تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۴۸ اسلاید این فایل جهت معرفی موارد و پیش نیازهای یک کارراهه خوب و نیز نحوه مدیریت آن در طی مسیر شغلی و سازمانی ارائه شده است.

david.hayati

صفحه 1:
سم الله الرجمن الرحیم

صفحه 2:
oy Ameer ad ‏كار رزلهى‎ 00 يود عه

صفحه 3:
PNR CC Senne I el REO ‎ea 6‏ ۱ هایمان؛ انتظار چه چیزی را مى كشيم» ۱ باشیم. ‏۲_بعنوان مدیر ما نیاز به فهم تجارب کار کنان و همکارانمان» هنگامیکه مراحل مختلف کارراهه شان را در طول زندگی طی میکنند. داريم. ‏۳ _ مدیریت کارراهه» تجارت خوبی اي ‎pore erin 0601 0000 eey

صفحه 4:
یک الگو از تجربه های مربوط به کار که دوره ای از زندگی فرد را در . . بر می گیرد. کارراهه شامل دو عنصر است: ) عنصر عینی ‎٩"‏ محیط قابل مشاهده و ملموس الل 2 pore erin 0601 120200 ree)

صفحه 5:
م هه رم هت م۱9 یک فرایند مادام ‎RSPR es Mg ee Rey are SPE Ces oes‏ اهداف كارراهه اى شخصىء ايجاد و برورش استراتزيها براى رسيدن به اهداف و تجدید نظر و اصلاح کردن اهداف مبتتی بر کار و تجارب کاری. pore erin 0601 2000 ‏همم المهومناه‎

صفحه 6:
مسؤليت مديريت كارراهه به عهده كيست؟ * وظيفه سازمان است كه با افراد در مديريت كارراهه شان مشاركت كند. ل ا ل 0 1 pore erin 0601 2000 ‏هم المهومناه‎

صفحه 7:
‎a a eee ebm‏ لك ‏0 زمان در اوج بودن سازمانهای سلسله مراتبی و این عقبده که یک کارمند در تمام طول زندكى كاريش بايد در يكك سازمان كار كند» كذشته است. ‎۱ ‏ا ا ا ا‎ SSS ES ‎| ‏تم ۳ ‎pore erin 0601 2000 ey

صفحه 8:
۱ ecarels aes) قرارداد وفاداری دوجانبه تمرکز بر یک کارفرما دیدگاه بالا- پایین Cee itera میادله غیر وابسته برترى حرفه اى توانمند سازی سازمانی تابعیت پروژه ای

صفحه 9:
۱ ‏ا‎ ger a rar a ‏ميرسد در حاليكه يكك فرد به تجارب شغلى دست ميابد.‎ ‎cn A‏ ا ا وجود داشت و وفادارى كارمند در ازا امنيت شغلى» معاوضه ميشد» كاملا متفاوت است. ‏” برترى حرفه اى يعنى مهارتهاى بيوسته كه ميتوانند در كستره سازمان مبادله شوند. درحاليكه مركز توجه يكك كارفرما اين بود كه آموزش ‏كارخانه است تا ابنكه فرد را براى فرصتهاى شغلى آماده كند. ‎ ‎[0 rin 900 ۱

صفحه 10:
SR eats Ce Cn Soe ‏ا‎ OS tts oe FoR See So Renee Te Rene Te ea Teer ESE lee ee RCS SY eae pokey Pe) oe ‏م‎ pene) ene ee rE ad ak AS Stee ae need 0 [7 ‏بودند و حفظ كروه در كنار يكديكر هدفى مهمتر از اتمام يروره بود.‎ pore erin 0601 Pree ey

صفحه 11:

صفحه 12:
مربی 1 >29 ۳ " سازمانها به کارکنانی احتیاج دارند که موفق به کسب مهارتهای ۰ ۱[ Sy eon e reer rene SMT Epes elt ‏"مدن با تغییرات نشان داده باشند.‎ " نیاز به افزايش اعتماد به نفس pore erin 0601 Prete ey

صفحه 13:
افراد ا ين ‎OPES pele pees Ce‏ ل 19 افراد ناكام ل 2 ا © ‎Ore aye‏ 0 ‏ا ا‎ oC pore erin 0601 Pernt rey

صفحه 14:
هوش هیجانی و موفقیت کارراهه ۰ ‏ا‎ ete) tey Aga lly علت: ۱ 022 020 ‏ا ل‎ ESCRG 1 ET Sr CSR IRCIEN AY وف ال ۱ [0 rin 900 Penn eee

صفحه 15:
دانیل گلمن: هوش هیجانی» مجموع الکواکبی از صفات است که یک کارمند ستاره در کار را نشان میدهد ( مجموعه ای از ویژگیها Ree we ES se EEE ree ee |51 aan EY a Ole on el ‏ل ۱۳۲ همدلى‎ 2222 06 ‏نواد در ميان ديكران است.‎ pore erin 0601 Pree ey

صفحه 16:
‎eee eC eon ee‏ كت شوش و:دانیل فتی است. ‎0 as ‏رما‎ Pes ‏در ترتیبات‎ a>" ‏هوش هیجانی اهمیت بیشتری میابد.‎ ‏* بنظر نمی رسد جنسیت بر هوش هیجانی تأثیر داشته باشد. ‎pore erin 0601 0000 ‏هم المهومناه‎

صفحه 17:
هوش هیجانی در محل کار: لت ا ل ل ی ‎ener ease‏ 00 esis bre ۴ ‏کاملا موافق:‎ el ce Ae Deed cal ace dao Ee ‏ا‎ 2( ا لل 1 ۴ من معمولا با هميشه ؛ متعهد هستم و به عهدم وفا میکنم. 0 خرد رای امداذ ‎SNe)‏ pore erin 0601 2000 ‏همم المهوماه‎

صفحه 18:
آماد کی برای دنبای کار یک فرایند توسعه ای که تدریجا در طول زمان آشکار ميشود. دو تصميم مهم در هنگام آغاز کارراهه: Ses cn oe هم المهومناه 2000 0601

صفحه 19:
ee eee Cn Sean EROS RN ge ael re ‏ميدهند و تلاش ميكنند آنها رابا يكك شغل تطبيق دهند كه تناسب بين‎ 0 ‏ل‎ ash | ‏ا‎ ed نظريه هالند: 7 شش تیپ شخصیتی وجود دارد و هر شخصیت بوسیله له ا pore erin 0601 2000 rey

صفحه 20:
شش تیپ شخصیتی هالند Roe ie Oo aE OU ees EE eae 4 ‏هنرمند: تخیلی» هیجانی» تکانشی > معماری, آهنگ ساز‎ ۲ ee natn ‏ا‎ (۳ eee ‏ا ا‎ ase ok [۱9 EN UIST ok epee Neo e a Bele Ln cee oo 5 32 13 7 5 pore erin 9 ‏همه المهومناه ره هط‎

صفحه 21:
افخ‌جاس مان ماي عرق وى عم ‎uxt‏

صفحه 22:
‎Esra Ne :‏ هافر ةا ‎previews(rjp)‏ ‎DAVOUD HAYATI

صفحه 23:
مدل مرحله ار فا این مدل نشان میدهد که افراد در طول کارراهه های خویش از ۴ مرحله میگذرند: استقرار 6و ناطع‌اوه ‎advancement <3‏ maintenance ‏آبقا‎

صفحه 24:
Saal نت همه 0000 مه الدلك 0 ‎S|‏ تا ‏تسه تا ‎aes)‏ ‏)0( ‎pore erin 0601

صفحه 25:
اقا یکت دراه ا مق ‎ool Bes 50‏ رای ب ‎transition jar‏ مهم زند کی شخصی رخ میدهد ree ‏تلرسلق‎ ‎00091

صفحه 26:
۱ See eee Ieee) ‏مدیریت استرس اجتماعی شدن‎ ۲ ۳ انتقال از عضو بیگانه سازمان به عضو درونی سازمان [0 rin مه انمهو نله ره هط 00091

صفحه 27:
توافقی آشکار بین فرد و سازمان؛ که لین معامله مشخص میکند هريك از طرفين, انتظار دارد جه جيزى را بدهد و جه چیزی را بگیرد. ‎ey a‏ مقام؛ فرصتهاى بيشرفت و كار جالش برانكيز ‏سازمان > زمان: انرزىء استعداد و وفادارى ‎[0 rin Zz Breen) 00000

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:
۱ واه رد قبط 009

صفحه 33:
یک نردبان کارراهه» ترتیبات ساختاربندی شده ای از سمتهای شغلی التتتت ,که یک فرد دز:سازمان درآنها به بیش میرود.

صفحه 34:
eee ‏مهف‎ ‎00091 000

صفحه 35:
IY Kei oy pepe gee مربی فردی است که راهنمایی ۰ مشاوره و دوستی را برای شاکرد 0 ا ی( در معرض گذاری و پدیداری, تعليم دادن و محافظت است.

صفحه 36:
Se SC te er ‎)١‏ دسترسى به مربى ‏۲ بيامدهاى زبان ‎oe ‏حساسيت فرهنكى براى كروههاى اقليت برنامه هاى غيررسمى مربى كرى ‏گروههای شبکه ای ‎[0 rin 900 renee eed

صفحه 37:
نع يافتن یک مربی: موانع يافتن د

صفحه 38:
كاز DAVOL

صفحه 39:
5 بدكرى زند ال( ا مرو ‎COVES‏ ‎٩‏ پرداختن و رسیدگی به خانواده ای بزرگنر... ‎ ‎۱ ‎۳ 0000-7

صفحه 40:
‘Telegram.me/davidhayati +989120764961 David hayati@gmailieem

صفحه 41:
pore erin 0601 1220200

صفحه 42:

صفحه 43:
ون جهار كليد مهم براى موفقيت يك برنامه مرييكرى رانك مربی و شاگرد؛ از اهميت ١ ل ۱ ۳ 00100

صفحه 44:
مرحله کناره گیریر دویه طوائنی. خدمت. مستمربد زودی بد پلیلن. خواهد. ريسيد ‎er ere es Dar‏ ا ااا 0 ‎ene cere ea ee ee corte ne a‏ ‎Se ae een ees Ee Ee eee ag‏ correm rin 900 0000

صفحه 45:
ات( 7 ریزی» یک نباز جهانی است. ۹ برنامه ريزى براى بازنشستكى نه تنهاشامل برنامه ريزى مالى امت ا ل 0 ١ ۹ عوامل موثر بر تصمیم گیری در مورد زمان بازنشسته شدذ: سیاستهای شرکت. ملاحظات مالی» فشار با حمابت خانواده سلامتی» ۱ ۳ Pr

صفحه 46:
لنگر کارراهه ای استعدادهاء انكيزه ها و ارزش هاى خود درك شده اى كه تصميمات كارراهه اى فرد را هدايت ميكند. [0 rin 900 1۳ 0-

صفحه 47:
شایستگی فنی اعملکردی: این افراد میخواهند در یک حیطه عملکردی ستخصصي شوند. شایستگی مدبریتی: مسئولیت مدبریت همگانی را می خواهند. آیا تلاشهایمان تاثیری بر اثربخشی سازمانی دارد؟ خودمختاری و استقلال: آزادی؛ لین افراد در سازمانهای بزرگ با ناراحتی کار می کنند. خلاقیت: احساس نیاز به خلق چیزهای مختلف دارند و اغلب کار آفر بنند. آمنستثبات: ثبات کارراهه ای درازمدت. چه در سازمان منفرد چه در ن افراد را با این لنگر کارراهه ای سا زگارمیکند.

صفحه 48:
emer reer ۳ 0

19,000 تومان