صفحه 1:
صفحه 2:
پروزه: مدرسه هنر
سنكايور
212377005 عار تن امتعسا (So
گرداورنده: فرزادالله وردی
CE i PO 0
TAVAN 8
صفحه 3:
صفحه 4:
مدرسه هنر با سقفی بوشیده از جمن در سنگابور
۱ IR eng NO CHO RORY Pt Tee]
يوشيده از كياه است را انتخاب مى كند » مدرسه اى كه ظاهر آن نمايان محلى براى
كسب هنر مى باشد ؛ به طوريكه انسان از ديدن اين معمارى عجيب و زيبا سير نمى
es.) ا ا ا ا ل الا
می ا ا ل ل ل 20
از خلاقيت طورى خلق كرده است كه هر بيننده اى را متحير مى سازد
AGEN) cere aye ی ا رو ی را
پدید آورده است که از گرما و حرارت خورشید کاسته و اجازه عبور نور و حرارت به
1
UNI ease VrROR rs ncn Ya ل ۱
.استوديو ها وكلاس هاى درس به طور طبيعى در طول روز مى كردند
صفحه 5:
file = 2 ل ل ۷
3 35 nr
۳:۱۱: ۳
“he
صفحه 6:
Ferree ا IB YO een yun ا epee]
۱ SOB DE ars Ter eer es eee ce
Penaeus SUne ee ONT meng ا ل Cem erg Wn reg
۳ الا ير سا 000 cees hy
زمین به طور زیبایی محو گردیده » بطوریکه سقف ب سس كت
. به زمین متصل می شود
فضای سقف برای برگزاری تجمع های خصوصی وغیر رسمی استفاده
پل
کند. پوشش عایق کاری در پشت بامها علاوه برخنک کردن محیط
ae an ae Bea ا ل ل ا ا
و
را ار
جوبى و بى رنك فضاى داخلى را در شكل و رنك بسيارمتنوع نموده
cul
صفحه 7:
صفحه 8:
tear eee eS ee One: eee Se kod م
بتوانند با بهره گیری از قوه تفکر خود آثار هنری زیبا خلق کنند. مدرسه هنر
براى اساتيد و دانشجويان تجربه اى جديد از جشم انداز و مناظر زيبا در هر
0
فکر طراحی این ساختمان + شایسته تشویق و قدردانی می باشد که این
ن معمارى شكوهمندى در سنكايور را يديد آورده است . شايان ذكر است :
ساختمان کتابخانه ای درهلند نیز نمونه ای از طراحی این نوع سقف می باشد
اما ساختمان مدرسه هنر در نوع خود نمونه ای خاص و بی نظیر به شمار
ule ۳
صفحه 9:
ES SD ease ene er er ernie)
برای من که خیلی جالب بود
۳ ew Cerone RCs dl
نسبت به زندكى تاثير داره؟
صفحه 10:
تحلیلی از نور و نما در ساختمان
ساختمان منحصر به فرد را سقف يوشيده از سبزه(جمن) كه با زمين تركيب
ى در أنجا
06 ae ee ve
از محيط بيروتى به
راحتى قابل دسترس از طریق رکاب(راه باریک کناره پشت بام) در امتداد لبه
easel یک فضای تمایشی در فضا
اختمان ایفا می کند. دیوار شیشه ای کامل پرد:
دوز سخاوتمتدانه(به os «) اجازه می دهد قا از نور روز در استودیو
ها و كالرى ها در حالى كه حرارت كرمسيرى را قطع مى كندءاستفاده شود. در
geno) ا ا ۹
»نماى شيشه اى بيرونى ساختمان اجازه مى دهد تا بتوانيد به راحتى به تماشاى
0
كامل محيط خارج بيردازيد » دود
!
ود
صفحه 11:
صفحه 12:
ر ذاثی و طبیعی در هم بافته و
Sener ere ee St cs stor اه
7 , يوشيده شده از درخت است كه به
عنوان ريه هاى سبز در طرح جامع از سمت جب به طرف كمب
هكتارى دانشكاه eS ۳
اجازه می دهند نقش حیانی ر
۳ ۳
خزيده + ر خود ساختمان ساكن شود(ساختمان را
صفحه 13:
صفحه 14:
صفحه 15:
تاکید ساختمان بر طبیعت
20 ن بر صبه
۰ ۰ تم سنتی آموزش و پرورش با معلم و دا
سراشييى در فرم معمارى ٠» بسيارى
ert epee eee ee) لك
Eon peer COE BETTE ۳
و صندلى هاى كنجى همجون مناطق غير ر 5 5
Seen 0 dlemes اد ا وري
لا ۱ es a ws
nae I oes ody EN SS kee eke SY ا Pens rg cous Sag
يوشيده شده اسث ؛ مانتد ديوارها 0 0 0 000 Bare
ماسهگسترانده شده در یقت و
تكميل زيبايى و
صفحه 16:
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
SECTION B-B
صفحه 22:
صفحه 23:
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30: