سایر تحقیق و پژوهش

مدیریت خط محصول

modirit-khat-mahsol

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت خط محصول”

مدیریت خط محصول

اسلاید 1: فصل 18 مدیریت خط محصولارائه:

اسلاید 2: خط محصولخط محصول، به یک مجموعه محصولات پیشنهادی مرتبط اشاره دارد که به شکلی مشابه عمل می کنند و به مشتریان هدف یکسان فروخته شده و یا از طریق کانال های یکسان توزیع می شوند. هدف مدیریت خط محصول برای بهینه سازی ارزش تحویل شده توسط محصولات پیشنهادی مجزا است که تشکیل دهنده خط محصول شرکت است.

اسلاید 3: مدیریت خط محصول شامل تعمیم خط محصول شرکت با معرفی محصولات جدید و همچنین مدیریت محصولات موجود در خط محصول است. گسترش خط محصول شرکت ایجاد کننده ارزش مورد انتظار مشتری است با ارائه یک انطباق بهتر میان ترجیحات مشتری و مزایای ارائه شده توسط محصولات پیشنهادی شرکت: هر چقدر خط محصول شرکت گسترده تر باشد، شانس اینکه هر مشتری، یک گزینه ایده آل بیابد بیشتر خواهد بود.علی رغم مزایای مشهود آن، گسترش خط محصول شرکت می تواند دارای تأثیر منفی نیز بر مشتریان باشد.

اسلاید 4: افزایش تعداد گزینه های موجود می تواند به سردرگمی مشتری منجر گردد که ناشی از عدم توانایی برای انتخاب از میان گزینه ها است. در واقع، فرض منطقی برای ارائه طیف وسیعی از گزینه ها این است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا گزینه ایده آل» را شناسایی کنند. با این حال، در مواردی که مصرف کنندگان، ترجیحات تعریف شده ای ندارند، ارائه انتخاب بیشتر می تواند عقب رفتن باشد. و منتهی به سردر گمی بیشتر گردد. در نتیجه، ممکن است خریداران انتخاب خود را به تعویق اندازند و یک محصول پیشنهادی از خط محصول (رقیب انتخاب کنند که ارائه دهنده سهولت انتخاب بیشتر است.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید