علوم مهندسی معماری و عمران

مسکن مهر سنگاپور و چالش ها

maskn11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.




  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مسکن مهر سنگاپور و چالش ها”

مسکن مهر سنگاپور و چالش ها

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: موضوع تحقیق :مسکن مهر سنگاپور و مقایسه با مسکن مهر ایراننام درس :مسکننام استاد :استاد علیرضا قهارینام دانشجو :آنا وطن دوستسال تحصیلی :پاییز1400

اسلاید 3: social housing in Singapore

اسلاید 4: چکیده هدف از این تحقیق بررسی مسکن مهر در سنگاپور به نسبت نوع خانوار و درآمد و چارچوب سیستم توسعه مسکن در سنگاپور است .و مسایل جامعه شناختی در سنگاپور را بررسی میکنیم.هم چنین به ایرادات و نقص ها و مزایای خانه های دولتی در سنگاپور میپردازیم .و در نهایت به مقایسه مسکن مهر سنگاپور و ایران پرداختیم امید است که با این ایده پردازی در جهت بهبود مسکن مهر در ایران قدم برداریم.

اسلاید 5: مقدمه در ۲۰۱۵ میلادی جمعیت سنگاپور ۵.۵۴ میلیون بود. از این تعداد، ۰.۵۳ میلیون دارای اقامت دائم. ۳.۳۸ میلیون شهروند. ۱.۶۳ میلیون خارجی هست. کمبود زمین در سنگاپور و تراکم جمعیتی بالا (۷۶۰۰ نفر در هر کیلومتر) توجیهی برای مداخله دولت در بخش مسکن، مالکیت و تهیه مسکن است. میزان مالکیت از اوایل دهه ۱۹۹۰م به بالای ۹۰ درصد رسید. در سنگاپور ۸۰ درصد مردم در آپارتمان‌هایی زندگی می‌کنند که توسط سیستم توسعه و مسکن ساخته‌شده است. سیستم توسعه و مسکن سنگاپور در ۱۹۶۰م شکل گرفت.

اسلاید 6: درحالی‌که برنامه‌ریزی، ساخت و تخصیص توسط دولت انجام می‌شود، آپارتمان‌های سیستم توسعه و مسکن به مردم به شکل اجاره ۹۹ ساله فروخته می‌شود. بعد از آن، این امکان هست که در بازار مسکن معامله شود و به شکل مجدد به شکل مسکن خصوصی فروخته شود و مردم سنگاپور می‌توانند آپارتمان‌های طرح توسعه و مسکن موجود را به‌طور مستقیم از صاحبان‌شان بر اساس قیمتی که از سوی خریدار و فروشنده توافق می‌شود، خریداری کنند. خریداران بار اولی یا دومی از حمایت مالی دولت برخوردار می‌شوند، بدون درنظرگرفتن اینکه آپارتمان نو یا قدیمی را خریداری می‌کنند. واگذاری مسکن عمومی با اجاره مناسب به‌عنوان یک جایگزین مطلوب برای مقابله با گسترش حاشیه‌نشینی و زاغه‌نشینی هست. بین ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۳م تولید ناخالص داخلی در سنگاپور ۷ درصد و نسبت سرمایه‌گذاری مسکن به کل سرمایه‌گذاری ۲۳ درصد بود. این نرخ بر اساس استاندارد بین‌المللی، بالا و نشانگر توجه بخش سیاست‌گذاری به حوزه مسکن است.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید