صفحه 1:

صفحه 2:
مدرس:دکتر سهیلا پورتانی فراضانی ae 87 1

صفحه 3:

صفحه 4:
«٠ و ‎jf Curl g Curl‏ كه ‎۲۵ eerie rea LOSE SIs) Ee Sn JES er ets CD) Geyer T=CEL EE BED Ln Yee ere eer er mance ‏ا‎ ‎re SIE eee ey IOC DY SEDC eats ease me TENE ‏متالءيك مدیر طی روز وقت خود را اینگونه صرف می کند: به چند نف درداخل و حارج‎ ‏سازمان براى امور ادارى و شخصي تلفن مى كنديا از طرف حند نر به أو تلقن مى شود, بيش‎ ۱ ie seer De reoseer ‏ار 2 ار‎ ‏نامه شاى وارده رآ مرور_مى كند و دستورات لآزم را درباره نحوه اقدام در حاشيه هرريك‎ ۱۱۳ ‏ا‎ ‎Bene ‏ل ا‎ ON DY CIS ye

صفحه 5:
| aig ed ‏تدوين مى كندو حهت اطلا لا‎ ‏يخشنامه هاى وارده را مطالعه مى كُندء در جلسات و كميسيوتهايى ش كت هي‎ ‏كند ونظرات خود را ابرازمى داردو از نظرات ديك ران مطلع مى شوده به كُفته‎ ‏یک ارباب رجوع ناراضی گوش می دهد ضمن صحبت در موآردی سر را به‎ ‏علامت تصدیق و تایید پا نشانه نی و مخالفت تکان می دهد و در مقابل , مقررات ؛‎ ‏روش جارى و محظورات را تشريمى كند از كا رمندى مى خواهد در زمينه‎ ‏دهد ضمن ش دادن به كفته هاى او از روى رضايت‎ eyes ‏ماموریت محوله‎ ‏لبخندی می زند يا آنکه به علامت عدم رضایت ابو در هم می کشدء در بایان‎ ‏رت(‎ Cun elem yee) ۷ Torrel DEn| Cs Ope eee Urey) DSP Ob ya en Deol seen rs دهد همواره سعی دارد به طریقی قصد ونیت حود را به دیگران منتقل کند یا را

صفحه 6:
7٠ل‏ مشكلات هديران ناستى ازا خباطات ‎onl ble‏ تم

صفحه 7:
* ارتباطات موثر در سازمان یکی از اجزای مهم در توقیق مدیریت به شمار می

صفحه 8:
جابگاه ارناطات در مدیریت

صفحه 9:

صفحه 10:
‎Jey‏ ارات ‎Foley | Pee coved Para es er Ey pee res Oo Per ‏با واسطه یا بلا واسطه‎ ‎ ‎0 op cca Pea ee emcee cinoma ne eel Cina ‏احساسات ونظرات,به شکل پیام هایی کلامی و با غیر کلامی بیان گردیده‎ ‏سپس ارسال , دریافت وادراک می شوند.‎ (ee ere nee olay eee Fame Og tonne gow yee] Bera] 5 ‎Reem Peeler ‏ا‎ eer ae ed ‏تا مفاهیم ومقاصد خود را از طریق پیامهای نمادی به یکدیکر اثتقال دهند‎

صفحه 11:
off —_— ~~. ۲

صفحه 12:
دس ۷۵

صفحه 13:
2 ک رانند ارتباط

صفحه 14:
يك مدل ارتباطى ۳ كانال

صفحه 15:
مولفه های ارتباط * فرستنده پیام * واکنشها(باز خور) * کانال های ارتباطی ارك Source Ltt Tt Massages ۴۵۵۵۵۵۵ ۴۲۵۳۸6 0۶6 ۶۲۱۵5

صفحه 16:

صفحه 17:
« كانال انرتباطئ جهره به جهره ال ل نامه مکتوب كزارش مطة اط :ارتب ::: كانالارتبامل غیر یکتواخت ‎Gp‏

صفحه 18:
فيلتر فیلتر کردن اشاره به دستکاری اطلاعات دارد تا مورد پسند ‎reno‏ هنکامی که اطلاعات به مدیر ارشد فرستاده می شود پاید فشرده و ترکیب شوند تا هنگام انتقال به سطوح بالاتر اشکار بر 2 7 2 7 ا 2 9 ‎Sta)‏ مب کر 33 . ‎ee‏ در سازمان هایی شکل می گیرد که در آنها نوجه زیادی به نفاوت های موفعیتی کارمندان می شود .

صفحه 19:
نقش ارتباطات ا ا ا ا ‎[eB‏ نت ‎eT In‏ ا ل كت ‎0 ED) ‏مراتب احتیار ات و دستور العملهای رسمی دار ند که کار کنان و اعضا باید آنها‎ ‏را رعایت کنند.و ابن چنین گرروه می تواند از این طرریق ( یعنی رعایت‎ ‏هنجارها و معيارها ) اعمال كنترل نمايد.‎ ‏* ارتباطات از طرريق روشن ساحتن مطائبى همجون شيوه انجام كارهاوطرريق بیبود عملکردها در کار کنان و اعضای سازمان انگییره ایجاد کند.

صفحه 20:
* برای بسیاری از کار کنان واعضای سازمان» گروه مهمترین منبع ارتباطات ‎eel ed) nom Celene PS) Peer)‏ ۱ ‎ra ee Ee Ione DL aC eS) PECL a)‏ ار ‎Be‏ «٠

صفحه 21:
ل (سر و صدا) ‎A eae)‏ OTR eee ‏ل‎ CaS De aed dees eos ‏ها.‎

صفحه 22:
الف) کلامی» ST aod )) ‏ياداشت ها‎ ee CES ۱۳۹۳9 ‏ار‎ ‏تصاوس‎ 100 رتست ‎ey‏ ‏15 ار يسه تصويرى ب) غير كلامى 0ك بان ايما واشاره حالات چهره حالت يدن ashe

صفحه 23:

صفحه 24:
۰ mer rere Eee eee ee reer eee tiene Leas ۳-انسان آنچه را تهدید کننده ,ناخور 0 رد از بسن سر کر سارت سیردت با ‎Us‏ تخاس كند (كز يش ادراكى) 0 اا 10 -گاهی یک خصوصیت سایر لت ل لت 0000 ‎-٠/‏ قرد ممكن است جيزى را درك كند كه انتظار دارد ا ا ا 0 فرار می دهد

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:

صفحه 29:
رل ۱ ee

صفحه 30:
شبكه هاى رسمى و غير رسمى #شبكه هاى رسمى : ا ۱

صفحه 31:
سطوح ارتباطات 1 سازمان * ارتباطات از بالا به پائین. مدیران سطوح بالا برای مدیران سطوح یایین تر اطلاعاتی در باره هدف های ساززمان تامین می کنندء توصیه و دستور صادر می ‎SDL ee Ne oe eee‏ ۱ ‎eer ret re ls ave ee ere wed) ۰‏ هرس اما ؟ ور سا رف کار ردص اد می دهند و از مدیران سطوح بالا سئوال می کنند. ‏؟ ارتباطات جانبی و مورب. ار تباطات جانبی بین اضراد یک گروه کاری:بین كروههادر بك اداره ۱ ‎Umer‏ ا 0 ‏2« را ساحتار وجود داردكه به آن شايعه يرراكنى مى كويند.مديران بايد از وجود آن ی ‎

صفحه 32:
ee) TE Pe Yd) re

صفحه 33:

صفحه 34:
[۲ RT Yee Pe

صفحه 35:
۱77 ۱ ‏از‎ A) ee

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان