صفحه 1:

صفحه 2:
بنام خدا امروزه محیط سازمانها آبستن تغییرات. فرصتها و چالشهای زیادی است که توانائی و قابلیت رویارویی با آنان را می توان از سازمانها انتظار داشت. از یکت طرف نگاه استراتژیک به تغیبرات و فرصتهای حاصل از تغیبرات و از طرف دیگر ‎Soe‏ توانائیها و زیرساختهای سازمان میتواند سازو کار مناسبی برای موفقیت بلندعدت و پایدار سازمان باشد.

صفحه 3:
‎cae ۲‏ > فرزند پژوهش و دانش است تغییر > معلول نوآوری و خلاقیت استد <-- شاهکار آ: جهان و انسانها ‏آنهائی که تغییر برای ایشان رخ میدهد ‎ees‏ سر ‎

صفحه 4:
سرعت غير قابل كنترل تغییر و تحولات سریع ا ‎es‏ عا وا عات كسترش ارتباطات تسلط روز افزون عامل دانش و دانائى مشترى مدارى

صفحه 5:
ویژکی های قرن ۲۱ ۱- تغییر از اقتصاد کلی به اقتصاد جهانی ۲- ح رکت از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی > نماد آن کامپیوتر - الکترونیک - دستاوردهای فناوری ۳- عدم تمر کز > نماد آن شبکه است ۶- فناوری رقابتی - رقابت مبتنی بر اثتلاف و ادغام ۵- نقش آفرینی توسط بنگاه ها - نخبگان << << < سرمایه های انسانی ۷- کوچک سازی << < << سازمانهای چالاکت ادسترسي به ال افزايش بازده سرمايه افزايش سهميه بازار

صفحه 6:
, های سازمانها در قرن ۲۱

صفحه 7:
فرصت های پیشتر بازارهای بز ر گتر عوانم کمتر لوژیکت جهانی شدن و جهانی سازی عصر اطلاعات کمونیست

صفحه 8:
ارائه سریع محصولات جدید به بازار تغییرات وسیع ادغام قابلیت های محهری شر کتهای مستقل

صفحه 9:
بهره برداری از انواع منابع و قابلیت ها بکار گیری همه نیروهای, متخصص ایجاد نظارت ورودی.

صفحه 10:
انعطاف پذیر هستند مبتنی بر اطلاعات می باشند تمرکز فعاليتا بر شایستگی ها

صفحه 11:
تکنولوژیها (سخت افزارها و نرم افزارهای مناسب برای تغیبرات سیستم ها(با هدف به حداقل رسانیدن تغییرات طراحی و فعالیتها) بدون ارزش افزوده نیروی انسانی (چگونگی مدیریت و ایجادانکیزش در نیروی انسانی)

صفحه 12:
فرهنگک سازمانی ساختار سازمانی تکنولوژی فناوری اطلاعات افراد کیفیت نیروی اذ | سبک رهبری

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:
fee ‏شم انداز صنعت نفعت حنظ جايكاه دومين‎ ‏تولید کننده نفت در‎ 7 ۲ ‏اویک که مستلزم حفظ‎ ‏فاصله مناسب از نظر‎ —_— ‏ایجاد ظرفیت تولید با‎ ١ ‏سایر رقبای این‎ . ‏جایگاه می باشد؛‎ دستیابی به جایگاه دوم جهانی در تولید | یل به جایگاه اول | كاز طبيعى با توجه به نهازی> فناورى نفت و گاز ضرورت استفاده از در منطقه؛ دستيابى به جايكاه اول منطقه از لحاظ ارزش تولید مواد و کالاهای بت سا ترین ارزش افزوده از ابع هيدرو کربوری کشور؛

صفحه 16:
اهداف کلان صنعت نفت و گاز ایران در دستبایی به. فناوری پیشرفته صنایع ۳7 تغییر نگاه به نفت حاصل از آن. Vv افزايش بهره وری صنعت نفت در جهت رشد ‎Gor‏ ۳ و برنامه پنجم توسعه تحقق سیاست های کلی اصل ۶۶ در صنعت نفت و افزايش سهم و ارتقاى جايكاه Wi استفاده بهینه از ذخایو هیدر و کربوری ‎oo‏ 2 استفاده از ظرفیت های صنعت لفت و گاز برای دفاع از مناقم ملی

صفحه 17:
ابعاد مزیت رقابتی » درصنعت نفت

صفحه 18:
سرمایه گذاری دولتها| شرکت ها ی نفتی رقیب (00800/060) بی انگیزگی و برخوردهای چکشی با کار کنان عدم سرمایه گذاری کافی

صفحه 19:

صفحه 20:
مدیران با تفکر جهانی باید جهانی بیند بشند لازمه چنین تفکری داشتن شناخت و تحليل مبتنى بر واقعيت از اوضاع سياسى - فرهتكى - اقتصادی- اجتماعی و زیست محیطی جهان است. آشنائی با بشر ایدئولوژیکی و گرایشهای مسلط در زمینه های عقیدتی به مدیران جهانی کمک می کند تا از هنجارها بایدها نبایدها در جوامع دیگر ۲ گاه شوند و آنها.را به عنوان متغیزهایی در فرایند تصمیم گیری خویش دخالت دهند و همزمان با تفکر جهانی اقدامات:علمی خویش زا با مقتضیات هر محل منطبق سازند. مدیران ارشة در قرن ۲۱ باید تجربه کار 5ر محیط ها- کشورها- شر کنها و صنایع متنوع را داشته باشند بواقع دارای دانلنی مهّارتهای چندگانه و چند بعدی باشند. بنابزاین آنها باید دارای ویژ گیهای زیر باشد

صفحه 21:
قدزت تصمیم گیریشریع و موثر همگامی با پیشرفت و دانش جانشین کردن مغزها به جای دستها توجه به محيط بين الملل ى كار دارا بودن نظام تفکر آموزش گسترده و پیوسته مشتری مداری فرهنگ آفرینی و مدیربت از راه اززشها و باورهای کار کنان توجه ویژه به فناوري اطلاعات و ار تباطات توجه ویژگی به مسئولیتهای اجتماعی و پاسخگوتی ذر برابر بیامهای اجتماعی قدرت همگام شدن با محیط اجتماعی - اقتصادی وی از سیاست سازئد‌گانی: نوآوری و همگامی با دگرگونیهای سربع محیط ‎et‏ هماهنگ ساختن تخصص های گوناگون و بهره گیری از آنها برای رسیدن به هدفهای سازمانی توام ایجاد توانمندی تحول انعطاف پذیر و مخاطره جوا

صفحه 22:
ا تعامل منطقی؛ و ارزشي در سطح آبین المللی ‏ « 3 ۲-ثبات تسیاسی و مدیریتی در کشور و بضورت خاص دز ‎pe rs‏ ا تسوب وإ نوز لير تس ۴-آداره صنعت تفت بضورت بنگاه اقتصادی مشابه سازمانهای نفتی سایر کشورها ۵-جلوگیری از نظارتهاق غیرمدفمند" ۶- تربّت مدیران در کلاس:جهانی" ¥ مد ریاس وس رش اي سوه ۸- مشارکت بین المللی با شرکتهای بز رگ نفتی ‎SS‏ © 2 کویکا ريا لشي فت

صفحه 23:
© «© x ات ره رت را

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان