صفحه 1:
مد‌بر بت كيفيت ‎Quality Management‏ a

صفحه 2:
Quality 5 « تعالی انسان از محبت آغاز می گردد. » اميرمؤمنان على (ع)

صفحه 3:
آشنایی با مفاهیم و مدل تعالی سازمانی

صفحه 4:
Quality Quailityy 0

صفحه 5:
Quality eee ‏كت جايزه کیفیت ارویا‎ 99 EFOM

صفحه 6:
Quality Management ‏ده دا‎ socal jain ae ‏ما‎ oO ترازیابی استراتژیک در رابطه با اصول و مفاهیمی که جهت سرآمدی توسط سازمانهای مختلف و جوایز مختلف (دمینگ بالدریج. استرالیا و کشورهای دیگر) بکار گرفته شده است. لاتحقيق ميدانى از مدیران ارشد سازمانهای عضو و شریک حول دو سوال اساسی: -چه چیزی سبب موفقیت سازمان می‌شود؟ -آیا مفاهیم بنیادین موجود. لازم و کافی است؟ سانتایج حاصل از گروه مطالعاتی ‎@bove the Clank‏ (پروژه مطالعاتی ‎CPAD‏ درباره آینده کسب و کار و تأثیرات بالقوه آن در روندهای کاری شرکت‌ها)

صفحه 7:
Quality Quailityy 0

صفحه 8:
Quality Management نتایج برجسته پایدار بهره برداری از خلاقیت و نوا ‎ae‏ ا#ژهبری با چشم اندز. الهام بخشی و درستی

صفحه 9:
سازمان‌های متعالی از طریق درک. پیش بینی و برآورده كردن ننبازها. انتظارات و فرصت‌ها. دائما ‎Gly‏ ‏مشتریان‌شان ارزش افزایی می‌کنند. ۰ شناسایی و درک گروه مشتریان » نیزها و انتظارات آیشان ۰ جلب مشارکت مشتریان در توسعه محصول يا خدمت * آفرینش ارزش از طریق برقراری گفتمان, پاسخگویی و بازخورد گیری

صفحه 10:
‎EE‏ مسي سازمان‌های متعالی- با ارتقاء عملکردشان و پیشیرد هم‌زمان شرایط اقتصادی. زیست محیطی و اجتماعی در جواسع مرتبط با خود. تأثیر مثبتی بر دنیای اطرافشان‌شان می‌گذارند. ‏جامعه استخدام ایمنی و بهداشت محیط زیست ‎ests lca! gina?‏ ین “اتحاد با سازمانهاى غير اتفاعى | | “استخدام افراد بيكار دالت ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏* رعايت قوانين و مقررات و حتى فراتر از قانون عمل كردن ‏+ حصول اطمینان از درستی کارکنان ‏+ اطمینان از ایمنی محیط کار ‏* احساس مسئولیت در قبال جامعه و محیط زیست مبتنی نمودن چرخه عمر محصول بر سلامت؛ ‎ ‎ ‏ومخیظ زیست پايداري اجتماعي.اقتصادي و زيست‌محيطي ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 11:
‎Quality 0‏ سازمانهاى متعالى قابليتهاى خود را از طريق مديريت اثربخش تغيير در داخل و وراى مرزهاى سازمانى ارتقاء ‏مى دهند. ‎ ‏درك قابليتها و ظرفيتهاى بالفعل و بالقوه ‏توسعه زنجيره ارزش اثربخش و كارا ‏در دسترس بودن منابع مالى؛ فيزيكى و تكنولوزى ‏ارزش‌های مشترک در سرتاسر زنجیره ارزش ‏همکاری با شرکا برای دست‌یابی به منافع و ارزش افزوده متقابل بنا کردن شبکه‌های مناسب برای خلق ارزش بیشتر

صفحه 12:
Quality Gee Ses sree سازمان‌های متعالی ارزش و سطوح عملکرد فزاینده‌ای را از طریق بهبود مداوم و نوآوری نظام‌مند با بهره برداری از خلاقبت ذی‌نفعان خود. ایجاد مي‌کنند. * بهبود عملکرد از طریق نوآوری مستمر 9 نظام‌مند و هدایت ‎living innovation‏ خلاقیت ذینفعان ‎Ss‏ * شناسایی ایده‌های نوآورانه از طریق توسعه شبکه‌های تعامل میان سازمان با ذینفعان * مدیریت نوآوری جهت ایجاد " آرزش برای مشتریان و استفاده بهینه از منابع

صفحه 13:
سازمان های متعالی رهبرانی دارند که آینده را به تصویر کشیده و لن را محقق می سازند و به عنوان الکو برای ارزش ها و اخلاق سازمانی, ايفاي نقش می کنند. i الگو و الهامبخش براي کارکنان ار از طریق پاسداشت اخلاقیات و ارزش‌هاء تعهد به مسئولیت‌های آوری رفتار اخلاقی و پاسخگویی . ا و گسب نتایج با اجتماعى و حمايت از يادكيرى.

صفحه 14:
lit Quality’ ۳ ‏مديريت با‎ ‏سازمانهاى متعالى در سطح وسیعی برای توانایی‌شان در‎ ‏شناسایی و پاسخگویی اثر بخش و کارا به فرصت‌ها و‎ ‏تهدیدات شناخته شده می‌باشند.‎ تبدیل تغییرات محیط بیرونی به ‎Achieve Business Agility‏ Improve Market Presence Through Quality ang Etficioney سناريوهاى بالقوه آتى ‏ _ ترجمه استرا اتزی را به فرآیندهای 0 ی ‎cee‏ ی 9 0000 همسو شده پروژه‌ها و ‎reir‏ 1 یس ساختارهای سازمانی یی ی سس سید تغییر از طریق مدیریت پروژه | سدس سس ‎pect EE,‏ ساخت ی ‎sere eee‏ | تس تمرکز بر بهبود فرآیندها به طور . 2۳۳ ] 00 ; و مت و موثر ‎So ee reese, |e‏ ارزیابی و توسعه سبد تکنولوژی ‎ee‏ م

صفحه 15:
Quality | eRe ees سازمان‌های متعالی کارکنان خود ارچ می‌نهند و فرهنگ توانمند سازی را برای دست‌بیایی به اهداف سازمانی و شخصی ایجاد می‌کنند. * توانمندسازی کارکنان * همسوتمودن کارکنان با اهداف متعالی سازمانی .

صفحه 16:
Quality ‎Management =‏ سازمان‌های متعالی در محیط عملیاتی خود به نتایج برجسته پایداری دست می‌یابند که هم‌زمان نیازهای کوتاه مدت و بلند ‏مدت تمامی ذی‌نفعان‌شان را براورده می‌سازد. ‏* بهره‌گیری از نتایج کلیدی و متوازن در 491 تعیین استراتژی و خط مشی‌های پشتیبان ۰ درک نیاز حال و آینده ذینفعان ۰ استقرار نظام برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد * تصمیم‌گیری مبتنی بر اطلاعات و عمکرد ,5 شفافیت در گزارش‌دهی ‏6 برجسته يا ار

صفحه 17:
Quality — Management >

صفحه 18:
Quality Management

صفحه 19:
Quality Management Ce eae) Jupiter 4 2(5) Saturn + £(6) Poo sscier eles tee peel eov ere ese ik nea Vere Neptune #2 2 (8)

صفحه 20:
Quality Management Sun Aw $5 ۱ ۲ سپری کرده! اند: ‎Ecol‏

صفحه 21:
Quality, تچ نتایم سب رزوانمند سازها | | کارکنان سل فرآیندها, ‎eat‏ ‏محصولات ‎ox‏ رهبری و خدمات شراکت‌ها ومتابع << یادکیری. خلاقبت و نوآوری سس

صفحه 22:
Quality Management . توانمندسازها , علت و بوجودآورنده نتایج هستند. * رهیری محرک سایر توانمندسازها می‌باشد.

صفحه 23:
rae mmm ‏نکات‎ (خطوط راهنمای غیر تجویزی)

صفحه 24:
ualit Quality’ Gj) : ‏معیارهای فرعی‎ ‏رهبرلن ماموریت چشم لنداز. ارزش ها و لخلاقیات‌را لیجاد‎ -0 ‏کرده توسعه داده و خود یه عنولن‌اسلگو عمل‌می‌کنند.‎ ‏-رهبرلن سیستم مدیریت‌سازمان‌و عملکرد آن‌را تعریفپایش‎ ۲ ‏بازنگریو هدلیت‌کرده و بهبود می‌دهند.‎ ‏رهبرلن با ذینفعان بیرونی ف_عل له در تسعامل‌هستند.‎ - ‏رهبرلن با همرلهی‌کارکنان سازمان فرهنگ تسعانلی‌را تقویت‎ - ‏می‌کنند.‎ ‏رهبرلن‌لطمینان‌می‌یابند که سازمان منعطفلستو تغییر در‎ -< ‏لنبه صورتاثر بخش مديريتمىشود.‎

صفحه 25:
936 برای مثال. رهبران در سازمان‌های متعالی:: * الهام بخش کارکنان هستند و فرهنگ شراکت. مالکیت. توانمند سازی, بهبود و پاسخگویی را از طریق اعمال‌شان. رفتارشان و تجارب‌شان ایجاد می‌کنند. * شناسایی مزیت پایدار به توانایی رهبران در یادگیری سریع و سرعت پاسخگویی در مواقع ضروری. بستگی دارد. * برای تحقق برنامه‌ها و اهداف تمامی کارکنان سازمان, از آن‌ها حمایت *از تلاش‌ها و دستاوردهای‌شان (کارکنان) به موقع و به طور مناسب تقدیر به عمل می‌آورند. * فرهنگی را ترویج می‌دهند که از خلق ایده‌های جدید و راه‌های نوین تفکر برای ترغیب نوآوری و توسعه سازمانی حمایت می‌کنند. ۲*فرصت‌های برایر و گوناگونی را ترویج و ترغبب می‌کنند.

صفحه 26:
lit aati Quality ‏استراتزى‎ =I : ‏معیارهای فرعی‎ ‏لستربلتژی مبتنی‌بس درک‌نیازها و لنتظارلت‌تولمان ذینفعان‎ -6 ‏و محیط بیرونی‌لست‎ ‏لسترلتژی‌مبتنی‌بر درکقابلیتها و عملکرد درونی‌لست‎ 0 ‏-سترلتژیو خط مشی‌های‌پشتیبان توسعه یافته بازنگری‎ 07 ‏و به روز می‌شود.‎ ‏ل©-لسترمتزىو خط مشىهاىيشتيباندر ميان كذلشته شدف‎ لجرا و يايشمىشونئد.

صفحه 27:
‎ualit 1‏ ‎Quality’ (a) ۱۳‏ معیارهای فرعی : 0- برنامه های‌کارکنان لسترلتزی‌سازمان را پشتیبانی‌می کند. 0- دلنش و قابلیت‌هایک ار کنان توسعه می‌یابد. 7- کارکنانهمسو شده مشارکت‌داده شده و تولنمند می 0 کارکنان در سرلسر سازمان بسه طور لثربخش‌ارتباط برقرار می‌کنند. ‎-Or‏ کارکنان تشویق قدردلنیو مرلقبت‌می‌شوند.

صفحه 28:
conga eres معیارهای فرعی : - شرکا و تامین‌کنندگان برلی‌منافع پایدار مدیریت‌می 6- منابع مالی‌برلی‌تضمین مو فقیتپایدار مدیریتمی ۳ ساختمان‌هء تجهیزلت مواد و منابع طبیعیبه روشی يايدار مدیریت‌می‌شسوند. ‎Pe‏ تکنولوٍیبرلی‌پشتیبانیاز تحققاسترلتژی‌مدیریت می‌شود. ‎Pe‏ لطلاعاتو دلنسش‌برلی‌پ شتیبانی‌از تصمیم گیری لثربخش و لیجاد قابلیت‌سازمانی مدیریت‌می‌شوند.

صفحه 29:
‎lit ۳۳. ۳‏ اننذهقاء؛ محش ل و كلما ‎Quality’‏ ‏معيارهاى فرعى : ‏60 فرلیندها بسه منظور بهینه سازی‌ارزش برلی‌نی‌نفعان طرلحیو مدیریتمی‌شوند. ‏6 محصولبت‌و خدمات‌به منظور خلق ارزش بهینه برلی مشتریان توسعه می‌یابند. ‏6 محصولاتو خدمات‌به طور لثربخش‌ترویج و بازاریابی ‎Gd‏ محصولمتو خدمات‌تولید. تحویلو مدیریت‌می‌شوند. - روابط با مشتریان مدیریت شده و ارتقا می یابد.

صفحه 30:
Quality Management * نتایچ. نتیجه و معلول توانمندسازها می‌باشند. * نتایج کسب و کار. حاصل سایر نتایچ می‌باشد.

صفحه 31:
جرع معیارها برداشت ها برداشت ها جد — جه Quality Management ‏معیارهای نتایج‎ نتایج مشتریان نتایج کارکنان

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
12,500 تومان