کسب و کارکامپیوتر و IT و اینترنتعلوم مهندسیمدیریت و رهبریمهندسی صنایع و موادبرنامه‌ریزی

مديريت فرآيندهای كسب و كار و معماری سازمانی يک كار توام

صفحه 1:
مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام برگرفته از ارایه آقای احمد مرداد 1385 علي‌بابايي دانشجوی دکترای دايع دانشگاه تربیت مدرس

صفحه 2:
بکارگیری 2)20) و 2 با هم با یکی پس از دیگری 3 معماري سازماني, يك دیسیپلین برنامه ريزي 2 مدیریت فرآيندهاي کسب و کار, اساسا يك فلسفه بهينه‌سازي, يكپارچگي و اتوماسیون مي تواند مجموعه اي از راهکارها باشد 0 هر دو در مسیر استانداردهاي مدل سازي برخورد دارند

صفحه 3:
ت کیب 00 و 60: جلوه ای زیبا 5 درك دو دیسیپلین يجاد معماري سازماني سا ار 1 0

صفحه 4:
تفش معماری سازمانی ارتقا رابطه بین تكنولوژي اطلاعات و کسب و کار 5 معماري سازماني يك مکانیزم كاربردي براي پر کردن فاصله 5 ایجاد يك فرایند براي تناسب مستمر تکنولوژي اطلاعات و کسب و کار 2 آشکار ساختن ديدگاه‌هاي مختلف در چشم انداز آینده معماري 11777 dale

صفحه 5:
ف رآیند اصلی 20) ساده است اما مشکلات در جزئیات نهفته است

صفحه 6:
معماری سازمانی باید یک چارچوب داشته باشد 8 دیدگاه معماري سازهاتي عملیات, فرآیندها و سازمان کسب و کار 2 دیدگاه معماري اطلاعات ساختار. سرمایه ها و جریان اطلاعات ۵ دیدگاه معماري تکنولوژي استانداردهاي فني براي نرم افزار و سخت افزار, و زیرساخت‌ها د دیدگاه معماري راهکار ‎٠‏ تقاطع سه دیدگاه دیگر ( ديدگاه‌هاي چندگانه) بعلاوه هر راهنماي اضافه دیگر يك راهکار نرم اقزارهاي كاربردي, یا خدمات کاربردي بر روي زیرساخت و بقيه تكنولوري است که بایکدیگر فرآیند و اطلاعات مورد نیاز را مکانیزه مي نمایند. 17

صفحه 7:
چه کسی یک معماری کسب وکار سازمانی را ایجاد استفاده می‌کند جه چیز؟ مه استراتژي کسب و کار من رهيري ارشد چیست و چه عملياتي من يد و أن استرازیست‌ها جسیو؟ ‎boxed‏ ‏جم اطلاعاتي. ‎velo ola‏ و معتازها فرآيندهايي براي پشتيباني از عملیات کسب و کار مورد نیاز من مدیران مياني است و چطور باید با هم عمل چکتلیزارهايي؟ بل چه تكنولوژي‌هاي, اجزاي داده و پیاده سازها ایند اي اجرايي | فرايندي من براي اجرايي اين سرویسها استفاده مي کنم؟ ‎alba pares‏ مميزان 8

صفحه 8:
مدیریت ف رآیندهای کسب و کار ۵ مدیریت فرآيندهاي کسب و کار(000)) مدیریت همه فرآيندهاي پشتیبان يك کسب وکار از ابتدا تا انتها مي‌باشد در حالیکه قوانین و قاعده هاي مورد نیاز براي پشتيباني مدل کسب و کار بیان شده سازمان در زمان مشخص بکار گرفته مي شود. ۵ پشتيباني فرآيندهاي کسب و کار با استفاده از روشهاء تكنيك هاء نرم افزار براي طراحي, تصویب , کنترل و تحلیل فرآيندهاي عملياتي با در نظر گرفتن منایع انساني, سازمانها, نرم افزارهاي كاربردي, مستندات و بقیه منایع اطلاعاتي است. 5 آذآ 3 ون ره ‎em recess mar‏ ‎Pea‏ سوام مه سود | من [ Management a) =f system configuration قو

صفحه 9:
طبقه بندی معماری سوییت مدیریت ف رآیندهای کسب وکار مدلسازي و تجزيه و تحليل فرآيندها San 4 5 i }

صفحه 10:

صفحه 11:
0 و ۶ وی زگهای‌مشت رکداوند 5 هر دو درگیر مدل سازي مي شود - به وسعتي که ضروري است. 5 ابزارهايي که هر دو را پشتيباني مي کنند با هم همپوشاني دارند. ۵ استانداردهاي متدلوژیکال و نمادین براي هر دو وجود دارند. 5 ,همپوشاني در استاندازدهاي زوشها ونفادها وجود.دازد. ۰ 8۳۱۱ ۵ بواسطه استفاده از ابزارها و مدلسازي صحیح مي توانید هر دو آنها را با هزینه يكي از آنها انجام دهید. با فرض 50 فرآیند, و 1000دلار براي هر ساعت مدل سازي و بهبود, هر فعالیت مدلسازي هزینه اي معادل 400000 دلار خواهد داشت.

صفحه 12:
نه تنها 00) و 00*0) می توانند با يكديك ركا ركنند بلكه بقيه قلاشها نیز می توانند حرط مان سمل ا 0 00ج ۰ طح شون 1860 م6 6 a a a a a a

صفحه 13:
ایجاد ‎Our‏ سس قابل درک 5 بكارگيري مجدد مدلها 7 مراقبت از مدلهاي کنوني براي احتراز از دوباره كاري ۵ سناريوهاي بهبود فرآیند آشکار 5 آشکاري و شفافیت عملیات

صفحه 14:
توسعه يكم معمارى كسب و کار سازمانی با مدیریت ف رآیندهای کسب و کار 9 شناسايي تمامي ذینفعان و نظرات آنها 5 ایجاد چشم انداز نيازمنديهاي مشترك تحلیل استراتژي کسب و کار و روندهاي محيطي * طبقه‌بندي مفاهیم استراتژي کسب و کار و روندهاي محيطي در مورد چگونگي هماهنگ عمل کردن فرآیند, اطلاعات و تکتولوژي با یکدیگر در سازمان 3 ایجاد مجموعه اي از قوانین کسب و کار تعریف اینکه فرآيندهاي و کار چگونه باید طراحي شوند با به بهترین شیوه استراتژي کسب و کار را پشتيباني نمایند 3 تواقق بر روي استانداردهاي براي نمادگذاري و ابزارها 9 استفاده معماري سازماني براي ایجاد مدلهاي مورد نیاز براي خدمات از جمله يك چارچوب براي اجراي مدل‌ها مدلهاي عملياتي کسب و کار شبکه ارزش سازمان 0 استفاده از مدیریت قرآيندهاي کسب و کار براي ایجاد تعداد امکان پذيري از مدلهاي اضافي

صفحه 15:
پیشنهادات 3 وسعت نیاز براي مدلسازي کسب و ‎WIS‏ معماري کسب و کار و مدیریت فرآيندهاي کسب وکاز تقتاساين نتبود. 5 استانداردهاي نشان گذاري, استفاده از ابزارها و تلاشهاي مدل‌سازي هماهنگ شوند. 5 يك تیم چند منظوره براي تعیین استانداردها و فرآيندهاي مدل استفاده شود. از سطح مفهومي آغاز شده و به سمت پایین حرکت کند, از رديابي در هنكام كاك مراقیت لوق 3 معماري کسب و کار در خلا انجام نشود ‎٠‏ يك معماري سازماني یکپارچه دیدگاه هاي تكنولوژي, اطلاعات و کسب و کار را همبسته با یکدیگر تعریف مي کند 5 رهبران کسب و کار را تا حد امکان در گیر شوند اعتبار خيلي سریعتر و اغلب اوقات اننجام شود 5 ارزشهاي واقعي بواسطه بهبود فرآیند و بکارگيري مجدد نشان داده شود و ‎og Obl Oustess Owe‏ 11777 dale

صفحه 16:
BPMN 5 00 در سا 2004 توسعه يافته است 3 مهیا سازي يك «تهه( است كه به سرعت توسط همه كاربران کسب و کار قابل درك باشد, ۵ يك پل استاندارد براي فاصله بین طراحي فرآیند کسب و کار و آجرأي فرایند است. 5 0000 یك‌دیاگرام ف رلیند کسبو کار را تعریفمیکند که بر لساست کنيكف لوچار تب رایلیجاد مدلهایگ رافیکیاز عملیات فرآیند کسیو کار متناسبسازيشده است

صفحه 17:
با تشکر از التفات شما

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
30,000 تومان