علوم مهندسیمهندسی صنایع و موادسایرورزشی

مدیریت استراتژیک در سازمان های ورزشی

صفحه 1:
مدپریت استراتژیک در سازمان هاى ورزشى برنامه ريزى با استنباط از ) 5235 4 5 كن لم

صفحه 2:
خوئل روزز ل ا ا 0 ا

صفحه 3:
مديريت استراتزيك 7 ‎0g‏ ها و اقدامات مديريتى است كه عملكرد بلندمدت سازمان را از طريق فرآيند بررسى محيطىء تدوين استراتزىء اجراى استراتزى و ارزيابى و 7 ی (ong 9S)

صفحه 4:
۱ ‏رز‎ Shen) ibe) ‏امكان خلاقيت و نوآورى را براى سازمان فراهم مى كند.‎ * * به سازمان كمك مى كند استراتؤى مناسبى را تدوين کند. ا ‎a OS a ne‏ و آگاه 0 0 لازم را پیش بینی کند. باعث مى شود كاركنان درك بهترى از رابطه بين عملكرد ‎Cow) eC‏ |

صفحه 5:
eS Sa TOS oD ROS 1s cmt Ss SECS Cd ee) مدل استوفر و فریمن مدل براسیون مدل دیوید OIGD Ju Gene Renee mare COMODO Cha mR U) ۵

صفحه 6:
مدلهاى برنامه ريزى استرلتزيك در سازمان هاى ورزشى ‎Rvs‏ ا ‎۳ ‎Cen ‏ا مر‎ Con na RUT ‎Cee Cee Ces at ‏مه‎ RO SEBO © ‏* مدل اوستر ‎CCHS‏ ‎00 ‎

صفحه 7:
Creu Nes] ‏بررسی و تحلیل محیطی سازمان (بررسی درون‎ ‏اكات‎

صفحه 8:
تحليل “9500041 شامل شناخت قوتها و ضعفهای درونی و فرصتها و تهدیدهای بيرونى سازمان مى باشد. تجزيه و تحليل تأکید براموضوغات كلبدى ذارة:

صفحه 9:
سروازه هاى “000/4 Ree reer re Pe an SCO ‏ا ا‎ ere eee aad 000 ا تا ات ا ا ا ‎Fe eed ry‏ ‎ere.‏ ۳۳۷۷۶( :() فرصتها عولملمثبتی‌که خایج از ک نترل‌سایمان‌هستند لما سایمان‌میتوند از نها بسهره بسبرد. ‎ee Ole CU aI cr ea ee et aa‏ د ‎Ce rR S aye eRe SS‏ و( ‎

صفحه 10:
روش بررسى عوامل محيطى با استفاده از تحلي 6000 استفاده از اين شيوه اكر باعث و تبادل نظر يا ذى ‎sora so en com eenn une‏ ‎Ooo Seles ieee‏ هاى كارى و فكرىء نظرسنجی 55(

صفحه 11:
هر یک از عوامل اثرگذار درونی و بیرونی بر عملکرد سازمان را می 0

صفحه 12:
327 0 Readme Saal ۳ 222000000000 0 ‏درام‎ Sea teee Peo ote ad ‏نبود کارگروهی‎ ۵ ۶ پتهان کاری برخی از مدیران على ores 5201111 ؟- وجهه عمومى مناسب ‎Pree:‏ - كارمتدان حقوق يكير كه نقش زيادى در موفقيت سازمان دارند. ۶ اتباط خوب با دولت ۷- وضعیت فیزیکی فضاهای اداری 4 تنزی اسب تست ‎rare‏ ایس ‎5005 ‎ ‏فرصت ها ‎١‏ برنامه سرمايه كذارى دولت - افزايش أكاهى از مزاباى ورزش | - وجهه مناسب براى ارايه خدمات ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
ee Re ROME Crees Ic) ۱- فقدان تخصص در بازاریابی ۲-عدم تنوع در محصولات و خدمات ۳- وضعیت محصول و تولیدات (عدم تقاضا) ۴- کیفیت ضعیف کالا و خدمات تهدیدها ۱- وجود یک بازار جدید در کنار بازار كا ۲- جنگ قیمت ها ۳- رقبائی با محصولات متنوع و جدید ۴- مالیات ۱- تخصص مسئولان شرکت در امر بازارياني ۲- محصولات و خدمات ابتکاری و جدید ۳- وضعیت محصول در جامعه (وجود تقاضا) ۴- کیفیت مرغوب تولید ..-۵ فرصت ها ۱- در دسترس بودن بازارهای مدرن اینترنتی ۲ حرکت و انتقال به بازارهای جدید و ‎eye‏ ‏۳- وجود بازار بين المللی ۴- وجود موقعیت بدون رقیای کارآمد

صفحه 14:
Cerne ae SS Tes ete tes Beano rer) ا ‎SL adi Soe eed‏ ‎ -‏ وجود ردیف بودجه ویژه تحقیقات ورزش ضعف ها فقدان ارتباط نظام مند بين مراكز تحقيقاتى ورزشى داخل و خارج از كشور - كمبود نيروى انسانى ‎Sa‏ پژوهش در ورزش. ا لل 9 ا ل ‎fees ee‏ ا لت رت رال رت ی - اند بودن بزوهش هاى انجام شده در برخى از زمينه هاى ورزشى ۱ ‎Roe en erence ae‏

صفحه 15:

صفحه 16:
.قوانين مسأاله اى براى موفقيت در تجزيه و تحليل ۱ ۱- نقاط ضعف و قوت را به درستی بیان کنید و معرفی آنها صادق باشید. ۲- نقاط ضعف و قوت را واقعی باشند. BE Soyo GS floc ‏رت ال‎ aed ER Rade a Sail - تجزيه و تحليل ‎000004١‏ را براى رقبا نيز استفاده كنيد. 2 رات را ار ری رت را تا نک ا

صفحه 17:
(0(225)1995) و هيل و وست برك (19917) معتقدند ممكن ‎ple 9 whey obj oSbe 4 GOOT =!‏ لك ‎PRURULAN (Cla 07 as a Cea AG DUC Sear ee‏ عنوان مکمل استفاده شوند.

صفحه 18:
انواع استراتزى بر مبناى تحليل 700008 ‎cell‏ بت ا سل ۳6 ر ات ار ‎eas‏ ‎SS‏ یی مشود ۱- استراتژی (9) وقتی سازمان بتولند از تمامی نقاط مثبت و مزیتهای راک اک ی را تقاضاها و فرطت ۱ ان کند. ای ‎UE labo che OP‏ ترت در رای را رویاروئی با تهدیدها و مواد آسیب زننده محیطی و به حداقل رساندن آنها. 0 ape ee n> EtrURe Pep ueg ‏ا ب ا‎ any ‏رساندن فرصتها و موقعیتها و تقاضاهاست.‎

صفحه 19:
تحليل عوامل درونى و بيرونى براساس ماتريس کر سزمنی در ماه 90 باسته نی تاج با رشد و توسعه اکر سای در صعت اب امه ارانی رت سل نكهدارى و حمايت درونى. اک ا مار اش اا ال تر مان ‎ED US‏ ا ‎Gila SI‏ كر ‎atts,‏ ناكد طروي قا فلل ‏.برداشتء واكذارىء كاهش و انحلال ‎

صفحه 20:
‎re LS eee te See‏ كت 5 كاه ‎©O‏ | ۵0 ‏قوت ها: رتبه ۴ یا ‎١ ‏ضعف ف ها: رتبه ” يا‎ can Or ۲ ‏فرصت ها رنه ۲ یا‎ ١ ‏تهديدها: رتبه ” يا‎ ‎Oly ‎ ‎ ‎ ‎5 ‎2 ‎0 ‎1 ‎a ‎an ‎1 ‎0 ‏ماتریس عوامل داخلی و خارجی ‎ ‎ ‎ ‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان