صفحه 1:
معاونت فن آوري اطلاعات مدیریت 5۸۳ ادلره پشتيباني سیستم هاي 5۸۳ تاریخ تبیه 16/03/89

صفحه 2:
‎coon‏ 0 لك خودرو ‏سيستم كارانتي مركزي ‎1 000 ‎ ‏ل ا

صفحه 3:
۰ یش مات تتایندنی سق یز ایران متزدرز ۲

صفحه 4:
SAP

صفحه 5:
0 ede one ۱ ‏ا ل ل‎ ‏پآ‎ ‎1 000 ‏های كارانتى وارانتى. اطلاعات ميزان مصرف قطعات را‎ ۱ ‏ل ا ة در نمایندگیهای مختلف مورد بررسی قرار مي‎ ‏ييزى خريد و بابر اندامات‎ nl ait LS داغى جهت تسهيم و تاييد/رد اسناد كارانتى ل ‎(rire‏

صفحه 6:
تور راز ور ینش د 3

صفحه 7:
سیستم گارانتی مرکزی اطلاعات خودروهای تولیدی ‎oly!‏ خودرو را در اختیار سیستم امداد ویژّه لیساکو اداره تضمين كيفيت ايران خودرو . بصورت روزانه اطلاعات اسناد كارانتى را جهت اخذ كزارشات كيفى در مورد بررسی مشكلات خودروها و قطعات دارای خرابی ‎(OP TEN)‏ دریافت می نماید. همچنین اطلاعات بارکدهای مصرف شده جهت ثبت در اطلاعات قرار عی دهد که اين اطلاعات جهت کنترل صحت اطلاعات خودروهای متقاضی قطعات امداد وییّه مورد استفاده قرار پرونده قطعات مورد ردیابی از طریق سیستم گارانتی مرکزی در اختیار اداره تضمین کیفیت ایران خودرو قرار می گیرد. با توجه به اینکه دور سمند ۳ سال می باشد. اطلاعات کلیه | سال كذ سیستم گارانتی مرکزی نگیهداری می شود. که بالغ بر

صفحه 8:
ای قراز می گیرد. بطور متوسط روزلنه حدود ۵۰۰۰ مراجعه به لین سیستم توسط نمایندگیها جهت مشاهده سابقه خودرو و کنترل اسناد گارانتی و سایر گزینه های آن انجام می شود.

صفحه 9:
SAP Ceol Ne ele dit) کارانتسی مرک ملیات تکمیل مب سیستمی انجام ميشود.

صفحه 10:
معاونت فن. | وري اطلاعات - مدیریت 5/۸۴ - اداره پشتيباني سیستم ‎SAP (clo‏

صفحه 11:
۱ سیستم از طریق اینترنت در اختیار نمابندگیها قرار می گیرد که این اطلاعات عبارتند از: لت تغییرات در برنامه های موجود ا برنامه هاى جديد و كزينه هاى جديد منو هو ۱ در لت شماره فنی های جدید و تغییرات در شماره فنی های موجود آخرین قیمت قطعات ایساکو لا آخرین وضعیت گارانتی پذیری قطعات ۱۳ ‏و و‎ 0 Uc Se TCE SNe oreo Beal) آخرین نرخ یک ساعت تعمیرگارانتی /ورانتی آخرین ضوابگارانتی خودروهاشامل ماه و کیلومتر ۱ آخرين اطلاعات فراخوانها و ليست خودروهاى تحت فراخوان iOS UE SE eee Peo S Ie Crea teren sheep id Pee See ee SEN me SCS eE) SIT steele SS ores Teepe a) Ppa ee ESE ae ere reer)

صفحه 12:
سر( سبستم ها

صفحه 13:
‎ee Sal as‏ و ‎Ree ee‏ خودرو ‏سيستم خودروهاي تكميلكاري ابران خودرو ‏سیستم ‎et‏ ‎

صفحه 14:
نجوه ارنياط سبستم كارانتى با سابرسيستمها ارا -اطلاعات شماره فنى هاى جديد. كارانتى يذيرى قطعات. قيمت قطعات. قطعات قابل ردیابی, قطعات قابل کلیم در هر دوره پانزده روزه از سیستم کالا اوراکل به سیستم یونیکس گارانتی انتقال می یابد تا بر اساس ‎OT‏ نسخه جدید تهیه و در اختیار نمایندگیها قرار گیرد.اطلاعات خرید نمایندگی ها نیز به این سیستم منتقل ميشود. همچنین اطلاعات پرونده گارانتی خودرو جهت کنترل در سیستم امداد ویژه از سپستم گارانتی در اختیار سپستم کالا اوراکل قرار می گیرد. اطلاعات فراخوانهء آلارم های فنی و مهندسی, کاربرد قطعه در خودرو در هر دوره پانزده روزه انتقال می یابد تا بر اساس آن نسخه دید تهیه گردد. همچنین این اطلاعات جهت کنترل اسناد گارانتی مورد استفاده قرار می گیرد. اطلاعات خودروهای تولید شده اپران خودرو بضصورت روزانه از سیستم فروش ایران خودرو"به سپستم گارانتی اثتقال می پابد. که در واقع پرونده گارانتی برای خودرو تشکیل می گردد.

صفحه 15:
عه بارکدهای ایجاد ‏ شده چهت قطعات مورد ردیابی که نمایندگیها از بازار آزاد خريدارى مى نمايند در اين سيستم ايجاد مى كردند كه در صورتى كه كنترل باركدها عملياتى كردد از اين اطلاعات جهت كنترل صحت شماره باركد استفاده مى كردد. (فعلا با توجه به اينكه كنترل باركد قعال نمى باشد اين اطلاعات كاربردى ندارد.) اطلاعات خودروهاى دوكانه سوز تكميلكارى شده(خودروهايى كه هنكام تحويل بدون كيت و مخزن تحويل مشتريان شده اند) از اين سيستم دريافت مى كردد كه شامل اطلاغات: شماره شاسی. تاريخ تكميلكارى.كيلومتر تكميلكارى مى باشد. لازم به ذكر است كه بخش كازسوز خودروهاى تكميلكارى شده از تاريخ تكميل بمدت يكسال و 0 كيلومتر داراى كارانتى مستقل از خودرو مى باشد. هرروز ؛ بيش نويس كليم هاى يرو از سيستم كارانتى استخراج و بصورت هفتكى در قالب یک فایل برای شرکت پژو ارسال می ‎oo‏ - شرکت پژو هرماه . نتیجه پردازش کلیم های ارسالی را در قالب یک فایل ارائه مینماید و در یستم . بر اساس آن مفایرت گیری تعدادی و مبلغی کلیم های ارسالی انجام می گیرد.

صفحه 16:
مر تم کاراشی با سابرسپستیها بصورت روزانه پیش نویس کلیم رنو از سیستم گارانتی استخراج و پس از تکمیل اطلاعات توسط کارشناس کلیم در قالب یک فایل کلیم برای شرکت رنو ارسال میگردد. تا در سیستم مرکزی آنها ثبت گردد. لازم به ذکر است که پیش نویس کلیم رنو در سیستم نمایندگیها ایجاد می شود. نتیجه پردازش کلیم های ارسالی بصورت ماهانه از سوی رنوپارس در قالب یک فایل ارائه می گردد و بر اساس آن در سیستم یونیکس مفایرت گیری تعدادی و مبلفی کلیم های ارسالی انجام می گیرد. جهت صدور کلیم های سوزوکی پیش نویس آن از سیستم گارانتی استخراج می د جل ل درس كم گام اي ‎SUE esol oul, Sas ses‏ پرای شر کت سوزوکی ارسال می گردد.(آمار فعلی: بدلیل محدود بودن خودروهای تولیدی سوزوکی آمار کلیم های آن نیز محدود می باشد.)

صفحه 17:
‎aye‏ ارتباط سیستّم گارانتی با سایرسیستم‌ها ‎eager) reso On vere eee CEO noe Lee ne neers ere testa aay ‏زمان استاندارد. گارانتی پذیری. کاربرد اجرت در خودرو): اطلاعات کد‌های ایراد. قطعات قابل ردیابی:‎ Pe cree eae Ree eee ee eee elt Sy Lael oad Se ee ete oy ois Eon oe ‏هر 15 روزيكبار نمايندكي ها. اطلاعات تسخه جديد را دريافت نموده و روى سرور خود يروزرسانى مى ‎ ‎ ‏5 اطلاعات اسناد وارنتی نمایندگیهابه سرور وارانتی انتقال یافته و در بانک اطلاعات وارانتی قرار می 5

صفحه 18:
ی سیستم 16116 با سیستم گارانتی مر کزی ارتباط برقرار می نماید و اطلاعات درخواستی نمایندگیها را در اختیار آنها قرار می دهد. موه بط اعلا ‎١١‏ ) نمايندكيها از طريق سيستم ©16112' اطلاعات اسناد كارانتى خود را كنترل مى نمايند. در ضمن می توانند پرونده گارانتی خودروها را مشاهده نمایند. همجنين مى توانند اطلاعات اسناد تایید شده را دریافت و در سیستم خود بروزرسانی نمایند و بر اساس آن اقدام به مغایرت گیری اسناد گارانتی نمایند. هر 15 روزیکبار نمایندگی هاء اطلاعات نسخه جدید را دریافت نموده و روی سرور خود بروزرسانی می نمایند. ‎

صفحه 19:

34,000 تومان