صفحه 1:
مدلي براي مديريت روابط عمومی حرفه ای ۱ ‎A Model for‏ ‎Management of‏ )مباحت کاربردی دي 2 ‎Professi onal‏

صفحه 2:
روابط عمومی چیست؟ الف) تعریف مفهومی روابط عمومی ماع ‎Qublic relatives coareptud‏ ب) تعریف کاربردی روابط عمومی ملاع ‎Public relatives workicg‏

صفحه 3:
تعاریف مفهومی روابط عمومی روابط عمومی عبارت است از تلاش ها واقداماتی آگاهانه » برنامه ریزی شده وسنجیده جهت استقرار وکسب تفاهم متقابل بين يكف سازمان وگروههای مورد نظر آن

صفحه 4:
تعریف کاربردی روابط عمومی روابط عمومی عبارتست از مدیریت ارتباطات یک سازمان با .مخاطبان آن :نکات مهم و کلیدی در تعریف فوق ارتباطات*

صفحه 5:
انواع روابط عمومی رولبط عمومی‌توجیه گر .) رولبط عمومیتبیین‌گر .6 رولبط عمومی‌ت حلیل‌گر .9

صفحه 6:
روابط عمومی تحلیل گر این نوع روابط عمومی یک روابط عمومی با برنامه است که پیشاپیش امور ۰ رویدادها و روندها حرکت میکند و به سطح مشاور مدیریت ارتقا میابد و در تعیین سیاستها و خط مشی های سازمان مشارکت مینماید

صفحه 7:
نگاه راهبردی در روابط عمومی نقش‌مدیریتو برنامه ریزیرلهبردعدر رولبط عومی تدويزر اهبر د-) لجراء راهبرد-.© ارزيابىرلهبرد-9

صفحه 8:
:پیتر دراکر ما اگر ندانیم که به کجا میخواهیم برویم» به جایی || |خواهیم رسید. اما کجا معلوم نیست

صفحه 9:
مدلی که برای روابط عمومی حرفه ای طراحی شده است در چهار مرحله قابل اجراست: نیازسنجی» برنامه ریزی اجرا و ارزیابی 6 بت <<

صفحه 10:
الف: نيازسنجى (شناسايى نيازهاى روابط عمومى) " مرحله نيازسنجى؛ مرحله شناسایی و گردآوری اطلاعات است که از آن بعنوان اطلاع یابی یاد می شود. در اين مرحله روابط عمومی بایستی به تهیه و تولید اطلاعات (اطلاع یابی) بپردازد. يعني بايستي در جهت تهیه و تولید اطلاعات کوشش و جدیت کند.

صفحه 11:
روابط عمومی اطلاع مدار بر سه مرحله استوار است: * اطلاع یابی " اطلاع شناسی ۴ اطلاع رسانی

صفحه 12:
نیازهای جامعه نیازهای سازمان نيازهاى روابط عمومى

صفحه 13:
تولید اطلاعات تهیه اطلاعات

صفحه 14:
" يس ان نیازسنجی» برنامه‌ریزی گام دوم یک فعالیت علمی و کیفی است. هرچند بخشی قابل توجه از فعالیتهای روابط عمومی بطور اقتضایی تدوین و عملیاتی می‌شود بایستی تدوین برنامه‌های مشخص مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان روابط عمومی قرار گیرد.

صفحه 15:
* برنامه‌ريزي به روابط عمومي این قدرت را مي‌دهد که: ۴ با تقسیم زمان آینده در قالب برنامه های از پیش تعیین شده در ساختن و مهار آینده نقش داشته باشد. * صرفه جویی کافی در منابع مالی انجام گیرد (برنامه ریزی نزديك ترین راه صرفه جويي است). * منابع انسانی بموقع و بجا بکار گرفته شوند(برنامه ریزی تصمیم گیری جمعی است). بخشی از بحرانها پیشگیری شود و پیش بینی لازم برای وقوح بحرانهای ناشناخته میشر گردد. " در جهت دستیابی به اهداف سازمان فعالیتها انجام شود .

صفحه 16:
بلند مدت كوتاه مدت

صفحه 17:
‎cd‏ اجرا (اقدامات ا عمومى) ‏تحقیقات ‏انتشارات ‏" تبليغات ‏" ارتباطات ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
* سه وظيفه بيشين مهمترين وظيفه روابط عمومى يعنى ارتباطات را يشتيبانى مى كنند به اين معنا كه هدف اصلى از تحقیقات » انتشارات و تبلیغات در روابط عمومى ايجاد و حفظ و تداوم ارتباطات سازمانی است. این وظایف در قالب مجموعه ای از فعالیتهای ارتباطی (انسانی و رسانه ای) انجام مى يذيرد: * ارتباطات انسانى جمس م02 ددصيدراا” * ارتباطات رسانه ای اون لج()

صفحه 19:
گفتگوهای رو در رو جلسات پرسش و پاسخ مذاکرات رو در رو مصاحبه های استخدامی و اداری برگزاری اردوهای تفریحی برگزاری جشن ها برگزاری نمایشگاهها برگزاری سمینارهای علمی و ..

صفحه 20:
ارتباطات رسانه ای انتشار آگهی تبلیغاتی انتشار خبر مصاحبه اختصاصی کنفرانس خبری انتشار گزارش عملکرد انتشار مقاله aed

صفحه 21:
انسانی تباطات | ارتب سانه اى ت ره تباطات ارتب

صفحه 22:
د: ارزيابى 0 ‏ل 0 ل‎ ee we ‏ا‎ BB )) " اين مرحله از جرخه كيفيت همواره به سه علت اساسى يعنى : " هزينه هنكفت اثربخشی * نادر بودن متخصص اثربخشى * و فقدان دقت کافی پروژه های آثربخشی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

صفحه 23:
* در اثربخشی تلاش است تا : " شدت (تاثیر گذاري عمقي يا سطحي) ‎BF‏ سرعت (دریافت زود. بموقع یا دیرهنگام ارسال و دریافت پیام) ‏جهت ( دریافت مثبت » منفي یا خاكستري پیام) ‏* و قدرت (تغییر دانش» نگرش يا مهارت) تاثیرات ارتباطی سنجیده شود. ‎ ‎

صفحه 24:
" در اين مرحله می‌خواهیم ببینیم یک روابط عمومی چقدر از نظر کیفی اثربخش بوده است (اثربخشی روابط عمومی). ۴ و می‌خواهیم بدانیم فعالیتهای یک روابط عمومی چقدر اثربخش بوده است و چه آثاری داشته است (اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی). * و آیا میلیاردها تومان هزینه پیامهای ارتباطی و تبلیغاتی و مراسم و ... آیا آثار مثبت داشته است يا منفی؟

صفحه 25:
ارزشیابی اثربخشی

صفحه 26:
ا ا ل 9 ‎pe FS‏ 0 " كيفيت انتها ندارد لذا جرخه كيفيت همواره تكرار مى شود. " براى مديريت و همجنين بهبود مستمرفعاليتهاى ‎eee eee)‏ |

صفحه 27:

صفحه 28:
هميشه سالم و سریلند باشید

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان