صفحه 1:
« مدیریت ارتباط با مشتری ‎CRM & E-CRM‏

صفحه 2:
فهرست مقدمه : چرا 0680 ؟ بخش اول : 600809 - تعريف - انواع ‎G-ORO : p92 Use‏ عبت - كاربرد - يك نمونه كاربردى در ايران

صفحه 3:
چرا 0060 ؟ Sales is an Old Bucket... Refill water (new customers) to maintain the sales figures Water (existing customers) is lost through these leaks ۱

صفحه 4:
* تمامى فرايتدها و تکنولوژیهایی که سازمانها ۱ برای شناخت. انتخاب. م بدست آوردن « توسعه و سرویس دهی بهتر به مشتریان به کار می برند.

صفحه 5:
سام والتون (موسس وال مارت) فقط یک رئیس وجود دارد: مشتری..... . او می تواند با خرج کردن پولهايش در جای دیگر به راحتی سبب اخراج افراد از رئیس هیات مدیره تا رده های تجارت الکترونیک مدیریت ارشاط با مشتری

صفحه 6:
اثرفناورى اطلاعات بر مدیریت روابط با مشتری استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به سرویس دهی به مشتری درمقیاس و حوزه وسیع تری می شود. CRO +19 ۳ 40

صفحه 7:
تعریف 0-() عبایتسز : یک استراتژی به هم پیوسته از خدمات . بازاریابی و فروش به صورت 7۳۲ به منظور شناسایی . تعامل و نگهداری مشتریان.

صفحه 8:
مشتریان ناراضی اینترنتی توانایی دارند که تجربه نارضایتی خود را در سطح جهانی مطرح کنند

صفحه 9:
کاربردهای 06-00 بازاریابی ۷ تحلیل اطلاعات مشتری ۲ مدیریت فعالیتهای بازاریایی ۷ مدیریت فروش از راه دور و خدمات مدیریت اجه هت *ء مصرف کنندگان ‎v‏ شخصی سازی محتوا ۲ الکترونیکی کردن تراکنشها تجارت الکترونيك مدیریت ارتباط با مشتري

صفحه 10:
منافع 6-000 بهبود سطح خدمات افزايش سود بهره وری ‎te +‏ من ها ‏خود کار سازی ‏_بازاریابی از راه دور ‎v‏ ‎v ‏فروش از راه دور مدیریت فرصتها ‎ ‏تجارت الکترونيك ‏افزايش رضایتمندی مشتریان ‎ ‎Spits L bliy| euro

صفحه 11:
تکنولوژی ها * سیستمهای هوشمند (5۷5]6۵۲5 ۴06۲1) سیستم هایی متشکل از مجموعه ای از قواعد برای تجزیه و تحلیل داده ها برای حل شاخه خاصی از مسائل و پيشنهاد راهکارها جهت اصلاح امور & ان ۱ 1

صفحه 12:
تکنولوژی ها (ادامه) * عامل هاى هوشمند ‎(Intelligent Agents)‏ نرم افزارهايى با توانايى انجام دسته اى از امور به جاى كاربران دارای مشخصات :خود مختاری . واکنشی . ارتباطی . هدفمند ۱ iS &

صفحه 13:
تکنولوژی ها (ادامه) سیستم های اطلاعاتی اجرایی ‎Executive Information)‏ ‎(Systems‏ سیستم هایی برای رفع نیازهای اطلاعاتی عوامل اجرایی رده بالا که امکان دسترسی سریع و به موقع اطلاعات و دسترسی به گزارشهای مدیریتی را برای مدیران فراهم می کنند. - ۴ & ان ۱

صفحه 14:
تکنولوژی ها (ادامه) Data Mining) ) olf ‏داده‎ * استخراج دانش به منظور پیش بینی و تصمیم گیری از پایگاههای اطلاعاتی بزرگ 0 هه -- Data Information Knowledge ‏ی‎ ۱ & los

صفحه 15:
تکنولوژی ها (ادامه) * مدیریت سرویس در محل(اجمه() زرم ‎Piet‏ 3 1 پایان 0 ادرعواتت سرویس أنجام سرويس تعمير ‎t‏ سفارش ابزارهای لازم Site lb blileuyro dha iS &

صفحه 16:
تکنولوژی ها (ادامه) * نمایندگان مجازی سرویس دهی به مشتری ‎virtual customer service representatives) )‏ عوامل هوشمندی که به پایگاه داد ه ها متصل هستند با قابلیت پاسخگویی سریع به سوالات مشتری ودادن سرویس ۱۳۶۵/۲۴/۷

صفحه 17:
تکنولوژی ها (ادامه) * مرکز تعامل با مشتری customer interaction centre/help desk/call centre)) پشتیبانی وسرویس دهی به مشتری در کانالهای مختلف ارتباطی Walk (Face to Face) High & ‘Talk (Phone! 8 0 0 2 5 & Click (Web) é % 8 Low Level of Technology Applied High sytto lb bljleupos dhs Sl 2

صفحه 18:
یک نمونه کاربردی در ایران یک شرکت بیمه با مشخصات. زیر سال تاسیس: ۱۹۳۵ تعداد کارمندان: ۳۶۰۰ 6سهم بازار:۶۰ تعداد شعب در سراسر کشور: ۲۱۰ تعداد شعب در منطقه خلیج فارس: ۱۳ ... انواع بیمه ها: ماشین, آتش سوزی زندگی. مسئولیت و تجارت الکترونيك مدیریت ارتباط با مشتري 06

صفحه 19:

صفحه 20:
Theook pou Por ‏إبجوحصا‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان