: دوز سخاوتمتدانه(به ‎os‏ «) اجازه می دهد قا از نور روز در استودیو ‏ها و كالرى ها در حالى كه حرارت كرمسيرى را قطع مى كندءاستفاده شود. در ‎geno)‏ ا ا ۹ ‎ ‎ ‏»نماى شيشه اى بيرونى ساختمان اجازه مى دهد تا بتوانيد به راحتى به تماشاى ‎0 ‎ ‏كامل محيط خارج بيردازيد » دود ! ‏ود ‎

صفحه 11:

صفحه 12:
ر ذاثی و طبیعی در هم بافته و ‎Sener ere ee St cs stor‏ اه 7 , يوشيده شده از درخت است كه به عنوان ريه هاى سبز در طرح جامع از سمت جب به طرف كمب هكتارى دانشكاه ‎eS‏ ۳ اجازه می دهند نقش حیانی ر ۳ ۳ خزيده + ر خود ساختمان ساكن شود(ساختمان را

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:
تاکید ساختمان بر طبیعت 20 ن بر صبه ۰ ۰ تم سنتی آموزش و پرورش با معلم و دا سراشييى در فرم معمارى ‎٠»‏ بسيارى ‎ert epee eee ee)‏ لك ‎Eon peer COE BETTE‏ ۳ و صندلى هاى كنجى همجون مناطق غير ر 5 5 ‎Seen 0 dlemes‏ اد ا وري لا ۱ ‎es a ws‏ ‎nae I oes ody EN SS kee eke SY‏ ا ‎Pens rg cous Sag‏ يوشيده شده اسث ؛ مانتد ديوارها 0 0 0 000 ‎Bare‏ ‏ماسهگسترانده شده در یقت و تكميل زيبايى و

صفحه 16:

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:
SECTION B-B

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان