صفحه 1:
سم الله الرجمن الرحیم
صفحه 2:
oy Ameer ad
كار رزلهى
00
يود عه
صفحه 3:
PNR CC Senne I el REO
ea 6 ۱ هایمان؛ انتظار چه چیزی را مى كشيم»
۱
باشیم.
۲_بعنوان مدیر ما نیاز به فهم تجارب کار کنان و همکارانمان» هنگامیکه مراحل
مختلف کارراهه شان را در طول زندگی طی میکنند. داريم.
۳ _ مدیریت کارراهه» تجارت خوبی اي
pore erin
0601 0000 eey
صفحه 4:
یک الگو از تجربه های مربوط به کار که دوره ای از زندگی فرد را در . . بر
می گیرد.
کارراهه شامل دو عنصر است:
) عنصر عینی ٩" محیط قابل مشاهده و ملموس
الل 2
pore erin
0601 120200 ree)
صفحه 5:
م هه رم هت م۱9
یک فرایند مادام RSPR es Mg ee Rey are SPE Ces oes
اهداف كارراهه اى شخصىء ايجاد و برورش استراتزيها براى رسيدن به
اهداف و تجدید نظر و اصلاح کردن اهداف مبتتی بر کار و تجارب کاری.
pore erin
0601 2000 همم المهومناه
صفحه 6:
مسؤليت مديريت كارراهه به عهده كيست؟
* وظيفه سازمان است كه با افراد در مديريت كارراهه شان مشاركت كند.
ل ا ل 0
1
pore erin
0601 2000 هم المهومناه
صفحه 7:
a a eee ebm لك
0 زمان در اوج بودن سازمانهای سلسله مراتبی و این عقبده که یک کارمند در تمام
طول زندكى كاريش بايد در يكك سازمان كار كند» كذشته است.
۱ ا ا ا ا SSS ES
|
تم ۳
pore erin
0601 2000 ey
صفحه 8:
۱ ecarels aes)
قرارداد وفاداری دوجانبه
تمرکز بر یک کارفرما
دیدگاه بالا- پایین
Cee itera
میادله غیر وابسته
برترى حرفه اى
توانمند سازی سازمانی
تابعیت پروژه ای
صفحه 9:
۱ ا ger a rar a
ميرسد در حاليكه يكك فرد به تجارب شغلى دست ميابد.
cn A ا ا
وجود داشت و وفادارى كارمند در ازا امنيت شغلى» معاوضه ميشد»
كاملا متفاوت است.
” برترى حرفه اى يعنى مهارتهاى بيوسته كه ميتوانند در كستره سازمان
مبادله شوند. درحاليكه مركز توجه يكك كارفرما اين بود كه آموزش
كارخانه است تا ابنكه فرد را براى فرصتهاى شغلى آماده كند.
[0 rin
900 ۱
صفحه 10:
SR eats Ce Cn Soe ا OS tts oe FoR
See So Renee Te Rene Te ea Teer ESE
lee ee RCS SY eae pokey Pe) oe م pene)
ene ee rE ad ak AS Stee ae need
0
[7
بودند و حفظ كروه در كنار يكديكر هدفى مهمتر از اتمام يروره بود.
pore erin
0601 Pree ey
صفحه 11:
صفحه 12:
مربی 1 >29 ۳
" سازمانها به کارکنانی احتیاج دارند که موفق به کسب مهارتهای
۰ ۱[
Sy eon e reer rene SMT Epes elt
"مدن با تغییرات نشان داده باشند.
" نیاز به افزايش اعتماد به نفس
pore erin
0601 Prete ey
صفحه 13:
افراد ا ين
OPES pele pees Ce ل 19
افراد ناكام ل 2 ا © Ore aye
0 ا ا oC
pore erin
0601 Pernt rey
صفحه 14:
هوش هیجانی و موفقیت کارراهه
۰ ا ete) tey Aga lly
علت:
۱
022
020 ا ل ESCRG
1 ET Sr CSR IRCIEN AY
وف ال ۱
[0 rin
900 Penn eee
صفحه 15:
دانیل گلمن: هوش هیجانی» مجموع الکواکبی از صفات است که
یک کارمند ستاره در کار را نشان میدهد ( مجموعه ای از ویژگیها
Ree we ES se EEE ree ee
|51 aan EY a Ole on el
ل ۱۳۲ همدلى 2222 06
نواد در ميان ديكران است.
pore erin
0601 Pree ey
صفحه 16:
eee eC eon ee كت
شوش و:دانیل فتی است.
0 as رما Pes در ترتیبات a>"
هوش هیجانی اهمیت بیشتری میابد.
* بنظر نمی رسد جنسیت بر هوش هیجانی تأثیر داشته باشد.
pore erin
0601 0000 هم المهومناه
صفحه 17:
هوش هیجانی در محل کار:
لت
ا ل ل ی
ener ease 00
esis bre ۴ کاملا موافق:
el ce Ae Deed cal ace dao Ee ا
2( ا لل
1
۴ من معمولا با هميشه ؛ متعهد هستم و به عهدم وفا میکنم.
0 خرد رای امداذ SNe)
pore erin
0601 2000 همم المهوماه
صفحه 18:
آماد کی برای دنبای کار
یک فرایند توسعه ای که تدریجا در طول زمان آشکار ميشود.
دو تصميم مهم در هنگام آغاز کارراهه:
Ses
cn oe
هم المهومناه 2000 0601
صفحه 19:
ee
eee Cn Sean EROS RN ge ael re
ميدهند و تلاش ميكنند آنها رابا يكك شغل تطبيق دهند كه تناسب بين
0 ل ash
| ا ed
نظريه هالند:
7 شش تیپ شخصیتی وجود دارد و هر شخصیت بوسیله له
ا
pore erin
0601 2000 rey
صفحه 20:
شش تیپ شخصیتی هالند
Roe ie Oo aE OU ees EE eae 4
هنرمند: تخیلی» هیجانی» تکانشی > معماری, آهنگ ساز ۲
ee natn ا (۳
eee ا ا ase ok
[۱9 EN UIST ok epee Neo e a Bele Ln cee oo
5 32 13 7 5
pore erin
9 همه المهومناه ره هط
صفحه 21:
افخجاس مان ماي عرق وى عم uxt
صفحه 22:
Esra Ne : هافر ةا
previews(rjp)
DAVOUD HAYATI
صفحه 23:
مدل مرحله ار فا
این مدل نشان میدهد که افراد در طول کارراهه های خویش از ۴ مرحله میگذرند:
استقرار 6و ناطعاوه
advancement <3
maintenance آبقا
صفحه 24:
Saal
نت
همه 0000
مه الدلك
0
S| تا
تسه تا
aes)
)0(
pore erin
0601
صفحه 25:
اقا یکت دراه
ا مق
ool Bes 50 رای
ب transition jar مهم زند کی شخصی رخ میدهد
ree تلرسلق
00091
صفحه 26:
۱ See eee Ieee)
مدیریت استرس اجتماعی شدن ۲
۳ انتقال از عضو بیگانه سازمان به عضو درونی سازمان
[0 rin
مه انمهو نله ره هط 00091
صفحه 27:
توافقی آشکار بین فرد و سازمان؛ که لین معامله مشخص میکند
هريك از طرفين, انتظار دارد جه جيزى را بدهد و جه
چیزی را بگیرد.
ey a مقام؛ فرصتهاى بيشرفت و كار جالش برانكيز
سازمان > زمان: انرزىء استعداد و وفادارى
[0 rin Zz
Breen) 00000
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
۱
واه رد قبط 009
صفحه 33:
یک نردبان کارراهه» ترتیبات ساختاربندی شده ای از سمتهای شغلی
التتتت ,که یک فرد دز:سازمان درآنها به بیش میرود.
صفحه 34:
eee مهف
00091 000
صفحه 35:
IY Kei oy pepe gee
مربی فردی است که راهنمایی ۰ مشاوره و دوستی را برای شاکرد
0
ا ی(
در معرض گذاری و پدیداری, تعليم دادن و محافظت است.
صفحه 36:
Se SC te er
)١ دسترسى به مربى
۲ بيامدهاى زبان
oe
حساسيت فرهنكى براى كروههاى اقليت
برنامه هاى غيررسمى مربى كرى
گروههای شبکه ای
[0 rin
900 renee eed
صفحه 37:
نع يافتن یک مربی:
موانع يافتن د
صفحه 38:
كاز
DAVOL
صفحه 39:
5 بدكرى زند ال(
ا مرو COVES
٩ پرداختن و رسیدگی به خانواده ای بزرگنر...
۱
۳ 0000-7
صفحه 40:
‘Telegram.me/davidhayati
+989120764961 David hayati@gmailieem
صفحه 41:
pore erin
0601 1220200
صفحه 42:
صفحه 43:
ون
جهار كليد مهم براى موفقيت يك برنامه مرييكرى رانك
مربی و شاگرد؛ از اهميت
١
ل
۱
۳ 00100
صفحه 44:
مرحله کناره گیریر
دویه طوائنی. خدمت. مستمربد زودی بد پلیلن. خواهد. ريسيد
er ere es Dar ا ااا 0
ene cere ea ee ee corte ne a
Se ae een ees Ee Ee eee ag
correm rin
900 0000
صفحه 45:
ات(
7
ریزی» یک نباز جهانی است. ۹
برنامه ريزى براى بازنشستكى نه تنهاشامل برنامه ريزى مالى امت
ا ل 0
١
۹
عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد زمان بازنشسته شدذ:
سیاستهای شرکت. ملاحظات مالی» فشار با حمابت خانواده سلامتی»
۱
۳ Pr
صفحه 46:
لنگر کارراهه ای
استعدادهاء انكيزه ها و ارزش هاى خود درك شده اى كه
تصميمات كارراهه اى فرد را هدايت ميكند.
[0 rin
900 1۳ 0-
صفحه 47:
شایستگی فنی اعملکردی: این افراد میخواهند در یک حیطه عملکردی
ستخصصي شوند.
شایستگی مدبریتی: مسئولیت مدبریت همگانی را می خواهند. آیا
تلاشهایمان تاثیری بر اثربخشی سازمانی دارد؟
خودمختاری و استقلال: آزادی؛ لین افراد در سازمانهای بزرگ با ناراحتی
کار می کنند.
خلاقیت: احساس نیاز به خلق چیزهای مختلف دارند و اغلب کار آفر بنند.
آمنستثبات: ثبات کارراهه ای درازمدت. چه در سازمان منفرد چه در
ن افراد را با این لنگر کارراهه ای سا زگارمیکند.
صفحه 48:
emer reer
۳ 0