صفحه 1:
کشف منابع جدید رشد و سو! 200 ۱ Arnoldo Hax Alfred P. Sloan Professor of Management

صفحه 2:
The Delta Model

صفحه 3:
مدل دلتا شامل مجموعه اى از جارجوبها و روش شناسى ‎a A ee ee ne‏ ی ترس ‎LG‏ ‎Peper te) Fees) Cee ert SEC) PEP ree Fated Bere sy‏ ‎rc are) Ce) eer oes he CL) Were oc a kee Rey‏ ‎les ihe eile See eee een ees‏ ‎Po OTs 0 Sec eet oer eee he Bee ee‏ وجه ممكن ار بر با 21 ‎Sofie fl fel yo‏ دارد و تكنولوزى هاى شكفت انكيزى را در تجارت الکترونیک و بازرگاینی الکترونیک به وجود آوده است.

صفحه 4:
تعيين وضعيت استراتزيك كسب و كار راهنماييتان مى كند و ا ور ای رام رد ی بر رت بر ات ات ی ‎oar pee ey‏ زر هدف 1 9 10503 1011 فرا ی ۳ مشترى است ( جذبء اقناع و حفظ مشترى) براى رسيدن به ‎Pe Pe Pees ror Pee aed a PO S|‏ ۱۳ +abs Gaul ol Jao gillos spiro 52 a ruil, Li sam.

صفحه 5:
سه كزينش مجزاي م اد سيستمم ‎a‏ ‏0 3 ۱۳ ‏د‎ na

صفحه 6:
در كزيفه ‎0١00‏ 2/2 مشترى به خاطر ويزكيهاى “ا اال ام ا ااا 00 131097 11 ار اللا ار لسن با رقي 1 ور را زار سیر رفیب می سنود. we ‏مشتری به این دلیل جذب‎ , at ST ‏در‎ ‏شود که شما چیزهایی فراتر از خود محصول به او پيشنهاد‎ ‏تا ی‎ age J eee vac wo ‏را‎ see See ee eg op ce Die eres 5] Fes Cr | 111 ‏ا الو و ا ا‎ Se) Beers ra eee SC gee ee eer] Pie oer eas) 6) FC ec ‏رت‎ Lent

صفحه 7:
۳ ‏سس‎ cl SP ‏میت‎ fares ‏دس‎ ۳ ۰ ۱ ١ ‏مشتري‎ Se ANT ‏اوه‎

صفحه 8:
(۳ eee ree Oe Pee ‏ا‎ ‎0056 ٠ ‏کلاسبیک رقابت است رقا‎ ۱ ‏ا ل‎ Pree PC) ‏اا‎ ‎ciip | eee ‏ا ل‎ Po pe poet ‏ال‎ bene) os fy Ge ae Sig lL SIS oS) 02020-- ‏سس سود‎ COLE | eee ‏مشترى ارزشمند است) دو‎ sly ‏راهكار مذكور استراتزى هايى هستند‎ ‏و‎ انا مق اد تس گر توف مدرب ‎itt‏ سا

صفحه 9:
از آنجائيكه فقط يك كم هزيناترين کننده وجود دارد» این استرا كمي براي موقعيث رقابتي باقي مي‌گذارد. این استراتزی همچنین متمایل به استندارد کردن قیست محصول: مصرفي كردن مشتري به رقابت دارد. مشكلي كه اين استراتؤي دارد اين است كه به معش يتجرد آمدن يك مسمتول منفاوت» رقبا تمايل در تقليد از ‎ca ha gf‏ ذر حالي که صرفه جوئبهاي موتر تولید را حفظ مي‌کنید توجه بر تمایز مهم مشخصات تولید و عملکردها داشته باشید و محصولات را منحصر به فرد و پر ارزش

صفحه 10:
ما ات ابا در این گزینه. محور تمرکز ‎nn een‏ به مشترى تغيير مى كند. مركز ۵ ا 1177 الال لب ين ‎ae eer ee‏ ی كنيم تا عوامل ايجاد منفعت براى مشتری را بشناسیم و همچنین روش هاى جديد براى كمك به آنها ايجاد ‎its ay‏ ‎Swhetiins, |, gliriaidso 9 Sys ong: L tau‏ و ارتقاء ببخشد. شاخص عملکرد دیگر ‎J POPE Eee‏ راک وس بازار مشتری یا همان جیب های متعلق به ماست. 1 شري سا

صفحه 11:
بازتعریف تجربه مشتری از ارتباط با ما اين موقعيت استراتزيك مستلزم بايبند كردن مشترى از ال ا ‎euSILs a552 sleiil L sg‏ عمر آن است؛ و به ما فرصت میدهد تا با درس گرفتن از رفتارهاى كم ارزش رقبا و كنار كذاشقن آنهاء خودما را راربا سای وه گونهای اصلاح کنیم که تمامی نیازها و مهمترین توقعاتشان اي

صفحه 12:
يكيارجكى با مشترى چنین وضعیتی, به طور صمتی اک الك ريسي گسترده یا تغییر در نسیت فعالیتهایی اس کی ‎Jie ap‏ صاصر توسط مشتری انجام میگیرد. به عبارت دگ کارهای که ‎ol sly2 Le sols ino ploul 65> joo as 295 S pists‏ 49 ليت بسته ای یک جا آماده می ‎ely city GEE) Cg‏ ساف ‎SLeWbl sygld 0j5> 52 aS wulgiS pas‏ ا ‎oly wile Wel pin 1 sly aS aunlose‏ سارك کنند.

صفحه 13:
گستردگی افقی بايد تمام تلاش خود را بکنیم تا مجموعه ای کامل از محصولات و خدمات را براى مشتريانمان در جهت تامين ‎nolai‏ ا ار ل ا ا 1 00 ا ل ا ا ‎Lee‏ 30007 از نيازهاى افراد و از همه مهمتر نتيجه سفارشى كردن محصولات متناسبء با مصرف مشتريان مى باشد. كستردكى افقى؛ يكيارجه سازى و سفارشى كردن دسته اى از محصولات و خدمات مربوط به هم است در جهت تامین ‎oe IF ES Rope ety Hae eee ee on‏ رات

صفحه 14:
اين موضع بربیه داتش سسمیمانه از هشتري 1 که او را به مؤثر مشترى و برخورد (رفنار) منغاوت با رتبه‌های عستري سوق می‌دهد. ما به دنبال يك موقعیت برتر در " سهیم شندت در کیف هشتري هستیم: يك موسسه. مجموعه تواناني‌هایی است كه براي مستري بوجود مع ايد و اقتصاد مشتري را اقروت (يوتر) م كيد توحه خاصى به بررسي تجريه كامل مشتري لز ‎aay‏ شروع نمزل ‏نا طود عمر کامل مالکت کال ‏يك محموعه کامل کالا و خدمات بر طی همه نبارهاي مشتری اصلاح و آماده می‌شود." خرید يك‌حاي کالا و حدمات منعدد بوسیله مستری براي يك رافحل منحصر به فرد." ‏این استراتزی مي‌خواشد بصورت موثری براي فعاليت‌هاي اخبر مشنري حايكزين ببذا كند يا انها را تغبير دهقد. اين اقراطي ترين (شدیدتریی) قرم خرید کالا ار منانج خارج ارکسور است و حداقل يك هحیاف بیجیده ارتباط با مستریات است كه توات آنها را در داد و سند كردن و استغاده از كالاهاي شما بنشتر مىكند. ‎ ‏ادغام سازى مشتري ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 15:
پایبند سازی به سیستم 05 ‏ا‎ Sijliwl aif ‏سيستمء داراى كسترده ترين قلمرو‎ ۱ ‏ا ا‎ Jee 7 ‏مشتريان.. تامين كتذكان‎ ‏کنندگان) بهترین و درخورترین سازوکار‎ ‏حمايتى براى جذب و آماده سازى‎ 0005 1 ‏محصولات و خدمات 1ف‎ ‏با استفاده از گزینه استراتژیک پایبند‎ POR) re ‏ا‎ ‎ot 2885S y1 52 Ly aS pris IS oS abel S ee ER ee ae ‏تمام شرکت هایی را که به نوعی با اين‎ 5220 0 ‏اا‎ eee) Beh Ceres) e انا وت ام یل

صفحه 16:
استاندارد اختصاصی pew VL Wow gee as prio wuobaisl ojliliwl ا ل ‎nec Le‏ ار ‎oa‏ رت رات ره هستند. اين دو شركت در مجموع داراى امتيازى هستند كه در عرف صنعت از آن به استاندارة رت ما ان اینتل هستند.

صفحه 17:
را را و را رز مك تفج سین خریداران و فروشندگان با طرفینی که ای ۲۳۱۱۱ و کالاها را مبادله کند ارتباط برفرار بی ۱۹۱ ۳ ‎Ob eee een SCS ee eae es] Oe eee a]‏ ‎aisles ei bb irl, yal a 5S ylSrisig 9‏ ۳ آن پیدا کنند و به سراغ سازمان و يا شرکت دیگری بروند. به فا اقتصاد اینترنتی اشاره کرد.

صفحه 18:
‎a eee‏ نت ‏در این وضعیت, رقبا از دسترسی به مشتریان محروم می ‎sl aig as aeiogi JLIS Iyrj faigst‏ ره مانع از حضور فروشندگان دیگر می شود. برای دستیابی به ا 1 1100 1 كام رمم تحويل كالا شروع کنیم؛ با نقاط آسی راو کاوگاه زا و بتوانيم كسب و كار خود را در مواجهه با اين نقاط بيروز كردانيم. به عنوان مثال شركت ‎20-١ ١‏ دراين زمينه مثال ‏خویی به ان هن ال

صفحه 19:
این موضع بسیار دشوارق است که بتوان ‎conde‏ آورد و ان را حعظ کرد برقراری و تنظیم مقررات از ایحاد این وضعیت جلوكيري معاکند إين سيستم قابل دسترسيترين قمة كزين هاف الحصارك كردت منيسيع استد هريت متعلق به كسي انست كه اولي اقدام را انجام مىدهد. ابن كزينة در ييشتر صتايع در دستريس نيدت اكر بنوان بدست لورد سود كلاني دار زا موانج قابل ملاحظه‌ای وحود درد که رقایت در ندست اوردن مشتري را براي رقبا بسیار دشوار کند. با این استراتزی شرکت يك نفطه تماس بین حریدار و فروشنده ایجاد می‌کند که وقتي ايجاد ميشود بسبار سخت می‌نوان ‎un Ly‏ داد. مشتری به سوک کالاي شما کشیده می‌شود. | استاندارد انخصاري بخاطر اینکه شبکه گسترده اشخاص نات بعنوات مکمل‌های هستند که با کالاک شما نود کار دار نت

62,000 تومان