صفحه 1:
به نام خداوند جان و خرد فصل چهارم ,1 ,مدبربت نیروی انسانی و مدیریت دانش به سوی تولید بهتر نرم‌افزار: اصول مهندسی نرم‌افزار نوشته: دکتر محسن صدیقی مُشکنانی ‎www.sadighim.ir‏ حم ۲

صفحه 2:
وین * کار گروهی * محیط کار ابزار * چرا عملکرد نامناسب؟ * چگونگی کنترل آموزش ‎oll *‏ * قرارداد رسمی " مديريت دانش و مهندسی دانش

صفحه 3:
‎mL‏ تیم‌های کاری ‏* نوع پروژه تخصص های مورد نیاز را مشخص می کند * لازم است کارها و مسئولیت‌ها به روشنی مشخص شوند * محدودیت های زمانی و ضوابط پایان‌دهی مهم هستند * تدوین روشن قواعد همکاری * یک فرد می‌تواند چند نقش داشته باشد. بر اساس: * شایستگی فردی ‏* نیاز پروژهارها ‎ ‏۴ افراد موجود * نکته: تخصیص نامناسب کارها به افراد. عواقب نامطلوبی دارد؛ مثل . ‏رم ‎

صفحه 4:
متخصص کاربر‌های وب متخصص بانک‌های اطلاعاتی تخصص‌های مربوط به کاربرد تیم‌های کاری در کار گرومی

صفحه 5:
و جلسات توجيهى د 8 یرد ۰ ۵ رد 14 بخش بزرگی از مشکلات. به دلیل بد و کج فهمی است * جلسات توجیهی این مشکل را کاهش می‌دهد * و آموزش برای پذیرش مسئولیت جدید

صفحه 6:
* مهم‌تر از محیط فیزیکی * کار از راه دور به‌عنوان یک فرصت خوب

صفحه 7:
رم ید مد رت دی زد / ری هی ری رگ ری مس in ih Hb

صفحه 8:
ال بزا =| * ابزارها بخش مهمی از محیط کار هستند * ابزارهای مختلف برای نیازهای مختلف * برای کارایی بیشتر برای همخوانی بیشتر * مجتمع‌سازی ساده‌تر * سازگاری در انتخاب ابزار * نقش ابزارمند برای تدارک ابزار

صفحه 9:
‎AL‏ !35 نیروما ‎TS‏ ‏۴ آموزش برای ۴ نیروهای جدید ‏۴ نیروهای قدیم ‏دو نوع آموزش ‏* آموزش تخصصی ‏* آموزش آگاهی‌های محیطی ‎

صفحه 10:
اموزش نیروها آموزش تخصصی نیروهای قدیم ‎aad‏ ها دقتنا = نیروهای جدید ك 1موزش آكاهى هاى محيطى شکل ۳.۰-۴: آموزش نیروما

صفحه 11:
1" کنترل نیروها * با انتخاب مناسب (کار فکری) * با محيط رضایت و رشد (بهترین راه حل) * نگاه برنده - پرنده * خوشنودی * پیشرفت * کنترل آثار * برگه‌های کاری * برگه‌های کنترلی * کنترل آگاهی * کنترل هماهنگی * روش‌های مکانیکی (بدترین راه‌حل)

صفحه 12:
‎١.‏ أستفاد از كتج قدرت فكر و عراست خوه فد ‏كمهزبنءترين و ماندكارئرين روف / ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏شکل۲۰-۴: کنترل تیروها ‏م موديو

صفحه 13:
‎aL‏ كنترل نيروها ‏كنترل با تخاب مناسب ‏اکنترل با محیط رضایت و رشد ‏روشهای مکانیکی ‏کترل آثر ‏اکنترل - آگاهی کتترل هماهنگی ‎ ‎ ‎nine ‏أاستفا. ‎ ‏أبى خاصيت ترين و بردردسرترين روش براى كنترل فعاليتهاى فكرى ‏برگه‌های کاری ابرگه‌های کنترلی جلسات ارائه ‏با جلسات ‎ ‏مزثرترین. کم هزینه‌ترین. ماند گارترین روش ‏ه از گنج قدرت فکر و خواست خود فرد ‏اگزارش‌های فرایند تولید ‎ ‏|جلسات تضارب اندیشه ‎ ‎ ‏دیدن محصول |جلسات دوره‌ای ‎ ‏آموزش استفاده از الگو ‏با الگو و استاندارد ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 14:
قبل از جلسه ۴ دستور جلسه * صورت‌جلسه بعد از جلسه قالب مشخ مشخص و بایگانی خوب (چرا؟)

صفحه 15:
تعامل نیروی انسانی. قواعد طلایی کار می کند

صفحه 16:
‎i> A‏ کار کرد نامناسب؟ ‎j=‏ = ‏بد و کج‌فهمی ‏عدم اطلاع از موسسه یا پروژه اهماهنگی با گروه ‏نداشتن توان تخصصی ‏عدم رضایت ‏۴ به نکات فرهنگی توجه كنيد ‏نيت بد ‎

صفحه 17:
‎Slee Le) ues)‏ نامناسب شکل۱-۴ : دلایل عملکرد نامناسب نیروها و روش‌های مقابله ‏ی ند ده سس ود ۳

صفحه 18:
* حاصل جلسات و توافقات شفاهی باید به صورت قرارداد مستند شوند * قرارداد باید شامل اقلام زیر باشد: * طرفین قرارداد * موضوع قرار داد خواسته‌ها (عملکردی و غیرعملکردی) وظایف طرفین محدودیت‌های زمانی بودجه و نحوه‌ی پرداخت جكوتكى حل مسائل احتمالى فسخ قرارداد شرایط استثنایی * امضاء طرفین ۴ مشاوره‌ی قضائی توصیه می‌شود

صفحه 19:
ار ترارداد: نکات مورد توحه = عنوان معرفی طرفین موضوع خواستههای عملکردی مشخصات خواته‌های فیرعملگرهی ‎a‏ مدت قرارداد / أ مشاوردى حقوقى شکل ۲-۴ : نکات مورد توجه در تدوين قرارداد

صفحه 20:
قرع ست زوفو | ورین (ae Sp aga pte Shi ‏...يت عد مر .يه‎ hg on et ge ID | set dak ‏مس فد سب‎ reget ELD nd ‏هس سسکا اج هو‎ ی را در روا مان يده مانو يه شرح زر سعد رو لد ضوع زد علوت ‎a‏ سس باس متخصات .لبون رای ری ری مسجت ‎ire ab oa‏ بکترم اس هنت ری عدت ره زم فرات ‎a a cae‏ ‎Pa‏ سرد ملا لابه رود ید قلخ بسا ایا وا شرفت یرد سا 6 سل رز ی 3 شرع رجا ماع گر یی ماه ی از زر بر مب رن ارو اد مسا نار ار ‎AEA‏ ‏عسورات فلو ‎whe I ae gnc cate MDE ep‏ را ‎i‏ عوط ان وود بتكا یبابک وم مغ را اه سوت ‎Cn‏ ‎Df wi ag eae‏ wud pe to ‏اف را میس را مه ارو ری گرد‎ میات پم علو اجام خرات ماق مندرج در مات ‎a ge‏ مار ید ‎ik‏ اد ۰ گرا را مزر مرس کار کار معو .میت کارا کرد اس جعت تجا ووه کات رت وم ملق تاد اد و تعب و ما مهرد ره ند اه سل نت نعي مر عل ب وده بن زو پا ری برع رد ری موز رای خر ‎tas oh eine‏ كعد ه٠٠‏ سح او در صورت عدم رای .ای ا شراط مر هر ابن رات پیز ری فد راب سا کید رز بش ار ماد بر سوت بیغرت زارد و مزا نیا عم ریک اب رده دیرف ملس Specie en ‏هر سرت و سرت شم خر فراع مق يس لوقع أن ی رطف ام ره‎ أي تراه مر ‎et a‏ وچ ی رز شخ يم رد اس رازم سپس رم[ وهای رین ری رش و ار وا ما [ims a Sore Dee 7 ‎cay‏ ون

صفحه 21:
بال در چهارچوب تصمیمات دراز مدت =| = ۴ موضوعات دراز مدت: * برنامه‌ی استراتژیک ۴ دامنه‌ی فعالیت (حاصل مهندسی دامنه‌ی فعالیت) * خطوط تولید (حاصل مهندسی کاربرد) * هریک از توافقات باید در محدوده‌ی تصمیمات دراز مدت باشد جرا؟

صفحه 22:
‎Mh‏ + دانش ‏" دانش ياسخ سؤالات است: جقدر؟. ‎SUS 8A Se Se‏ چه‌وقت؟ ‎ ‏دانش. به عنوان مهم‌ترین منبع در تولید نرم‌افزار دارندگان دانش. آدم‌ها هستند ‏دانش به عنوان مهم‌ترین منبع بايد مديريت شود مدیریت دانش. مبنای مدیریت ‎ee‏ دیگر است ‎

صفحه 23:
‎BL‏ فرايندهاى مدیریت دانش == * شناسایی و تعیین دانش ‎oat *‏ ۴ توسعه‌ی دانش * توزیع/ اشتراک دانش استفاده از دانش ‏نگهداری دانش ‎ ‏اهداف دانش ارزیابی دانش ‎

صفحه 24:
وا دای مدیریت داش سر هر آرزبابی دانش _ 2242+ ‎BOG‏ ‏7 شکل ۴-۴ : فرایندهای اصلی مدیریت دانش

صفحه 25:
grils ‏و بهندسی‎ TS * نوعی مهندسی نرم‌افزار است * که توان تولید سامانه‌های مبتنی بر دانش را دارد * و قابلیت کار صریح با دانش * مهندسی دانش یک ابزار قطعی برای مدیریت دانش است هی کار صریح با دانش / طلت | آگاهی مهندسی نرمافزا ‏ =( آگاهی مهندس شكل 0-7 : مهندسی دانش و مهندسی نرمافزار

51,000 تومان