مدیریت استراتژیک بازاریابی
اسلاید 1: مدیریت استراتژیک بازاریابی
اسلاید 2: ایجاد ارزش مورد انتظار شرکت: مدیریت فروش،درآمد و سودیک شرکت ،یکنهاد ،کسبوکار برپاشده برای ایجاد ارزش برای ذینفعان خود است. بر این اساس ،مدیریت ارزش مورد انتظار شرکت ،وجه اساسی استراتژی شرکت است که بنیان خود را بهصورت سرکت تجاری تعریف میکند.ابعاد کلیدی مدیریت ارزش مورد انتظار مشتری،محور این فصل است.
اسلاید 3: ایجاد ارزش مورد انتظار شرکت:مدیریت فروش،درآمد و سودیک شرکت ،یکنهاد ،کسبوکار برپاشده برای ایجاد ارزش برای ذینفعان خود است. بر این اساس ،مدیریت ارزش مورد انتظار شرکت ،وجه اساسی استراتژی شرکت است که بنیان خود را بهصورت سرکت تجاری تعریف میکند.ابعاد کلیدی مدیریت ارزش مورد انتظار مشتری،محور این فصل است.
اسلاید 4: ایجاد ارزش مورد انتظار شرکت1-ارزش پولی: ارزش پولی نشاندهنده مزایای پولی محصولات پیشنهادی است که بهصورت پولی مستقیم با عملکرد مالی مطلوب شرکت مرتبط است و معمولاً با شاخصهایی مانند درآمد خالص،سود هر سهم و بازگشت سرمایهگذاری اندازهگیری میشود.2-ارزش کارکردی: نشاندهنده میزانی است که برای آنیک محصول پیشنهادی به شرکت کمک میکند تا به اهداف کارکردی خود همچون تسهیل سایر محصولات پیشنهادی مهم و سوده تر استراتژیک دست یابد مانند ارائه یک برنامه نرمافزار مجانی به یک شرکت با یک چارچوب فناوری برای توسعه محصولات پیشنهادی ایجادکننده درامد ارائه شود.3-ارزش روانی: ارزش روانی ریشه در نتایج اهمیت روانی برای شرکت ،کارکنان و ذینفعان دارد. برای مثال فعالیتهای مسئولیت مثل بهبود رفاه اجتماعی ،محافظت از محیط و پشتیبانی از آرمانهای مختلف اجتماعی باش.یک شرکت ،ارزش را برای ذینفعان خود با توسعه و مدیریت محصولات پیشنهادی موفق ایجاد میکند لذا محصول پیشنهادی میتواند ارزش مورد انتظار شرکت را به سه روش ذیل ایجاد کند:
نقد و بررسی ها
هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.