سایر

مدیریت شناختی در آموزش عالی

صفحه 1:
آموزش عالی شناختی در اموز رح

صفحه 2:
استعاره های سازمانی - استعارة ماشین - استعارة موجود زنده - استعارة مغز - استعارة فرهنگ - استعارة سیستم سیاسی - استعارة زندان روانی

صفحه 3:
ساختار مغز و کارکردهای آن 0 بیلیون سلول تخصصی عصبی همچون واحدهای پردازشگر (مغز اجتماعی) ‎Z|‏ ‏هزاران اتصال بین هر سلول با سلولهای دیگر و تشکیل پودمانهای 2 اجراى كاركردهاى شناختى در قالب شبكه هاى ارتباطى بين سلولى يردازش اطلاعات به صورت خودكار. موازى و همزمان علاوه بر متوالى و ارادى 5 0 ‏وكارك‎ eas ۳ Dene Re cece ne oC Pipi :

صفحه 4:

صفحه 5:
Understanding how brain regions are connected Images by Pamela Guevara, Cyril Poupon and Jean- Francois Mangin

صفحه 6:
Human brain connections: in vivo igé by Pamela Guevara, Francois Mangin

صفحه 7:

صفحه 8:
قطعه پیشانی با جهاز تمدن ساز انی در شکل گیری اهداف و مقاصد و آنگاه در طراحی برنامه عمل برای رسیدن به آن اهداف, نقش محوری دارد قطعه پیش پیشانی در انتخاب مهارتهای شناختی لازم براى اجراى برنامهها. هماهنك سازى و كاربست صحيح آنها نقش اصلى را داراست قطعه بيشانى ناحية ارزيايى اقدامات موفق و ناموفق ما در دست يابى به اهدافمان ميباشد حافظه آینده. برنامه ریزی و سپس پیگیری برنامه برای هدایت رفتار است شناخت انسان آینده نگر و پیشگستره و له واکنشی است قطعات پیشانی این توانایی را برای انسان فراهم میسازند که مدلهای عصبی پیشنیاز آنچه باید انفاق بیفتد را بساز هم این کارکردها را ميتوان فراشناختى. و نه شناختی تلقی کرد

صفحه 9:
برخی از کارکردهای عمومی پیشپیشانی برنامه ریزی, هدفگذاری و شروع به اقدام تلاشهای ذهنی برای پیگیری اهداف دشوار پایش تابيج و تسجيع ماه تعامل با ساير مناطق در پیگیری اهداف (عقدههای قاعدهای, هسته های تالاموسی. مخچه. قشر مخ حرکتی) داشتن انگیزه و تمیل یه درگیر شدن در کنش شروع گفتار و تصویر سازی ذهتی بازشناسى اهداف دیگران. درگیر شدن در همکاری و تنظیم تکانههای هیجانی ‎٩‏ احساس هیجانها اندوزش و به روز رسانی حافظة ‎EIS‏ ‏0 تفکر فعال ‏۲ توانمند سازی تجارب هشیار ‏۳ حفظ توجه در مقابل عوامل حواسپرتی ‏۴ تصمیمگیری. انتقال توجه و تغییر راهیردها ‏۵ برنامه ریزی و تنظیم ترتیب و توالی اقدامات ‏۶ بکپارچه سازی صوت. نحو و معنای زبان ‏۷ حل رقابت بین برنامهها ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 10:
تصمیم گیری * فرایندهای زیربنای تصمیمگیری در قطعات پیشانی اتفاق می افتند * قطعه پیشانی کاس چشمی داخلی, به ویژه اگر عوامل هیجانی دخیل باشند. در تصمیمگیری = نقش دارند * در موقعیت تضاد درونی» «بخشی از شما» میخواهد به قلب شما و «بخشی از شما» به سر شما گوش دهد * تضاد درونی احساسات هیجانی و تفکر عقلانی. بازتاب داد و ستد میان قطعه ييشانى كاسة چشمی- داخلی با مناطق زیر قشری هیجانی و قطعه پیشانی جانبی با مناطق کنترل اجرایی

صفحه 11:
مناطق مجزای شناختی و هیجانی در قشر مخ کمربندی

صفحه 12:
سازمان. همچون منظومه آحاد انسانی ارتباط انسان با انسان (ارتباط مغزهای پردازشگر) نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات درونی سازمان و پردازش موازی تشکیل پودمانهای تخصصی پردازش اطلاعات مدیریت دانش در سازمان با ایجاد پایگاههای اطلاعاتی و سامانه های مدیریت اطلاعات شکل گیری یادگیری, فراشناخت و دانش و خرد جمعی سازمان (بادگیری سازمانی و سازمان بادگیرنده» ازمان و کارکردهای اجرایی در هدایت سازمان نگرش, انگیزش و هیجان کارکنان در اثربخشی و موفقیت سازمان

صفحه 13:

صفحه 14:

صفحه 15:
0ك ‎couples‏ 0ك ‎1 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
مدیریت دانشگاه بر اساس استعاره مغز انتخاب اعضای هیأت علمی متخصص, فرهيخته. خود- تنظیم و خلاق ارتقای دانش و فراشناخت اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه انتخاب راهبرد دانشگاه همچون یک سازمان یادگیرنده و توسعه نقش فناوری اطلاعات در آن تشکیل گرومهای کاری و تشویق ارتباطات و تعاملات افقی درون رشته ای و میان رشته ای تأکید بر نگرش, انگیزش و فضای آزاد براى ارائه انديشه ها و بروز خلاقيتها شویق ایده پردازیهای تخصصی گروهی و ارائه راهکارهای خلاق برای حل مسایل ريشه یابی مشکلات رفتاری و کاری کارکنان و حل آنها با روشهای شناختی سیاستگذاری در راستای حفظ تعادل درونی و بیرونی سازمان و اجرای آن سیاستها

صفحه 17:
گوگل. نمونه سازمان پیوندگرا سازماندهی مبتنی بر پیوندگرایی در بستر وب ۲ دارای فرهنگ سازمانی جذاب و بدور از تکلفات اداری تأکید بر کار گروهی به عنوان مشخصه اصلی فرهنگ سازمانی استخدام افرادی که ارزشهای سازمائی را درونی کرده؛ عاشق کار و خلاقیت اند تلفیق زندگی فردی و کاری کارکنان و انطباق انگیزه ها و اهداف آنها با اهداف سازمانی تسهیم افتخارات فردی با دیگران به منظور شکل گیری خانواده سازمانی گسترش فضای اخلاقی. پاسخگویی به مشتریان و معناگرایی در سازمان

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:

صفحه 23:

صفحه 24:

صفحه 25:
دانشگاههای پیوند گرا تأکید بر همیاری در فضای ۲۷9102 بر اساس نظریه پیوندگرایی تسهیل کار گروهی و ارتباط بین گروهی با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات تأکید بر توسعه ظرفیت نگرشی. علمی و مهارتی هیأت علمی و ترویج انديشه ‎Sing‏ آزاد 1/0005, 001115618, 072611 ‏بهره كيرى از سامانه هاى آموزشى جون:©01115)‎ Ware, Affect Sensitive Tutoring System, Virtual Role Player توسعه فرهنگ سازمانی احساس خوشبختی, رضایت و خوشحالی در فضای کاری انطباق اهداف و انگیزه های فردی و سازمانی و رشد اخساس تعلق متقابل فرد و سازمان

صفحه 26:
مولفه های عصب- یادگیری * یادگیری فرایندی اجتماعی است * هیجانات نقش اساسی در یادگیری و تفکر دارند * یادگیری امری دروتی از طریق الگو سازی است * شناخت کارکردهای شیمیایی- فیزیولوژیک بدن * شناخت عوامل شناختی بازدارنده یادگیری و توسعه حرفه ای * شناخت عوامل درونی و محیطی فشار ساز و نحوه مقابله با آن * شناخت راههای افزایش انرژی, بهره گیری از منابع درسی, تسلط بر حافظه و یادسپاری شدن در کار همراه با علاقه و انگیزه و دستیابی به وضعیت روانی بهینه

صفحه 27:
اصول آموزشی برگرفته از علوم شناختی پیوندگرایی. یادگیری موقعیتی. اولویت نگرش و انگیزش, انتقال دانش تشویق نو جویی, نوآوری و خلاقیت از طریق: - استقلال هیأت علمی (درگیر شدن خود انگیخته» - تسلط حرفه ای هیأت علمی (پیشرفت و بهبود دانش و مهارت). - مدفمندی هیأت علمی (اهمیت درونی کار برای فرد). توسعه خود- تنظیمی و دانشجو- محوری بر اساس راهبردهای فراشناختی تأکید بر کار گروهی و همیاری

صفحه 28:
سد اس امس يسم 7 اجه مسب سه او باق ممومممبه سس Devel ‏لو‎ 0 ۹ = = extrinsic motivation = 1 0 edividvel اوه و Note. intrinsic motivation

صفحه 29:
Practice and Apply ۴995 ۳۹ Learner- irr | ‎Writing‏ عع مقطمع ه ۳۵۲۵ ‎Pot)‏ ‏م0 224 ابوه ضع ار ‏۴ ‎er‏ یا وت ‎ ‎ ‎ ‎

39,000 تومان